pff sorry hoor, maar die gast in alkmaarquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Leedvermaak om PSV shirt.
Hier maar even. Wat een figuren in Eindhoven
.
Leuk filmpje, die sportzaak ligt gewoon bij mijn werk om de hoek!quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
.
'pannekoek'quote:Op woensdag 25 april 2007 23:16 schreef hippo-clippo het volgende:
[..]
pff sorry hoor, maar die gast in alkmaar![]()
Die vent lacht nu iedereen die kritiek op hem had vierkant uit .quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
.
Precies, snap het hele nut van die autocombi daarom ook niet.quote:Op zondag 29 april 2007 20:26 schreef Bananenman het volgende:
Bij vlagen goed losgegaan in Tilburg...zowel tegen ME als tegen Willem 2.
iddquote:Op zondag 29 april 2007 20:57 schreef Silenus het volgende:
Precies, snap het hele nut van die autocombi daarom ook niet.
Ik ging op vrij vervoer (heb geen auto), mocht niet de parkeerplaats op. Dus dan maar bij Ajacieden in de auto stappen net voordat ze de poort binnenrijden..![]()
Na de wedstrijd wordt je dan een uur vastgehouden, prima, sfeertje was een beetje gespannen op het eind.
Gaat het hek open, kan iedereen zo direct naar de ME/Willem 2 rennen. Waarom heb je dan een autocombi?
quote:Op zondag 29 april 2007 20:26 schreef Bananenman het volgende:
quote:Op zondag 29 april 2007 21:30 schreef Superheld het volgende:
Bananenman, hoorde iets over dat ze een kleiner aantal van jullie hadden gepakt?
Wat is daar van waar? Zo ja dan zijn het met recht brabantse joden, jodenstreken...
Niet veel van gezien, toen wij terug liepen naar de auto's kwam er wel een groep van een man of 20 onder ME begeleiding richting stadion lopen waarbij wat klappen vielen...quote:Op zondag 29 april 2007 20:26 schreef Bananenman het volgende:
Paar 410ers hadden wat klappen gehad van Willem 2 gasten, dat was alles. Toen waren wij er nog niet, was vrij vroeg al.quote:Op zondag 29 april 2007 21:30 schreef Superheld het volgende:
Bananenman, hoorde iets over dat ze een kleiner aantal van jullie hadden gepakt?
Wat is daar van waar? Zo ja dan zijn het met recht brabantse joden, jodenstreken...
Kon niet uitblijven dat 410 eens moest incasseren!quote:Op zondag 29 april 2007 21:56 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Paar 410ers hadden wat klappen gehad van Willem 2 gasten, dat was alles. Toen waren wij er nog niet, was vrij vroeg al.
Bedoel heerenveenquote:Op zondag 29 april 2007 22:07 schreef MaxPower het volgende:
Dus toch naar Groningen geweest?
dit ging nergens overquote:Op zondag 29 april 2007 22:11 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Kon niet uitblijven dat 410 eens moest incasseren!
Altijd irritant doen en de grote jongen uithangen buiten, kan eens verkeerd aflopen...quote:
Zullen jullie in Duitsland wel last van hebbenquote:Op zondag 29 april 2007 22:19 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Altijd irritant doen en de grote jongen uithangen buiten, kan eens verkeerd aflopen...
quote:Op zondag 29 april 2007 22:20 schreef denthemen het volgende:
[..]
Zullen jullie in Duitsland wel last van hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |