Je kenteken is stuk!quote:
Dit was de aller eerste keer dat ik op zandvoort reed tijdens de Clubspecials......toen was een helm ook nog niet verplicht...quote:Op zaterdag 3 mei 2008 14:17 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je kenteken is stuk!
Vrijrijden een aantal weken terug neem ik aan?
Tya, helm is verplicht sinds de zware crash december vorig jaar tijdens het vrij rijden...quote:Op zaterdag 3 mei 2008 14:20 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Dit was de aller eerste keer dat ik op zandvoort reed tijdens de Clubspecials......toen was een helm ook nog niet verplicht...
Van de laatste keer heb ik alleen een paar onboard filmpjes, niet zo boeiend....
Volgende maand ga ik met een andere auto(trailer bitch) en dan neem ik een fotograaf mee
quote:Op zondag 4 mei 2008 00:27 schreef Jaguarized het volgende:
Ook pics gemaakt van die groene Gallardo Spyder?
hehe, ik dacht al, een rode AX bij de ring, volgens mij 'ken' ik die, maar dat was jij dusquote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:16 schreef _Drake_ het volgende:
Kijk nou eens wat Alex gespot heeft bij de Adenau
[ afbeelding ]
Kon helaas niet rijden ivm een verkeerde aandrijfas waardoor het lager uit elkaar was gelopen, wel nog naar huis kunnen rijden.
Afgelopen zondag wel met de 106 even gereden op de baan wat erg lekker ging
[ afbeelding ]
Gumpert Apollo, onderstaande is de 24h (komend weekend) hybride versie met HHF achter het stuur:quote:Op donderdag 8 mei 2008 00:05 schreef Dingest het volgende:
Ik herken die laatste nietHet logo kan ik ook niet helemaal ontwaren.
Beetje off-topic, maar autoblog.nl heeft er een review met video van een van de 10 in Nederland geleverde coupe'squote:Op donderdag 12 juni 2008 22:57 schreef rudedeltadude het volgende:
Vet, van die Alfa had ik nog geen plaatjes gezien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |