quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:57 schreef SlimShady het volgende:
According to Italian researchers, women who eat chocolate regularly have a better sex life than those who deny themselves the treat.
.
In ieder geval in de supermarkt op Schiphol, en ergens in dit topic genoemd ook in sommige jumbo supermarkten.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:31 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
![]()
Ennehm, waar kan je 99% Lindt kopen? (en de andere % varianten)?
Ook voor de douane? Woon vrij dichtbij en kom er sowieso weleens langs met de trein....quote:Op zondag 24 juni 2007 13:02 schreef The_stranger het volgende:
[..]
In ieder geval in de supermarkt op Schiphol, en ergens in dit topic genoemd ook in sommige jumbo supermarkten.
In duitsland in bijna elke supermarkt.
Food Village op Schiphol Plazaquote:Op zondag 24 juni 2007 14:35 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Ook voor de douane? Woon vrij dichtbij en kom er sowieso weleens langs met de trein....
Inderdaad voor de douane..quote:Op maandag 25 juni 2007 09:45 schreef computergirl het volgende:
[..]
Food Village op Schiphol Plaza
Info
Ik heb ooit in dat winkeltje 50 euro aan chocola gekochtquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:25 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Inderdaad voor de douane..
Stond ik maandag voor het chocolade museum in Keulen, ding de hele dag dicht
Die op Schiphol of die in Keulen in het museum. (die in Schiphol is vrij duur, dacht per Lindt reep iets van 2 euro 40, terwijl het in een willekeurige super in Duitslaand 1 euro 80 of minder kost)quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:48 schreef octopussy het volgende:
[..]
Ik heb ooit in dat winkeltje 50 euro aan chocola gekocht![]()
![]()
30%?quote:
Ligt meer aan het merk dan aan die 75%...(vind ik)quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:33 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Ik had laatst Swiss 75% maar ik vond hem niet zo lekker
gezonde dingen verpesten met ongezonde dingenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:04 schreef Qwea het volgende:wat is er nou lekkerde dan chocolade
Heerlijke milka alpenmelk.
Die dan smelten en over een wafel gooienof je aardbei in de chocolade dopen
![]()
normaal ook niet mijn stijl maar je moet het eens proberen was echt heerlijkquote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
gezonde dingen verpesten met ongezonde dingen.
Je zou eens naar de Lindt fabriek in Zürich-Kilchberg moeten gaan, heb daar 5 kilo aan godlasterlijkheerlijke chocola gekocht, voor 20 euro ofzoquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:18 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Die op Schiphol of die in Keulen in het museum. (die in Schiphol is vrij duur, dacht per Lindt reep iets van 2 euro 40, terwijl het in een willekeurige super in Duitslaand 1 euro 80 of minder kost)
Bij de chocolaterie. Die bij mij in de buurt hadden nu ook de chilli-versiequote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:31 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
![]()
Ennehm, waar kan je 99% Lindt kopen? (en de andere % varianten)?
Probleem is dat ik elke week wel in Keulen zit, en nooit in Zurich. En denk niet dat ik het thuisfront zo gek krijg om voor choclade naar Zurich te gaanquote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:14 schreef PeRi het volgende:
[..]
Je zou eens naar de Lindt fabriek in Zürich-Kilchberg moeten gaan, heb daar 5 kilo aan godlasterlijkheerlijke chocola gekocht, voor 20 euro ofzo,
.
Zürich is een gave stad; mooi, cultureel, hip, perfect voor een paar dagen ertussenuit?quote:Op zondag 15 juli 2007 12:25 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Probleem is dat ik elke week wel in Keulen zit, en nooit in Zurich. En denk niet dat ik het thuisfront zo gek krijg om voor choclade naar Zurich te gaan![]()
Mmm zou het kunnen proberenquote:Op zondag 15 juli 2007 12:28 schreef PeRi het volgende:
[..]
Zürich is een gave stad; mooi, cultureel, hip, perfect voor een paar dagen ertussenuit?.
Wat een onzin!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Pure chocolade goed voor de bloeddrukquote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:13 schreef Viking84 het volgende:
Misschien is de Lindt fabrieksverkoop in Aachen dan wel iets voor je? Daar kun je ook kilo's chocolade inslaan voor een mooie prijs.quote:Op zondag 15 juli 2007 12:25 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Probleem is dat ik elke week wel in Keulen zit, en nooit in Zurich. En denk niet dat ik het thuisfront zo gek krijg om voor choclade naar Zurich te gaan![]()
Nu ik er zo over nadenk, is het misschien maar beter om niet voor weinig geld veel chocolade te kunnen kopen.... Pure chocolade mag dan in kleine beetjes goed zijn voor de bloeddruk, maar ken mezelf en ik vrees dat ik dat effect dan weer teniet doe met de hoeveelheidquote:Op zondag 15 juli 2007 21:59 schreef YPrue het volgende:
[..]
Misschien is de Lindt fabrieksverkoop in Aachen dan wel iets voor je? Daar kun je ook kilo's chocolade inslaan voor een mooie prijs.![]()
Wij zijn thuis ook echte chocolade freaks, maar hebben nog steeds minstens 3,5 kilo liggen (van die 5 kilo ging 1 kilo naar vrienden, familie en we zijn begin mei naar Zwitserland geweest). Het gaat minder snel dan je denkt als je zoveel hebt liggenquote:Op maandag 16 juli 2007 07:47 schreef The_stranger het volgende:
Pure chocolade mag dan in kleine beetjes goed zijn voor de bloeddruk, maar ken mezelf en ik vrees dat ik dat effect dan weer teniet doe met de hoeveelheid
Klopt, heb inmiddels ook al een reep of 10-15 opgespaard, elke week een paar stukjes tot een halve reep opeten en elke week bijna een nieuwe reep kopen, zo groeit je voorraad wel..quote:Op maandag 16 juli 2007 07:51 schreef PeRi het volgende:
[..]
Wij zijn thuis ook echte chocolade freaks, maar hebben nog steeds minstens 3,5 kilo liggen (van die 5 kilo ging 1 kilo naar vrienden, familie en we zijn begin mei naar Zwitserland geweest). Het gaat minder snel dan je denkt als je zoveel hebt liggen.
Ha, die heb ik een keer uitgedeeld aan m'n collega's.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:15 schreef computergirl het volgende:
Gaat niet helemaal op wat mij betreft: chocolade met 99% cacoa is echt niet lekker meer.
ik hou geen chocoladevoorraad aan, omdat ie dan op is,quote:Op maandag 16 juli 2007 23:12 schreef Zwaardvisch het volgende:
Ik hou geen chocoladevoorraad aan. Het zou waarschijnlijk het genot wegnemen. Als ik er eerst om moet bij het sigarenwinkeltje om de hoek, smaakt 'ie lekkerder. Overigens vind ik chocoladeletters het lekkerste.
Je hebt van die bonbons op stokjes, speciaal om te smelten in de melkquote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:52 schreef Aventura het volgende:
Pure chocolade laten smelten in kokend hete melk
Onwijs lekker inderdaad!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:21 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Je hebt van die bonbons op stokjes, speciaal om te smelten in de melk. Wel erg duur
.
Die ken ikquote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:21 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Je hebt van die bonbons op stokjes, speciaal om te smelten in de melk. Wel erg duur
.
Ja gewoon 's doen....wel ff raspen, dan lost het beter op.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:39 schreef Chicolate het volgende:
Zou het ook lekker zijn met die 99% chocolade? Heb hier nog een bijna onaangebroken reep liggen, omdat het echt niet te eten is, veel te bitter ... zou het in melk lekkerder zijn? Misschien een keer proberen ...
is dat nou echt lekker? heb het wel zien staan, niet meegenomen.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:21 schreef Chicolate het volgende:
[..]
.
Warme choco van de Australian ken ik niet, maar ik begin al te watertanden bij het idee aan dit bonbons ... alleen moet ik heel eerlijk zeggen dat ik ze nog nooit gehad heb, ik vergeet ze steedsquote:Op zondag 13 januari 2008 11:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
is dat nou echt lekker? heb het wel zien staan, niet meegenomen.
Als het te vergelijken is met warme choco van de Australian: laaaat maar, die vind ik echt niks aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |