Ik zag je naam in dit topic staan en verwachtte eik die foto van je waar je als een droopy op staat.quote:Op maandag 9 april 2007 23:42 schreef teknomist het volgende:
Droopy?quote:Op maandag 9 april 2007 23:45 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Ik zag je naam in dit topic staan en verwachtte eik die foto van je waar je als een droopy op staat.
Ja, die dat je heel verdwaasd kijkt met ernstig hangende mondhoeken.quote:
Van die LOL-foto?quote:Op maandag 9 april 2007 23:47 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Ja, die dat je heel verdwaasd kijkt met ernstig hangende mondhoeken.
Kan wel. Of ORLY ofzo.quote:
Deze?quote:
quote:Op maandag 9 april 2007 23:53 schreef teknomist het volgende:
[..]
Deze?
[afbeelding]
Google doet een beetje raar..
Ja kut, site van Willie ligt down en doet het dus niet.quote:
geen idee, moets tot pagina 70 van google "wtf" gaan om iets te vindenquote:Op dinsdag 10 april 2007 00:07 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Is dat nou een echte flamoes wat dat mokkel aan 't eten is of zo?![]()
lijkt op hurley van lostquote:
quote:
Inderdaad, vandaar de WTF toen ik 'm zag.quote:Op dinsdag 10 april 2007 00:28 schreef doppelgänger het volgende:
[..]wtf?! de rooie klats wordt hier iets te juichend uitgebeeld..
van harte gefeliciteerd, toch kan ik ervan genieten van al die foto'squote:Op dinsdag 10 april 2007 01:19 schreef Tuvai.net het volgende:
Valt me trouwens op dat er gewoon plaatjes en filmpjes zijn die ik al zeker 10 jaar het Internet rond zie circuleren.Ik weet nog dat ik altijd op onzin.com en kicken.com/funnyfiles zat ergens in 1997/1998 of zo.
Veel van de rommel die ik toen altijd al bekeek zie je nu nog steeds vaak terug.
Nostalgie is leuk toch?!quote:Op dinsdag 10 april 2007 01:19 schreef Tuvai.net het volgende:
Valt me trouwens op dat er gewoon plaatjes en filmpjes zijn die ik al zeker 10 jaar het Internet rond zie circuleren.Ik weet nog dat ik altijd op onzin.com en kicken.com/funnyfiles zat ergens in 1997/1998 of zo.
Veel van de rommel die ik toen altijd al bekeek zie je nu nog steeds vaak terug.
"quote:
Nice, very nicequote:Op dinsdag 10 april 2007 10:18 schreef icebliss het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ook al oud allemaal, trouwens.
Met die formule waar ie zichzelf aanophangt is geniaalquote:Op dinsdag 10 april 2007 10:18 schreef icebliss het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ook al oud allemaal, trouwens.
Ja, het is een beetje lastig om te bepalen wat nu precies WTF pics zijn. Die van jou kan ik trouwens niet zien..quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:57 schreef Cudles het volgende:
laatste 3 is minder wtf, mijn pic ook trouwnes x D
Heb je die naam van die boot al gezienquote:
Neequote:Op dinsdag 10 april 2007 12:40 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Heb je die naam van die boot al gezien![]()
Wtf is dan dat rooie "ingewand(e?)" wat ze eruit halen?quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:59 schreef Strychnine het volgende:
Tripta, die foto's zijn echt.
Volgens mij overtollig huid en vet wat operatief verwijderd wordt aangezien het over iemand met overgewicht ging. Je hebt ook wel eens van die docu's op tv, waar dat te zien is.quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:05 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Wtf is dan dat rooie "ingewand(e?)" wat ze eruit halen?
Jaquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:15 schreef Triptamine het volgende:
dat sommige het zo ver laten komen.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
The Hoffmeister!quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:15 schreef Triptamine het volgende:
dat sommige het zo ver laten komen.
[afbeelding]
lol...volgens mij wilt die gozert gewoon graag een negert zijn met zo'n kleur en die lippen op elke foto.quote:
Die kende ik helemaal nietquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:34 schreef narvik het volgende:
[..]
Het origineel is ook al geniaal![]()
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:36 schreef -Blutonium- het volgende:
Ik verzamel vooral spam-gifjes, gelukkig valt daar ook nog om te lachen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Vooral die zoen lippen..quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:26 schreef ThomazZ87 het volgende:
Ik vind die italiaanse 'players' of WTF het dan ook mogen zijn egt TE grappig en zielig tegelijk... ze zien er egt allemaal hetzelfde uit met dat haar... goedkope glimmers in hun oren..
egt vaag gewoon.
auwquote:
Ik vind het topic ook steeds minder boeiend worden, verminkingquote:Op woensdag 11 april 2007 10:12 schreef haaahaha het volgende:
Het neigt soms wel iets teveel naar het ranzige (rotten.com). Volgens mij is dat niet helemaal de bedoeling...
ja mee eens...ik zag dit topic voor het eerstquote:Op woensdag 11 april 2007 10:35 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik vind het topic ook steeds minder boeiend worden, verminking![]()
eenschquote:Op woensdag 11 april 2007 11:38 schreef haaahaha het volgende:
dude's dit topic ontspoort. Met die ranzige shit is het echt niet leuk meer
Er zitten idd echt ranzige dingen tussen.quote:Op woensdag 11 april 2007 11:38 schreef haaahaha het volgende:
dude's dit topic ontspoort. Met die ranzige shit is het echt niet leuk meer
tis wel een hardstikke lekker wijf, wat een afknapper. Net als die meid die op de oprit pist eerder in dit topic.quote:
quote:Op woensdag 11 april 2007 21:27 schreef Deetch het volgende:
[afbeelding]
demonstratie tegen euthanasie Terri Schiavo
quote:Op woensdag 11 april 2007 22:38 schreef DemonRage het volgende:
[afbeelding]
Niet echt een foto maar de bestandsnaam zegt het al.
Die laatste..quote:Op woensdag 11 april 2007 22:49 schreef narvik het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Haha, die kende ik helemaal niet. Dan is die ene die ik poste wel een knappe fotosoepquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:34 schreef narvik het volgende:
[..]
Het origineel is ook al geniaal![]()
[afbeelding]
Vegeta kan geen kamehameha!quote:
who the fuck caresquote:
Die eerste straks ook niet meerquote:Op donderdag 12 april 2007 09:34 schreef Crappery het volgende:
Die laatste krijgt toch nooit lucht...
terug vind postquote:Op donderdag 12 april 2007 11:57 schreef BBoy_Symm het volgende:
ok, sorry dat ik zon n00b ben, maar wtf betekent tvp? XD
terug vind postquote:Op donderdag 12 april 2007 11:57 schreef BBoy_Symm het volgende:
ok, sorry dat ik zon n00b ben, maar wtf betekent tvp? XD
Nou nu staat dit topic in je My Active Topicsquote:Op donderdag 12 april 2007 12:00 schreef BBoy_Symm het volgende:
[..]
lol, ik snap t nog maar half nu..![]()
![]()
nou ook voor alleen lezen is het handigquote:Op donderdag 12 april 2007 12:05 schreef BBoy_Symm het volgende:
oohzoo.. ok, tnx. 'k Lees eigenlijk altijd alleen maar op fora, 't is pas sinds kort dat ik ook wat post af en toe.
I have no idea?quote:
quote:Op donderdag 12 april 2007 13:34 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
quote:
Zal wel een mislukte pupy zijn? of een aap achtigequote:Op donderdag 12 april 2007 14:20 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Wat is dat roze wezen?
I have no idea?quote:Op donderdag 12 april 2007 14:20 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Wat is dat roze wezen?
Hoe kom je er aan dan?quote:
Ok, ik zal het toegeven, het is Balkenende in zijn jonge jarenquote:
WTFquote:Op donderdag 12 april 2007 16:02 schreef Veletta het volgende:
Maar wat ik écht WTF?! vind is deze site: http://alisha.ismijnengel(...).php?paginaid=123833
Ze zal het wel nodig hebben, maar vindt het wel heel erg gestoordquote:Op donderdag 12 april 2007 16:02 schreef Veletta het volgende:
Maar wat ik écht WTF?! vind is deze site: http://alisha.ismijnengel(...).php?paginaid=123833
Wál-ge-lijk!![]()
Tuurlijk is het erg.quote:Op donderdag 12 april 2007 16:02 schreef Veletta het volgende:
Wál-ge-lijk!![]()
wat is daar zo erg aan? gewoon verhaaltje geschreven om een paar fotos..quote:Op donderdag 12 april 2007 16:02 schreef Veletta het volgende:
[afbeelding]
Don't do drugs kids!![]()
Wál-ge-lijk!![]()
Foto's van een dode babyquote:Op donderdag 12 april 2007 16:59 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
wat is daar zo erg aan? gewoon verhaaltje geschreven om een paar fotos..
Zo is er lang geleden ook ns een topic geweest van een vrouw die je in een stuk of tien foto's naar de klote zag gaan. Weet iemand die nog te vinden?quote:Op donderdag 12 april 2007 16:02 schreef Veletta het volgende:
[afbeelding]
Wál-ge-lijk!![]()
Ik bedoel een andere...quote:
Blijkbaar kun je niet lezen want het was een enig kind. Ze hebben nu een 2de kindje in 2005 geboren....quote:Op donderdag 12 april 2007 17:39 schreef Lllaura het volgende:
Misschien is het wel geschreven door een broertje of zusje om het te verwerken. Ik vind het ook geen big deal hoor.
Ik heb idd niet de moeite genomen om het helemaal te lezen. Dat wil nog niet zeggen dat ik moeite heb met lezen. Jij blijkbaar wel met vriendelijk zijn.quote:Op donderdag 12 april 2007 18:31 schreef MLPValley het volgende:
[..]
Blijkbaar kun je niet lezen want het was een enig kind. Ze hebben nu een 2de kindje in 2005 geboren....
Daarbij is het dus de hele tijd in de ik vorm geschreven. Er staat ook in het gastenboek dat MAMA die website gemaakt heeft.
En trouwens, waarom wil dit zeggen dat het niet door een broertje of zusje geschreven kan zijn..?quote:Daarbij is het dus de hele tijd in de ik vorm geschreven.
Jup, die bedoel ik.quote:
Zoals er dus al in mijn post staat (maar blijkbaar is lezen nog steeds moelijk) was het een enig kind en staat er in het gastenboek dat de website door mama is gemaakt.quote:Op donderdag 12 april 2007 18:40 schreef Lllaura het volgende:
[..]
Ik heb idd niet de moeite genomen om het helemaal te lezen. Dat wil nog niet zeggen dat ik moeite heb met lezen. Jij blijkbaar wel met vriendelijk zijn.![]()
[..]
En trouwens, waarom wil dit zeggen dat het niet door een broertje of zusje geschreven kan zijn..?
Van die site:quote:
Ik mag toch hopen dat de graveur van de steen de spelfout er niet in heeft gelatenquote:Op donderdag 12 april 2007 20:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Van die site:
Er staat op mijn steentje " DE LETTERS VAN JOUW NAAM STAAN IN ONS HARD GESCHREVEN JIJ BEN EN BLIJFT ONS ZONNETJE WIJ ZULLEN JOU NOOIT VERGETEN ".
![]()
![]()
't lijkt wel de msn naam van een breezerquote:Op donderdag 12 april 2007 20:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Van die site:
Er staat op mijn steentje " DE LETTERS VAN JOUW NAAM STAAN IN ONS HARD GESCHREVEN JIJ BEN EN BLIJFT ONS ZONNETJE WIJ ZULLEN JOU NOOIT VERGETEN ".
![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 20:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Van die site:
![]()
![]()
Ziekquote:
Zeg jij met je Dolf van de kraaienpartij avatar.quote:
Hmm, als je dat al walgelijk vindt...quote:Op donderdag 12 april 2007 16:02 schreef Veletta het volgende:
[afbeelding]
Wál-ge-lijk!![]()
Dat is la Chupacabra. Althans, dat hebben ze een tijdje gedacht. Kan alleen het artikel niet meer vindenquote:
Kunst van Art in Context: http://www.artincontext.org/image/image_main.aspx?id=3472quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:47 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Dat is la Chupacabra. Althans, dat hebben ze een tijdje gedacht. Kan alleen het artikel niet meer vinden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |