Noud is gewoon een bagger acteur (of eigenlijk de acteur die Noud speeld is een bagger acteur)maar goed, Noud heeft de potentie echt een 'lekker ding' te worden. Nu is het nog zo'n jongetje om te zien, ik hou niet van jongetjes. Noud mag terugkomen als hij een beetje man is geworden (en zijn haar fixt).quote:Op woensdag 18 april 2007 21:18 schreef pberends het volgende:
[..]
Gatver, Milan is nog irritanter dan Noud.
wat betekent datquote:Op woensdag 18 april 2007 22:07 schreef jorienvdherik het volgende:
[quote]Op woensdag 18 april 2007 21:53 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
dank je![]()
![]()
Volgens mij is het niet eens actricewaardig te noemen. Maar ze ziet er wel goed uit, mijn inziens.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:09 schreef heaven7 het volgende:
Enorm slechte actrice idd dat dochtermens.
jaquote:Op woensdag 18 april 2007 22:13 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
wat betekent datmag ik van jou ook in gt/st
![]()
Aldus Heer van Bartolhoven die heeft genoten van de Barbara-loze afleveringquote:Op woensdag 18 april 2007 22:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik vind dat die nieuwe Milan wel een kans verdiend, zo geweldig was die oude ook weer niet en hij begint gewoon rustig aan.
Wisten jullie nog hoe nietszeggend Fos in het begin was? En hoe irritant Florien was toen ze nog alto-styled was?
Vaak beginnen bitchy personages heel fel en worden ze daarna wat milder![]()
is milan geen tijdelijke rol dan ?quote:Op woensdag 18 april 2007 22:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik vind dat die nieuwe Milan wel een kans verdiend, zo geweldig was die oude ook weer niet en hij begint gewoon rustig aan.
Wisten jullie nog hoe nietszeggend Fos in het begin was? En hoe irritant Florien was toen ze nog alto-styled was?
Vaak beginnen bitchy personages heel fel en worden ze daarna wat milder![]()
Ik hoop van nietquote:Op woensdag 18 april 2007 23:21 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
is milan geen tijdelijke rol dan ?
meld je aan voor figuranten rol danquote:Op woensdag 18 april 2007 23:24 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
Ik hoop van nietIk wil ook in gt/st.. dan wil ik zijn vriendin wel spelen
en dan cat fight met nina
![]()
daarvoor moet je ingeschreven zijn bij een castingbureauquote:Op woensdag 18 april 2007 23:24 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
meld je aan voor figuranten rol dan![]()
als je ff me msn aanmeld, leid ik je naar de topquote:Op woensdag 18 april 2007 23:31 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
daarvoor moet je ingeschreven zijn bij een castingbureau![]()
't Is pas Barbaraloos als er ook niet meer naar haar wordt gerefereerd, maar vandaag hadden Charlie en Milan het helaas toch even over haarquote:Op woensdag 18 april 2007 22:35 schreef Frey het volgende:
[..]
Aldus Heer van Bartolhoven die heeft genoten van de Barbara-loze aflevering![]()
Niet eens gehoord, zo boeiend was het gesprekquote:Op donderdag 19 april 2007 00:08 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
't Is pas Barbaraloos als er ook niet meer naar haar wordt gerefereerd, maar vandaag hadden Charlie en Milan het helaas toch even over haar![]()
en nina is fucking eng (vooral haar gedrag tegenover Milan)quote:Op donderdag 19 april 2007 15:42 schreef pberends het volgende:
milan is een fucking gaylord
Eensch, een soort Guntherquote:Op donderdag 19 april 2007 15:42 schreef pberends het volgende:
milan is fucking sexy..quote:Op donderdag 19 april 2007 15:42 schreef pberends het volgende:
Nina kan niet acteren en lijkt net een kind van 13quote:Op donderdag 19 april 2007 16:20 schreef Beach het volgende:
[..]
en nina is fucking eng (vooral haar gedrag tegenover Milan)
Is ze dat dan niet?quote:Op donderdag 19 april 2007 18:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nina kan niet acteren en lijkt net een kind van 13
hoezo nietquote:Op donderdag 19 april 2007 12:18 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Gisteren niet gezien. Was het nog wat?
Enne jorientje, je zit toch niet achter meisjes aan die ouder dan jou zijn?
Ik wel, ik vind die nieuwe Milan wèl grappig eigenlijkquote:Op donderdag 19 april 2007 01:20 schreef Frey het volgende:
Niet eens gehoord, zo boeiend was het gesprek![]()
Ja zo zie je maar dat van sommige dingen geen donder kloppen, Fos en Florien zitten in 1 klas (net als Nina), soms moet Fossie-boy naar school terwijl Florien hele andere dingen aan het doen isquote:Op donderdag 19 april 2007 20:14 schreef jorienvdherik het volgende:
Moet die florien niet naar school ofzo
In het eerste gedeelte heb je gelijk.. tweede mja, ben een vrouw en val er niet op maar mooi vind ik haar nietquote:Op woensdag 18 april 2007 22:15 schreef Pelgrim het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet eens actricewaardig te noemen. Maar ze ziet er wel goed uit, mijn inziens.
Weg MILFquote:Op donderdag 19 april 2007 20:38 schreef Frey het volgende:
Borst eraf, laat ze daarna haar hoofd de borst vervangen.
Mijnheer Frey toch, wat een macrabere taal van jou....quote:Op donderdag 19 april 2007 20:38 schreef Frey het volgende:
Borst eraf, laat ze daarna haar hoofd de borst vervangen.
Kom op zeg! Rosa is nog meer Milf dan Barbara, ze ziet er misschien niet seksueel aantrekkelijk uit, maar straalt meer symphatie uit en heeft ook een aangenamer karakterquote:
Brrr...quote:Op donderdag 19 april 2007 20:41 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Mijnheer Frey toch, wat een macrabere taal van jou....
....wat alleen kan betekenen dat jouw afkeer ook behoorlijk diep moet zitten![]()
Het lijkt erop dat zowel Milan als Lorena een vaste rol krijgt aangezien ze ook op de aftiteling staan als ze in de hele aflevering niet te zien zijn geweest.quote:Op donderdag 19 april 2007 18:59 schreef jorienvdherik het volgende:
Maar is het bekend of die blijft of tijdelijk is ?
Ach, alles rammelt aan die soap. Moet me toch sterk vergissen maar was Nina niet nog een meisje van 8 ofzo toen de 1e Milan in beeld kwam? Nu is onze Nina al groot dus een jaar of 17 terwijl Milan nu nóg een broekie is (semi dan) en nu heeft ze Milan nog nooit ontmoet. Zou toch zweren dat die elkaar al kende.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:18 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja zo zie je maar dat van sommige dingen geen donder kloppen, Fos en Florien zitten in 1 klas (net als Nina), soms moet Fossie-boy naar school terwijl Florien hele andere dingen aan het doen is![]()
bingquote:Op donderdag 19 april 2007 21:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ach, alles rammelt aan die soap. Moet me toch sterk vergissen maar was Nina niet nog een meisje van 8 ofzo toen de 1e Milan in beeld kwam? Nu is onze Nina al groot dus een jaar of 17 terwijl Milan nu nóg een broekie is (semi dan) en nu heeft ze Milan nog nooit ontmoet. Zou toch zweren dat die elkaar al kende.Sjors en hij zijn exen en qua leeftijd ook niet zo verschillend terwijl Sjors toch maar 23 is ofzo en...en... het klopt gewoon niet!
![]()
Trouwens, wat voegt het tot de soap toe dat Sjors ineens rechten kan studeren? (ok das al een tijdje maar ineens drong het tot me door)
En Bing altijd met zijn boze gezicht. Hij acteerd zoooo slecht. Je ziet hem gewoon denken: Ik moet nu boos kijken want ik ben zogenaam boos, oh oh wat ben ik boos.![]()
Ook goed, misschien laxeerpillen een idee? Dan is zijn poepgezicht tenminste weg, is hij eindelijk uitgescheten. Lamzak dat het is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |