Niet lachen. FOK! heeft zeker een opvoedkundige functie, maar doet dat op een ander soort manier dan bijvoorbeeld de kankerkneuzen van de " i em a boi, and i em a gurl" Muzzy reclame. Nee, op FOK! hebben wij Kankerkees met zijn wijze woorden over de stervende hoeren kankerkachels, en Maikuuul, die toensjus ons mooie paintz showt over zijn hendig sjieke flip met de fox.quote:
nee, kreeft daarentegen is prima ..quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
mag cancer wel?
doodsverwensing mag heul niet!!!!!!11111111quote:Op woensdag 11 april 2007 01:33 schreef Lamon het volgende:
Whatever, mijn vader is nu langzaam aan het sterven aan longkanker.
Wat mij betreft mag iedereen het woord als ze zich in een situatie geroepen voelen gebruiken. Het is een normale krachtterm, en mits gemeend zie ik echt niet in wat er zo erg aan is, het lucht soms gewoon op, om die woorden te gebruiken..een uiting van frustatie en soms lucht het een beetje op om zo erg mogelijk te schelden als dingen tegenzitten.
Voor de mensen die het leuk vinden om het niet als natuurlijke wijze van krachtterm gebruiken, maar het als 10-jarige geestelijk uitgedaagde te gebruiken omdat ze het leuk vinden om lekker te provoceren, zoals Mustard_Man, zure_apple, ZuAndy en Tuvai.net, die gun ik ook lekker de ergste vorm van kanker, om die vrijheid van meningsuiting maar lekker door te voeren, en dat het maar heel langzaam en pijnlijk mag gaan.
Heerlijk, die vrijheid van meningsuiting.
Iedereen blij, niemand problemen.
pm danny...quote:Op woensdag 11 april 2007 01:11 schreef Nietszeggendwezentje het volgende:
nee, kreeft daarentegen is prima ..
quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:51 schreef Hijacking het volgende:
Ik zeg kanker wanneer ik dat wil
Ik schijt twee keer op een dag, dat voorkomt darmkankerquote:Op woensdag 11 april 2007 10:26 schreef Haushofer het volgende:
M'n oom is in een beerput verzopen, dus "schijt" vind ik ook niet kunnen.
Bij iedereen die zich niet aan jouw normen en waarden conformeert is iets mis? Wie ben jij om zo over andere mensen te oordelen?quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:16 schreef HenkVos het volgende:
Aan de vele reacties blijkt dat veel gebruikers het een normaal woord vinden om bv als scheldwoord te gebruiken. Volgens mij is daar al iets fundamenteels mis.
Of ze verzetten zich tegen hun opvoeding. Veel pubers hier enzoquote:Op woensdag 11 april 2007 14:46 schreef zhe-devilll het volgende:
kijk het is heel simpel
alleen asoos gebruiken dit woord!!!!!!!
Ga jullie gang maar! We lezen zo wel dat er geen opvoeding genoten is.
Mij maakt het niet uit wat je scheld zoal...
punt
tjah dan moet je weer omgekeerde psychologie gebruiken hequote:Op woensdag 11 april 2007 14:56 schreef Natalie het volgende:
[..]
Of ze verzetten zich tegen hun opvoeding. Veel pubers hier enzo
Zolang wij er maar geen last van hebbenquote:Op woensdag 11 april 2007 15:25 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
tjah dan moet je weer omgekeerde psychologie gebruiken he
soms is dat moeilijk uit te rekenen
pff ordi ga er zelf eens heen leer je misschien nog watquote:Op woensdag 11 april 2007 16:10 schreef roburt het volgende:
ga dan naar een christen forum, kenker he
waarom mag het dan niet?quote:Op woensdag 11 april 2007 16:11 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
pff ordi ga er zelf eens heen leer je misschien nog wat
ahahaha
Dus half DH is een aso?, sorry maar jullie zijn te kleinzerig om bij een simpel woordje gelijk OH NEE, HIJ ZEI EEN WOORD DAT ME PIJN KAN DOEN ALS IEMAND HET KRIJGT DIE IK AARDIG VIND!, maar bij "krijg de tering/tiefus/ebola" hoor je niets, doe eens niet zo hypocriet, woorden zijn alleen geweldadige wapens voor de gene die zich er zo voor op stellen.`quote:Op woensdag 11 april 2007 14:46 schreef zhe-devilll het volgende:
kijk het is heel simpel
alleen asoos gebruiken dit woord!!!!!!!
Ga jullie gang maar! We lezen zo wel dat er geen opvoeding genoten is.
Mij maakt het niet uit wat je scheld zoal...
punt
das ook zo dubbel ja; in afrika sterven ze bij bosjes aan ebola griep pest weet ik veel, en als je hier kanker zegt worden ze boos omdat de buurvrouw het heeftquote:Op woensdag 11 april 2007 16:18 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Dus half DH is een aso?, sorry maar jullie zijn te kleinzerig om bij een simpel woordje gelijk OH NEE, HIJ ZEI EEN WOORD DAT ME PIJN KAN DOEN ALS IEMAND HET KRIJGT DIE IK AARDIG VIND!, maar bij "krijg de tering/tiefus/ebola" hoor je niets, doe eens niet zo hypocriet, woorden zijn alleen geweldadige wapens voor de gene die zich er zo voor op stellen.`
Jij niet!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 11 april 2007 16:48 schreef roburt het volgende:
kanker leuke onder titel heb je!!!!!!!!!!!!!!
Verzin eens iets wat minder schokkend is?? Deug jij wel? Schelden is iemand verbaal aanvallen met als doel dat je hem kwetst en pijn doet in situaties waar fysiek geweld niet mogelijk / gewenst is.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:31 schreef zhe-devilll het volgende:
er zijn zoveel andere leukere scheldwoorden
verzin eens iets nieuws of iets dat minder schokkend kan zijn voor mensen, ik stoor me er niet aan maar denk wel
oh daar heb je weer een kneus die zo nodig moet schelden met het woord kanker
ja ik vind het stom staan, maar ik kom ook niet uit rotterdam ofzo waar dit schijnbaar heel normaal is,
maw rotterdam is aso![]()
wtf deug jij wel?quote:Op woensdag 11 april 2007 16:58 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Verzin eens iets wat minder schokkend is?? Deug jij wel? Schelden is iemand verbaal aanvallen met als doel dat je hem kwetst en pijn doet in situaties waar fysiek geweld niet mogelijk / gewenst is.
Dus ja het is de bedoeling dat je het schokkend vind, zo werd het ook bedoeld. Jezus ik ga je niet uitschelden omdat ik je lief vind...
inderdaad wat bekt nou lekkerder als je je stootquote:Op woensdag 11 april 2007 18:12 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik gebruik 'kanker' niet om de ziekte, maar om de passie die je in de uitspraak kan leggen.
Net als 'godverdomme'.
Sterfquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:39 schreef Mustard_Man het volgende:
kankerhuilie
je bent echt sneu als je je telkens gekwetst voelt door het woord 'kanker'.
probeer je inferieure denkbeelden eens niet aan ons op te dringen joh.
Er is achter de coulissen vast wel iets te regelen, in de zin van het woord wegvlakken met *****quote:Op woensdag 11 april 2007 18:23 schreef STING het volgende:
Ik vind dat het gebruik van het woord 'kanker' eigenlijk te ver gaan, maar de fok! policy vindt kennelijk van niet en daardoor voelen m.i. sommige mensen zich zelfs sneller geroepen om het woord te gebruiken.
Ik zou het wel een verbeterpuntje willen noemen, om ietsje strenger op te treden in dat opzicht.
Hier geloof ik dus echt niets van. Hoe onfatsoenlijk het ook moge zijn, ik kan me niet voorstellen dat niemand in jou directe omgeving het woord 'kanker' nog nooit gebruikt heeft.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:49 schreef HenkVos het volgende:
Mensen die reageren met woorden als kankertopic doen dit waarschijnlijk om te shockeren. En ik geef toe: het lukt ze bij mij in ieder geval.
Als ik alles zo lees, denk ik dat ik te beschermend ben opgevoed. Maar niet alleen ik. Ik ken niemand in mijn vriendengroep, in mijn voetbalteams of van mijn collega's die het woord kanker ooit gebruikt. Mocht het toch een keer gebruikt worden, ben ik er zeker van dat diegene van alle kanten gecorrigeerd zal worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |