Ik heb serieus nooit genoeg van chocolade.quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:36 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Haal het weg, ik kan geen chocola meer zien!!
Verschilt, soms kan ik er ook geen genoeg van krijgen. Althans, dat neem ik dan aan totdat ik misselijk ben en dan heb ik er wel genoeg van.quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:40 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik heb serieus nooit genoeg van chocolade.![]()
Ik hou juist van melkchocolade.quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:43 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Verschilt, soms kan ik er ook geen genoeg van krijgen. Althans, dat neem ik dan aan totdat ik misselijk ben en dan heb ik er wel genoeg van.
En hoe puurder hoe beter.
melk is ook wel lekker, maar daar word je sneller misselijk vanquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:45 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik hou juist van melkchocolade.![]()
maar wel lekkerquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:54 schreef Pietverdriet het volgende:
Witte chocolade is geen chocolade.
Tis geen échte chocola idd, maar wel verdomd lekkerquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:54 schreef Pietverdriet het volgende:
Witte chocolade is geen chocolade.
Gaat niet helemaal op wat mij betreft: chocolade met 99% cacoa is echt niet lekker meer.quote:
dat mensen dat daadwerkelijk etenquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:45 schreef Jordy-B het volgende:
Idd... wat een timing voor zo'n topic...
. Koetjesrepen,
Zelfs die vind ik lekkerquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:45 schreef Jordy-B het volgende:
Ik heb alleen een hekel aan Koetjesrepen
hier helaas niet meer te krijgenquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:25 schreef McManager het volgende:
melkchocolade druif hazelnoot van de aldi is SUPER!! ben der verslaafd aan
Oeh die is zo lekkerquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:38 schreef justmattie het volgende:
Of van die witte chocolade met nougat erin![]()
is dat niet verschrikkelijk zoet?quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:38 schreef justmattie het volgende:
Of van die witte chocolade met nougat erin![]()
als je niks gewend bent wel, probeer het gewoon eensquote:
morgen naar supermarkt gaat, ik vond de rittersport met hele hazelnoten altijd erg lekker, witte chocoladequote:Op dinsdag 10 april 2007 21:12 schreef justmattie het volgende:
[..]
als je niks gewend bent wel, probeer het gewoon eens![]()
vind 't wel lekker iets knapperigs in mn chocoladequote:Op dinsdag 10 april 2007 21:24 schreef justmattie het volgende:
Die vind ik niet lekker, dan zit je gewoon op hele hazelnoten te kauwen![]()
Per reepquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:39 schreef zquing het volgende:
ik heb vandaag 2 van die melk repe gehaald bij de ah
ze waren in de aanbieding
25hele centen koritng
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |