200 pk en met wat modificaties 240 pk met meer dan 300 nm oid. dat gaat best vlot hoorquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:13 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Waarom gaan die mensen met hun burgerbak de ring op? Dat snap ik nooit. Die auto's horen met kinderen op de achterbank, hond in de kofferbak op weg te zijn naar opa & oma op zondag. Neem dan een E36 of iets in die trant en ga daarmee gummen.
Gezellig ik ben er ook bij met de pumadriversquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:20 schreef Boink het volgende:
22 april toch? Ik ben er waarschijnlijk ook
Jammer dat het streng verboden is om daar te staan..quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:00 schreef Paladijn het volgende:
Bergwerk (aanrader, je staat aan de vangrail op een vlagplateau),
Bron? Op diverse sites staat de plek als foto/kijkspot aangegeven en voor mij ben je de eerste die dit aangeeft. Naast het plateau staan de standaard bordjes dat het betreden daarachter levensgevaarlijk is, ik denk dat je daarop doelt. Dat je daar gevaarlijker staat dan een aantal andere kijkspots is logisch, maar het is voor zover mij bekend niet verboden daar te staan.quote:Op maandag 23 april 2007 12:20 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Jammer dat het streng verboden is om daar te staan..
Ik zag je voorbij komen rijden achter de pit en later je auto op het paddock maar heb jou niet gezienquote:Op dinsdag 24 april 2007 02:31 schreef PNG het volgende:
[afbeelding]
En bojo, piemel, zeg dan ff hallo man. Baluh !
Het is dat ik er zondag niet was, anders zou ik denken dat je mijn auto op de foto had gezet...quote:Op maandag 9 april 2007 21:54 schreef Paladijn het volgende:
Pflanzgarten/Brunnchen
Pflanzgarten, waar de auto's soms met de achterwielen van de grond vliegen
[afbeelding]
damn ik krijg zin om er weer heen te gaan (en rondjes te rijdenquote:Op maandag 30 april 2007 17:58 schreef -Eddow- het volgende:
Zondag op de ring geweest!
Hier een aantal foto's
http://eddow.autogespot.com/Nurburg/
Gen idee waarom, maar er zijn meerdere. Na de Karussel zit ook een gepaint meen ikquote:
Ik ben er komend weekend met een paar andere fokkers, nog geen idee of ik de 8e juli ook gaquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:59 schreef Michel4AGE het volgende:
M'n eerste post hier (na lang mee gelezen te hebben weliswaar) en ik ga meteen patsen met m'n eigen vehicle![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
8 Juli iemand van hier am Ring ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |