Waarvan 4 mannen.quote:
Wat heb ik goed gedaan?quote:Op maandag 9 april 2007 22:10 schreef Clauw het volgende:
zeker goed gedaan frazz wat is je geheim!
Ja inderdaad!quote:Op maandag 9 april 2007 22:15 schreef Frazz het volgende:
Topic doet wel zn naam eer aan zeg, 111 reacties binnen een avondje tijd!
Mijn streven is om JD in te halen.quote:Op maandag 9 april 2007 22:16 schreef Frazz het volgende:
Je wordt nog een toppostster. Al zal je niet zo snel Kuukske inhalen
Zoeen goed idee.quote:Op maandag 9 april 2007 22:12 schreef Frazz het volgende:
Ik zeg een Citroen!
Nah, wel iets langer hoor. Hij post ook gewoon doorquote:
Prioriteiten stellen!quote:Op maandag 9 april 2007 22:17 schreef Clauw het volgende:
nouja doordeweeks krijg ik niet zo gauw de kans om te posten
Jij zit meer achter mijn PC dan ikzelf!quote:Op maandag 9 april 2007 22:18 schreef Kuukske het volgende:
Nah, wel iets langer hoor. Hij post ook gewoon door![]()
Jas zn acount door de passmailerquote:Op maandag 9 april 2007 22:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nah, wel iets langer hoor. Hij post ook gewoon door![]()
Zo niet waar.quote:Op maandag 9 april 2007 22:19 schreef Frazz het volgende:
Prioriteiten stellen!
Kuukske schijnt het zelfs belangrijker te vinden als werken!
Uh.. Ik heb zoeen vermoeden.quote:Op maandag 9 april 2007 22:19 schreef Frazz het volgende:
Jas zn acount door de passmailer
Of krijgen jullie dan ruzie
Ikweettochjeweet.quote:
Heul .. nie.quote:
Ik ga het wel doen zodra een bepaald iemand uit een bepaalde brabantse stad er achter komt dat ze vergeleken wordt met een bepaalde citrusvrucht en daarna ontkennin in alle toon aarde!quote:Uh.. Ik heb zoeen vermoeden.
Wil ze hier uberhaupt wel posten/lurken?quote:Op maandag 9 april 2007 22:22 schreef Frazz het volgende:
Ik ga het wel doen zodra een bepaald iemand uit een bepaalde brabantse stad er achter komt dat ze vergeleken wordt met een bepaalde citrusvrucht en daarna ontkennin in alle toon aarde!
quote:Op maandag 9 april 2007 22:23 schreef Frazz het volgende:
Waarom krijg ik 9 van de 10 keer jou te spreken als ik Jan zn MSN aan klik?
Je weet het niet, clauw schijnt hier dus ook al te lurken. Misschien C. ook welquote:Op maandag 9 april 2007 22:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wil ze hier uberhaupt wel posten/lurken?
Ja.. Daar ontstaan ook vaak de meetingplannen.quote:Op maandag 9 april 2007 22:24 schreef Clauw het volgende:
zitten jullie ook nog eens op msn met mekaar te praten
Jaquote:Op maandag 9 april 2007 22:24 schreef Clauw het volgende:
zitten jullie ook nog eens op msn met mekaar te praten
True true.quote:Op maandag 9 april 2007 22:24 schreef Frazz het volgende:
Je weet het niet, clauw schijnt hier dus ook al te lurken. Misschien C. ook wel
Ik zeg Clauw op msn toevoegen!quote:Op maandag 9 april 2007 22:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja.. Daar ontstaan ook vaak de meetingplannen.
Eigenlijk eerst allemaal via fok hoor, het was toevallig dat rizzo en kiwi bij mij op school zaten en ook nog eens in het zelfde kwartaal/klasquote:Op maandag 9 april 2007 22:26 schreef Clauw het volgende:
ow jullie kennen mekaar allemaal al!
Ik eh:quote:Op maandag 9 april 2007 22:25 schreef Frazz het volgende:
Ja
Ik heb:
tha_rizzo
ikbeneenkiwi
Kuukske
Jdude
op msn en meestal staan die gespreken ook gewoon open.
ikbeneenkiwi en tha_rizzo ken ik ook van school, maar toch
Owh ja VM heb ik ook nog ergens verscholen in een hoekje staan! maar hem spreek ik bijna nooitquote:Op maandag 9 april 2007 22:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik eh:
veldmuis, timmeeeh, JDude, tha_rizzo, ikbeneenkiwi en Frazz.
tha_rizzo ken ik al 5 jaar (zoals eerder genoemd) dus die is in mijn MSN vastgeroest en JDude.. nouja. Heh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |