Tijd vliegt.quote:

Meiden die graag klef willen zijn met jongens dan?quote:Op maandag 9 april 2007 21:44 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat zou suggereren dat Clauw en ik klef zijn. No offence, ze kwam/komt over als een aardige meid, maar I'm sticking to JD.

Graat klef? Graat mager? Que?quote:Op maandag 9 april 2007 21:45 schreef Frazz het volgende:
Meiden die graat klef willen zijn met jongens dan?

Hmm nee want de laatste week lijkt het er op dat het een beetje aan het veranderen is. Vrijdag kwam ze speciaal voor mij naar mn werk. Ze had eigenlijk niets nodig van MediaMarkt en later op msn gaf ze toe dat ze eigenlijk alleen gekomen was om mij even te zien.quote:Op maandag 9 april 2007 21:44 schreef Clauw het volgende:
[..]
ja das nooit leuk maar misschien moet je dan toch eens verder zoeken.

Nee gelukkig niet.quote:

Oh.quote:

Nou, ik wil ook geen Heineken hoor.quote:Op maandag 9 april 2007 21:47 schreef Clauw het volgende:
En over dat rosebier, ik vond dat kriekbier al lekker dus deze wilde ik ook proberen, maar het is misschien meer iets voor vrouwen want mannen willen toch het echt bier?

quote:Op maandag 9 april 2007 21:49 schreef Clauw het volgende:
Jupiler dan !

quote:Op maandag 9 april 2007 21:47 schreef Clauw het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet.
En over dat rosebier, ik vond dat kriekbier al lekker dus deze wilde ik ook proberen, maar het is misschien meer iets voor vrouwen want mannen willen toch het echt bier?

Neem ik Citronella ook mee voor het geval dat jij met JD klef willen gaan doen!quote:Op maandag 9 april 2007 21:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]Zupiler.
Als je ook op de meeting komt, gaan wij wel aan het rosebier [afbeelding]

jupilerquote:Op maandag 9 april 2007 21:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]Zupiler.
Als je ook op de meeting komt, gaan wij wel aan het rosebier [afbeelding]

quote:Op maandag 9 april 2007 21:51 schreef Frazz het volgende:
[..]
Neem ik Citronella ook mee voor het geval dat jij met JD klef willen gaan doen!

Aangezien ik je toch echt bier schuldig ben, zal ik eens kijken wat er verder nog aan biersoorten wordt verkocht bij de AH.quote:Op maandag 9 april 2007 21:51 schreef tha_rizzo het volgende:
een lekker trippeltje ofzo
of gewoon een Palmpje

Jazeker! Volgend weekend als het mooi weer is toch?quote:Op maandag 9 april 2007 21:51 schreef tha_rizzo het volgende:
jupiler
eerstvolgend is toch een OMGWTFBBQ-MEET?
@ de Heuvel?

Palmquote:Op maandag 9 april 2007 21:52 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Aangezien ik je toch echt bier schuldig ben, zal ik eens kijken wat er verder nog aan biersoorten wordt verkocht bij de AH.

Ik kan ook wel herhalen wat ik net op msn zeiquote:Op maandag 9 april 2007 21:52 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
ik de playboy?
flauw en vies maar kon 't niet laten![]()
![]()

Mijn buurvrouw zal ik je maar niet aandoen.quote:Op maandag 9 april 2007 21:52 schreef tha_rizzo het volgende:
ik de playboy?
flauw en vies maar kon 't niet laten![]()
![]()

quote:Op maandag 9 april 2007 21:53 schreef Frazz het volgende:
[..]
Ik kan ook wel herhalen wat ik net op msn zei

Een BBQ is 's avondsquote:Op maandag 9 april 2007 21:54 schreef Clauw het volgende:
ja volgend weekend heb ik een communie

Oh Grolsch. Mooi.quote:Op maandag 9 april 2007 21:53 schreef tha_rizzo het volgende:
Palm
Leffe (blond, donker en trippel)
Grolsch
etc etc

HAMSTEREEEEEEEEEHHquote:Op maandag 9 april 2007 21:55 schreef Me_dusa het volgende:
En jawel hoor, het zijn weer hamster weken!

Ik vind van wel. En JD opperde pizza of shoarma binnen indien het toch omslaat.quote:

quote:Op maandag 9 april 2007 21:57 schreef Frazz het volgende:
Palm
Jupiler
Duvel (mond dicht kiwi en rizzo)
Dommelsch

ja jij bent geen Bredanaar ! Wegwezenquote:Op maandag 9 april 2007 21:55 schreef Me_dusa het volgende:
En jawel hoor, het zijn weer hamster weken!

Hertog Jan GP!!quote:Op maandag 9 april 2007 21:57 schreef Frazz het volgende:
Palm
Jupiler
Duvel (mond dicht kiwi en rizzo)
Dommelsch

Ja meer dan 3 personen zou wel een keer leuk zijn.quote:Op maandag 9 april 2007 21:59 schreef Frazz het volgende:
Maareuh een mega breda meet zie ik wel zitten (met meer dan 3 mensen dit keer) de vorige was bij kiwi thuis. En dan ga ik proberen of mijn Roosendaalse deerne ook mee wil.

Gij lurkster.quote:Op maandag 9 april 2007 22:04 schreef Clauw het volgende:
ik had de foto al in een andere topic gezien geloof ik.

Die andere 2 willen niet in beeld.quote:Op maandag 9 april 2007 22:06 schreef Clauw het volgende:
ja ik zag maar 3 personen op de foto..

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |