Het lijkt me dat politiek toch ook met je principes te maken heeft. Het is niet zomaar een baan, er ligt ook een stuk van je visie op de wereld in. En dan is het ronduit komisch dat iemand zijn principes verandert als het hem uitkomt, dan is hij inderdaad totaal niet serieus te nemen. 'De AVA was het ermee eens hoorrrrrr'.... ja, me dunkt, dat was de AVA 10 jaar geleden bij de salarissen van de mensen op wie hij commentaar had ook, anders hadden ze het bedrag niet eens gekregen. Maar nu is de wil van de AVA ineens wet, omdat het hem zo uitkomt.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:01 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik hoor geen enkel geluid uit de PvdA achterban hierover. Waarom zouden ze ook? Kok is niet meer actief in de politiek. Toen hij dat wel was, behartigde hij redelijk de belangen van de achterban. Hij verrijkte zich niet tijdens zijn bewindsperioden. Wat hij na zijn pensioen doet, moet hij weten.
Maar waarom ben je dan elke keer zo gefocused op Bos? Stiekem verliefd op die jongen?quote:
Aan de borreltafel is toch ook iedereen zo tegen Bos ?quote:Op woensdag 11 april 2007 09:45 schreef du_ke het volgende:
[..]
Maar waarom ben je dan elke keer zo gefocused op Bos? Stiekem verliefd op die jongen?
Er moet in elk geval iets zijn in hem dat jou verschrikkelijk aantrekt.
Ja maar dat is heel andersquote:Op woensdag 11 april 2007 08:39 schreef LangeTabbetje het volgende:
Als het gewoon een managertje was geweest heet dit marktwerking, en als Wim Kok een verhoging krijgt is hij een landverrader ?
Nou ja, reden genoeg, lijkt me.quote:Op woensdag 11 april 2007 09:55 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja maar dat is heel anders.
Men moet toch wel een reden ehbben om de PvdA te bashen.
Het is inderdaad heel anders alleen is jouw reactie weer eens de bekende hangende langspeelplaat. Een PvdA'er is weer eens zo inconsequent als de neten en links Fok! gooit het maar weer een op Pvda bashenquote:Op woensdag 11 april 2007 09:55 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja maar dat is heel anders.
Men moet toch wel een reden ehbben om de PvdA te bashen.
Nee, dan had de PvdA het graaien genoemd. Maar ja nu is het eigen en dan hoor je ze nietquote:Op woensdag 11 april 2007 08:39 schreef LangeTabbetje het volgende:
Als het gewoon een managertje was geweest heet dit marktwerking, en als Wim Kok een verhoging krijgt is hij een landverrader ?
Dat is niet terecht, de PvdA heeft wel degelijk afkeurend gereageerd.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:03 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Nee, dan had de PvdA het graaien genoemd. Maar ja nu is het eigen en dan hoor je ze niet![]()
Ik snap niks van jouw betoogje en dat ligt niet aan mij.quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:04 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Bron
Weer een typisch voorbeeld van links lullen rechts vullen. En zijn oude partij wil nu nog steeds iets aan de graaitax doen net als Kok in de tijd dat ie minister-president was.
vinden jullie het erg als ik die partij op dit punt niet meer serieus neem? Zeker als hun (oud) leiders dit soort praktijken laten zien?
Dus de PvdA valt hun oud leider af........quote:Op woensdag 11 april 2007 20:04 schreef miss_dynastie het volgende:
Dat is niet terecht, de PvdA heeft wel degelijk afkeurend gereageerd.
Dat staat nota bene in je eigen openingspost Martijn, heb je hem zelf wel gelezen?quote:Op woensdag 11 april 2007 20:21 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dus de PvdA valt hun oud leider af........![]()
![]()
Desalniettemin is dat uiteraard wel inconsequent zijn op persoonlijk niveau. Ik zie geen enkele reden om de huidige partij daarop aan te spreken.quote:Op woensdag 11 april 2007 10:01 schreef Chewie het volgende:
Als je als politicus zo hoog loopt af te geven op de zelfverijking is het natuurlijk absurd om hier zelf aan mee te gaan doen na je politieke cariere.
Dat had je beter vanaf je eerste post kunnen doen.quote:Op woensdag 11 april 2007 10:02 schreef Ringo het volgende:
edit, laat maar
Het CDA heeft in een brief aan de Israelische regering ook eens gemeld dat ze zich distantieerde van de uitingen van Van Agtquote:Op woensdag 11 april 2007 20:21 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dus de PvdA valt hun oud leider af........![]()
![]()
Ik verwaardigde mij bijna in deze post een inhoudelijke reactie te geven.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:38 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Dat had je beter vanaf je eerste post kunnen doen.
Dat moet je aan Wim vragen.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:07 schreef rashudo het volgende:
Waarom moet het volk bepalen wat mensen mogen verdienen.
Nee dat vraag ik aan dit topic, de andere 10 topics die over geldgraaiers lopen en 91% van de nederlandse bevolking.quote:
dit topic gaat over deheer Kok die jaren terug de mond vol had over absurde stijgingen van salarissen in het bedrijfsleven en er nu zelf van profiteerd. En het ergste vind ik dan het laffe excuus, hij verschuilt zich achter de aandeelhouders.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:07 schreef rashudo het volgende:
Waarom moet het volk bepalen wat mensen mogen verdienen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |