pff sorry hoor, maar die gast in alkmaarquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Leedvermaak om PSV shirt.
Hier maar even. Wat een figuren in Eindhoven
.
Leuk filmpje, die sportzaak ligt gewoon bij mijn werk om de hoek!quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
.
'pannekoek'quote:Op woensdag 25 april 2007 23:16 schreef hippo-clippo het volgende:
[..]
pff sorry hoor, maar die gast in alkmaar![]()
Die vent lacht nu iedereen die kritiek op hem had vierkant uit .quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
.
Precies, snap het hele nut van die autocombi daarom ook niet.quote:Op zondag 29 april 2007 20:26 schreef Bananenman het volgende:
Bij vlagen goed losgegaan in Tilburg...zowel tegen ME als tegen Willem 2.
iddquote:Op zondag 29 april 2007 20:57 schreef Silenus het volgende:
Precies, snap het hele nut van die autocombi daarom ook niet.
Ik ging op vrij vervoer (heb geen auto), mocht niet de parkeerplaats op. Dus dan maar bij Ajacieden in de auto stappen net voordat ze de poort binnenrijden..![]()
Na de wedstrijd wordt je dan een uur vastgehouden, prima, sfeertje was een beetje gespannen op het eind.
Gaat het hek open, kan iedereen zo direct naar de ME/Willem 2 rennen. Waarom heb je dan een autocombi?
quote:Op zondag 29 april 2007 20:26 schreef Bananenman het volgende:
quote:Op zondag 29 april 2007 21:30 schreef Superheld het volgende:
Bananenman, hoorde iets over dat ze een kleiner aantal van jullie hadden gepakt?
Wat is daar van waar? Zo ja dan zijn het met recht brabantse joden, jodenstreken...
Niet veel van gezien, toen wij terug liepen naar de auto's kwam er wel een groep van een man of 20 onder ME begeleiding richting stadion lopen waarbij wat klappen vielen...quote:Op zondag 29 april 2007 20:26 schreef Bananenman het volgende:
Paar 410ers hadden wat klappen gehad van Willem 2 gasten, dat was alles. Toen waren wij er nog niet, was vrij vroeg al.quote:Op zondag 29 april 2007 21:30 schreef Superheld het volgende:
Bananenman, hoorde iets over dat ze een kleiner aantal van jullie hadden gepakt?
Wat is daar van waar? Zo ja dan zijn het met recht brabantse joden, jodenstreken...
Kon niet uitblijven dat 410 eens moest incasseren!quote:Op zondag 29 april 2007 21:56 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Paar 410ers hadden wat klappen gehad van Willem 2 gasten, dat was alles. Toen waren wij er nog niet, was vrij vroeg al.
Bedoel heerenveenquote:Op zondag 29 april 2007 22:07 schreef MaxPower het volgende:
Dus toch naar Groningen geweest?
dit ging nergens overquote:Op zondag 29 april 2007 22:11 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Kon niet uitblijven dat 410 eens moest incasseren!
Altijd irritant doen en de grote jongen uithangen buiten, kan eens verkeerd aflopen...quote:
Zullen jullie in Duitsland wel last van hebbenquote:Op zondag 29 april 2007 22:19 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Altijd irritant doen en de grote jongen uithangen buiten, kan eens verkeerd aflopen...
quote:Op zondag 29 april 2007 22:20 schreef denthemen het volgende:
[..]
Zullen jullie in Duitsland wel last van hebben
of ben jij niet zo´n casualquote:
Aha voor jou moet je casual zijn om op de hoogte te zijn?quote:
quote:Acht arrestaties bij Willem II-Ajax
29-4-2007
De politie heeft zondagmiddag tijdens de wedstrijd Willem II-Ajax acht supporters van Ajax opgepakt. Ze werden aangehouden wegens openlijke geweldpleging en mishandeling.
Een van de supporters, een 38-jarige man uit Hattemerbroek, werd opgepakt nadat hij een wapenstok van een bereden politieman had afgepakt en daarmee zowel het paard als de agent begon te slaan.
Tijdens de wedstrijd probeerden circa tachtig Ajax-fans zonder kaartje het stadion aan de achterzijde binnen te dringen. Zij werden door de mobiele eenheid tegengehouden.
quote:Feyenoord-fans opgepakt in Heerenveen
HEERENVEEN - De politie heeft vlak na het begin van de voetbalwedstijd sc Heerenveen - Feyenoord 31 supporters van de Rotterdamse club opgepakt. De fans bevonden zich in het centrum van Heerenveen en hadden geen kaartje. Zes van hen zitten vast omdat ze geen legitimatie konden tonen. De overige 25 zijn in een bus gedirigeerd en buiten de provincie Friesland uitgezet. Dat meldde de politie.
Eerder op de middag werden vier Feyenoord-aanhangers in het centrum van Heerenveen aangehouden wegens wilplassen.
??quote:Op zondag 29 april 2007 22:23 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Aha voor jou moet je casual zijn om op de hoogte te zijn?
Jij mag overal door zekerquote:Op zondag 29 april 2007 23:26 schreef denthemen het volgende:
[afbeelding]
'T viel allemaal best mee, beetje ME om de stilburgers tegen te houden, een ME'er vertelde me nog dat de Stilburgers altijd wegrennen als ze ook maar even die knuppels laten zien, dat het niet van die helden waren
Waren met 30 man ofzoquote:Op maandag 30 april 2007 00:23 schreef PLAE@ het volgende:
vertel eens over je enerverende treinreis Jorien.
Laat me raden, je hebt wat door t raampje geschreeuwt op Amersfoort ofzo![]()
Ik vind het nu wel jammer dat ik hem niet gezien heb gisteren. Denk dat ik keihard was gaan lachen.quote:Op maandag 30 april 2007 11:28 schreef Erasmusch het volgende:
big pimpin jorien
Ze weten hier geeneens wat de echte betekenis van het woord is, ik vind het zo zielig om van die pubers die fanatiek hun club volgen direct menen dat ze "ultras" zijn en die term hun lading dekt.quote:Op zondag 29 april 2007 22:23 schreef Superheld het volgende:
Veel van die gassies noemen zich toch 'Ultras' daar horen zulk soort dingen ook bij
Nou leg is uit, ben benieuwd als niet-hooligan die het wel beetje volgt. Kortom, als watje ws.quote:Op maandag 30 april 2007 20:04 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ze weten hier geeneens wat de echte betekenis van het woord is, ik vind het zo zielig om van die pubers die fanatiek hun club volgen direct menen dat ze "ultras" zijn en die term hun lading dekt.
Heel simpel die kwamen we terug tegen in de trein...quote:Op maandag 30 april 2007 21:26 schreef Bananenman het volgende:
Jorien, leg nou eens uit wie dat vieze wijf is die je overal post? Wat is het verhaal erachter
Ja maar ik ben wel meerdere vrouwen tegengekomen op de terug weg, allemaal neerzetten?quote:Op maandag 30 april 2007 21:26 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Heel simpel die kwamen we terug tegen in de trein...
Alleen als ze knapper waren, maar dat is niet zo moeilijk denk ikquote:Op maandag 30 april 2007 22:05 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ja maar ik ben wel meerdere vrouwen tegengekomen op de terug weg, allemaal neerzetten?
quote:Op maandag 30 april 2007 22:03 schreef MREn het volgende:
[..]
Zegt iemand met de naam van Jorien vd Herik, terwijl die ME'ers er stonden om Feijenoordtuig terug de trein in te knuppelen. Trein is vervolgens -incl. normale reizigers- nonstop naar Rotterdam gereden via de Schipholtunnel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |