Rijd je zelf ook of maak je alleen maar foto's van andere mensen?quote:Op maandag 9 april 2007 22:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Mn foto's die ik 13 augustus 2006 op de Nordschleife heb gemaakt
Hoop er snel weer te zijnEn dan ga ik dus fotos van OP het circuit maken en hier posten
Ik ga denk ik zelf ook rijdenquote:Op maandag 9 april 2007 23:28 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Rijd je zelf ook of maak je alleen maar foto's van andere mensen?
Kom je de heuvels wel op met zo'n Visa?quote:Op maandag 9 april 2007 23:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ga denk ik zelf ook rijdenDus ze kunnen de bordjes met "pas op langzaam voertuig op de baan" vast klaar leggen
Waarom niet? Het zal niet snel gaan, maar tochquote:Op maandag 9 april 2007 23:54 schreef Jimmeh het volgende:
[..]
Kom je de heuvels wel op met zo'n Visa?
http://www.ring-world.nl/Ringinformatie/kijkplaatsen.htmquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:02 schreef Niek. het volgende:
Welke bochten zijn volgens de mensen hier de beste om te gaan staan kijken als je bij de Nurburgring bent?
Brünnchen, Pflanzgarten II, Adenauer Forst (eindje klimmen alleen), Bergwerkquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:02 schreef Niek. het volgende:
Welke bochten zijn volgens de mensen hier de beste om te gaan staan kijken als je bij de Nurburgring bent?
Karusselquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:03 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Brünnchen, Pflanzgarten II, Adenauer Forst (eindje klimmen alleen), Bergwerk
Waarom gaan die mensen met hun burgerbak de ring op? Dat snap ik nooit. Die auto's horen met kinderen op de achterbank, hond in de kofferbak op weg te zijn naar opa & oma op zondag. Neem dan een E36 of iets in die trant en ga daarmee gummen.quote:Op maandag 9 april 2007 22:19 schreef bluebit het volgende:
heel kort na de actie :
[afbeelding]
en even later :
[afbeelding]
ongelukje zit dus wel in een klein hoekje in de groene hel.
Ik ookquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:20 schreef Boink het volgende:
22 april toch? Ik ben er waarschijnlijk ook
Zo'n V40 T4 wil nog best vooruit hoor..quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:13 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Waarom gaan die mensen met hun burgerbak de ring op? Dat snap ik nooit. Die auto's horen met kinderen op de achterbank, hond in de kofferbak op weg te zijn naar opa & oma op zondag. Neem dan een E36 of iets in die trant en ga daarmee gummen.
Dat hangt er vanaf wat je onder 'beste' verstaat.quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:02 schreef Niek. het volgende:
Let jij maar op de blauwe vlaggenquote:Op maandag 9 april 2007 23:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ga denk ik zelf ook rijdenDus ze kunnen de bordjes met "pas op langzaam voertuig op de baan" vast klaar leggen
Omdat het kan, dat hoort een beetje bij het charme van de ring. Bovendien heeft niet iedereen er het geld voor (over) om voor een keertje ringen een E36 in circuit-trim aan te schaffen. Mocht je daar verder over willen praten, dan >> circuit-rij topic. Dit topic is meer voor het plaatsen van foto's en bespreken ervan ipv algemene circuit-discussie.quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:13 schreef j0rrit het volgende:
Waarom gaan die mensen met hun burgerbak de ring op? Dat snap ik nooit. Die auto's horen met kinderen op de achterbank, hond in de kofferbak op weg te zijn naar opa & oma op zondag. Neem dan een E36 of iets in die trant en ga daarmee gummen.
200 pk en met wat modificaties 240 pk met meer dan 300 nm oid. dat gaat best vlot hoorquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:13 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Gezellig ik ben er ook bij met de pumadriversquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:20 schreef Boink het volgende:
22 april toch? Ik ben er waarschijnlijk ook
Jammer dat het streng verboden is om daar te staan..quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:00 schreef Paladijn het volgende:
Bergwerk (aanrader, je staat aan de vangrail op een vlagplateau),
Bron? Op diverse sites staat de plek als foto/kijkspot aangegeven en voor mij ben je de eerste die dit aangeeft. Naast het plateau staan de standaard bordjes dat het betreden daarachter levensgevaarlijk is, ik denk dat je daarop doelt. Dat je daar gevaarlijker staat dan een aantal andere kijkspots is logisch, maar het is voor zover mij bekend niet verboden daar te staan.quote:Op maandag 23 april 2007 12:20 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Jammer dat het streng verboden is om daar te staan..
Ik zag je voorbij komen rijden achter de pit en later je auto op het paddock maar heb jou niet gezienquote:Op dinsdag 24 april 2007 02:31 schreef PNG het volgende:
[afbeelding]
En bojo, piemel, zeg dan ff hallo man. Baluh !
Het is dat ik er zondag niet was, anders zou ik denken dat je mijn auto op de foto had gezet...quote:Op maandag 9 april 2007 21:54 schreef Paladijn het volgende:
Pflanzgarten/Brunnchen
Pflanzgarten, waar de auto's soms met de achterwielen van de grond vliegen
[afbeelding]
damn ik krijg zin om er weer heen te gaan (en rondjes te rijdenquote:Op maandag 30 april 2007 17:58 schreef -Eddow- het volgende:
Zondag op de ring geweest!
Hier een aantal foto's
http://eddow.autogespot.com/Nurburg/
Gen idee waarom, maar er zijn meerdere. Na de Karussel zit ook een gepaint meen ikquote:
Ik ben er komend weekend met een paar andere fokkers, nog geen idee of ik de 8e juli ook gaquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:59 schreef Michel4AGE het volgende:
M'n eerste post hier (na lang mee gelezen te hebben weliswaar) en ik ga meteen patsen met m'n eigen vehicle![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
8 Juli iemand van hier am Ring ?
OMGOMGOMG!!!! Die achterste auto is echt gaafquote:
Sprint Zagatoquote:Op maandag 30 juli 2007 10:01 schreef vosss het volgende:
[..]
OMGOMGOMG!!!! Die achterste auto is echt gaaf![]()
![]()
quote:Op maandag 30 juli 2007 10:01 schreef vosss het volgende:
[..]
OMGOMGOMG!!!! Die achterste auto is echt gaaf![]()
![]()
Als het op een circuit is... en die rc karretjes zijn erg puikquote:Op maandag 30 juli 2007 20:14 schreef Sinclair het volgende:
Mogen dit soort foto's ook ?
[afbeelding]
Maar was laatst nog bij de pinksterraces:
http://www.rc-junkies.nl/gallery3/thumbnails.php?album=11
ford capriquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:49 schreef Dingest het volgende:
Een Ford op de parkeerplaats bij de Nordschleife; geen idee wat voor model eigenlijk, maar een erg mooie kleurencombinatie.
[[url=http://members.lycos.nl/devoidpluis/ring/thumb10.jpg]afbeelding][/url]
Mijn camera is nu een jaar of twee oud, geloof ik. Maar hij valt de laatste tijd wat vaker uit, waarschijnlijk omdat er wat speling in het batterijklepje zit. Ik had een spiegelreflex overwogen, maar eigenlijk zijn me die net iets te duur voor de paar dagen in het jaar dat hij echt van pas zou komen. Maar we weten nu hoe en waar we het beste kunnen staanquote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:59 schreef Paladijn het volgende:
Leuke foto-rapportage Dingest en een A350 is niet zo'n slechte camera, alleen een beetje oud
Die Donkervoort met opbouw is volgens mij degene waarmee ze destijds het baanrecord voor productie-auto's hebben gezet.
Die GT40 was zeker deze:
[afbeelding]
Merciquote:
die op de foto is een capri 3, daar is geen rs versie van dacht ik.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:13 schreef Dingest het volgende:
[..]
Merci
Was er van deze generatie dan ook een RS? Zo ja, dan is dit er waarschijnlijk eentje. Zo nee, ambitieuze eigenaar![]()
ja ik kan me natuurlijk ook vergissen, maar naar mijn weten is er nooit een capri 3 rs gemaakt. er zijn wel verschillende race uitvoeringen van gemaakt, oa. de zakspeed.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:20 schreef Dingest het volgende:
Volgens wikipedia schijnt er wel een RS van de Capri 3 te zijn, maar de omschrijving lijkt niet helemaal overeen te komen. Op het stuur zat in ieder geval wel een RS badge, en volgens mij staat het ook in het midden van de velgen. Toen niet zo op gelet, en het is een beetje moeilijk te zien op de foto. Zoals ik al zei, het kan ook een ambitieuze eigenaar zijn natuurlijk![]()
Viel mee, kwam rond 0915 aan - geen file gehad en er waren zelfs parkeerplekken vrij bij het strand. Qua terugweg... gewoon voor 1600 weggaan, we zijn rond 1430 vertrokken waarbij er file stond tot in Bloemendaal (idiotie natuurlijk, ga dan eerder of zoek een rustiger strand op).quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:04 schreef PNG het volgende:
Leuke plaatjes, kwas zelf nie geweest, begreep dat files bezopen waren.
Volgens mij bedraagt de wachtlijst onderhand al meer dan een jaar, ik vind de kosten meevallen als je met drie man gaat. Maar hoe gaaf de ringtaxi ook is... zelf rijden blijft nog altijd het leukstequote:Op maandag 20 augustus 2007 22:38 schreef spectrumanalyser het volgende:
Paladijn: zoals ik het steeds lees is de Ringtaxi voor de rest van het jaar volgeboekt ? echt gaaf lijkt me dat
Toyotaquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:59 schreef Michel4AGE het volgende:
M'n eerste post hier (na lang mee gelezen te hebben weliswaar) en ik ga meteen patsen met m'n eigen vehicle![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
8 Juli iemand van hier am Ring ?
160 pkquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:51 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Toyota
Ik had een 1.6 XLI 16V met 104 Pk en dat kwam al heel goed vooruit
Dus zo'n 125Pk versie GTI gaat vast nog véél beter
Of heb je er nog wat meer paarden uitgehaald?
Dat is een Dutton Sports MKquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:47 schreef Paladijn het volgende:
Iemand enig idee wat dit is?
[afbeelding]
Gelukkig niet, maar net als afgelopen zaterdag is het best jammer dat als er VLM races zijn je dus amper mooie foto's kan schieten. Zondag was er inderdaad niks aan de hand en kon je gewoon weer overal bij. Maar het blijft toch jammerquote:Op maandag 14 april 2008 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Gelukkig zitten er geen sloten op de deuren
Kijken is het probleem niet, (actie-)foto's maken helaas welquote:Op maandag 14 april 2008 22:05 schreef Boink het volgende:
Seizoen begint weer! Helaas veel kijkplaatsen zijn vergalt door hoge hekken
Je kenteken is stuk!quote:
Dit was de aller eerste keer dat ik op zandvoort reed tijdens de Clubspecials......toen was een helm ook nog niet verplicht...quote:Op zaterdag 3 mei 2008 14:17 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je kenteken is stuk!
Vrijrijden een aantal weken terug neem ik aan?
Tya, helm is verplicht sinds de zware crash december vorig jaar tijdens het vrij rijden...quote:Op zaterdag 3 mei 2008 14:20 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Dit was de aller eerste keer dat ik op zandvoort reed tijdens de Clubspecials......toen was een helm ook nog niet verplicht...
Van de laatste keer heb ik alleen een paar onboard filmpjes, niet zo boeiend....
Volgende maand ga ik met een andere auto(trailer bitch) en dan neem ik een fotograaf mee
quote:Op zondag 4 mei 2008 00:27 schreef Jaguarized het volgende:
Ook pics gemaakt van die groene Gallardo Spyder?
hehe, ik dacht al, een rode AX bij de ring, volgens mij 'ken' ik die, maar dat was jij dusquote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:16 schreef _Drake_ het volgende:
Kijk nou eens wat Alex gespot heeft bij de Adenau
[ afbeelding ]
Kon helaas niet rijden ivm een verkeerde aandrijfas waardoor het lager uit elkaar was gelopen, wel nog naar huis kunnen rijden.
Afgelopen zondag wel met de 106 even gereden op de baan wat erg lekker ging
[ afbeelding ]
Gumpert Apollo, onderstaande is de 24h (komend weekend) hybride versie met HHF achter het stuur:quote:Op donderdag 8 mei 2008 00:05 schreef Dingest het volgende:
Ik herken die laatste nietHet logo kan ik ook niet helemaal ontwaren.
Beetje off-topic, maar autoblog.nl heeft er een review met video van een van de 10 in Nederland geleverde coupe'squote:Op donderdag 12 juni 2008 22:57 schreef rudedeltadude het volgende:
Vet, van die Alfa had ik nog geen plaatjes gezien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |