Niet lachen. FOK! heeft zeker een opvoedkundige functie, maar doet dat op een ander soort manier dan bijvoorbeeld de kankerkneuzen van de " i em a boi, and i em a gurl" Muzzy reclame. Nee, op FOK! hebben wij Kankerkees met zijn wijze woorden over de stervende hoeren kankerkachels, en Maikuuul, die toensjus ons mooie paintz showt over zijn hendig sjieke flip met de fox.quote:
nee, kreeft daarentegen is prima ..quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
mag cancer wel?
doodsverwensing mag heul niet!!!!!!11111111quote:Op woensdag 11 april 2007 01:33 schreef Lamon het volgende:
Whatever, mijn vader is nu langzaam aan het sterven aan longkanker.
Wat mij betreft mag iedereen het woord als ze zich in een situatie geroepen voelen gebruiken. Het is een normale krachtterm, en mits gemeend zie ik echt niet in wat er zo erg aan is, het lucht soms gewoon op, om die woorden te gebruiken..een uiting van frustatie en soms lucht het een beetje op om zo erg mogelijk te schelden als dingen tegenzitten.
Voor de mensen die het leuk vinden om het niet als natuurlijke wijze van krachtterm gebruiken, maar het als 10-jarige geestelijk uitgedaagde te gebruiken omdat ze het leuk vinden om lekker te provoceren, zoals Mustard_Man, zure_apple, ZuAndy en Tuvai.net, die gun ik ook lekker de ergste vorm van kanker, om die vrijheid van meningsuiting maar lekker door te voeren, en dat het maar heel langzaam en pijnlijk mag gaan.
Heerlijk, die vrijheid van meningsuiting.
Iedereen blij, niemand problemen.
pm danny...quote:Op woensdag 11 april 2007 01:11 schreef Nietszeggendwezentje het volgende:
nee, kreeft daarentegen is prima ..
quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:51 schreef Hijacking het volgende:
Ik zeg kanker wanneer ik dat wil
Ik schijt twee keer op een dag, dat voorkomt darmkankerquote:Op woensdag 11 april 2007 10:26 schreef Haushofer het volgende:
M'n oom is in een beerput verzopen, dus "schijt" vind ik ook niet kunnen.
Bij iedereen die zich niet aan jouw normen en waarden conformeert is iets mis? Wie ben jij om zo over andere mensen te oordelen?quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:16 schreef HenkVos het volgende:
Aan de vele reacties blijkt dat veel gebruikers het een normaal woord vinden om bv als scheldwoord te gebruiken. Volgens mij is daar al iets fundamenteels mis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |