quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:50 schreef DIGGER het volgende:
Video van wat rellen rond het stadion: http://mediacenter.gazzet(...)db-ad43-0003ba99c667 en http://news.sky.com/skyne(...)_100407_1800,00.html
Nog meer beelden te zien, want dit valt wel meequote:
Niet erg speciaal nee. Het was wel apart dat er 20 meter van het stadion, waar bijna altijd zoveel stewards rondlopen, het ineens uit de hand liep. Daar zijn wel klappen gevallen, voornamelijk aan fortuna kant.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:37 schreef PyTh het volgende:
[..]
vandasnoord.nl staat wel iets maar was niet heel speciaal toch?
Ik ontken alles.quote:
Zonder messen?quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:17 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Milaan en Roma reizen altijd wel.
Om er nog effe op terug te komen. We hadden op Zuid verzameld, goeie groep aanwezig.quote:Op zondag 8 april 2007 22:32 schreef Superheld het volgende:
Geloof verder in de ggd nog wat gedoe en bij feyenoord ook...
Meer info iemand?
Zo'n 4000 man hoorde ik.quote:
quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:34 schreef PizzaSalami het volgende:
Nou, dan niet.
Eerst beetje werken, 16.00 aanwezig voor 12 uur feestquote:
pfff vond die boeren sowieso kansloos, beetje grote bek onder begeleiding van me meer nietquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:58 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Om er nog effe op terug te komen. We hadden op Zuid verzameld, goeie groep aanwezig.
Vervolgens kwam bericht binnen dat een groep van Groningen in het centrum zou zijn. Wij ernaar toe, aangekomen bij het cafe. Vol met ME daar, was geen doorkomen aan. Helaas.
Inderdaad is dit alles?quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:14 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Nog meer beelden te zien, want dit valt wel mee
quote:Een 16-jarige Deventenaar werd aangehouden omdat hij een stok richting de ME had gegooid. Hij kreeg een bekeuring voor baldadigheid.
Ik dacht dat na de verplaatsing van het uitvak die bussen niet meer langs het kruispunt hoefden?quote:Op woensdag 11 april 2007 01:24 schreef eagle75 het volgende:
In Deventer ging het wel los na de wedstrijd. http://www.destentor.nl/deventer/article1294508.ece
Filmpje, erg donker maar goed beter iets dan niets. http://www.youtube.com/watch?v=8bWrRaDRric
Pagina 19.quote:Op woensdag 11 april 2007 15:34 schreef MaxPower het volgende:
Goede column/artikel over hooliganisme van Simon Kuper in "De Pers" vandaag.
Ze hoeven niet meer door de buurt achter de Vetkampstraat te rijden. De bussen draaien gelijk de Dunantlaan op. Daar kunnen ze twee kanten op. En aan beiden kanten staat bij zulke wedstrijden een behoorlijke groep te wachten.quote:Op woensdag 11 april 2007 11:48 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ik dacht dat na de verplaatsing van het uitvak die bussen niet meer langs het kruispunt hoefden?
Ah OK, had t artikel verkeerd gelezenquote:Op woensdag 11 april 2007 16:12 schreef eagle75 het volgende:
[..]
Ze hoeven niet meer door de buurt achter de Vetkampstraat te rijden. De bussen draaien gelijk de Dunantlaan op. Daar kunnen ze twee kanten op. En aan beiden kanten staat bij zulke wedstrijden een behoorlijke groep te wachten.
van mij mogen de eagles wel weer promoveren..quote:Op woensdag 11 april 2007 02:01 schreef RijstNatie het volgende:
deventer hooligans.. vette shit man
Aansluitend handtekeningen scoren op de open dagquote:Op woensdag 11 april 2007 21:12 schreef Bananenman het volgende:
Yep. Ik kom de 19e al terug van vakantie dus prima gepland
de derby tochquote:Op vrijdag 13 april 2007 14:10 schreef Da_Sandman het volgende:
MVV supps hebben 11 houten kruizen op het veld van VVV geplaatst.
LOL!quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:10 schreef Da_Sandman het volgende:
quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Whehehequote:Op donderdag 19 april 2007 19:18 schreef PLAE@ het volgende:
Duidelijk komkommertijd hier
http://www.youtube.com/watch?v=cb_a0OSLSa8
LOlquote:Op donderdag 19 april 2007 19:18 schreef PLAE@ het volgende:
Duidelijk komkommertijd hier
http://www.youtube.com/watch?v=cb_a0OSLSa8
ja jij toch!quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:18 schreef PizzaSalami het volgende:
Heeft iemand al gezegd in dit topic dat AZ het grootste lachertje is?
AJAX!quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:23 schreef Erasmusch het volgende:
Er kan er maar 1 de grootste zijn
Ja kan goed zijn. Dit vertelde iemand van WII zijdequote:Op zondag 22 april 2007 20:19 schreef TilburgCasual het volgende:
die stenen gooiers waren mannetjes van een jaar of 17 dacht ik
Aldus een aanwezige:quote:Op zondag 22 april 2007 21:22 schreef Happel het volgende:
Utrecht was vanmiddag nog wel even op jacht op Utrecht CS.
quote:
een trein joden liep leeg,wij zongen met 70 man utrecht dood enz.... we kwamen boven en zagen uhf,ers en kakkerlakken hierop werd we wat gescholden en zo,n utrechter zei tegen mij dat hij het ajaxshirt haate dus ik zei fijn voor jou die gast gaf mij die klap hierna gingen we los op CS spoorwouten met honden erbij enzo confro duurde een keline 10 min lang genoeg eigenlijk vocht alles tegen elkaar
Die kwam op cs toen had al gebeurd was, hij en vrienden werden meteen ingesloten en moesten weg van cs of opgepakt...quote:Op zondag 22 april 2007 21:56 schreef PLAE@ het volgende:
montana liep er in de buurt. zal straks wel duidelijkheid geven.
Hoezo?quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:18 schreef PizzaSalami het volgende:
Heeft iemand al gezegd in dit topic dat AZ het grootste lachertje is?
Nopequote:Op zondag 22 april 2007 20:27 schreef FrankyMcG het volgende:
Zijn er nog psv´ers naar Utrecht gegaan zaterdag? Zouden ze vrijdagavond beslissen naar verluid...
Wat een lachertjequote:Boetes voor AS Roma en Manchester United
Uitgegeven: 25 april 2007 19:21
Laatst gewijzigd: 25 april 2007 19:22
BERN - AS Roma en Manchester United zijn door de UEFA beboet voor de ongeregeldheden in de Champions Leaguewedstrijden tussen beide clubs. In de kwartfinale staken fans van beide clubs vuurwerk af en gooiden ze met voorwerpen.
AS Rome kreeg een boete van 45.000 euro. Manchester moet 21.500 euro betalen.
Uefa = Mafiaquote:Op woensdag 25 april 2007 20:03 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Wat een lachertje. Wat voor boete had Feyenoord ook alweer?
quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Leedvermaak om PSV shirt.
Hier maar even. Wat een figuren in Eindhoven
.
pff sorry hoor, maar die gast in alkmaarquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
.
Leuk filmpje, die sportzaak ligt gewoon bij mijn werk om de hoek!quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
.
'pannekoek'quote:Op woensdag 25 april 2007 23:16 schreef hippo-clippo het volgende:
[..]
pff sorry hoor, maar die gast in alkmaar![]()
Die vent lacht nu iedereen die kritiek op hem had vierkant uit .quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
.
Precies, snap het hele nut van die autocombi daarom ook niet.quote:Op zondag 29 april 2007 20:26 schreef Bananenman het volgende:
Bij vlagen goed losgegaan in Tilburg...zowel tegen ME als tegen Willem 2.
iddquote:Op zondag 29 april 2007 20:57 schreef Silenus het volgende:
Precies, snap het hele nut van die autocombi daarom ook niet.
Ik ging op vrij vervoer (heb geen auto), mocht niet de parkeerplaats op. Dus dan maar bij Ajacieden in de auto stappen net voordat ze de poort binnenrijden..![]()
Na de wedstrijd wordt je dan een uur vastgehouden, prima, sfeertje was een beetje gespannen op het eind.
Gaat het hek open, kan iedereen zo direct naar de ME/Willem 2 rennen. Waarom heb je dan een autocombi?
quote:Op zondag 29 april 2007 20:26 schreef Bananenman het volgende:
quote:Op zondag 29 april 2007 21:30 schreef Superheld het volgende:
Bananenman, hoorde iets over dat ze een kleiner aantal van jullie hadden gepakt?
Wat is daar van waar? Zo ja dan zijn het met recht brabantse joden, jodenstreken...
Niet veel van gezien, toen wij terug liepen naar de auto's kwam er wel een groep van een man of 20 onder ME begeleiding richting stadion lopen waarbij wat klappen vielen...quote:Op zondag 29 april 2007 20:26 schreef Bananenman het volgende:
Paar 410ers hadden wat klappen gehad van Willem 2 gasten, dat was alles. Toen waren wij er nog niet, was vrij vroeg al.quote:Op zondag 29 april 2007 21:30 schreef Superheld het volgende:
Bananenman, hoorde iets over dat ze een kleiner aantal van jullie hadden gepakt?
Wat is daar van waar? Zo ja dan zijn het met recht brabantse joden, jodenstreken...
Kon niet uitblijven dat 410 eens moest incasseren!quote:Op zondag 29 april 2007 21:56 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Paar 410ers hadden wat klappen gehad van Willem 2 gasten, dat was alles. Toen waren wij er nog niet, was vrij vroeg al.
Bedoel heerenveenquote:Op zondag 29 april 2007 22:07 schreef MaxPower het volgende:
Dus toch naar Groningen geweest?
dit ging nergens overquote:Op zondag 29 april 2007 22:11 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Kon niet uitblijven dat 410 eens moest incasseren!
Altijd irritant doen en de grote jongen uithangen buiten, kan eens verkeerd aflopen...quote:
Zullen jullie in Duitsland wel last van hebbenquote:Op zondag 29 april 2007 22:19 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Altijd irritant doen en de grote jongen uithangen buiten, kan eens verkeerd aflopen...
quote:Op zondag 29 april 2007 22:20 schreef denthemen het volgende:
[..]
Zullen jullie in Duitsland wel last van hebben
of ben jij niet zo´n casualquote:
Aha voor jou moet je casual zijn om op de hoogte te zijn?quote:
quote:Acht arrestaties bij Willem II-Ajax
29-4-2007
De politie heeft zondagmiddag tijdens de wedstrijd Willem II-Ajax acht supporters van Ajax opgepakt. Ze werden aangehouden wegens openlijke geweldpleging en mishandeling.
Een van de supporters, een 38-jarige man uit Hattemerbroek, werd opgepakt nadat hij een wapenstok van een bereden politieman had afgepakt en daarmee zowel het paard als de agent begon te slaan.
Tijdens de wedstrijd probeerden circa tachtig Ajax-fans zonder kaartje het stadion aan de achterzijde binnen te dringen. Zij werden door de mobiele eenheid tegengehouden.
quote:Feyenoord-fans opgepakt in Heerenveen
HEERENVEEN - De politie heeft vlak na het begin van de voetbalwedstijd sc Heerenveen - Feyenoord 31 supporters van de Rotterdamse club opgepakt. De fans bevonden zich in het centrum van Heerenveen en hadden geen kaartje. Zes van hen zitten vast omdat ze geen legitimatie konden tonen. De overige 25 zijn in een bus gedirigeerd en buiten de provincie Friesland uitgezet. Dat meldde de politie.
Eerder op de middag werden vier Feyenoord-aanhangers in het centrum van Heerenveen aangehouden wegens wilplassen.
??quote:Op zondag 29 april 2007 22:23 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Aha voor jou moet je casual zijn om op de hoogte te zijn?
Jij mag overal door zekerquote:Op zondag 29 april 2007 23:26 schreef denthemen het volgende:
[afbeelding]
'T viel allemaal best mee, beetje ME om de stilburgers tegen te houden, een ME'er vertelde me nog dat de Stilburgers altijd wegrennen als ze ook maar even die knuppels laten zien, dat het niet van die helden waren
Waren met 30 man ofzoquote:Op maandag 30 april 2007 00:23 schreef PLAE@ het volgende:
vertel eens over je enerverende treinreis Jorien.
Laat me raden, je hebt wat door t raampje geschreeuwt op Amersfoort ofzo![]()
Ik vind het nu wel jammer dat ik hem niet gezien heb gisteren. Denk dat ik keihard was gaan lachen.quote:Op maandag 30 april 2007 11:28 schreef Erasmusch het volgende:
big pimpin jorien
Ze weten hier geeneens wat de echte betekenis van het woord is, ik vind het zo zielig om van die pubers die fanatiek hun club volgen direct menen dat ze "ultras" zijn en die term hun lading dekt.quote:Op zondag 29 april 2007 22:23 schreef Superheld het volgende:
Veel van die gassies noemen zich toch 'Ultras' daar horen zulk soort dingen ook bij
Nou leg is uit, ben benieuwd als niet-hooligan die het wel beetje volgt. Kortom, als watje ws.quote:Op maandag 30 april 2007 20:04 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ze weten hier geeneens wat de echte betekenis van het woord is, ik vind het zo zielig om van die pubers die fanatiek hun club volgen direct menen dat ze "ultras" zijn en die term hun lading dekt.
Heel simpel die kwamen we terug tegen in de trein...quote:Op maandag 30 april 2007 21:26 schreef Bananenman het volgende:
Jorien, leg nou eens uit wie dat vieze wijf is die je overal post? Wat is het verhaal erachter
Ja maar ik ben wel meerdere vrouwen tegengekomen op de terug weg, allemaal neerzetten?quote:Op maandag 30 april 2007 21:26 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Heel simpel die kwamen we terug tegen in de trein...
Alleen als ze knapper waren, maar dat is niet zo moeilijk denk ikquote:Op maandag 30 april 2007 22:05 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ja maar ik ben wel meerdere vrouwen tegengekomen op de terug weg, allemaal neerzetten?
quote:Op maandag 30 april 2007 22:03 schreef MREn het volgende:
[..]
Zegt iemand met de naam van Jorien vd Herik, terwijl die ME'ers er stonden om Feijenoordtuig terug de trein in te knuppelen. Trein is vervolgens -incl. normale reizigers- nonstop naar Rotterdam gereden via de Schipholtunnel.
Dat is voor hem al heel wat.................quote:Op maandag 30 april 2007 21:02 schreef denthemen het volgende:
er is niks gebeurt, er stond ME, jorien voelt zich stoer, moet dat in dit topic?
Daar gaat die broodmongool natuurlijk weer psv hoertjes met feyenoord sjaal op de foto proberen te zetten, of zou die gaan rellen?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:49 schreef denthemen het volgende:
hij voelt zich zo een hooligan, een échte Feyenoord fan, maar hij gaat straks wel naar Eihoven voor de huldiging
oepsiequote:Zware straf voor PSV-fan
anp | Gepubliceerd op 02 mei 2007, 10:48
Laatst bijgewerkt op 02 mei 2007, 10:57
EINDHOVEN - PSV bestraft een supporter die zondag na het laatste fluitsignaal van de kampioenswedstrijd tegen Vitesse, het veld opliep met een boete van 15.000 euro en een stadionverbod van tien jaar. Veiligheidsmanager Frank Wijnveld heeft dat woensdag aangekondigd.
Het is voor het eerst dat PSV deze zware straf uitdeelt sinds de club twee jaar geleden de hekken om het veld weghaalde. Wijnveld kon nog niet zeggen wat er gaat gebeuren met de honderden fans die dinsdagavond de huldiging op het veld verstoorden.
Nadat zondag in Eindhoven bekend was geworden, dat PSV aan de 5-1-overwinning net genoeg had voor het kampioenschap, renden enkele supporters het veld op. Een van hen is geïdentificeerd en hij kan de zware sanctie verwachten, zei Wijnveld.
Volgende week zoekt PSV uit wie dinsdagavond hun blijdschap niet wisten te beheersen. Wijnveld merkt op dat er geen wedstrijd was gespeeld, de permanente lage hekken al waren vernield en dat mogelijk ook mensen met stadionverboden aanwezig waren, omdat daarop niet werd gecontroleerd.
LC.nl
quote:
Er was vrijwel een algehele drooglegging in Milaan....dus jaquote:Op donderdag 3 mei 2007 14:31 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
De Engelsen hebben zich rustig gehouden gisteren?
Wat praat jij weer onzinquote:Op donderdag 3 mei 2007 15:15 schreef denthemen het volgende:
Jorien heeft mij net vertelt dat hij langskomt volgende week Maandag op de huldiging van Ajax, net als in 2003 wist hij te melden, ik heb er zin in!
Zorg nou eerst maar eens dat je wint Zondag voordat je over een huldiging begint.quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:15 schreef denthemen het volgende:
Jorien heeft mij net vertelt dat hij langskomt volgende week Maandag op de huldiging van Ajax, net als in 2003 wist hij te melden, ik heb er zin in!
Ik zal het even letterlijk laten zien:quote:
wij winnen welquote:Op donderdag 3 mei 2007 15:21 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zorg nou eerst maar eens dat je wint Zondag voordat je over een huldiging begint.
Jouw soort leert het ook nooit![]()
is wat anders dan naar het plein komen sjonniequote:Op donderdag 3 mei 2007 15:23 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik zal het even letterlijk laten zien:
Jorien(echte msn gebeuren hoeft niet): dus huldiging he
Denthemen: Jup
Jorien: kunnen we weer met groep van ons naar station zoals in 2003
Denthemen: We?
Jorien: ja
Wat wonnen wij dan in 2003?quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:23 schreef denthemen het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:24 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
is wat anders dan naar het plein komen sjonnie
Fruitschaal?quote:
Hou dat soort prijsjes niet bij, was een wild guess.quote:
Een van de vetste nacht en vetste dag ooitquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:18 schreef HeinekenAFCA het volgende:
na jullie prachtige wedstrijd in Groningen
Voor jou wel ja. Daarom zei ik het ook nog ff. Moet het wel een beetje on topic houden hequote:Op donderdag 3 mei 2007 16:21 schreef PyTh het volgende:
[..]
Een van de vetste nacht en vetste dag ooit![]()
'Groep van ons'quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:23 schreef denthemen het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 02:39 schreef RijstNatie het volgende:
Stand competitie
1 Strontboeren 34 75
2 AJAX AMSTERDAM 34 75
3 Kaasboertjes 34 72
4 FC Tukker
Tuurlijk, hij welquote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:50 schreef Bananenman het volgende:
[..]
'Groep van ons'![]()
Wat krijgen we nou jorien, mag je met de toffe RJK boys mee? Vierde generatie de gekstuhhhh![]()
Mooi als lokaas te gebruikenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:50 schreef Bananenman het volgende:
[..]
'Groep van ons'![]()
Wat krijgen we nou jorien, mag je met de toffe RJK boys mee? Vierde generatie de gekstuhhhh![]()
Er is toch zo'n regel dat je geen vrouwen/kinderen/ouderen/geestelijke gehandicapte slaat? Hij past in 3 van de 4quote:
Regels zijn er om gebroken te wordenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:57 schreef denthemen het volgende:
[..]
Er is toch zo'n regel dat je geen vrouwen/kinderen/ouderen/geestelijke gehandicapte slaat? Hij past in 3 van de 4
Heeft hij vlaggen gejat dan?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:18 schreef Sethje het volgende:
Is Jorien bij zijn vlaggenjat actie misschien niet heel hard op zijn hoofd gevallen
Toch iemand die stoer wou doen voor de vak 410 boysssss?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:34 schreef ASroma het volgende:
[..]
lol dat was toch bij twente... iemand uit de achterhoek, die later jankend de vlag terug gaf![]()
oh jah zo was het, die gast kwam uit lochem, mooie actiequote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:35 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Toch iemand die stoer wou doen voor de vak 410 boysssss?
Het was iemand die uiteindelijk niets met 410 te maken hadquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:35 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Toch iemand die stoer wou doen voor de vak 410 boysssss?
Hij heeft wel wat met 410 te maken, maar het was een eenmansactie waar verder niemand van 410 vanaf wist. Slechte/ongelukkige actie, maar daar is hij zichzelf ook van bewust. Wmb niet meer over lullen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:42 schreef denthemen het volgende:
[..]
Het was iemand die uiteindelijk niets met 410 te maken had
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:07 schreef denthemen het volgende:
Hé het heeft even geduurt maar ik weet nu welke vlag Sethje bedoelt
zie ook het petje van zijn hoofd afvallenquote:
Dat is niet helemaal waarquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:42 schreef denthemen het volgende:
[..]
Het was iemand die uiteindelijk niets met 410 te maken had
Ja maar niet elke boerenlul die op 410 staat en iets doet doet dit uit naam van 410quote:
Het was een van de tough guy's van 410?quote:
Een capo?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:38 schreef Superheld het volgende:
[..]
Het was een van de tough guy's van 410?![]()
quote:Jongeren bekogelen 'Ajax-trein'
GOUDA - Zes jongeren tussen 14 en 16 jaar hebben op station Goverwelle een trein bekogeld en met een ...
Ajax logo
...Palestijnse vlag gezwaaid.
De knapen, afkomstig uit Spijkenisse, Rotterdam, Wassenaar, Ouderkerk, Gouda en Leiden. hadden met elkaar afgesproken, omdat ze het vermoeden hadden dat er Ajax-supporters in de trein zouden zitten, op weg naar de KNVB-bekerfinale in de Kuip.
De politie kreeg op zondagmiddag, de melding dat er een steen was gegooid naar een voorbijrazende trein door een groep jongens op het station. Door de steen is er mogelijk een ruit van de trein gesneuveld.
Bij de komst van de politie renden de jongens weg in de richting van de Achterwillensebocht. Agenten zijn de jongens achterna gerend. Onderweg heeft een agent van een passant nog een fiets gevorderd om de jongens te achterhalen. De fiets is weer teruggegeven aan de eigenaar nadat de zes jongens gepakt waren. De jongens zijn op het politiebureau verhoord en hun ouders zijn door de politie ingelicht.
De F4R.quote:Op maandag 7 mei 2007 14:01 schreef denthemen het volgende:
hahahahahahahah tussen de 14 en 16De SCF?
Die uit wassenaar rijkeluiskindjequote:Op maandag 7 mei 2007 14:01 schreef denthemen het volgende:
quote:Onderweg heeft een agent van een passant nog een fiets gevorderd om de jongens te achterhalen.
ben je lekker meequote:On-line publicatie hooligan foto's toegestaan
Na een wedstrijd tussen Ajax en Feyenoord vorig jaar zijn foto's van hooligans terecht op internet gepubliceerd. Ook was opsporing per sms gerechtvaardigd. Dat concludeert het College Bescherming Persoonsgegevens (CBP), zo meldt NRC Handelsblad. Het plaatsen van foto's op internet mag op basis van de richtlijn Opsporingsberichtgeving, bij misdrijven waarvoor minimaal voorlopige hechtenis staat. Op basis van dezelfde regel toont ook het tv-programma Opsporing Verzocht foto's van verdachten.
Eind mei vorig jaar publiceerde politie en justitie 250 foto's op internet van relschoppers rond Feyenoord - Ajax, die niet in het televisieprogramma Opsporing Verzocht getoond konden worden. Na die wedstrijd verstuurde politie ook 17.000 sms-berichten naar burgers met het verzoek te helpen bij de opsporing van hooligans. Ook dit is terecht, oordeelt het CBP nu.
Het College onderzocht de gebruikte opsporingsmethoden omdat het twijfels had over de rechtsgeldigheid ervan. Justitie en politie hebben volgens het CBP 'gewetensvol' gehandeld omdat in ieder afzonderlijk geval een individuele afweging is gemaakt. Wel had de politie zorgvuldiger moeten omgaan met verdachten die wilde voorkomen dat hun foto online kwam door zichzelf te melden, aldus het CBP
Gepubliceerd op: 7 mei 2007
Bron: NRC Handelsblad
Afgezien van een klein relletje ( als je het zo mocht noemen ) op vak D niet.quote:Op maandag 7 mei 2007 16:49 schreef SoA-Holic het volgende:
Is er trouwens niks gebeurd gister tussen de ben-side boefjes en AFCA?
Hmmm,als ze tussen de 14 en 16 zijn zijn ze in ieder geval ouder dan de meesten van 410 of niet soms?quote:Op maandag 7 mei 2007 14:01 schreef denthemen het volgende:
4 tieners?quote:Op maandag 7 mei 2007 19:45 schreef footbal_lad het volgende:
Hmmm,als ze tussen de 14 en 16 zijn zijn ze in ieder geval ouder dan de meesten van 410 of niet soms?
Nou errug intressant, je hoort de de paarden rennen en deruiten ingegooid worden ..........................quote:Op maandag 7 mei 2007 20:53 schreef jorienvdherik het volgende:
http://home.hccnet.nl/t.amerongen/Scanner%20Kennemerland.htm
kan je luisteren
Hij weegt 300 kilo?quote:Op maandag 7 mei 2007 21:04 schreef Sethje het volgende:
Plae is nog op het leidse en bericht dat de rest is weggeslagen. Voor hem waren de knuppels te klein ofzo
Overdrijven is ook een kunst, zo boeiend was het nietquote:Op maandag 7 mei 2007 20:50 schreef jorienvdherik het volgende:
Het gaat los nu op het leidse
Blijkbaar zat 410 thuis huiswerk te maken...............quote:Op maandag 7 mei 2007 22:04 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een kunst, zo boeiend was het niet![]()
Probeer nog even vierhonderdtien flauwe grapjes, misschien wordt het dan wel grappig.quote:Op maandag 7 mei 2007 22:09 schreef Luni het volgende:
[..]
Blijkbaar zat 410 thuis huiswerk te maken...............
quote:Rellen in Amsterdam na huldiging Ajax
Uitgegeven: 7 mei 2007 19:46
Laatst gewijzigd: 7 mei 2007 21:39
AMSTERDAM - In Amsterdam zijn maandagavond rellen uitgebroken na de huldiging van Ajax op het Museumplein. Groepjes Ajax-supporters pleegden vernielingen in de buurt van het Leidseplein.
Bekijk fotoserie
ANP Huldiging Ajax
Nadat de ME het Leidseplein had schoongeveegd, verspreidden de jongeren zich in de omgeving waar ze onder meer met stenen gooiden.
Een persoon raakte gewond. Er werden achttien mensen aangehouden, aldus de politie.
Fans
Onder toeziend oog van ongeveer 10.000 voetbalfans werden de spelers van Ajax rond 19.00 uur gehuldigd op het Museumplein. Door het regenachtige weer kwamen er minder supporters dan verwacht. De Amsterdamse club versloeg zondagavond AZ in de finale om de KNVB-Beker in De Kuip in Rotterdam.
Na afloop van de huldiging trokken groepen supporters ondanks de massaal aanwezige ME naar het Leidseplein, waar een onrustige en grimmige sfeer ontstond. De ME ontruimde het plein snel, waarna de supporters vernielingen begonnen aan te richten in de omgeving. Vooral bij de Stadhouderskade hielden zich veel supporters op.
Even later begon de ME de gehele omgeving uit te kammen. De politie registreerde de relschoppers met camerawagens en digitale fototoestellen.
Zullen sommigen dan echt niets van vorig jaar geleerd hebben? Niet zo slim allemaal...quote:Even later begon de ME de gehele omgeving uit te kammen. De politie registreerde de relschoppers met camerawagens en digitale fototoestellen.
Dat heb ik niet gezegd, ga niet lopen stoken johquote:Op maandag 7 mei 2007 22:57 schreef denthemen het volgende:
Jorien, jij zou langskomen zei je, waar was je? verder was er weinig boeiends op 't Leidse
Lees eerder in t topic evenquote:Op maandag 7 mei 2007 23:02 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezegd, ga niet lopen stoken joh
gister zat je in Y3 he ?
Y3, en je had wat grijs aanquote:Op maandag 7 mei 2007 23:10 schreef denthemen het volgende:
[..]
Lees eerder in t topic even
Maar ik weet niet of dat Y3 was
Kan niet, ik ben niet spastischquote:Op maandag 7 mei 2007 23:13 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dan zag ik je nog spastisch in beeld komen tijdens een corner![]()
In beeld was je wel , zei ik nog in beker topic.. niemand geloofdequote:
Waarom toch altijd dat spastische gedoe als er supporters naar het Leidse gaan?quote:Na afloop van de huldiging trokken groepen supporters ondanks de massaal aanwezige ME naar het Leidseplein.
ik ken jou al jaren vriend...quote:Op maandag 7 mei 2007 23:17 schreef denthemen het volgende:
klopt wel dat ik in beeld was, heb het van meerdere gehoord, maar die kennen mij dus die herkende me, maar jij?
Heb je Mark nog gezien?
En precies, kankerdebielenquote:Op maandag 7 mei 2007 20:55 schreef Superheld het volgende:
Zullen wel weer gewoon wat verveelde kneusjes zijn
SMS betere beelden AAN naar 1234quote:Op maandag 7 mei 2007 17:38 schreef Sethje het volgende:
[..]
Afgezien van een klein relletje ( als je het zo mocht noemen ) op vak D niet.
Vage beelden daarvan hier te zien ;
http://www.youtube.com/watch?v=42ANnlclb9w&mode=related&search=
Had niet anders verwacht.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:49 schreef PLAE@ het volgende:
samenvatting: niet boeiend, wat kansloos gesloop door jeugd.
Tot het jouw auto is, kijken of je dan nog zo reageert.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:49 schreef PLAE@ het volgende:
samenvatting: niet boeiend, wat kansloos gesloop door jeugd.
dan vind ik t niet kansloos meer?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:22 schreef Panick het volgende:
[..]
Tot het jouw auto is, kijken of je dan nog zo reageert.
Joh..quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:36 schreef Superheld het volgende:
Zijn de oudjes zo te zien
quote:**************************************
Stadionverbod voor Haagse hooligans
` ADO Den Haag geeft supporters die op
22 april tijdens de wedstrijd tegen FC
Groningen vuurwerk op het veld gooiden
een stadionverbod.Door het wangedrag
werd het laatste duel van de club in
het Zuiderpark na 49 minuten gestaakt.
Ook op 19 november vorig jaar moest een
wedstrijd van ADO Den Haag om die reden
voortijdig worden stopgezet.De Haagse
club speelde toen tegen Vitesse.
Het bestuur wil het wangedrag van de
onruststokers hard straffen.Naast een
stadionverbod wordt het supporterscafé
tijdens wedstrijden gesloten.Dat zal
twee seizoenen gebeuren.ADO Den Haag is
gedegradeerd naar de eerste divisie.
Waar heb je het over?quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:09 schreef Bananenman het volgende:
Pythje, waar sta je? Ik herken wat koppies.
Done.quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:53 schreef PyTh het volgende:
Edit je post even BS en verwijder die pic aub
LOL, hier staat ie volgens mij niet op, maar mijn collega liet een zelfde foto zien (zal we die met de jonkies zijn, alhoewel hij is 30)...quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:51 schreef PyTh het volgende:
Zijn inderdaad de oudjes.
Er is toen ook een foto van alleen de jongeren en allemaal samen gemaakt.
quote:
Ik kwam die foto tegen op partyflock forum vanmiddag. En toen op die site beland.Vond het ook vreemd dat ze al gepubliceerd werden. Beetje kinderachtig allemaal daar....nog meer i'net hoolies als op hardcorehooligan. Als je ff op die site kijkt is de foto van de oudjes en de jonkies gepost in dat gasteboek daar, en fotos van ene "pino" die fotos van zichzelf plaatst en ook de groepsfotos plaatste.quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:51 schreef PyTh het volgende:
Mooi dat ie al weer op het net staat zeg pffffffff.
Zijn inderdaad de oudjes.
Er is toen ook een foto van alleen de jongeren en allemaal samen gemaakt.
Maar geloof niet dat het echt de bedoeling was dat ze nu online staan...
onzin, anders krijg je dit soort taferelenquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:11 schreef FrankyMcG het volgende:
Ze hadden beter een foto met "balkjes" kunnen publiceren op Inet...
Zwakkelingquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:51 schreef Bananenman het volgende:
Volgens mij ben ik de enige die niet aan het poeder zit vandaag, zo lastig was het toch niet?![]()
quote:Oud-Ajax verslaat oud-feyenoord in de ring
Tscheu La Ling heeft zaterdagavond in het programma "Fighting with the stars" oud feyenoorder John de Wolf verslagen in de ring. In de eerste ronde wist La Ling de thaibokswedstrijd te winnen van De Wolf met een technisch K.O..
La Ling gaf De Wolf een rechtse hoek op de zijkant van het hoofd, waardoor hij aan het wankelen kwam. De scheidsrechter vond dat De Wolf dusdanig was aangeslagen, dat hij de wedstrijd beëindigde middels technisch K.O. Zo wist oud-Ajax deze avond oud-feyenoord te verslaan in de ring.
Wat denkie zelf manquote:Op zondag 13 mei 2007 17:33 schreef Superheld het volgende:
Heeft big brother Ruud, paul elstak nog neer geslagen?
Haha. Mooi dit!quote:
kop de cornervlagquote:Op maandag 14 mei 2007 22:53 schreef PizzaSalami het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=K_iKvc_Lwrg
Hij was bij de laatste Ajax-010 aanwezig dacht ik toen gehoord te hebben.quote:Op woensdag 16 mei 2007 08:04 schreef Superheld het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=4rt6U1MNBSA
21e nieuwe afleveringen dus.
http://www.whitelinefirm.nl/node/121535quote:Op zondag 13 mei 2007 17:33 schreef Superheld het volgende:
Heeft big brother Ruud, paul elstak nog neer geslagen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |