Van mij mag hij best open als je de OP aanpast tot een wat neutralere vorm.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:18 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Waarom libertariers nooit zullen emigreren!?
Jullie spelen een vies vuil complot met z'n drieen. Valt echt niet op. Overduidelijk. Toedels.
Met grote klootzakkerij help je dit forum echt niet verder. Nou veel succes.
Het slotje kwam van links.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:18 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Waarom libertariers nooit zullen emigreren!?
Jullie spelen een vies vuil complot met z'n drieen. Valt echt niet op. Overduidelijk. Toedels.
Met grote klootzakkerij door jullie drieen help je dit forum echt niet verder. Nou veel succes.
Jullie zijn @#$%^&*(#%$^$#^%%$$6 gewoon walgelijk bezig. En vreselijk hypocriet. Want waarom laten jullie die andere kuttopics dan wel gewoon open. Die ik hierboven heb genoemd.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:39 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Het zou fijn zijn als je je wat inhoudt. Ik heb je gemeld hoe je je topic zou kunnen verbeteren waardoor hij weer open kan.
100% objectief is het natuurlijk nooit. Maar ik geloof niet dat de naam EchtGaaf naar de gesloten knop doet vliegen. Ik denk dat het meer toeval is en je er meer achterzoekt dan dat er is.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:36 schreef EchtGaaf het volgende:
Aan welk liedje doet dit kabinet jou denken ?? Iets voor MUZ?
Tien fouten die politici kunnen maken Opsomtopic
Wie moet er niks hebben van politiek? Geen uitnodiging tot discussie, slecht uitnodiging tot melden.
de schijt aan jullie
Gedraag je even.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:44 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Jullie zijn @#$%^&*(#%$^$#^%%$$6 gewoon walgelijk bezig. En vreselijk hypocriet. Want waarom laten jullie die andere kuttopics dan wel gewoon open. Die ik hierboven heb genoemd.
Gewoon ordinaire BASH gedrag, dus. En dat van jullie !@#$%$#^%%$ mods! Hoe verzin je dit?![]()
En jullie denken dat we hier achterlijk zijn met zijn allen?
Begin dan eerst bij jezelf. Jullie beginnen met dit walgelijke hypocriete gedrag. Oorzaak, gevolg.quote:
Pure willekeur. Te walgelijk voor woorden Jullie zetten jezelf hiermee compleet en dan ook compleet voor paal...quote:Op donderdag 19 april 2007 21:47 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
100% objectief is het natuurlijk nooit. Maar ik geloof niet dat de naam EchtGaaf naar de gesloten knop doet vliegen. Ik denk dat het meer toeval is en je er meer achterzoekt dan dat er is.
Topic 1 had misschien wel verplaatst kunnen worden, topic 2 en 3 laten genoeg ruimte tot initiatieven. Maar ook dat is weer subjectief.
Nou komt er nog iets van ?quote:Op donderdag 19 april 2007 21:27 schreef EchtGaaf het volgende:
Moet deze ook niet dicht:
Bedrijfsgoddelijken verdienen WEER veel MEER!! #11
Stel je voor dat het echt niets meer toevoegt.
En waag dit verzoek eens in de wind te slaan.
Ik wil m best sluiten hoor. Als je daar gelukkig van wordt.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:55 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nou komt er nog iets van ?![]()
Dit topic kan dicht. Vraag ik nu als TS. Omdat het niks meer toevoegt. Alles is al uitgediscussieerd. Voldoet toch aan de criteria van sluiting?
Nou? Doe het dan.
Nee, dat had je allang zelf moeten doen als je consequnt was geweest. Maar dat zijn jullie niet... Dat wilde ik aan de kaak stellen.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:00 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik wil m best sluiten hoor. Als je daar gelukkig van wordt.
Dank je voor het verhelderen.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:02 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee, dat had je allang zelf moeten doen als je consequnt was geweest. Maar dat zijn jullie niet... Dat wilde ik aan de kaak stellen.
quote:Op donderdag 19 april 2007 22:00 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik weet alleen niet of in het handboek staat dat het mag.
FOK Tech.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:18 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Binnenkort schiet echtgaaf 32 fokkers dood, kijk daar een beetje mee uit.
Stront in je ogen?quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:10 schreef Chewie het volgende:
Deze was al een keer door een collega mod dichtgegooid en dan heeft het weinig zin om het nog een keer te proberen met dezelfde OP.
Waarom libertariers nooit zullen emigreren!? #2
Jullie gaan volstrekt willekeurige te werk, blijken dat die vier voorbeelden die ik gaf. Ik wil ze nog wle even hier neerzetten. En kan het rijje nog wel met enkele tientallen andere voorbeelden. Maar die vier alleen zeggen al genoegd:quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:41 schreef Chewie het volgende:
Het doel van dit forum is discussie, zoals al eerder gezegd was het eerste topic ook al gesloten.
Goh, zeg nu ineens klagen over flamerige topics? Vreemd dat zovele nog harder topics gewoon openbleven, he?quote:Ook de manier hoe jij de OP hebt opgesteld nodigt niet uit tot discussie, jij zoekt in dat topic ook niet de discussie zoals ik de flamerige OP lees.
Dankquote:Dit forum lijkt me overigens ook levensvatbaarder zonder fundamentalistische users zoals jij. Bijhoorlijk triest hoe jij jezelf de slachtofferrol aanmeet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |