Ze speculeren zelfs dat er geen bikes in zitten.quote:
quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:12 schreef Djensen het volgende:
[..]
Ze speculeren zelfs dat er geen bikes in zitten.
Het lijkt me allemaal onzin en voorlopig zullen het toch enkel geruchten blijven..
Einde discussie nu over die geen motor onzin.quote:"Ballic is not going to be riding a Unicycle or Rollerblading around, we're giving a choice of variety that feels right for the character. We are not suddenly saying there will be no more motorbikes, were keeping all of that stuff, we are keeping the same range and diversity that we had it's just going to fit the character."
Nee, dat betekent precies wat ze zeggen. Het personage is een bikkel, een stoere dude. Dus die zetten ze niet neer op rollerskates zoals ze zeggen. Maar dingen als een motor natuurlijk wel.quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:18 schreef -skippybal- het volgende:
Fit the character
Heeft 'ie soms een custom made miljoenenstad....
Er staat no planes, er staat nergens dat er niet gevlogen wordt.quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:23 schreef MaxMark het volgende:
Idd, als er niet gevlogen kan worden is dat wel een behoorlijke afknapper
Hmm, maar waar staat dat preciesquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:25 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Er staat no planes, er staat nergens dat er niet gevlogen wordt.
Er zitten dus heus wel vliegtuigen in gta iv, ze zijn niet dom bij rockstar hoor.quote:People need to understand: Game Informer magazine was given a demo to test out the very early betas of GTA 4 (Hence, we are in May. Game is to be released in October!). This means that many things that will be added in the final version of the game, aren't to be seen in the demo. Such as Planes, bikes etc.
Also, Rockstar are wise. They won't show everything just to a single magazine. And that's in the month of May! We have a lot of months till October...
That's what people really need to understand!
Tel er een uur bij op, volgens mij is die teller alleen voor Gmt.quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:42 schreef sander89 het volgende:
Er is een countdown naar de scansalleen ik weet bijna zeker dat die nep is.
http://www.bleacheatingfreaks.com/makeacountdown/?id=273072
Denk je niet dat de jongens bij Rockstar er bij zaten tijdens het spelen?quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:12 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Er zitten dus heus wel vliegtuigen in gta iv, ze zijn niet dom bij rockstar hoor.
Dan moeten ze het maar niet in NY doenquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:46 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Denk je niet dat de jongens bij Rockstar er bij zaten tijdens het spelen?
En dacht je sowieso dat er vliegtuigen zouden zitten in een game geset in New York? Vliegtuigen werden om die reden ook al uit GTA III gehaald (evenals een personage met zijn sidemissions).
Ligt er aan hoe je dat doet, binnen NY kun je natuurlijk een hoop variëren.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:12 schreef MrX1982 het volgende:
Zo boeiend was dat vliegen toch niet in SA. Het is wel aardig maar niet meer dan dat.
Slechts een stad zou ik een stuk minder relaxed vinden.
Ja dat is ook zo. Rockstar maakt er ongetwijfeld iets moois vanquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:26 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe je dat doet, binnen NY kun je natuurlijk een hoop variëren.
Salmiak lolly?quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:27 schreef Evil_Koekje het volgende:
scans scans dumdeedum.
Wil iemand trouwens z'n PS3 + HDtv ruilen tegen een lolly? Nieuw, nog in de verpakking!
quote:Facts:
* The main character's name is Niko Bellic - based on the surname it is likely he is from a former Yugoslav country (perhaps Croatia, Serbia or Bosnia)
* Multiplayer modes are to be announced
* Since it's only New York, there will be no planes in the game (?)
* The game has an awesome soundtrack
* You will use a cell phone to call contacts
* You have a lot of free choice over what you do in the game - it isn't like previous games in the sense of just accepting missions and completing them, there's a lot more you can do this time.
* GameInformer played the Xbox 360 version
There's also an interesting quote which suggests the atmosphere on the streets in the game will be very lively.
"A big part of New York life is walking around the streets and meeting lunatics. That's something we definitely tried to put into the game."
- Dan Houser
De hoge resolutie scansquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:18 schreef jorienvdherik het volgende:
want ? ze staan op de vorige pagina sjors
quote:Op woensdag 11 april 2007 00:03 schreef Flashwin het volgende:
een Rus? Met zo een naam lijkt het me eerder een Joegoslaaf..of heeft Rockstar zelf gezegd dat het een Rus is?
quote:*The main character's name is Niko Bellic - based on the surname it is likely he is from a former Yugoslav country (perhaps Croatia, Serbia or Bosnia)
Ben wel benieuwd hoeveel kleiner het gaat worden dan San Andreas. De stad is opgedeelt in 5 buurten, als die buurten nu elk zo groot worden als Los Santos, dan krijgen we toch nog een behoorlijk speelveld.quote:The new Liberty City is a bustling metropolis that is dense on the streets and intimidating vertically. Many of New York City's iconic sights find new homes here, and may look striklingly similar, but are twisted to fit into the Grand Theft Auto world. The MetLife building now bears the name Getalife, the Statue of Liberty is now the Statue of Happiness, and DUMBO (Down Under the Manhattan Bridge Overpass) is called BOABO (Beneath the Offramp of the Algonquin Bridge Overpass).
"We live here," notes the game's vice president of creative Dan Houser. "We've been here for a number of years. Even the guys in Scotland spend lots of time here with us. It was an environment we felt had never been done to the level we were envisioning it in a video game. From looking at all of the locations, this was the one that really stood out to us, and really had that impact. It has all of these iconic things that you couldn't put into a game before."
Within Grand Theft Auto IV, Rockstar North has recreated four of the five boroughs that make up New York City, as well as a section of New Jersey. It's a smaller geographical mass than San Andreas, but not an inch of this world is wasted or dedicated to vast stretches of country or desert. It's a tightly packed metropolis that captures the eye with its decades of world-class architecture, sun-blocking towers, and extraordinary walks of life. In the GTA universe, Brooklyn has been transformed to Broker, Manhattan has mutated into Algonquin, Queens is now Dukes, The Bronx is Bohan, and New Jersey has become Alderney.
The city is brought to life with an amazing level of realism. Sunlight glistens beautifully off of glasswork, illuminates the intricate detailing of century old brick, and even reveals just how realistic an ordinary bag of trash can look. As the sun begins to set, the city takes on a whole different appearance. Buildings that were once eye-popping attractions slowly become ominous obelisks. As any New Yorker will tell you, there's a big difference between New York during the day and New York at night. Liberty City will perfectly capture that quality.
Even the texturing of the Algonquin streets, which are filled with crater-like potholes and occasional glimpses of the brick used in a world gone by, are greatly vained in design and something that you can't tear your eye from. The visula makeup of the city "was something we could capture real well and really understand the minute aspects of its personality," adds Houser. "Trying to put that into a video game is something that we think is unique to the video game medium. It was a way that, we could capture some aspects of the experience of living here that you couldn't put into a film, you couldn't put into a TV show, and you couldn't put into a book - because you are actually wandering about and meeting some of the freaks that you meet on the streets here. And that's what it's all about - meeting the same kind of freaks you'd meet on the streets, the angry yuppies you'd met there. A big part of New York life is walking around the streets and meeting lunatics. That's something that we definitely tried to put into the game. We are trying to give it that life and difference between the neighborhoods and the difference between the kinds of people. We are trying to capture the Capital of the World aspect of New York. There are lots of non-American characters in the game."
One of these foreigners is Niko Bellic. His home is in Eastern Europe, and he likely may never have traveled to Liberty City if it wasn't for his cousin Roman. With ife not working out in the homeland, "Bellic turns up in Liberty City because he's been receiving e-mails from his cousin Roman, that read like: 'I live this amazing life, it's the American Dream come true. I have two women. I have four hot tubs. I have fifteen sports cars," Houser elaborates. "And [Bellic] believes it." His bid to flee his past for what he thought would be the greener pastures of America couldn't be any further from the truth. Roman has been lying to him. He isn't rich. He isn't popular. And he's actually in a load of trouble. He lied to his cousin to hide his own failures in life.
While he may make you contemplate strangling your own flesh and blood, Roman is the only person that you know in America. He serves as one of your main friends, motivations, and connections at the start of the game. Unlike San Andreas, players won't get a chance to see Bellic in his homeland. You will see his life unfold from the moment he steps into Liberty City.
All of the screenshots seen in the article were taken on an Xbox 360 debug unit, but are not representative of the final quality of the graphics. In the coming months, the game will only look better.
New Jersey ligt gewoon aan de overkant van de Hudsonquote:Op woensdag 11 april 2007 09:50 schreef rival het volgende:
ach alle delen van new york zitten er in (new jersey bv) en new jersey was toch echt een aantal uur rijden, dus mogelijk is er wel ietsaan open vlakte
Heli's zullen er vast wel inzitten ook.quote:Op woensdag 11 april 2007 10:38 schreef Zwoerd het volgende:
Ik hoop dat ze er misschien nog wat kleine cessna vliegtuigjes in stoppen
ow dan was alleen six flags een aantal uur rijden denk ikquote:Op woensdag 11 april 2007 10:15 schreef MaxMark het volgende:
[..]
New Jersey ligt gewoon aan de overkant van de Hudson
en daar, heb je heeeeel veel open ruimte... dus dat moeten ze ook in de game hebbenquote:Op woensdag 11 april 2007 10:52 schreef MaxMark het volgende:
NJ is wel groot, vergeleken met Manhattan alleen, dus het is logisch dat je uren moest rijden. Op dit plaatje zie je hoe dicht ze bij elkaar liggen (en hoe groot NJ is)
[afbeelding]
quote:Op woensdag 11 april 2007 11:06 schreef rival het volgende:
[..]
en daar, heb je heeeeel veel open ruimte... dus dat moeten ze ook in de game hebben
Geen open ruimte, alleen stad.quote:not an inch of this world is wasted or dedicated to vast stretches of country or desert. It's a tightly packed metropolis
Precies met K-Rose op de achtergrondquote:Op woensdag 11 april 2007 11:47 schreef rival het volgende:
ik vind het ook jammer.... was heerlijk gewoon door de heuvels e.d. te crossen op de motor oid....
Misschien wel, dan maken ze toch meerdere DVDs voor de XBOX en een Blu-ray voor de PS3, maar dat zou wel weer erg duur worden.quote:Op woensdag 11 april 2007 11:34 schreef MrX1982 het volgende:
Een teleurstelling vind ik het wel dat er maar een stad is ondanks het hogere detail. Beperking van een dvd?
een teleurstelling zal het niet wezen, ik ben tevreden geweest sinds gta 1 dusjahquote:Op woensdag 11 april 2007 11:53 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Precies met K-Rose op de achtergrond. Maar ja Rockstar heeft voor iets anders gekozen. Misschien valt het uiteindelijk wel mee met de teleurstelling.
Kleiner dan SAquote:Op woensdag 11 april 2007 12:03 schreef SpeedyGJ het volgende:
Geen vliegtuigen e.d, het spel zal groter zijn dan VC, maar kleiner dan SA.......hmmmmz
Anders neem je Broadway of 1st Ave gewoonquote:Op woensdag 11 april 2007 15:23 schreef Kadesh het volgende:
Ik hoop wel dat er een paar lange stukken snelweg in zitten.![]()
Dankjequote:Op woensdag 11 april 2007 15:09 schreef MaximusF1 het volgende:
v
v
v
v
v
http://nikobellic.blogspot.com/2007/04/scans.html
[nintendo64 kid] SCANS !![]()
^
^
^
^
^
Wat een prachtspel gaat dit worden zeg. En we zijn nog een half jaar van de release verwijderd. Ongelofelijk.
Thanks voor de linkquote:Op woensdag 11 april 2007 15:09 schreef MaximusF1 het volgende:
v
v
v
v
v
http://nikobellic.blogspot.com/2007/04/scans.html
[nintendo64 kid] SCANS !![]()
^
^
^
^
^
Wat een prachtspel gaat dit worden zeg. En we zijn nog een half jaar van de release verwijderd. Ongelofelijk.
Boh, in Vice City hadden ze ook helikoptersquote:Op woensdag 11 april 2007 12:03 schreef SpeedyGJ het volgende:
Geen vliegtuigen e.d, het spel zal groter zijn dan VC, maar kleiner dan SA.......hmmmmz
Skimmerquote:Op woensdag 11 april 2007 16:10 schreef jorienvdherik het volgende:
Dat was echt prachtig in Vice. telkens met me heli over de stad vliegen
Voor de mensen die het zwart op wit willen hebben.quote:In terms of scale, this GTA experience shouldn'e be much different than San Andreas'. The only noticeable difference is tht players won't be able to pilot airplanes. "There are no planes, because it's just a city," adds Houser.
van het ene bedrijf naar het andere bedrijf met de heli. ga hem echt nog spelen vice binnenkort relaxt op 360quote:
met de waterheli heel snel alle oesters vinden in SAquote:Op woensdag 11 april 2007 16:33 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
van het ene bedrijf naar het andere bedrijf met de heli. ga hem echt nog spelen vice binnenkort relaxt op 360![]()
maak het uit johquote:Op woensdag 11 april 2007 17:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
wat een stelletje kutmoncholen als het liberty city WEER wordt!
Vice city is juist een en al sfeer! San andreas moet het puur hebben van de grote omgevingen...quote:Op woensdag 11 april 2007 17:40 schreef TC03 het volgende:
Ik ben nu in Vice City bezig, maar ik vind dit toch een stuk minder dan San Andreas. Oppervlakkige missies, redelijk kille stad en veel korter.
Niet in deze LCquote:Op woensdag 11 april 2007 17:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Mij heel veel aangezien ik al vaak genoeg in LC heb rondgelopen..
Nee, niet in die LC, maar ik vind dat ze het er zichzelf heel erg makkelijk vanaf proberen te brengen, beter nemen ze een keer een nieuwe stad (in europa)quote:
Gast, de LC in GTA IV is HEEEEL anders hoor.quote:Op woensdag 11 april 2007 17:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Mij heel veel aangezien ik al vaak genoeg in LC heb rondgelopen..
Maar waarom een inspiratieloze uitgemolken stad als New York? Kies dan een stad als Washington ofzo...quote:Op woensdag 11 april 2007 17:46 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Gast, de LC in GTA IV is HEEEEL anders hoor.
Het is zoveel groter dan gta III en de stad is mooier, in gta III hadden ze maar 1 gedeelte van new york gedaan, en nu 4
Vice city is beter dan SA jaquote:Op woensdag 11 april 2007 17:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Vice city is juist een en al sfeer! San andreas moet het puur hebben van de grote omgevingen...
Dus er komen wel vriendinnen in de game? Hmm..quote:You can have songs that fit your mood. I want this music to be hardcore because I am in a hardcore mood. Going out for a date with a girl, so I need something more romantic,
SA had enorm veel onnodige ruimte dus dat maakt me niet uit...quote:Op woensdag 11 april 2007 17:52 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Dus er komen wel vriendinnen in de game? Hmm..
Wel jammer dat het kleiner is dan SA maar damn.Wat ik tot nu toe heb gelezen is verdomd leip!
Omdat het 1 geen toegevoegde waarde is omdat je tenslotte maar in 1 stad bevind (met Jersey City erbij) en het teveel werk is om EN vliegtuigen en bij behorende vliegvelden te maken terwijl je nergens naartoe kan vliegen.Het is nutteloos om van het ene NYC vliegveld naar het andere NYC vliegveld te vliegen.quote:Op woensdag 11 april 2007 18:23 schreef Myers het volgende:
Geen vliegtuigen omdat het maar 1 stad is? Pff wat een een dom argument, er zitten 2 vliegvelden bij NYC, waarom zou je die planes daar niet mogen jatten?
Oh god ja.Als die er niet inzitten is dat toch een enorme teleurstelling.Want heli's verwacht ik toch wel in NYC.Die zitten er tenslotte ook in real life in.quote:Op woensdag 11 april 2007 18:26 schreef IedeK. het volgende:
Met alleen helikopters ben ik ook wel tevreden, en er zullen vast wel mods met vliegtuigen komen.
Je kan toch landen op Times Square ten koste van 200 onschuldige pedestrians? Dat noem ik wel een toegevoegde waarde. Het maakt niet uit dat het verder geen functie heeft, die vliegtuigen staan daar gewoon en moeten gejat kunnen worden, geeft gewoon iets extras aan het spel.quote:Op woensdag 11 april 2007 18:30 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Omdat het 1 geen toegevoegde waarde is omdat je tenslotte maar in 1 stad bevind (met Jersey City erbij) en het teveel werk is om EN vliegtuigen en bij behorende vliegvelden te maken terwijl je nergens naartoe kan vliegen.Het is nutteloos om van het ene NYC vliegveld naar het andere NYC vliegveld te vliegen.
Jij bepaald de toegevoegde waarde? In San andreas was het een van de leukste dingen, gewoon voor de lol rondvliegen. Plezier hebben is namelijk het doel van het spel. Maar laten we NYC maar een autoloze stad maken, er is tenslotte OV. Beter voor de pixelnatuur en shit.quote:Op woensdag 11 april 2007 18:30 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Omdat het 1 geen toegevoegde waarde is omdat je tenslotte maar in 1 stad bevind (met Jersey City erbij) en het teveel werk is om EN vliegtuigen en bij behorende vliegvelden te maken terwijl je nergens naartoe kan vliegen.Het is nutteloos om van het ene NYC vliegveld naar het andere NYC vliegveld te vliegen.
[..]
Oh god ja.Als die er niet inzitten is dat toch een enorme teleurstelling.Want heli's verwacht ik toch wel in NYC.Die zitten er tenslotte ook in real life in.
wat jij wiltquote:Op woensdag 11 april 2007 18:32 schreef Myers het volgende:
[..]
Je kan toch landen op Times Square ten koste van 200 onschuldige pedestrians? Dat noem ik wel een toegevoegde waarde. Het maakt niet uit dat het verder geen functie heeft, die vliegtuigen staan daar gewoon en moeten gejat kunnen worden, geeft gewoon iets extras aan het spel.
Zijn jullie allemaal idioot ofzo? Die belachelijke bullshit van vliegen is pas sinds de moderne GTA in het spel gebracht, je kon jetpacken en vliegtuigen GE-Fucking-WELDIG! Niet dus, zonder al die ongein kunnen ze het spel nog vetter maken. De gameplay dus optimaliseren, en de missie´s vetter maken, en het autorijden vetter maken.quote:Op woensdag 11 april 2007 18:36 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Jij bepaald de toegevoegde waarde? In San andreas was het een van de leukste dingen. Maar laten we NYC maar een autoloze stad maken, er is tenslotte OV. Beter voor de pixelnatuur en shit.
Ben blijkbaar niet de enige.quote:
Nee er zijn nog wel 3 idioten die in een stad met een vliegtuig willen vliegen, overigens ooit aan gedacht dat die huiende amerikanen niet willen dat je in een vliegtuig door NY gaat vliegen?quote:
Gast, je mening is wel duidelijk hoor. We hadden gewoon graag vliegtuigen in het spel gezien. Klaar.quote:Op woensdag 11 april 2007 18:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Zijn jullie allemaal idioot ofzo? Die belachelijke bullshit van vliegen is pas sinds de moderne GTA in het spel gebracht, je kon jetpacken en vliegtuigen GE-Fucking-WELDIG! Niet dus, zonder al die ongein kunnen ze het spel nog vetter maken. De gameplay dus optimaliseren, en de missie´s vetter maken, en het autorijden vetter maken.
Wat een bullshit kerel.quote:Op woensdag 11 april 2007 18:36 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Jij bepaald de toegevoegde waarde? In San andreas was het een van de leukste dingen, gewoon voor de lol rondvliegen. Plezier hebben is namelijk het doel van het spel. Maar laten we NYC maar een autoloze stad maken, er is tenslotte OV. Beter voor de pixelnatuur en shit.
quote:Op woensdag 11 april 2007 18:32 schreef Myers het volgende:
[..]
Je kan toch landen op Times Square ten koste van 200 onschuldige pedestrians?
In GTA 3 zat maar een stad, en met de dodo vliegen heb ik nog redelijk veel gedaan. In vice city had je een skimmer, en een vliegveld. Dus ja, ze hebben (soort van) vliegtuigjes gemaakt voor slechts één stad. In gta lcs is hetgeen wat ik het meest gedaan heb, rondvliegen in auto's met de cheatdevice. Kerel. Maar blijkbaar ben jij de enige die mag bepalen of het de moeite waard is? Ondervind jij er persoonlijk last van als ze er wel in zitten, ofzo? Kerel.quote:Op woensdag 11 april 2007 18:40 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Wat een bullshit kerel.
Denk jij werkelijk dat je vliegtuigen maakt voor 1 freakin stad?Natuurlijk niet.Maar goed mensen zijn eigenwijs en willen dingen doen die nauwelijks de moeite waard zijn.
Nouja, een vliegveld in New Jersey en een vliegveld in Queens... Net als in het echt, dat is het toch niet zo gek ver gezocht?quote:Op woensdag 11 april 2007 18:40 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Wat een bullshit kerel.
Denk jij werkelijk dat je vliegtuigen maakt voor 1 freakin stad?Natuurlijk niet.Maar goed mensen zijn eigenwijs en willen dingen doen die nauwelijks de moeite waard zijn.
Vliegen met de dodoquote:Op woensdag 11 april 2007 18:44 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
In GTA 3 zat maar een stad, en met de dodo vliegen heb ik nog redelijk veel gedaan. In vice city had je een skimmer, en een vliegveld. Dus ja, ze hebben (soort van) vliegtuigjes gemaakt voor slechts één stad. In gta lcs is hetgeen wat ik het meest gedaan heb, rondvliegen in auto's met de cheatdevice. Kerel. Maar blijkbaar ben jij de enige die mag bepalen of het de moeite waard is? Ondervind jij er persoonlijk last van als ze er wel in zitten, ofzo? Kerel.
Hoe kan je vliegen met die stoere hydra uit SA op topsnelheid door de straten van NY nou kut vinden?quote:Op woensdag 11 april 2007 18:46 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Vliegen met de dodo, ja het maakt het spel kutter als dat erin zit, net als dat het kut is als er een grasmaaier inzit of een trekker.
lachen.quote:Op woensdag 11 april 2007 18:46 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Vliegen met de dodo, ja het maakt het spel kutter als dat erin zit, net als dat het kut is als er een grasmaaier inzit of een trekker.
Nou simpel, het hoort niet bij GTA...Overigens heb ik die missie met liefde gedaan maar daarna niet meer met de hydra evenals de jettpack gestoeid.quote:Op woensdag 11 april 2007 18:48 schreef Myers het volgende:
[..]
Hoe kan je vliegen met die stoere hydra uit SA op topsnelheid door de straten van NY nou kut vinden?
Maar waarom zou het niet bij gta horen? Het hoort er blijkbaar wel bij, aangezien in het in alle 3d volledige gtagames gezeten heeft.quote:Op woensdag 11 april 2007 18:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nou simpel, het hoort niet bij GTA...Overigens heb ik die missie met liefde gedaan maar daarna niet meer met de hydra evenals de jettpack gestoeid.
Dat in GTA 3 kun je toch niet echt vliegen noemenquote:Op woensdag 11 april 2007 18:58 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Maar waarom zou het niet bij gta horen? Het hoort er blijkbaar wel bij, aangezien in het in alle 3d volledige gtagames gezeten heeft.
Hmm ok kerel.Als je het vliegen noemt wat je in GTA 3 doet.. maar kerel ik heb er zeker geen last van als ze erin zitten.Kerel.. maar het is gewoon teveel moeite wat gewoonweg niet in New York past.Kerel.quote:Op woensdag 11 april 2007 18:44 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
In GTA 3 zat maar een stad, en met de dodo vliegen heb ik nog redelijk veel gedaan. In vice city had je een skimmer, en een vliegveld. Dus ja, ze hebben (soort van) vliegtuigjes gemaakt voor slechts één stad. In gta lcs is hetgeen wat ik het meest gedaan heb, rondvliegen in auto's met de cheatdevice. Kerel. Maar blijkbaar ben jij de enige die mag bepalen of het de moeite waard is? Ondervind jij er persoonlijk last van als ze er wel in zitten, ofzo? Kerel.
Omdat de GTA serie is gegroeid door het zandbak concept, Autorijden en schieten dat wás GTA, alles draaide ook om de missie´s en alles wat je deed had invloed op de missies. Schoot je teveel looney´s af? Dan had je minder respect bij hun maar bij de andere gangs weer meer. Het spel draaide om schieten, autorijden, missies, sfeer en Respect!quote:Op woensdag 11 april 2007 18:58 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Maar waarom zou het niet bij gta horen? Het hoort er blijkbaar wel bij, aangezien in het in alle 3d volledige gtagames gezeten heeft.
Dan ga je weg, laat je gta 4 voor wat het is en dan kom je niet meer terugquote:Op woensdag 11 april 2007 19:29 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Omdat de GTA serie is gegroeid door het zandbak concept, Autorijden en schieten dat wás GTA, alles draaide ook om de missie´s en alles wat je deed had invloed op de missies. Schoot je teveel looney´s af? Dan had je minder respect bij hun maar bij de andere gangs weer meer. Het spel draaide om schieten, autorijden, missies, sfeer en Respect!
Toen kwam GTAIII die het concept nog deels in leven hield, de overstap naar 3D vond ik wel een goede stap maar het gemis van gangs vond ik en vele andere die-hard fans heel erg jammer. Je had gelijk wat de dodo betrefd, die zat erin maar speelde geen prominente rol...
Sinds vice city is GTA verandert daar begon Rockstar met het toevoegen van allemaal dingen die eigenlijk afdeden van het oorspronkelijke concept, ze probeerden de gangs erin terug te brengen door een halfslachtige mexicanen groep en de negers erin te stoppen maar dat mislukte gigantisch, als je een tijd lang negers had geslacht was er geen manier om het respect terug te winnen en had je een gebied in de stad waar je niet in kon zonder steevast kapot te worden geschoten, concept mislukt. Qua sfeer zat Vice city helemaal goed, het had een echt GTA sausje over zich heen en speelde als een tiet. Ik denk dat iedereen dat moment nog wel herinnert dat je de eerste missie op een scooter stapt en billie jean hoort op de radio! Prachtig!
En toen kwam San Andreas, aangekondigt als dé GTA der GTA´s maar ik vond het de grootste anti-climax die maar mogelijk was, een stad zo groot als 2 maal vice city maar met een gangsta sfeertje van een rap video, daar komt nog bovenop dat de nadruk was gelegd op de voertuigen, het gangsta gebeuren en een fucking RPG systeem! Ineens was er een tractor, een grasmaaier, een heftruck, een hydra, een jettpack, een hovercraft en allemaal meer van dat soort onzinnige on-gta voertuigen. De GTA San Andreas die het waar zou kunnen maken moest mij het gevoel geven de vrijheid te hebben om te kunnen kiezen bij welke gang ik hoorde en niet dit systeem waarin een simpel missie patroon is aangebracht en daar rond omheen de voertuigen. Ik walg van die nieuwe GTA shit!
hahaha, wat een kutkneusquote:Op woensdag 11 april 2007 19:42 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Dan ga je weg, laat je gta 4 voor wat het is en dan kom je niet meer terug![]()
hahaha hoor wie het zegt, loopt te huilen om deel 4 dat anders is.. ik accepteer gewoon wat er bekend is en dan zie ik wel vanzelf wat het wordt, ik heb me vermaakt met elk gta deel, ik huil niet zo snel als jij.. gelukkig..quote:Op woensdag 11 april 2007 19:46 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
hahaha, wat een kutkneusErg he om kritiek te hebben op dingen?
Accepteren is voor den dommen!quote:Op woensdag 11 april 2007 19:57 schreef wc-eend het volgende:
[..]
hahaha hoor wie het zegt, loopt te huilen om deel 4 dat anders is.. ik accepteer gewoon wat er bekend is en dan zie ik wel vanzelf wat het wordt, ik heb me vermaakt met elk gta deel, ik huil niet zo snel als jij.. gelukkig..
Single Player zat tot nu toe wel altijd goed, dus daar maak me geen zorgen om.. Online lijkt me wel leuk.. Maybe dat je niet herkent wordt door andere spelers zodat je gewoon rond kan dolen enzoquote:Op woensdag 11 april 2007 20:22 schreef Kadesh het volgende:
Het online gebeuren zal bijzaak zijn. Teminste dat stond in dat intervieuw met Dan Houser.
word. Ik kon me totaal niet identificeren met CJ en zijn homies. Het vrijheid aspect + maffe voertuigen vind ik super, maar ik wil wel mezelf herkennen in het character dat ik speelquote:
Je had heel wat oefening nodig, kerel, maar ik noem het vliegen ja. Je kon overal komen met de dodo, behalve natuurlijk boven de maximum hoogte, kerel. Zo heb ik de spookstad ooit nog gezien. Het is inderdaad maar één urban setting, maar wel een hele grote urban setting. Ik vertrouw rockstar volkomen, maar dat houdt me niet tegen om toch een keer een hydra mod te downloaden, want je weet dat die eens komt.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:14 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Hmm ok kerel.Als je het vliegen noemt wat je in GTA 3 doet.. maar kerel ik heb er zeker geen last van als ze erin zitten.Kerel.. maar het is gewoon teveel moeite wat gewoonweg niet in New York past.Kerel.
Nogmaals het is leuk maar wat heb je eraan?Kerel?Ja het is leuk maar nogmaals.. het is 1 urban setting en daarvoor maak je geen vlieggedoe. (tenzij het een helizooi is)
kerel.
Het zandbak concept is zoveel mogelijk vrijheid en zoveel mogelijk mogelijkheden. Ik zeg niet dat het verplicht moet zijn voor de storyline, maar iets weghalen wat zo succesvol was uit een voorgaande game vind ik een afbraak van het concept en de vrijheid.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:29 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Omdat de GTA serie is gegroeid door het zandbak concept, Autorijden en schieten dat wás GTA, alles draaide ook om de missie´s en alles wat je deed had invloed op de missies. Schoot je teveel looney´s af? Dan had je minder respect bij hun maar bij de andere gangs weer meer. Het spel draaide om schieten, autorijden, missies, sfeer en Respect!
GTA is DOEN en LATEN waar je zin in heb. vanaf het begin al. zelf kiezen of je voor de lol onschuldige mensen dood gaat rijden oid. lekker door de stad cruisen of serieus aan je opdrachten gaan. imo is vliegen onderdeel geworden van dat doen en laten waar je zin in heb. lekker rondvliegen en jagen!quote:Op woensdag 11 april 2007 19:29 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
ik kon zo erg niet wachten dat ik san andreas maar hergekocht heb voor me 360quote:Op donderdag 12 april 2007 11:52 schreef -Dries- het volgende:
Kan dus gewoon echt niet wachten..
Vooral dit lijkt me leuker, in SA vond ik de getto-missies in 't begin ook 't mooiste. Ice je een Balla waarna je met zijn geld ff een nieuwe haircut kan halen.quote:In tegenstelling tot eerder GTA's zul je niet laag beginnen en uiteindelijk de koning van de stad worden. Het gaat veel meer om overleven dan om de grootste te worden.
Ziet er eerder uit als een Bullet of SuperGTquote:Op woensdag 11 april 2007 23:28 schreef MaximusF1 het volgende:
Op pagina 9 van Game Informer's preview (link) zie je op de screenshot een reclamebord, linksboven, met een gele sportwagen.
Volgens mij is dat de nieuwe Banshee. Ziet er - net als de rest van de game - heel goed uit.![]()
Ik moest gelijk aan de Ferrari 360 denkenquote:Op woensdag 11 april 2007 23:28 schreef MaximusF1 het volgende:
Op pagina 9 van Game Informer's preview (link) zie je op de screenshot een reclamebord, linksboven, met een gele sportwagen.
Volgens mij is dat de nieuwe Banshee. Ziet er - net als de rest van de game - heel goed uit.![]()
Jaaajaaajajaaaa inderdaad!quote:Op donderdag 12 april 2007 14:16 schreef Luutgaert het volgende:
[..]
Vooral dit lijkt me leuker, in SA vond ik de getto-missies in 't begin ook 't mooiste. Ice je een Balla waarna je met zijn geld ff een nieuwe haircut kan halen.
juistquote:Op woensdag 11 april 2007 19:42 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Dan ga je weg, laat je gta 4 voor wat het is en dan kom je niet meer terug![]()
heb ik ook maar gedaan. en het is weer genieten.quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:04 schreef Mikkie het volgende:
Het begint nu wel echt zwaar hard te jeuken om weer eens te GTA'en... misschien maar ff SA installeren vanmiddag
Ja maar gast, ook gta 3 (liberty city) was op zich geen hol aan OP DAT OPZICHT.quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:57 schreef Lekiamh het volgende:
ik kan me wel vinden in de mening van Pizzakoppo.
de GTA serie had toch altijd dat je respect moest verdienen bij de verschillende gangs. dat vond ik wel jammer bij VC en de vervolg games, dat dit aspect er niet (/minder) in zat.
dit wil niet zeggen dat ik VC en SA slecht vond, integendeel.Ik heb me prima vermaakt met die games en kijk erg uit naar GTA IV
![]()
Inderdaad.quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:49 schreef ryangozer het volgende:
Zou bestwel kut zijn, geen vliegtuigen...
Dan ben je volgens mij 1 van de weinige.Deze reeks rockt harder dan Metallica met stenen.quote:Op zondag 15 april 2007 04:48 schreef Dragonetti het volgende:
Ik denk dat ik maar eens die GTA trilogy pack ga regelen voor de xbox... ik heb heel die GTA serie overgeslagen... ben benieuwd
quote:Op maandag 16 april 2007 20:48 schreef Evil_Koekje het volgende:
Is it me, of loopt deze reeks vrij langzaam?
Daar bewaar ik nog steeds goede herinneringen aan.quote:Op maandag 16 april 2007 20:57 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Had je op de dag van de trailer hier moeten zijn.
Craig Montgomeryquote:Op maandag 16 april 2007 21:14 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Daar bewaar ik nog steeds goede herinneringen aan.
zat ik ook aan te denken idd..quote:Op zondag 15 april 2007 16:04 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ach, dan kunnen we nog chillen in helicopters.
van Dharma & Greg?quote:
'atm' was misschien een goede toevoeging voor m'n post geweest.quote:Op maandag 16 april 2007 20:57 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Had je op de dag van de trailer hier moeten zijn.
Van 'As the world turns', helaas.quote:
Nou ik heb die pack ook een keer gehad maar na 2X spelen toch weer weg gedaan. Kon me gewoon niet boeien.quote:Op zondag 15 april 2007 20:59 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Dan ben je volgens mij 1 van de weinige.Deze reeks rockt harder dan Metallica met stenen.
bergafwaarts?quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:55 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Nou ik heb die pack ook een keer gehad maar na 2X spelen toch weer weg gedaan. Kon me gewoon niet boeien.
Eigenlijk vind ik alleen GTA 1 leuk en is het daarna bergafwaarts gegaan.
Idd. mijn mening. Ik baseer mijn aankopen op de games zelf, niet de verkoop cijfers. Anders zat ik nu net als jij op GTA na allemaal EA games en nintendogs te spelen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:59 schreef rival het volgende:
[..]
bergafwaarts?het is alleen maar meer naar de top gestegen. oke, jij viund het niet leuk. de verkoopcijfers spreken feiten. wij meningen
ik heb voetbal van de concurent (pes ipv fifa) en ik speel gta. wat ijl je?quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:14 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Idd. mijn mening. Ik baseer mijn aankopen op de games zelf, niet de verkoop cijfers. Anders zat ik nu net als jij op GTA na allemaal EA games en nintendogs te spelen.
Waarom probeer je dan de kwaliteit van deze game serie te bewijzen met verkoopcijfers?quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:17 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb voetbal van de concurent (pes ipv fifa) en ik speel gta. wat ijl je?![]()
wij baseren aankopen niet op de verkoop cijfers, verkoopcijfers baseren ze op onze aankopen.
deze serie is gewoon van super kwaliteit! klaar! niks tegenin te brengen. wel iets aan mee te brengen, verkoopcijfers!quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:23 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Waarom probeer je dan de kwaliteit van deze game serie te bewijzen met verkoopcijfers?![]()
Mij bijdehand noemen terwijl jij mij woorden in de mond drukt. Ik verkondig nergens iets anders dan m'n mening. Maargoed met fanboys valt niet te redeneneren.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:28 schreef rival het volgende:
[..]
deze serie is gewoon van super kwaliteit! klaar! niks tegenin te brengen. wel iets aan mee te brengen, verkoopcijfers!
en ik droeg verkoopcijfers aan om te zeggen dat jij een mening weergaf en geen feit. en daar leek het wel op, de manier hoe je het zei. bijdehandje!
ik ben een fanboy!quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:56 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Mij bijdehand noemen terwijl jij mij woorden in de mond drukt. Ik verkondig nergens iets anders dan m'n mening. Maargoed met fanboys valt niet te redeneneren.
Jij bent gewoon de enige op deze hele aardkloot die alleen gta 1 goed vind.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:23 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Waarom probeer je dan de kwaliteit van deze game serie te bewijzen met verkoopcijfers?![]()
Met exclusieve ingame-beelden zekerquote:Op woensdag 18 april 2007 10:17 schreef Gstyles het volgende:
VOLGENDE WEEK DINSDAG BIJ GAMEKINGS OP TMF OM 21:00 UUR EEN GTA IV PREVIEW!!!!![]()
die gaan vast de trailer bekijkenquote:Op woensdag 18 april 2007 10:27 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Met exclusieve ingame-beelden zeker
quote:Op woensdag 18 april 2007 11:07 schreef J.Herrer het volgende:
leuk 30 seconden trailer en die sk8 gast die whack gaat lopen lullen
KEEP DEM HEADS RINGIN'!quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:36 schreef Gamer_V het volgende:
ZOMG WAAR IS MIJN GTA!
Helemaal niet.quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:34 schreef MMaRsu het volgende:
Sowieso alle screenshots & trailer was allemaal ingame....
ingame = lopend op de engine van het spel, en niet pre-rendered.quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
Helemaal niet.
Ingame = poppetje van achter zien, HUD, cursor, etc.
er zitten multiplayer mogelijkheden in jaquote:Op zondag 22 april 2007 01:02 schreef Nielz. het volgende:
Komt ie online?
Ik ben ook weer begonnenquote:Op zondag 22 april 2007 20:28 schreef TC03 het volgende:
Vice City uitgespeeld, nu weer begonnen met San Andreas. Laatstgenoemde is toch echt vele malen beter dan Vice City hoor. San Andreas is mooier, de stad is levendiger, de missies zijn véél beter en de sfeer is beter uitgewerkt. Dat jaren 80 gangster sfeertje is op zich leuker dan dat hiphop-sfeertje, maar toch vind ik het in San Andreas beter uitgewerkt.
San Andreas
quote:Op zondag 22 april 2007 21:08 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ik ben ook weer begonnenZit nu bij die kut missie waar je met je crossmotor naast die trein moet rijden en Big Smoke die esse's moet afknallen. Fucking moelijke kut missie..
Hahaha, ik zit ook precies bij die missie vast. terwijl ik zo lang langs die rottrein rij, maargoedquote:Op zondag 22 april 2007 21:08 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ik ben ook weer begonnenZit nu bij die kut missie waar je met je crossmotor naast die trein moet rijden en Big Smoke die esse's moet afknallen. Fucking moelijke kut missie..
ik heb hier een oplossing voor jequote:Op zondag 22 april 2007 21:08 schreef -Dries- het volgende:
[..]
je moet ook zel;f schieten. op een gegeven moment zit je tussen de bergen als het ware. dan rij je over de trein heen. dan stap ik altijd af en ga ik schieten op die mannetjes. pak er dan altijd zeker 2. er staan er geloof ik 4 in totaal op die trein maar die andere 2 krijgt smoke wel stuk!quote:Op zondag 22 april 2007 21:16 schreef RickoKun het volgende:
[..]! Inderdaad, zo vreselijk zaad dat die smoke zo vaak mis knalt
Jup, ik heb vele andere mogelijkheden voor die missie gelezen. Nu moet het wel goed komenquote:Op maandag 23 april 2007 11:12 schreef rival het volgende:
[..]
je moet ook zel;f schieten. op een gegeven moment zit je tussen de bergen als het ware. dan rij je over de trein heen. dan stap ik altijd af en ga ik schieten op die mannetjes. pak er dan altijd zeker 2. er staan er geloof ik 4 in totaal op die trein maar die andere 2 krijgt smoke wel stuk!
quote:Op maandag 23 april 2007 18:33 schreef RickoKun het volgende:
PAUPAHS! Ga naar dat GTA SAN ANDREAS topique met je gefrunnik met die makkelijke schwantz trein!
hier dan!!! ER ZITTEN HELICOPTERS IN!!!!quote:Op maandag 23 april 2007 20:31 schreef Evil_Koekje het volgende:
Verder al nieuwe beelden/info ergens?
quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:44 schreef RickoKun het volgende:
DAMN man! Ik ga ECHT NIET een jaar wachten! (zoals met elk spel), ik denk dat ik maar gewoon een PS3 of XBOX360 ga kopen!
Heerlijk, vliegen in helikopters geweldig !quote:Nieuwe info over GTA IV (X360, PS3)
Nieuws | 24 april 2007 - Het Amerikaanse Game Informer heeft na een presentatie van een GTA IV demo nieuwe informatie vrijgegeven over Rockstars aankomende toptitel:
* Hoewel GTA IV geen vliegtuigen heeft, zul je wel onder andere met helikopters kunnen vliegen door Liberty City.
* De demo duurt 15 minuten lang en tijdens die 15 minuten werd duidelijk dat ook deze GTA verschillende dagdelen onderscheid. Of de game ook verschillende jaargetijden zal hebben is niet duidelijk..
* De demo ziet er beter uit dan de trailer en Rockstar is nog aan het werk om alles nog mooier te maken. Pop-up was er niet te zien in de demo en de framerate was stabiel. Met name de framerate was een behoorlijk probleem in GTA: San Andreas.
* Voetgangers op straat zullen allerlei dingen zeggen en praten soms ook met elkaar. Het hoofdpersonage Niko kan ze echter niet aanspreken.
* Net als in San Andreas zul je ook in dit deel vriendinnen kunnen krijgen.
* Om een voertuig te stelen kun je in GTA IV ook een ruit inslaan.
* GTA IV speelt zich alleen af in de stad, de game bevat dus geen landelijke gebieden zoals in San Andreas wel het geval was.
* Libery City is geen 1:1 kopie van New York.
* Personages uit eerdere GTA-delen komen misschien terug in GTA IV (we verwachten eigenlijk niet anders).
* Game Informer denkt niet dat Niko kan sporten, dus verwacht niet dat je net als met CJ in San Andreas kunt boksen en fitnessen. De mogelijkheid om een ander kapsel te nemen en nieuwe kleding te kopen zit waarschijnlijk wel in de game verwerkt.
* Er waren geen laadtijden in de demo te zien, ook niet toen er twee verschillende gebouwen werden betreden.
Maar dit kennen we welquote:Op dinsdag 24 april 2007 13:42 schreef jorienvdherik het volgende:
Kwijl jongens![]()
![]()
[..]
Heerlijk, vliegen in helikopters geweldig !
quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:44 schreef jorienvdherik het volgende:
ow maar is nieuws van insidegamer vandaag..
Hoe laat is dat?quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:54 schreef Gstyles het volgende:
Koop een PS3 en een LCD dan zit je altijd goed
@ iedereen:
VANAVOND BIJ GAMEKINGS EEN PREVIEW VAN GTAIV![]()
en nou maar hopen dat ze echte beelden hebben ipv de trailer
Ja, inderdaadquote:Op dinsdag 24 april 2007 18:16 schreef Evil_Koekje het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat Gamekings als eerste ter wereld beelden heeft die niet afkomstig zijn uit de trailer.
Je hebt een oud nummer gekocht?quote:
Datum en tijdstip: 24 april 2007, 21:00-22:00 uurquote:Op dinsdag 24 april 2007 18:34 schreef -Dries- het volgende:
TMF 9 uur denk ik.
Ze beweren een preview te hebben van GTA 6.quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:46 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Je hebt een oud nummer gekocht?GTA IV info was gelekt?
Ik mis iets?
De enige juiste opmerking is: 'Waarom?'quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:44 schreef mausie het volgende:
"Iets te vertellen over de trailer van gta4"
Ik zal jullie lui uit de spanning houden. Zoek de porno maar weer op
quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:42 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ze beweren een preview te hebben van GTA 6.(VI ipv IV)
*zucht* Jup. voor niks gewacht.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:44 schreef jorienvdherik het volgende:
whehe zometeen gaan ze de trailer analyseren
En die slome gast vind het niksquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:58 schreef ScarFace- het volgende:
Wat voor belangrijks hadden ze nou te melden over gta.
Alleen het filmpje![]()
Slome gast?quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:59 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
En die slome gast vind het niks
Melle. Vond GTA niks. Schande.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |