lol...volgens mij wilt die gozert gewoon graag een negert zijn met zo'n kleur en die lippen op elke foto.quote:
Die kende ik helemaal nietquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:34 schreef narvik het volgende:
[..]
Het origineel is ook al geniaal![]()
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:36 schreef -Blutonium- het volgende:
Ik verzamel vooral spam-gifjes, gelukkig valt daar ook nog om te lachen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Vooral die zoen lippen..quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:26 schreef ThomazZ87 het volgende:
Ik vind die italiaanse 'players' of WTF het dan ook mogen zijn egt TE grappig en zielig tegelijk... ze zien er egt allemaal hetzelfde uit met dat haar... goedkope glimmers in hun oren..
egt vaag gewoon.
auwquote:
Ik vind het topic ook steeds minder boeiend worden, verminkingquote:Op woensdag 11 april 2007 10:12 schreef haaahaha het volgende:
Het neigt soms wel iets teveel naar het ranzige (rotten.com). Volgens mij is dat niet helemaal de bedoeling...
ja mee eens...ik zag dit topic voor het eerstquote:Op woensdag 11 april 2007 10:35 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik vind het topic ook steeds minder boeiend worden, verminking![]()
eenschquote:Op woensdag 11 april 2007 11:38 schreef haaahaha het volgende:
dude's dit topic ontspoort. Met die ranzige shit is het echt niet leuk meer
Er zitten idd echt ranzige dingen tussen.quote:Op woensdag 11 april 2007 11:38 schreef haaahaha het volgende:
dude's dit topic ontspoort. Met die ranzige shit is het echt niet leuk meer
tis wel een hardstikke lekker wijf, wat een afknapper. Net als die meid die op de oprit pist eerder in dit topic.quote:
quote:Op woensdag 11 april 2007 21:27 schreef Deetch het volgende:
[afbeelding]
demonstratie tegen euthanasie Terri Schiavo
quote:Op woensdag 11 april 2007 22:38 schreef DemonRage het volgende:
[afbeelding]
Niet echt een foto maar de bestandsnaam zegt het al.
Die laatste..quote:Op woensdag 11 april 2007 22:49 schreef narvik het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Haha, die kende ik helemaal niet. Dan is die ene die ik poste wel een knappe fotosoepquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:34 schreef narvik het volgende:
[..]
Het origineel is ook al geniaal![]()
[afbeelding]
Vegeta kan geen kamehameha!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |