Ik heb idd niet de moeite genomen om het helemaal te lezen. Dat wil nog niet zeggen dat ik moeite heb met lezen. Jij blijkbaar wel met vriendelijk zijn.quote:Op donderdag 12 april 2007 18:31 schreef MLPValley het volgende:
[..]
Blijkbaar kun je niet lezen want het was een enig kind. Ze hebben nu een 2de kindje in 2005 geboren....
Daarbij is het dus de hele tijd in de ik vorm geschreven. Er staat ook in het gastenboek dat MAMA die website gemaakt heeft.
En trouwens, waarom wil dit zeggen dat het niet door een broertje of zusje geschreven kan zijn..?quote:Daarbij is het dus de hele tijd in de ik vorm geschreven.
Jup, die bedoel ik.quote:
Zoals er dus al in mijn post staat (maar blijkbaar is lezen nog steeds moelijk) was het een enig kind en staat er in het gastenboek dat de website door mama is gemaakt.quote:Op donderdag 12 april 2007 18:40 schreef Lllaura het volgende:
[..]
Ik heb idd niet de moeite genomen om het helemaal te lezen. Dat wil nog niet zeggen dat ik moeite heb met lezen. Jij blijkbaar wel met vriendelijk zijn.![]()
[..]
En trouwens, waarom wil dit zeggen dat het niet door een broertje of zusje geschreven kan zijn..?
Van die site:quote:
Ik mag toch hopen dat de graveur van de steen de spelfout er niet in heeft gelatenquote:Op donderdag 12 april 2007 20:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Van die site:
Er staat op mijn steentje " DE LETTERS VAN JOUW NAAM STAAN IN ONS HARD GESCHREVEN JIJ BEN EN BLIJFT ONS ZONNETJE WIJ ZULLEN JOU NOOIT VERGETEN ".
![]()
![]()
't lijkt wel de msn naam van een breezerquote:Op donderdag 12 april 2007 20:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Van die site:
Er staat op mijn steentje " DE LETTERS VAN JOUW NAAM STAAN IN ONS HARD GESCHREVEN JIJ BEN EN BLIJFT ONS ZONNETJE WIJ ZULLEN JOU NOOIT VERGETEN ".
![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 20:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Van die site:
![]()
![]()
Ziekquote:
Zeg jij met je Dolf van de kraaienpartij avatar.quote:
Hmm, als je dat al walgelijk vindt...quote:Op donderdag 12 april 2007 16:02 schreef Veletta het volgende:
[afbeelding]
Don't do drugs kids!![]()
Maar wat ik écht WTF?! vind is deze site: http://alisha.ismijnengel(...).php?paginaid=123833
Wál-ge-lijk!![]()
Dat is la Chupacabra. Althans, dat hebben ze een tijdje gedacht. Kan alleen het artikel niet meer vindenquote:
Kunst van Art in Context: http://www.artincontext.org/image/image_main.aspx?id=3472quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:47 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Dat is la Chupacabra. Althans, dat hebben ze een tijdje gedacht. Kan alleen het artikel niet meer vinden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |