Zuur, Harry. De wet van LV.quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:51 schreef Aoristus het volgende:
ja Johan..
Hey, als jij je Artiest een mannelijk geslachtsorgaan wil noemen hoef ik het niet meer te doen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:50 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Vanwaar jou fixatie op mannelijke geslachtorganen
quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:48 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Een mens, laat staan een vrouw, is niet in staat om iets te scheppen. Een vrouw heeft een lichaam te huur gekregen waarmee ze eea kan doen, waarom kinderen baren. De huur loopt af wanneer ze gestorven is, maar de mogelijkheid om (mooie) kinderen te baren blijft bestaan voor andere vrouwen.
[..]
Ik heb geen zoet voor jou. (Dan mag jij zeggen wat je vrouw daar vannacht over te melden had)quote:
Heb je mij zoiets horen zeggen dan? Het lijkt er eerder op dat jij alleen leest wat je wilt horen. Dus iets met penissen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:52 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Hey, als jij je Artiest een mannelijk geslachtsorgaan wil noemen hoef ik het niet meer te doen.
quote:mannelijk geslachtsorgaan
Past inderdaad volmaakt.quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:53 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
grote huisjesmelker
Mijn vrouw stond te karnen, Harry.quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:53 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik heb geen zoet voor jou. (Dan mag jij zeggen wat je vrouw daar vannacht over te melden had)
Da's een goeie.quote:
Je begint goed, bericht 303 zie je niet vaak.quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:55 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
rappe klappen.
stukje machtsvertoon.quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:56 schreef Apropos het volgende:
[..]
Je begint goed, bericht 303 zie je niet vaak.
Nu ben ik in verwarring...je hebt het nu tegen je Artiest hè?quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:53 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Heb je mij zoiets horen zeggen dan? Het lijkt er eerder op dat jij alleen leest wat je wilt horen. Dus iets met penissen.
Heeft dat te maken met jouw homo-zijn?
Het is wel een pijnlijk afscheid he?quote:
DOE IETS !quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:59 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Het is wel een pijnlijk afscheid he?![]()
Vooral sidekick, dat was een soort van meubelstuk geworden, zo lang in deze helquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:59 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Het is wel een pijnlijk afscheid he?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |