de 99% al geprobeerd? Op zich wel een belevenisquote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:58 schreef Pearl22 het volgende:
Onlangs ontdekt dat Lindtte koop is bij de chocolaterie in de buurt.
Ze leveren namelijk niet van mei tot september naar het buitenland.
99% cacao is heerlijk!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:02 schreef The_stranger het volgende:
[..]
de 99% al geprobeerd? Op zich wel een belevenis
ik vind het verschrikkelijk smerigquote:
Heb er zelf nu ook geen probleem meer mee, maar moest er even aan.... wennen...quote:
Is ook lekker, al had ik er meer van verwacht, de chili komt niet echt uit qua smaak....quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:11 schreef Pearl22 het volgende:
Die 'landenversie' wil ik zeker ook eens proberen, net als deze:
[afbeelding]
Wachten tot oktober (dan leveren ze weer).
quote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:58 schreef Pearl22 het volgende:
En dan die chocola die je bij de Albert Heijn kan kopen:
Swiss Noir 85% cacao met 'stukjes'.
quote:
Ik ben IN die fabriek geweest, rondleiding gehad enzo erg vetquote:Op maandag 21 mei 2007 21:29 schreef misteriks het volgende:
[..]
![]()
heeft de grootste chocoladefabriek van de wereld! Ik woon er een 5tal kilometer af; maar soms, als de wind meezit komt de chocoladegeurzelfs tot hier
![]()
callebaut had vroeger repen onder eigen merknaam; maar nu is het meurisse waar in feite callebaut chocalade in zit. verder draait ongeveer 90% vd fantasiechocolade (figuurtjes) op callebaut chocolade .
M'n eigen favorieten : mignonette melk en de bouchers met hazelnootvulling van cote d'or... simpelweg goddelijk![]()
Is al een tijdje in Duitsland te verkrijgen, en ik vind 'm erg lekker....quote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:11 schreef Pearl22 het volgende:
Toen ik het (99%) voor het eerst proefde was ik al een fan van pure chocolade en vond ik het gelijk al lekker. Ik snap wel dat het wel wennen is als je nooit pure chocolade eet.
Die 'landenversie' wil ik zeker ook eens proberen, net als deze:
[afbeelding]
Wachten tot oktober (dan leveren ze weer).
Echt waar? Dan ga ik daar zeker eens kijken.quote:Op maandag 28 mei 2007 10:53 schreef DIJK het volgende:
[..]
Die dingen liggen het hele jaar gewoon bij de Sligro hoor. Moet je ze wel per 5 kopen, maar zo groot zijn ze nou ook weer niet.
Dat kan ik dus niet, dan moet bij mij zon hele reep echt op!quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:32 schreef Etcetera het volgende:
c'ote dore gekocht vandaagnet 2 'reepjes' ervan gehad
hey, jij zit ook op spelpuntquote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:42 schreef YPrue het volgende:
Een tip voor als iemand eens in de buurt van Aken zou komen: in Aken ligt er een Lindt-fabriek, en ze hebben daar iedere maandag tot en met zaterdag 'Fabriksverkauf', wat inhoudt dat je heel veel chocolade (ook die van het kerst- en paasseizoen) kunt kopen voor een heel goedkope prijs.
Er is daar ook een afdeling met chocolade die niet door de Lindt-kwaliteitstest (lees: de opdruk aan de onderkant van de tabletten/bonbons is niet 100% goed zichtbaar) is gekomen en dat zijn echt dozen vol chocola.Dat is voor de rest ook echt het enige wat er met die chocolade mis is. Er was namelijk eens een reportage over de Lindt-fabriek op de Duitse televisie, en daar legden ze het allemaal uit, van productie tot verkoop.
wij geven ook workshops bonbons maken op het werk, altijd wel leuk om mee te helpenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:47 schreef YPrue het volgende:
Ik zit niet op spelpunt, ken die site niet eens.![]()
In november kan ik een workshop meedoen met bonbons, toetjes e.d. maken.Heb ik altijd al eens willen doen, zo'n workshop.
Meestal heel weinig cacao. Zo weinig dat je het volgens mij geen chocolade mag noemen. Dus voornamelijk suiker.quote:Op zaterdag 14 april 2007 10:48 schreef Innocence het volgende:
Ik ben helemaal gek op de chocolade van die holle figuren. Net ook een chocolade paaskip achter de kiezen. Wordt daar andere chocola voor gebruikt en wat voor?
cacaofantasie noemen ze datquote:Op zondag 10 juni 2007 17:00 schreef sampoo het volgende:
[..]
Meestal heel weinig cacao. Zo weinig dat je het volgens mij geen chocolade mag noemen. Dus voornamelijk suiker.
dan heet het cacao-fantasie toch? van die koetjesrepen chocolade enzoquote:Op zondag 10 juni 2007 17:00 schreef sampoo het volgende:
[..]
Meestal heel weinig cacao. Zo weinig dat je het volgens mij geen chocolade mag noemen. Dus voornamelijk suiker.
je was me voorquote:
een rood kruis met sinasappel smaak?quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:47 schreef Chicolate het volgende:
Mijn moeder kwam vandaag met iets dat ik nog niet kende (en dus perse wilde proeven):
[afbeelding]
Hij is wel lekkerniet geniaal, de sinaasappel had wel wat duidelijker gemogen, en de plakjes waren wel heel erg dun, hou zelf van een wat stevigere reep. Maar zeker wel voor herhaling vatbaar
![]()
Ik had em getest, dat plaatjequote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:38 schreef computergirl het volgende:
[..]
een rood kruis met sinasappel smaak?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |