Ik heb serieus nooit genoeg van chocolade.quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:36 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Haal het weg, ik kan geen chocola meer zien!!
Verschilt, soms kan ik er ook geen genoeg van krijgen. Althans, dat neem ik dan aan totdat ik misselijk ben en dan heb ik er wel genoeg van.quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:40 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik heb serieus nooit genoeg van chocolade.![]()
Ik hou juist van melkchocolade.quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:43 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Verschilt, soms kan ik er ook geen genoeg van krijgen. Althans, dat neem ik dan aan totdat ik misselijk ben en dan heb ik er wel genoeg van.
En hoe puurder hoe beter.
melk is ook wel lekker, maar daar word je sneller misselijk vanquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:45 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik hou juist van melkchocolade.![]()
maar wel lekkerquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:54 schreef Pietverdriet het volgende:
Witte chocolade is geen chocolade.
Tis geen échte chocola idd, maar wel verdomd lekkerquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:54 schreef Pietverdriet het volgende:
Witte chocolade is geen chocolade.
Gaat niet helemaal op wat mij betreft: chocolade met 99% cacoa is echt niet lekker meer.quote:
dat mensen dat daadwerkelijk etenquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:45 schreef Jordy-B het volgende:
Idd... wat een timing voor zo'n topic...
. Koetjesrepen,
Zelfs die vind ik lekkerquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:45 schreef Jordy-B het volgende:
Ik heb alleen een hekel aan Koetjesrepen
hier helaas niet meer te krijgenquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:25 schreef McManager het volgende:
melkchocolade druif hazelnoot van de aldi is SUPER!! ben der verslaafd aan
Oeh die is zo lekkerquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:38 schreef justmattie het volgende:
Of van die witte chocolade met nougat erin![]()
is dat niet verschrikkelijk zoet?quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:38 schreef justmattie het volgende:
Of van die witte chocolade met nougat erin![]()
als je niks gewend bent wel, probeer het gewoon eensquote:
morgen naar supermarkt gaat, ik vond de rittersport met hele hazelnoten altijd erg lekker, witte chocoladequote:Op dinsdag 10 april 2007 21:12 schreef justmattie het volgende:
[..]
als je niks gewend bent wel, probeer het gewoon eens![]()
vind 't wel lekker iets knapperigs in mn chocoladequote:Op dinsdag 10 april 2007 21:24 schreef justmattie het volgende:
Die vind ik niet lekker, dan zit je gewoon op hele hazelnoten te kauwen![]()
Per reepquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:39 schreef zquing het volgende:
ik heb vandaag 2 van die melk repe gehaald bij de ah
ze waren in de aanbieding
25hele centen koritng
dus je hebt je afvalpogingen opgegeven, begrijp ik?quote:Op donderdag 12 april 2007 21:11 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik heb vandaag heel veel Albert Heijn melkchocolade gegeten.Het is ook zoooooooooo lekker.
![]()
Je moet geen dieet volgen als je af wilt vallen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:37 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Het enige nadeel van chocolade is dat er zoveel calorieen inzitten.Ik heb vandaag dus zo'n reep op: [afbeelding]
En vanmorgen chocolademelk. Dat wordt vanaf morgen weer op dieet.![]()
Nee 'opgegeven' is het verkeerde woord. Ik kan nu toch al 3 dagen niet steppen vanwege mijn ontstoken teen en ik ga me niet doodongelukkig maar door al het lekkere eten te verbannen. Er bestaat ook nog zoiets als genieten namelijk.quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
dus je hebt je afvalpogingen opgegeven, begrijp ik?
ik heb een zere teen, dus ik kan niet steppen, dus maakt het allemaal niet meer uit en ga ik lekker chocola eten.quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:17 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Wat bedoel je daar nou weer mee?
Mijn teen is zwaar ontstoken geweest, er zijn momenten geweest dat ik het heb uitgegild van de pijn en ik niet wist waar ik het moest zoeken, en gisteren heeft de dokter er ook nog eens zonder verdoving of iets met iets scherps in zitten snijden (zonder me ook maar even te waarschuwen dat ie iets ging doen dat pijn ging doen). Het was wel iets meer dan een 'zeer teentje'. Dat jij en je afval vriendinnetjes 24 uur per dag ermee bezig zijn, dat zal me een worst wezen maar daar ga ik m'n leven niet mee verpesten. En wie zegt dat ik wil afvallen? Ik ben toch niet voor niks uit dat vervelende topic weg? En ik snoep veel minder dan eerst en ik voel me ook veel gezonder dan eerst.quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik heb een zere teen, dus ik kan niet steppen, dus maakt het allemaal niet meer uit en ga ik lekker chocola eten.
Vind je dat zelf ook niet een beetje onlogisch klinken? Waarom geef je niet gewoon toe dat je de discipline niet hebt om van lekkere dingen af te blijven en accepteer je dat je dan ook niet afvalt?
maar wat een zere teen en chocola met elkaar te maken hebben is nog steeds niet helemaal helderquote:Op vrijdag 13 april 2007 16:01 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Mijn teen is zwaar ontstoken geweest, er zijn momenten geweest dat ik het heb uitgegild van de pijn en ik niet wist waar ik het moest zoeken, en gisteren heeft de dokter er ook nog eens zonder verdoving of iets met iets scherps in zitten snijden (zonder me ook maar even te waarschuwen dat ie iets ging doen dat pijn ging doen). Het was wel iets meer dan een 'zeer teentje'. Dat jij en je afval vriendinnetjes 24 uur per dag ermee bezig zijn, dat zal me een worst wezen maar daar ga ik m'n leven niet mee verpesten. En wie zegt dat ik wil afvallen? Ik ben toch niet voor niks uit dat vervelende topic weg? En ik snoep veel minder dan eerst en ik voel me ook veel gezonder dan eerst.![]()
Nou, in chocolade zitten calorieen, en met steppen verbrand je calorieen. En als je een teen hebt die verschrhikkelijk veel pijn doet en er niet eens op kan staan gaat steppen ook nogal moeilijk.quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
maar wat een zere teen en chocola met elkaar te maken hebben is nog steeds niet helemaal helder.
ok, nog 1 poging dan, want je wilt het weer niet snappen (zoals ik wel gewend ben van jou):quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:06 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Nou, in chocolade zitten calorieen, en met steppen verbrand je calorieen. En als je een teen hebt die verschrhikkelijk veel pijn doet en er niet eens op kan staan gaat steppen ook nogal moeilijk.
Waarom niet met chocolade? Ik eet toch ook fruit en groenten? Maar goed, als je niet van chocolade houdt hoor je dus niet in dit topic thuis.quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:07 schreef Viking84 het volgende:
Dus hoe moeilijk je ook kon slikken met je keelontsteking, een chocoladetaart ging er wel in?.
Eén van de eerste dingen die je moet afleren is om jezelf te troosten met eten. Dat is wat Roosjeroosje ook doet. Ga een leuke film huren om jezelf te verwennen. Moet dat persé met chocola?
Die choclade heeft toch niks met mijn zere teen te maken.quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ok, nog 1 poging dan, want je wilt het weer niet snappen (zoals ik wel gewend ben van jou):
je hoeft niet meteen chocola te gaan eten als je een zere teen hebt, hoor. Ik ging eergisteren dood van de buikpijn (ongesteld), had bovendien nog fikse keelpijn, maar ging ik chocola of iets anders ongezonds eten? Nee hoor.
dat wil ik jou net duidelijk maken! Maar lees je post nog eens na: jij gebruikt je zere teen als excuus om chocola te mogen eten.quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:11 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Die choclade heeft toch niks met mijn zere teen te maken.En ik het niet willen snappen? Volgens mij snap jij het niet.
ik houd wel van chocola, maar ik wil ook graag gezond zijn.quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:09 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Waarom niet met chocolade? Ik eet toch ook fruit en groenten? Maar goed, als je niet van chocolade houdt hoor je dus niet in dit topic thuis.
Om preciezer te zijn: ontstoken stembanden. Dikke keel, er kwam helemaal geen geluid uit, maar slikken ging prima. Zeurkous.quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:07 schreef Viking84 het volgende:
Dus hoe moeilijk je ook kon slikken met je keelontsteking, een chocoladetaart ging er wel in?.
Eén van de eerste dingen die je moet afleren is om jezelf te troosten met eten. Dat is wat Roosjeroosje ook doet. Ga een leuke film huren om jezelf te verwennen. Moet dat persé met chocola?
Dat was toch gewoon een opmerking? Chocolade eet ik ook wel als ik geen zere teen heb. En jij vroeg of ik m'n afvalpogingen had opgegeven maar daar was ik gewoon helemaal niet meer mee bezig. Ik eet al gezonder dan eerst en daar ging het mij om.quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
dat wil ik jou net duidelijk maken! Maar lees je post nog eens na: jij gebruikt je zere teen als excuus om chocola te mogen eten.
Waarom heb je het überhaupt over die zere teen in een chocolade-topic? Heeft toch niks met elkaar te maken immers?
nee, er is ook niks mis met chocola op z'n tijd. Maar als je Roosjeroosje kent en haar posthistory bekijkt (m.n. in Slank de lente in), dan zie je dat zij vaker dan 'op z'n tijd' chocola eet en vervolgens loopt te zeuren dat ze een te dikke buik heeft, te dikke kuiten heeft. En als je dan zegt dat ze dan wat minder chocola moet eten, komt dat gewoon niet door ofzo.quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:15 schreef minilotje het volgende:
[..]
Om preciezer te zijn: ontstoken stembanden. Dikke keel, er kwam helemaal geen geluid uit, maar slikken ging prima. Zeurkous.![]()
Overigens vind ik dat er weinig verschil zit in verwennerij met een DVD of met chocolade. Net waar je zin in hebt. Er is echt *niks* mis met wat chocolade op z'n tijd. Wat moet het vermoeiend zijn om zo krampachtig over eten en snoepen te denken.
nou daar ging het je eerst niet om. Eerst wilde je afvallen en klaagde je na 2 weken al dat je nog niks kwijt was en dat je het maar weer wilde opgeven.quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:16 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Dat was toch gewoon een opmerking? Chocolade eet ik ook wel als ik geen zere teen heb. En jij vroeg of ik m'n afvalpogingen had opgegeven maar daar was ik gewoon helemaal niet meer mee bezig. Ik eet al gezonder dan eerst en daar ging het mij om.
Ja dat komt omdat ik nogal geobsedeerd en gefrustreed was. En als je snel veel gewicht verlies krijg je toch alleen maar last van het jojo-effect.quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nou daar ging het je eerst niet om. Eerst wilde je afvallen en klaagde je na 2 weken al dat je nog niks kwijt was en dat je het maar weer wilde opgeven.
dan moet je het rustig aan doen en het pas doen als je er zelf innerlijk klaar voor bentquote:Op vrijdag 13 april 2007 16:19 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ja dat komt omdat ik nogal geobsedeerd en gefrustreed was. En als je snel veel gewicht verlies krijg je toch alleen maar last van het jojo-effect.
ik vraag me af waarom iemand die de voorgeschiedenis niet kent zulke voorbarige conclusies trektquote:Op vrijdag 13 april 2007 16:20 schreef minilotje het volgende:
Ik vraag me af waarom iemand die besluit dat heel dat dieet-gedoe de pot op kan zoveel frustratie in iemand anders oproept.![]()
En dat nota bene in een chocoladefantopic.
Nou ik kreeg dus een tijdje geleden ineens de obsessie om af te vallen. Ik ben daarvoor naar een betreffend topic gegaan en zat daar nogal te zeuren etc., ook dat ik na zoveel tijd nog niks kwijt was en ik had daar nogal te sfeer verpest. En nu ziet iemand uit dat topic dus hier dat ik weer chocolade verslaafd ben. Dus ik begrijp die reactie opzich wel, maar goed, ik ben wel gezonder gaan proberen te eten sinds ik in dat topic heb gezeten (meer fruit en niet alleen maar pindakaas op m'n brood) dus ik heb er tóch nog iets van opgestoken.quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:20 schreef minilotje het volgende:
Ik vraag me af waarom iemand die besluit dat heel dat dieet-gedoe de pot op kan zoveel frustratie in iemand anders oproept.![]()
En dat nota bene in een chocoladefantopic.
Ehm, nee hoor.quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Eten doe je op vaste tijden en je eet wat je lichaam nodig heeft.
Ja die dingen zijn echt te lekker!quote:Op zaterdag 14 april 2007 10:48 schreef Innocence het volgende:
Ik ben helemaal gek op de chocolade van die holle figuren. Net ook een chocolade paaskip achter de kiezen. Wordt daar andere chocola voor gebruikt en wat voor?
dan kunnen we inderdaad best twee chocolade repen per dag op eten of nog meerquote:Op zaterdag 14 april 2007 18:37 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
http://www.jeechteleeftijd.nl/2005/articledetail.asp?id=7383
Ja, hele goedkopequote:Op zaterdag 14 april 2007 10:48 schreef Innocence het volgende:
Ik ben helemaal gek op de chocolade van die holle figuren. Net ook een chocolade paaskip achter de kiezen. Wordt daar andere chocola voor gebruikt en wat voor?
Daar worden ook heel vaak repen chocolade voor gebruikt( over produkties) of gewoon een partij chocolade stukken die net geen A kwaliteit hebben.quote:Op zaterdag 14 april 2007 10:48 schreef Innocence het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |