Hij heeft gewoon een goede beurt nodig. Hier kan hij aan z'n trekken komen.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:10 schreef du_ke het volgende:
Misschien valt er daar nog wat te winnen voor die jongen.
Ook wel treurig zoveel fouten in één post. Voor een mod helemaal.quote:Op donderdag 19 april 2007 11:17 schreef Chewie het volgende:
dichtgegooit.
jij vind een slotje al uitlokken?
speciefieke
Verder ben ik het bijhoorlijk zat te worden
Sowieso een slecht argument om duke als referentie te gebruiken.quote:Op donderdag 19 april 2007 11:32 schreef EchtGaaf het volgende:
Wat je over Du_ke zegt makt mij harttochtelijk aan het lachen. Wie neemt die clown op dit forum nog serieus eigenlijk?
Waar slaat zo'n post eigenlijk op?quote:Op donderdag 19 april 2007 11:39 schreef Chewie het volgende:
Wat een respect wordt er weer eens getoond door Echtgaaf.
Waarom zou je iemand neuken die niet bestaat?quote:Op donderdag 19 april 2007 18:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Godverderklote Allahneukende hoeren zijn jullie!
Alsof jij Sizzieboy nooit eens neukt.quote:Op donderdag 19 april 2007 18:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom zou je iemand neuken die niet bestaat?
Sizzler? Die bestaat toch wel?quote:Op donderdag 19 april 2007 18:58 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Alsof jij Sizzieboy nooit eens neukt.
De twee voormalige makkers hebben ruzie. Doekje is een grefovretertje en dat is natuurlijk respectloos.quote:Op donderdag 19 april 2007 18:53 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Sowieso een slecht argument om duke als referentie te gebruiken.![]()
Zeg het maar.quote:Op donderdag 19 april 2007 18:56 schreef SCH het volgende:
gaan we deze volspammen, ik weet een leuke nieuwe tt
Doekje is met name een lurker die zijn neus in andermans zaken steekt, dus ook in de kont van god.quote:Op donderdag 19 april 2007 19:00 schreef PJORourke het volgende:
[..]
De twee voormalige makkers hebben ruzie. Doekje is een grefovretertje en dat is natuurlijk respectloos.
Zeker weten?quote:
Ik haak slechts in en dijn mee. Waar gaat het over?quote:Op donderdag 19 april 2007 19:08 schreef SCH het volgende:
Voor het bloeden denk ik.
Zou hij het zelf wel weten?quote:Op donderdag 19 april 2007 18:54 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Waar slaat zo'n post eigenlijk op?
Blauw of rood bloed?quote:Op donderdag 19 april 2007 19:08 schreef SCH het volgende:
Voor het bloeden denk ik.
Deinquote:Op donderdag 19 april 2007 19:10 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik haak slechts in en dijn mee. Waar gaat het over?
Sinds waneer is een opsomtopic verboden? Dus topics van : "Uw uitslag van de stemwijzer" mag voortaan niet meer? Ik heb er tig langs zien komen, en geen enkele werd gesloten. (en daar werd helemaal niet gediscussieerd)quote:Op donderdag 19 april 2007 20:48 schreef sigme het volgende:
EchtGaaf, het blijft een opsomtopic zonder discussie. Over iedere politieke hypocrisie wordt uitgebreid gedebateerd - in eraan gewijde topics. Deze topics verzamelen is je goed recht, kan op allerlei manieren, de foksoftware biedt bijvoorbeeld de mogelijkheid een topic te bookmarken. Je browser kan dat vast ook, en je kan zelf een lijst bijhouden.
Waarom libertariers nooit zullen emigreren!?quote:Op donderdag 19 april 2007 21:13 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
als je me kan overtuigen dat dit topic een toegevoegde waarde heeft, mag hij misschien weer open. Tot dan issie gesloten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |