Zo'n moeder gun je niemandquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:09 schreef gday het volgende:
[..]
Haha ja idd, ik wist ook niet dat ze moeder was?
Sport aan tafel zelfsquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:42 schreef LENUS het volgende:
Ik kan me herrineren dat John de Molhimself ooit het format van Johan Derksen, Hugo Camps en Ruud ter Weijden heeft verboden.
Toen was het nog voetbal aan tafel![]()
sport aan tafel inderdaadquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:52 schreef Keltie het volgende:
[..]
Sport aan tafel zelfs
Hugo Camps, die klaarkwam zodra het over wielrennen ging.
Derksen, die samen met Camps even de gehele studio onder de rook paften.
Waar is die tijd
Idd en ook wat geklets over andere sporten zoals wielrennen of tennis. Jammer dat er helemaal niet meer zo'n soort programma is. Holland Sport een heel klein beetje, maar dat is toch iets te pretentieus in vergelijking met het vrijblijvende 'sport aan tafel' (toen ook nog compleet met rookwalmen).quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:56 schreef LENUS het volgende:
[..]
sport aan tafel inderdaad![]()
Daar bleef ik toen echt voor thuis, wat een prachtige televisie was dat. Camps en de toen nog leuke Derksen
Het feit dat ze het over verschillende sporten hadden was inderdaad een leuke afwisseling, vooral Camps kon prachtig mijmeren over de wielersport, inderdaad gecompletreerd met de prachtige rookwalmen. Holland Sport is geen schim van wat Sport aan tafel ooit was. Veel te intellectueel en elitair over iets simpels als sport.quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:21 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Idd en ook wat geklets over andere sporten zoals wielrennen of tennis. Jammer dat er helemaal niet meer zo'n soort programma is. Holland Sport een heel klein beetje, maar dat is toch iets te pretentieus in vergelijking met het vrijblijvende 'sport aan tafel' (toen ook nog compleet met rookwalmen).
PROESTquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:26 schreef DrDentz het volgende:
Hugo Camps schijnt ook altijd pure jenever te hebben gezopen toen. Het leek water, maar aan het eind van de aflevering moesten ze 'm wegdragen.
Those were the betere maandagavond televisie daysquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:52 schreef Keltie het volgende:
[..]
Sport aan tafel zelfs
Hugo Camps, die klaarkwam zodra het over wielrennen ging.
Derksen, die samen met Camps even de gehele studio onder de rook paften.
Waar is die tijd
jawel beste uitzending dit seizoenquote:Op dinsdag 17 april 2007 18:17 schreef vitessezuid113 het volgende:
o gister was Luinge te gast , niks gemist dus![]()
hande wrijverquote:Op maandag 23 april 2007 09:43 schreef Gelderland het volgende:
Snor zal zijn gelijk wel halen vanavond datie 'het gezegd had dat AZ kampioen werd'..... Ik zie zijn kop/glimlach/handgebaren alweer helemaal voor me![]()
hij zal HtC wel gaan afzeikenquote:Op maandag 23 april 2007 12:07 schreef Blight het volgende:
Benieuwd wat de Snor vanavond te zeiken heeft over Ajax.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:21 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Idd en ook wat geklets over andere sporten zoals wielrennen of tennis. Jammer dat er helemaal niet meer zo'n soort programma is. Holland Sport een heel klein beetje, maar dat is toch iets te pretentieus in vergelijking met het vrijblijvende 'sport aan tafel' (toen ook nog compleet met rookwalmen).
Helaas. Volgend seizoen beter.quote:Op maandag 23 april 2007 12:11 schreef Damzkieee het volgende:
Kijken wat ie over Heracles zit te zeiken vandaag. Vorig jaar zouden we al direct degraderen en anders dit jaar wel.
2x ongelijk snorremans.
Zeg je dat nu ook over Brands? Of over Van Geel toen hij net bij jullie was? Doe niet zo hypocriet manquote:
quote:Op maandag 23 april 2007 15:01 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Zeg je dat nu ook over Brands? Of over Van Geel toen hij net bij jullie was? Doe niet zo hypocriet man![]()
Briljant inderdaad. Sport aan Tafel en de persiflage daarop bij Studio Spaan, geweldigquote:Op maandag 23 april 2007 12:37 schreef Imaginary_Friend het volgende:
[..]
![]()
kon ook altijd wel lachen om de imitaties bij Studio Spaan overigens, meesterlijk.
Het briljante is dat de dvd echt maar 6 euro is bij de Free Record Shop. Ik zag 'm liggen en moest 'm kopen. Beste aankoop van het jaar, bij wijze van spreken.quote:Op maandag 23 april 2007 21:36 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Studio Spaan, dat was echt legendarisch
Zolang hij maar denkt dat we degraderen, blijven we er mooi inquote:
Volgensmij gaat die al die clubfora afquote:Op maandag 23 april 2007 22:43 schreef BigFire het volgende:
v Marwijk? Johan leest ook de Netwerk.to forums![]()
alleen onze Fok nostradamus cultheld heeft ie nog niet gevondenquote:Op maandag 23 april 2007 22:48 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Volgensmij gaat die al die clubfora af![]()
Daar heeft ie een redactie voorquote:Op maandag 23 april 2007 22:48 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Volgensmij gaat die al die clubfora af![]()
Gelukkig maarquote:Op maandag 23 april 2007 22:50 schreef BigFire het volgende:
alleen onze Fok nostradamus cultheld heeft ie nog niet gevonden![]()
En danko naar PSV , terwijl vandaag naar buiten is gekomen dat die toch maar weer te duur wordt bevonden voor PSV.quote:Op maandag 23 april 2007 22:54 schreef JeroenV het volgende:
Dan zou Alves voor 22 miljoen naar Ajax gaan![]()
WHAhah wat hij zei over Psvquote:
Aan hem ligt het niet in ieder geval.quote:Op maandag 23 april 2007 23:09 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Hij is wel goed in z'n vak die van Geel.
quote:Op maandag 23 april 2007 23:23 schreef vitessezuid113 het volgende:
![]()
![]()
Erwin koeman '' ik denk dat Ronald spooloos is ''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |