abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48516732
Moet deze ook niet dicht:

Bedrijfsgoddelijken verdienen WEER veel MEER!! #11

Stel je voor dat het echt niets meer toevoegt.

En waag dit verzoek eens in de wind te slaan.
  donderdag 19 april 2007 @ 21:27:57 #277
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_48516780
quote:
Op donderdag 19 april 2007 21:18 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Waarom libertariers nooit zullen emigreren!?

Jullie spelen een vies vuil complot met z'n drieen. Valt echt niet op. Overduidelijk. Toedels.

Met grote klootzakkerij help je dit forum echt niet verder. Nou veel succes.
Van mij mag hij best open als je de OP aanpast tot een wat neutralere vorm.
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
  donderdag 19 april 2007 @ 21:33:46 #278
66825 Reya
Fier Wallon
pi_48517091
quote:
Op donderdag 19 april 2007 21:18 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Waarom libertariers nooit zullen emigreren!?

Jullie spelen een vies vuil complot met z'n drieen. Valt echt niet op. Overduidelijk. Toedels.

Met grote klootzakkerij door jullie drieen help je dit forum echt niet verder. Nou veel succes.
Het slotje kwam van links.
pi_48517118
Ga toch weg man. Vuil spel.

btw kan deze dicht Oppakken die gasten die tot geweld oproepen
slechte OP weing politiek inhoud.
pi_48517210
Aan welk liedje doet dit kabinet jou denken ?? Iets voor MUZ?

Tien fouten die politici kunnen maken Opsomtopic

Wie moet er niks hebben van politiek? Geen uitnodiging tot discussie, slecht uitnodiging tot melden.

de schijt aan jullie
pi_48517328
Machtsmisbruik in optima forma

Dat jullie je zo laten verlagen .
  donderdag 19 april 2007 @ 21:39:54 #282
Stranger than fiction
pi_48517416
Het zou fijn zijn als je je wat inhoudt. Ik heb je gemeld hoe je je topic zou kunnen verbeteren waardoor hij weer open kan.
  donderdag 19 april 2007 @ 21:40:09 #283
66825 Reya
Fier Wallon
pi_48517426
Ik mis het topic in FB nog, EchtGaaf.
pi_48517662
quote:
Op donderdag 19 april 2007 21:39 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Het zou fijn zijn als je je wat inhoudt. Ik heb je gemeld hoe je je topic zou kunnen verbeteren waardoor hij weer open kan.
Jullie zijn @#$%^&*(#%$^$#^%%$$6 gewoon walgelijk bezig. En vreselijk hypocriet. Want waarom laten jullie die andere kuttopics dan wel gewoon open. Die ik hierboven heb genoemd.

Gewoon ordinaire BASH gedrag, dus. En dat van jullie !@#$%$#^%%$ mods! Hoe verzin je dit?
En jullie denken dat we hier achterlijk zijn met zijn allen?
  donderdag 19 april 2007 @ 21:47:40 #285
Stranger than fiction
pi_48517832
quote:
Op donderdag 19 april 2007 21:36 schreef EchtGaaf het volgende:

Wie moet er niks hebben van politiek? Geen uitnodiging tot discussie, slecht uitnodiging tot melden.

de schijt aan jullie
100% objectief is het natuurlijk nooit. Maar ik geloof niet dat de naam EchtGaaf naar de gesloten knop doet vliegen. Ik denk dat het meer toeval is en je er meer achterzoekt dan dat er is.

Topic 1 had misschien wel verplaatst kunnen worden, topic 2 en 3 laten genoeg ruimte tot initiatieven. Maar ook dat is weer subjectief.
  donderdag 19 april 2007 @ 21:47:53 #286
Stranger than fiction
pi_48517847
quote:
Op donderdag 19 april 2007 21:44 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Jullie zijn @#$%^&*(#%$^$#^%%$$6 gewoon walgelijk bezig. En vreselijk hypocriet. Want waarom laten jullie die andere kuttopics dan wel gewoon open. Die ik hierboven heb genoemd.

Gewoon ordinaire BASH gedrag, dus. En dat van jullie !@#$%$#^%%$ mods! Hoe verzin je dit?
En jullie denken dat we hier achterlijk zijn met zijn allen?
Gedraag je even.
pi_48517988
quote:
Op donderdag 19 april 2007 21:47 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Gedraag je even.
Begin dan eerst bij jezelf. Jullie beginnen met dit walgelijke hypocriete gedrag. Oorzaak, gevolg.
pi_48518082
quote:
Op donderdag 19 april 2007 21:47 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

100% objectief is het natuurlijk nooit. Maar ik geloof niet dat de naam EchtGaaf naar de gesloten knop doet vliegen. Ik denk dat het meer toeval is en je er meer achterzoekt dan dat er is.

Topic 1 had misschien wel verplaatst kunnen worden, topic 2 en 3 laten genoeg ruimte tot initiatieven. Maar ook dat is weer subjectief.
Pure willekeur. Te walgelijk voor woorden Jullie zetten jezelf hiermee compleet en dan ook compleet voor paal...

En nog steeds denk je dat anderen niet doorhebben......

Jij gelooft in toeval

Ik niet.
pi_48518371
quote:
Op donderdag 19 april 2007 21:27 schreef EchtGaaf het volgende:
Moet deze ook niet dicht:

Bedrijfsgoddelijken verdienen WEER veel MEER!! #11

Stel je voor dat het echt niets meer toevoegt.

En waag dit verzoek eens in de wind te slaan.
Nou komt er nog iets van ?

Dit topic kan dicht. Vraag ik nu als TS. Omdat het niks meer toevoegt. Alles is al uitgediscussieerd. Voldoet toch aan de criteria van sluiting?

Nou? Doe het dan.
  donderdag 19 april 2007 @ 22:00:22 #290
Stranger than fiction
pi_48518727
quote:
Op donderdag 19 april 2007 21:55 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Nou komt er nog iets van ?

Dit topic kan dicht. Vraag ik nu als TS. Omdat het niks meer toevoegt. Alles is al uitgediscussieerd. Voldoet toch aan de criteria van sluiting?

Nou? Doe het dan.
Ik wil m best sluiten hoor. Als je daar gelukkig van wordt.

Ik weet alleen niet of in het handboek staat dat het mag.
pi_48518845
quote:
Op donderdag 19 april 2007 22:00 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Ik wil m best sluiten hoor. Als je daar gelukkig van wordt.
Nee, dat had je allang zelf moeten doen als je consequnt was geweest. Maar dat zijn jullie niet... Dat wilde ik aan de kaak stellen.
  donderdag 19 april 2007 @ 22:02:31 #292
Stranger than fiction
pi_48518871
quote:
Op donderdag 19 april 2007 22:02 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Nee, dat had je allang zelf moeten doen als je consequnt was geweest. Maar dat zijn jullie niet... Dat wilde ik aan de kaak stellen.
Dank je voor het verhelderen.
pi_48518920
quote:
Op donderdag 19 april 2007 22:00 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

Ik weet alleen niet of in het handboek staat dat het mag.
  † In Memoriam † donderdag 19 april 2007 @ 22:18:06 #294
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_48519794
Binnenkort schiet echtgaaf 32 fokkers dood, kijk daar een beetje mee uit.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
  vrijdag 20 april 2007 @ 07:42:48 #295
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_48527876
quote:
Op donderdag 19 april 2007 22:18 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Binnenkort schiet echtgaaf 32 fokkers dood, kijk daar een beetje mee uit.
FOK Tech.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_48540560
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 14:10 schreef Chewie het volgende:
Deze was al een keer door een collega mod dichtgegooid en dan heeft het weinig zin om het nog een keer te proberen met dezelfde OP.

Waarom libertariers nooit zullen emigreren!? #2
Stront in je ogen? Het staat duidelijk gemotiveerd. Je geeft blijkt NIETS te lezen als je het verschil niet eens ziet tussen deze en de oorspronkelijke versie. Je laat dus hiermee zien dat je totaal MOD onwaardig te werk gaat. Net als die overige twee trouwens. Ik ben denk ik hier duidelijk geweest, dat jullie volstrekt willekeurig handelen met de door mij hierboven genoemde andere topics.....

Jullie handelwijze is dus niets meer of minder dan dubieus en volstrekt willekeurig te noemen. Dit temeer omdat er nooit een topic van mij voortijdig werd gesloten, terwijl ik nu niet op een andere manier open. Nu presteren jullie het om vier toic binnen 24 uur te sluiten. Valt niet op, he? Jullie hebben dus alle schijn tegen, mij hier stelselmatig, willens en weten mij hier tegen te werken.

Wat is jullie doel met deze dubieuze actie? Het forum vooruit helpen? Of het naar de verdommenis te helpen? Met dat laatste zijn jullie hard mee onderweg wmb.

Kortom jullie laten gedrieen wel erg de schijn op wel erg teleologisch te werk gaan, dus naar een doel toe. ...Alle schijn dat jullie gedrieen bezig zijn met een dubieus,vies vuil machtspelletje te spelen. En dan misschien naief denken dat het voor jullie zal pleiten. Nou de lezer weet wel beter gelukkig.

Ik kan niet anders dan vaststellen dat jullie handelwijze volstrekt onprofessioneel, bijzonder onsportief, zeer kinderachtig, grenzeloos infaam en bovenal zwaar abject te noemen is. Ik kan zo nog wel een rijtje kwalificaties noemen, maar voorlopig is dat wmb genoeg.

Ga zo lekker door met het plegen van karaktermoorden en help zo het forum voorgoed naar de verdommenis. Niet dat ik daar mee zit, trouwens. Het forum is toch een grote baggerput de laatste tijd. En jullie werken daar, getuige dit voorbeeld (ordinair BASHGEDRAG, hie ver kan je zakken) doen met jullie handelen daar minstens zo hard aan mee. Veel succes met het bereiken van jullei gewenste dubieuze doelen.

pi_48540848
Het doel van dit forum is discussie, zoals al eerder gezegd was het eerste topic ook al gesloten.

Ook de manier hoe jij de OP hebt opgesteld nodigt niet uit tot discussie, jij zoekt in dat topic ook niet de discussie zoals ik de flamerige OP lees.

Dit forum lijkt me overigens ook levensvatbaarder zonder fundamentalistische users zoals jij. Bijhoorlijk triest hoe jij jezelf de slachtofferrol aanmeet.
  vrijdag 20 april 2007 @ 14:43:19 #298
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_48540901
Open dan ook gewoon een goed topic ipv bagger. Scheelt iedereen een hoop tijd en ergernis.
pi_48541175
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 14:41 schreef Chewie het volgende:
Het doel van dit forum is discussie, zoals al eerder gezegd was het eerste topic ook al gesloten.
Jullie gaan volstrekt willekeurige te werk, blijken dat die vier voorbeelden die ik gaf. Ik wil ze nog wle even hier neerzetten. En kan het rijje nog wel met enkele tientallen andere voorbeelden. Maar die vier alleen zeggen al genoegd:

Oppakken die gasten die tot geweld oproepen Slechte op. Weinig inhoudelijk.
quote:
Ook de manier hoe jij de OP hebt opgesteld nodigt niet uit tot discussie, jij zoekt in dat topic ook niet de discussie zoals ik de flamerige OP lees.
Goh, zeg nu ineens klagen over flamerige topics? Vreemd dat zovele nog harder topics gewoon openbleven, he?
quote:
Dit forum lijkt me overigens ook levensvatbaarder zonder fundamentalistische users zoals jij. Bijhoorlijk triest hoe jij jezelf de slachtofferrol aanmeet.
Dank Voor je duidelijkheid.

Aha, dat is het em dus. Jullie willen mij gewoon weren op het forum , omdat je jullie mij te stevig vinden? En niet welgezind vanwege mijn opvattingen. Kan je nog dieper zinken met een discussieforum als uitwisselpodium voor elkaar meningen?

Weet je hoe je handelwijze in normaal Nederlands heet? CENSUUR. Lang leve FOK!. Dit komt helemaal goed.

Mijn conclusie is dus juist. Het forum naar de verdommenis helpen door mensen met stevige meningen te weren. c.q het aanmeten van een cordon sanitaire....

Nou succes met het de mond snoeren van je tegenstanders en het naar de verdommenis helpen van dit forum.
pi_48541355
Je hebt ons door

Je snapt toch hopelijk zelf ook wel dat je topic niks toevoegt en niet voor niets de eerste keer ook al is gesloten? Stevige mening mag best maar de manier waarop jij denkt te moeten reageren is dan ook niet stevig te noemen. Respectloos is een beter woord en dan is het des te vreemder dat jij van mening bent alle respect te moeten krijgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')