abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 12 april 2007 @ 18:20:42 #276
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_48262633
als we kampioen worden gaat PSV ook niet voor de Peace Cup maar voor een aantal wedstrijden tegen Chinese ploegen.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_48262817
quote:
Op donderdag 12 april 2007 18:12 schreef okee6 het volgende:

[..]

Beter dan geen aankopen doen. PSV raakte Vennegoor op het laatste moment pas kwijt, het had ook géén aankopen kunnen doen. Kluivert heeft al meer bijgedragen dan ik had gehoopt, hij is alleen niet zo goed als vroeger tot stomme verbazing van sommigen. Tardelli is geen succes, maar dat kan gebeuren. Er is ook geen tijd geweest om hem te laten wennen.
Tardelli is net zoals Robert een prutser en een miskoop - ongeacht op een paar leuke momenten na.
quote:
[..]

VI rekende deze week voor hoezeer PSV op de CL-inkomsten leunt, voor 20%. Mede met dank aan Hiddink, wiens aanblijven bij PSV afhing van de begrotingambities. Enigszins vergelijkbaar met zoals hoe Cocu het elftal meeweegt in zijn beslissing, maar Phillip kent wel begrip. In Nederland let de KNVB uitermate goed op de boekhouding en de gemeente Eindhoven is geen sponsor. Kortom na de tijd met de te grote broek is het dit seizoen even mager: Kwartfinale CL, kans op titelprolongatie.
En wat gaat dat op lange termijn betekenen wanneer PSV geen CL gaat spelen? Precies hetzelfde wat gebeurd is bij Ajax. Plus een onbekwame technische staf qua aankopen en handelen die niet de kwaliteiten hebben die Arnesen, Hiddink en Van Raaij hadden. Dat is wel een groot verschil hoor.

Ik vind het echt merkwaardig hoe jij het af en toe ziet en beredeneert. In het Ajax topic lopen er ook een paar van dat soort figuren tussen, maar jij hebt echt oogkleppen op en een hele roze bril.

Koeman heeft nu toch 5 miljoen voor weer twee aanvallers te besteden? En dan moet je Cocu nog vervangen. En dan is het nog maar afwachten wat je voor Alex en Farfan binnenhaalt, wat je dan ook waarschijnlijk niet compleet kan investeren.

Ajax is volgend seizoen ook echt alleen maar sterker hoor en AZ wordt ook niet zwakker.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 12 april 2007 @ 18:31:14 #278
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_48262966
quote:
Op donderdag 12 april 2007 18:26 schreef BliksemSchigt het volgende:

Ajax is volgend seizoen ook echt alleen maar sterker hoor en AZ wordt ook niet zwakker.
Als Sneijder en Gabri weg zijn heeft ajax ook een probleem. Stam wordt er niet beter op en je ziet maar weer hoe ajax ervan afhankelijk is
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_48263000
quote:

Ik vind het echt merkwaardig hoe jij het af en toe ziet en beredeneert. In het Ajax topic lopen er ook een paar van dat soort figuren tussen, maar jij hebt echt oogkleppen op en een hele roze bril.
Zelfs Bliksem (die toch zelf ook een behoorlijke bril op heeft als het om van Basten gaat ) ziet het okee !
quote:
Koeman heeft nu toch 5 miljoen voor weer twee aanvallers te besteden? En dan moet je Cocu nog vervangen. En dan is het nog maar afwachten wat je voor Alex en Farfan binnenhaalt, wat je dan ook waarschijnlijk niet compleet kan investeren.
Die 5 miljoen is een bedrag wat de voorzitter later weer ingeslikt heeft, nu worden er ineens "geen bedragen meer genoemd, ook niet intern". Aldus Schuitema, doet me denken aan de tijden van Westerhof, toen verschenen er ook vaak uitspraken in de media die later niet waar bleken te zijn. Nou is deze van wat minder gewicht dan "we hebben al een alternatief waar alles mee rond is als Luque toch niet komt!" maar het geeft imo wel aan dat de professionaliteit soms ver te zoeken is.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_48263049
Respect voor degenen die gisteren geweest zijn.
pi_48263561
quote:

[..]

Tardelli is net zoals Robert een prutser en een miskoop - ongeacht op een paar leuke momenten na.
Dat mag jij zo zien. Ik vind hem Europees tekort schieten. Ik denk dat hij niet voor een Denneboom onderdoet. Hij kan alleen niet profiteren van het spelen van een reeks of een ingespeeld elftal met automatismen. Ik heb zo het idee dat men altijd maar verwacht dat het wel weer een Ronaldo of Romario zal zijn. Vergeet niet dat PSV ook spelers koopt die niet eens het elftal halen.
quote:
En wat gaat dat op lange termijn betekenen wanneer PSV geen CL gaat spelen? Precies hetzelfde wat gebeurd is bij Ajax. Plus een onbekwame technische staf qua aankopen en handelen die niet de kwaliteiten hebben die Arnesen, Hiddink en Van Raaij hadden. Dat is wel een groot verschil hoor.

Lees nog maar eens terug wat ik eind augustus 2006 opschreef. Ik geloof dat ik de eindtijd zag, zoiets als wat Feyenoord is overkomen. PSV had geen voltallig elftal en was ondanks de zwakke economische positie -gered door verkoop parkeerterrein- door Hiddink nog eens op kosten gejaagd. Alleen dankzij CL resultaat staat Guus er nu nog mooi op, en alhoewel niet leuk, het heeft gesaneerd. Op dit moment kun je zeggen dat dat dit seizoen nog geen grote gevolgen heeft gehad.
quote:

Ik reageer hier voornamelijk op de negativiteit op dit moment, zelden op het perspectief. Bij deze...

Ajax pompt al vijf jaar of langer meer geld in de selectie. AZ koopt al een jaar of drie structureel Nederlands talent uit de eredivisie op. Hoe moet PSV na een lange tijd van hoogtij daar dan tegenop boksen? Je hebt een trainerswissel, een generatiewissel en zoals genoemd een gematigd budget, in elk geval te weinig groei. Ik had dit seizoen al niet op een titel gerekend en voor het volgend seizoen ook niet. Het is een meevaller dat Cocu dit seizoen wilde spelen. Hij had zich ook bij zijn standpunt kunnen houden, want versterking van de selectie voor Europese waardigheid zat er niet in.

Wat betreft Koeman: ik vind hem een beter coach dan Gerets, mede door de goede combinatie met Bruins Slot. Maar van mij part was de Amsterdamse kliek nooit naar Eindhoven gekomen. Het is wel zo dat ik Koeman vaardiger vind dan bijvoorbeeld een Advocaat of Stevens, maar welk alternatief is er voor PSV? Een Nederlandse coach vind ik sowieso een pluspunt en een Van Gaal, Van Basten of Adriaanse past simpelweg niet bij PSV. Wat wel beter kan is Valckx. Ik heb het idee dat er betere mensen te vinden zijn voor zijn plaats. Het aantrekken van Reker en het aantreden van Schuitema is in elk geval een positieve verandering.

Als ik supporter van AZ of met name Ajax zou zijn, zou ik rood van schaamte toekijken als PSV de schaal heft. Kijk wat ze moesten spelen, wie ze opstelden en hoe mager PSV voor de winterstop steeds won. Nu met manco offensief en defensief realiseren die ploegen zich dat pas. Amateuristisch, profsport onwaardig! voor AZ heb ik nog begrip, met zo'n belasting
pi_48264983
Wie the fuck wil nou in het nederland elftal voetballen onder van basten? No wonder dat aisatti voor marokko kiest, ik kies nog liever voor belgie dan voor nederland.
pi_48265022
quote:
Op donderdag 12 april 2007 18:51 schreef okee6 het volgende:

[..]

Dat mag jij zo zien. Ik vind hem Europees tekort schieten. Ik denk dat hij niet voor een Denneboom onderdoet. Hij kan alleen niet profiteren van het spelen van een reeks of een ingespeeld elftal met automatismen. Ik heb zo het idee dat men altijd maar verwacht dat het wel weer een Ronaldo of Romario zal zijn. Vergeet niet dat PSV ook spelers koopt die niet eens het elftal halen.
En dat is toch het niveau wat PSV nastreeft? . Lekker als je spelers gaat halen die alleen goed genoeg voor NL zijn. Wat een beleid . Tuurlijk halen spelers het niet, maar het is ook niet de eerste miskoop oid.
quote:
[..]

Lees nog maar eens terug wat ik eind augustus 2006 opschreef. Ik geloof dat ik de eindtijd zag, zoiets als wat Feyenoord is overkomen. PSV had geen voltallig elftal en was ondanks de zwakke economische positie -gered door verkoop parkeerterrein- door Hiddink nog eens op kosten gejaagd. Alleen dankzij CL resultaat staat Guus er nu nog mooi op, en alhoewel niet leuk, het heeft gesaneerd. Op dit moment kun je zeggen dat dat dit seizoen nog geen grote gevolgen heeft gehad.
Guus heeft PSV echt eigenhandig naar de kloten geholpen ja . Vandaar al die mensen die hem dolgraag terug zien keren en vandaar al die andere clubs die Hiddink willen hebben. Hiddink heeft het seizoen juist geredt door vorig seizoen er voor te zorgen dat Cocu, Alex en Gomes nog een seizoen bleven. Vanaf de winterstop is het alleen maar bergafwaarts gegaan en sta je straks echt met lege handen hoor.
quote:
[..]

Ik reageer hier voornamelijk op de negativiteit op dit moment, zelden op het perspectief. Bij deze...
Ik lees wel vaker dingen van je en dan heb je het ook allemaal niet helemaal door, volgens mij dan.
quote:
Ajax pompt al vijf jaar of langer meer geld in de selectie. AZ koopt al een jaar of drie structureel Nederlands talent uit de eredivisie op. Hoe moet PSV na een lange tijd van hoogtij daar dan tegenop boksen?
Philips, CL. Als alles van de laatste jaren niet genoeg was, dan heb je het de komende seizoenen al helemaal moeilijk zonder extra inkomsten en zonder vervangers die Alex en Farfan en Cocu gelijk vervangen.
quote:
Je hebt een trainerswissel, een generatiewissel en zoals genoemd een gematigd budget, in elk geval te weinig groei. Ik had dit seizoen al niet op een titel gerekend en voor het volgend seizoen ook niet. Het is een meevaller dat Cocu dit seizoen wilde spelen. Hij had zich ook bij zijn standpunt kunnen houden, want versterking van de selectie voor Europese waardigheid zat er niet in.
Dat was de jaren ervoor toch ook zo, hoorde ik Pyth altijd roepen? Toen lukte het Hiddink wel elke keer nog.
quote:
Wat betreft Koeman: ik vind hem een beter coach dan Gerets, mede door de goede combinatie met Bruins Slot. Maar van mij part was de Amsterdamse kliek nooit naar Eindhoven gekomen. Het is wel zo dat ik Koeman vaardiger vind dan bijvoorbeeld een Advocaat of Stevens, maar welk alternatief is er voor PSV?
Koeman heeft bij Ajax hulp gehad van Adriaanse, bij PSV van Hiddink. Bij Benfica en Vitesse beiden ook niet echt geslaagd. Bij Ajax ging het fout na anderhalf seizoen, bij PSV gaat het na driekwart seizoen al fout. Met bijna dezelfde selectie aan het begin van het seizoen als vorig jaar. Dan ligt het toch echt een ene Ronald Koeman grotendeels hoor. Het wordt alleen maar mooier wanneer de aankopen komen .

Alternatieven zouden Jans kunnen zijn. Of een buitenlandse trainer voor PSV. Ik ben benieuwd wat ze gaan doen. Wellicht wel Adriaanse als het fout gaat in de Oekraine.
quote:
Een Nederlandse coach vind ik sowieso een pluspunt en een Van Gaal, Van Basten of Adriaanse past simpelweg niet bij PSV. Wat wel beter kan is Valckx. Ik heb het idee dat er betere mensen te vinden zijn voor zijn plaats. Het aantrekken van Reker en het aantreden van Schuitema is in elk geval een positieve verandering.
Ik heb geen idee.
quote:
Als ik supporter van AZ of met name Ajax zou zijn, zou ik rood van schaamte toekijken als PSV de schaal heft. Kijk wat ze moesten spelen, wie ze opstelden en hoe mager PSV voor de winterstop steeds won. Nu met manco offensief en defensief realiseren die ploegen zich dat pas. Amateuristisch, profsport onwaardig! voor AZ heb ik nog begrip, met zo'n belasting
Ajax heeft het zelf grotendeels uit handen gegeven. Maar je moet niet vergeten dat het daar ook een opbouw seizoen is geweest hoor - waarin wel (uiteraard) weer van alles werd verwacht. Veel nieuwe spelers in de as van het elftal, terwijl bij PSV de complete as is gebleven. Een nieuwe trainer, nieuwe aanpassingen. Het zoeken naar de ideale opstelling etc. Na de winterstop is pas gebleken hoe goed Ajax eigenlijk kan zijn, maar hoe fragiel het nog is. Volgend seizoen is Ajax enorm sterk, mits Sneijder als enige weggaat. Dan staat er een ingespeeld team, met een bekwame trainer, met een ideale mix van ervaring en talent.

Achteraf kan je nu zeggen dat Ajax al kampioen had moeten zijn, maar dat is geen excuus voor het hele drama wat PSV na de winterstop laat zien hoor. Sta je toch met lege handen en dan was je toch maar al te blij geweest met de beker (die troostprijs he, Pyth) en de JC schaal.
pi_48265039
quote:
Op donderdag 12 april 2007 19:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wie the fuck wil nou in het nederland elftal voetballen onder van basten? No wonder dat aisatti voor marokko kiest, ik kies nog liever voor belgie dan voor nederland.
Afellay.

[ Bericht 1% gewijzigd door BliksemSchigt op 12-04-2007 19:48:36 ]
pi_48265096
het ging hiero dus over aisatti:
quote:
Op donderdag 12 april 2007 16:36 schreef Steve_I. het volgende:
Als je hier bent geboren en getogen klopt het gewoon niet als 'je hart in marokko ligt' punt.
20 miljoen voor aisatti is natuurlijk absurd.
pi_48265282
quote:
Op donderdag 12 april 2007 18:51 schreef okee6 het volgende:
Wat wel beter kan is Valckx. Ik heb het idee dat er betere mensen te vinden zijn voor zijn plaats. Het aantrekken van Reker en het aantreden van Schuitema is in elk geval een positieve verandering.
Ik vraag me af hoe ze dat precies gaan invullen met Reker. Lijkt me sterk dat hij de macht krijgt die vroeger bij de voorzitter lag. Schuitema wordt president/voorzitter van de Raad van Commissarissen wat ik begrepen heb. Gaat die zich vanuit die positie constant met het beleid bemoeien? Lijkt me ook geen wenselijke constructie, de Raad is er in de eerste plaats om beleid te toetsen, niet om het zelf te maken.
quote:
Ben jij diezelfde okee6 die in de winterstop beweerde dat PSV makkelijk kampioen moest worden omdat de selectie meer dan voldoende kwaliteit had? Het verhuren van Aissati en Roy was daar het ultieme bewijs voor oid, verbazend om je dan dit te zien beweren.

Nou lul jij altijd wel recht wat krom is dus zo erg verbaast het me eigenlijk ook weer niet
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_48266027
Lees net op voetbalzone dat Alex misschien de laatste 2 duels van de competitie nog kan spelen.
Zou mooi zijn voor PSV zeg..!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_48266060
quote:
Op donderdag 12 april 2007 19:58 schreef venomsnake het volgende:
Lees net op voetbalzone dat Alex misschien de laatste 2 duels van de competitie nog kan spelen.
Niet als ze dit weekend al puntverlies lijdden...
pi_48266098
quote:
Op donderdag 12 april 2007 19:59 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Niet als ze dit weekend al puntverlies lijdden...
Gelijkspelen tegen Twente en dik winnen van Vitesse en Utrecht is ook voldoende voor de landstitel .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_48266131
quote:
Op donderdag 12 april 2007 20:00 schreef cultheld het volgende:

[..]

Gelijkspelen tegen Twente en dik winnen van Vitesse en Utrecht is ook voldoende voor de landstitel .
het wordt geen gelijk spel tegen twente, twente gaat PSV afdrogen en AZ wint de titel...
pi_48266385
quote:
Op donderdag 12 april 2007 19:33 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

En dat is toch het niveau wat PSV nastreeft? . Lekker als je spelers gaat halen die alleen goed genoeg voor NL zijn. Wat een beleid . Tuurlijk halen spelers het niet, maar het is ook niet de eerste miskoop oid.[q/uote]
Volgens mij is het beleid van PSV om betaald voetbal te (blijven) spelen.

[quote]Guus heeft PSV echt eigenhandig naar de kloten geholpen ja . Vandaar al die mensen die hem dolgraag terug zien keren en vandaar al die andere clubs die Hiddink willen hebben. Hiddink heeft het seizoen juist geredt door vorig seizoen er voor te zorgen dat Cocu, Alex en Gomes nog een seizoen bleven. Vanaf de winterstop is het alleen maar bergafwaarts gegaan en sta je straks echt met lege handen hoor.
Hij heeft een hoop mensen het mes op de keel gezet, ben jij er ook zo één die niet ziet hoe Van Raaij heeft moeten toegeven?? Het is echt niet alleen klootzak Timmer die PSV in mindere doen bracht. Waar zie jij lange termijn denken van de hand van Guus Hiddink. Niemand die een vinger naar hem durft te wijzen, hij bracht PSV internationaal elan en is nog steeds belangrijk achter de schermen. Eigenlijk heeft hij zich tot reddingsboei gekroond.
quote:
Philips, CL. Als alles van de laatste jaren niet genoeg was, dan heb je het de komende seizoenen al helemaal moeilijk zonder extra inkomsten en zonder vervangers die Alex en Farfan en Cocu gelijk vervangen.
De VI-lezertjes zijn daarvan nu ook op de hoogte, aangezien uitgebreid vermeld staat hoezeer PSV ge-drained wordt door de UEFA CL-bijdrage. Het nieuwe bestuur van PSV heeft een eerste aanzet gegeven om daarmee te breken, Hiddink ging daar niet mee akkoord en kon dus gaan.
quote:
Dat was de jaren ervoor toch ook zo, hoorde ik Pyth altijd roepen? Toen lukte het Hiddink wel elke keer nog.
Als je een goede babbel hebt en veel persoonlijkheid dan kun je een potje breken. Hiddink was net niet te groot voor de club, dus PSV bestaat nog en laat nog redelijk wat voetbal zien. AZ en Ajax zweten nog.
quote:
- Koeman bash -
Ga nou eerst eens afwachten wat er uit rolt. Iedere simpele ziel zag dat PSV weliswaar secuur, maar mager won. Op die wijze kun je in Nederland kampioen worden. Als je echter te ver komt Europees of te veel momenten met belangrijke geblesseerden, dan kan je budget selectie tegen je werken. Koeman heeft het goed uitgelegd: voor de winter pakten we verhoudingsgewijs te veel punten, nu wellicht te weinig, wees realistisch. Het is geen compleet elftal dat het laat liggen. Er ontbreken poppetjes, elke wedstrijd weer. Geld voor afdoende vervanging was er niet.
quote:
Alternatieven zouden Jans kunnen zijn. Of een buitenlandse trainer voor PSV. Ik ben benieuwd wat ze gaan doen. Wellicht wel Adriaanse als het fout gaat in de Oekraine.
Laat me niet lachen. Jans heeft 0 internationale ervaring. Niet elke goedgebekte vrolijke coach kan zo maar een topteam leiden.
quote:
Ajax heeft het zelf grotendeels uit handen gegeven. Maar je moet niet vergeten dat het daar ook een opbouw seizoen is geweest hoor - waarin wel (uiteraard) weer van alles werd verwacht. Veel nieuwe spelers in de as van het elftal, terwijl bij PSV de complete as is gebleven. Een nieuwe trainer, nieuwe aanpassingen. Het zoeken naar de ideale opstelling etc. Na de winterstop is pas gebleken hoe goed Ajax eigenlijk kan zijn, maar hoe fragiel het nog is. Volgend seizoen is Ajax enorm sterk, mits Sneijder als enige weggaat. Dan staat er een ingespeeld team, met een bekwame trainer, met een ideale mix van ervaring en talent.

Achteraf kan je nu zeggen dat Ajax al kampioen had moeten zijn, maar dat is geen excuus voor het hele drama wat PSV na de winterstop laat zien hoor. Sta je toch met lege handen en dan was je toch maar al te blij geweest met de beker (die troostprijs he, Pyth) en de JC schaal.
Je hebt een behoorlijk vertroebelde blik. Met Davids vanaf augustus was Ajax ondanks het zwakke optreden van de voorzitter en Ten Cate al kampioen geweest.
pi_48266791
quote:
Op donderdag 12 april 2007 19:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik vraag me af hoe ze dat precies gaan invullen met Reker. Lijkt me sterk dat hij de macht krijgt die vroeger bij de voorzitter lag. Schuitema wordt president/voorzitter van de Raad van Commissarissen wat ik begrepen heb. Gaat die zich vanuit die positie constant met het beleid bemoeien? Lijkt me ook geen wenselijke constructie, de Raad is er in de eerste plaats om beleid te toetsen, niet om het zelf te maken.
Schuitema heeft het juiste profiel, ik vind het belangrijk dat er geen mannetjes op belangrijke posities zitten. Met Timmer was ik niet zo blij.
quote:
Ben jij diezelfde okee6 die in de winterstop beweerde dat PSV makkelijk kampioen moest worden omdat de selectie meer dan voldoende kwaliteit had? Het verhuren van Aissati en Roy was daar het ultieme bewijs voor oid, verbazend om je dan dit te zien beweren.

Nou lul jij altijd wel recht wat krom is dus zo erg verbaast het me eigenlijk ook weer niet
Als PSV de titel pakt dan heb ik gewoon gelijk. Eigenlijk wil ik dat nu al claimen, want je was tenminste gelijkwaardig aan Ajax en AZ. Aissati is duidelijk aan het groeien, ook een goede zaak. Bij een lamlendig PSV had ie wellicht stil gestaan.

Het ware anders geweest als PSV in augustus een betere selectie dan die van AZ en Ajax had kunnen tonen. Of als PSV in december een zak met geld had gehad om een spits te halen. Geen van allen! En een kwartfinale CL plus titel voor PSV had geen van Neerlands deskundigen vantevoren verwacht. Koeman haalt eruit wat er in zit. Dat er wat spelers zijn die door de mand zakken gedurende het seizoen, dat is jammer, maar wellicht dat het verwachtingspatroon bij sommige mensen gewoon wat overtrokken is.
pi_48270732
quote:
Op donderdag 12 april 2007 20:16 schreef okee6 het volgende:

[..]

Schuitema heeft het juiste profiel, ik vind het belangrijk dat er geen mannetjes op belangrijke posities zitten. Met Timmer was ik niet zo blij.
Schuitema deed anders in één van zijn eerste interviews ook nogal schamper over het voorzitterschap. Hij was wel wat zwaarders gewend of iets in die trant. "Oh jee, het is er zo één ", dacht toen...
quote:
Als PSV de titel pakt dan heb ik gewoon gelijk. Eigenlijk wil ik dat nu al claimen, want je was tenminste gelijkwaardig aan Ajax en AZ. Aissati is duidelijk aan het groeien, ook een goede zaak. Bij een lamlendig PSV had ie wellicht stil gestaan.
Ik claim ook alvast mijn gelijk, ik vreesde door de te smalle selectie dat de titel wel eens in gevaar zou kunnen komen. Dat is rijkelijk uitgekomen dacht ik zo.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 12 april 2007 @ 21:53:17 #294
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_48271248
quote:
Op donderdag 12 april 2007 21:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Schuitema deed anders in één van zijn eerste interviews ook nogal schamper over het voorzitterschap. Hij was wel wat zwaarders gewend of iets in die trant. "Oh jee, het is er zo één ", dacht toen...
[..]

Ik claim ook alvast mijn gelijk, ik vreesde door de te smalle selectie dat de titel wel eens in gevaar zou kunnen komen. Dat is rijkelijk uitgekomen dacht ik zo.
Nou dat heb ik dan gemist van Schuitema. Hij zei weld at zijn functie eigenlijk overbodig moest zijn en dat een directeur dat zou moeten doen.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_48273194
quote:
Op donderdag 12 april 2007 21:53 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Nou dat heb ik dan gemist van Schuitema. Hij zei weld at zijn functie eigenlijk overbodig moest zijn en dat een directeur dat zou moeten doen.
Het ging echt nergens over: hij had wel tigduizend man onder zich gehad, dan kon PSV met zijn paar honderd medewerkers toch geen probleem voor hem zijn?
  donderdag 12 april 2007 @ 23:43:09 #296
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_48275702
quote:
Op donderdag 12 april 2007 19:58 schreef venomsnake het volgende:
Voetbalzone... de naam zegt het al.
Ik geloof er niks van.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 13 april 2007 @ 00:00:49 #297
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_48276270
maar dit lijkt me een betrouwbaardere bron, van het PSV netwerk:
quote:
12/4/2007 - Koeman heeft goede hoop inzetbaarheid Alex voor laatste twee duels
(Gepost door RvN)

Tegenover Sportweek heeft Ronald Koeman laten weten goede hoop te hebben op een spoedige terugkeer van Alex. “We hebben goede hoop dat hij misschien de laatste twee duels kan spelen,” aldus Koeman. Een snelle terugkeer zou een boost aan het zelfvertrouwen van het elftal kunnen geven.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_48276448
"Ronald Koeman heeft goede hoop" ontkracht dat dan weer wel..
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_48276535
Ik heb er ook in mn achterhoofd rekening mee gehouden, maar als hij volgende week al weer mee wilt doen, zou ie nu toch alweer op het veld moeten staan?
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_48276539
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 00:00 schreef rubbereend het volgende:
maar dit lijkt me een betrouwbaardere bron, van het PSV netwerk:
[..]
Zou toch wel erg mooi zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')