Van het weekend dus naar de Nurburgring geweest, en de leukste plaatjes even hier neer gezet. Ik heb niet zo'n optimale camera, dus sommige foto's kunnen wat wazig zijn. We zijn voornamelijk bij Brunnchen en bij de parkeerplaats en de ingang van de Nordschleife geweest. Dit was ons eerste bezoek, dus mocht er wat tussenstaan wat daar standaard rond rijdt; sorry
Een Impreza die een Evo inhaalt
![]()
Ferrari 355 Spider op de parkeerplaats bij Brunnchen. Voor iedereen die het kent; kijk even waar hij zijn wagen helemaal naar toe heeft weten te kruipen
![]()
Weer de Ferrari 355 Spider, toen we er voorbij reden.
![]()
Een Donkervoort op de Nordschleife parkeerplaats.
![]()
Een Lotus Elise op de Nordschleife parkeerplaats.
![]()
Mijn Mazda 121 op de Nordschleife parkeerplaats, vlak nadat we een rondje gereden hebben. Achterruiten zijn helemaal beslagen omdat we kennelijk iets meer lichaamswarmte hebben afgegeven...
![]()
Aston Martin DB9 Volante in Nurburg zelf.
![]()
De wagens van de heren Coronel en co (zelf waren ze er niet) stonden bij het tentje in Adenau waar we wat hebben gegeten. Naast deze Nissan 350Z was er ook een Skyline, die helaas wat in de kreukels lag.
![]()
Een ouder Alfaatje op de parkeerplaats bij de Nordschleife.
![]()
Een Ford op de parkeerplaats bij de Nordschleife; geen idee wat voor model eigenlijk, maar een erg mooie kleurencombinatie.
![]()
Een Corvette bij de ingang van de Nordschleife.
![]()
Nog een Donkervoort op de parkeerplaats. Deze maakt heul veul lawaai op het circuit.
![]()
Aston Martin V8 Vantage op de parkeerplaats.
![]()
Ferrari
F430 360 Modena. Hij stond langs de kant van de weg te bellen, dus er even langzaam voorbij gereden (vandaar zo wazig).
![]()
Groepje auto's toen de Nordschleife weer open was. Die Japanse MX5 kennelijk weer, een Caterham, Ford Focus station en een BMWtje.
![]()
Een Seat met een skibox op het dak
![]()
Hele zooi Nederlandse Alfa's.
![]()
Een camper (met de fietsen er nog achterop)
![]()
Nog een Corvette bij de oprit naar de Nordschleife.
![]()
Dezelfde Caterham weer. Hij stond toevallig naast ons op parkeerplaats bij het, zoals wij het nu noemen, Coronel Eetcafe.
![]()
En weer mijn 121. Met 1400 km meer op de teller en een mooie sticker rijker
![]()
![]()
Verdere interessante auto's die helaas niet op de foto staan: Porsche Carrera GT, Mercedes McLaren SLR, Ford GT(40), Bentley Continental GT, Lamborghini Gallardo (staat wel op de foto, maar alleen de kont en heel klein) en de Audi R8 die net langs reed toen mijn camera dienst weigerde. Op de laatste twee na kwamen we alles op de openbare weg tegen. Uiteraard zijn we van plan om in de toekomst vaker te gaan
[ Bericht 1% gewijzigd door Dingest op 01-08-2007 22:38:01 ]