Nee, dat heet aantrekkingskracht.quote:Op zaterdag 14 april 2007 18:45 schreef Miss_S het volgende:
en dat iets heet geld?
Harrison Ford doet het ook met Calista Flockhart en daar zit zo'n 30 jaar verschil tussen. Dus iemand van 50 zou best op iemand van 80 kunnen vallenquote:Op zaterdag 14 april 2007 19:54 schreef Larissa het volgende:
Aangetrokken worden door een geile ouwe beer van 80. Sure.![]()
Dit betreft jonge aantrekkelijke meiden van begin 20. Echt niet dat die over het algemeen een 80-jarige als vriend willen (die ze nog moeten delen ookquote:Op zaterdag 14 april 2007 20:00 schreef Qunak het volgende:
Harrison Ford doet het ook met Calista Flockhart en daar zit zo'n 30 jaar verschil tussen. Dus iemand van 50 zou best op iemand van 80 kunnen vallen.
Hm, interessante theorie. Een vriendin van mij heeft sinds anderhalf jaar een relatie met een ontzettend LELIJKE jongen. Puistjes, sullige kop, chubbie, kalend. Ze vind hem lief en leuk (en waarschijnlijk is hij goed in bed ofzo). Geld heeft ie amper dus wat is daar de aantrekking van?quote:Op maandag 9 april 2007 19:52 schreef milagro het volgende:
[..]
ja, hoop doet leven natuurlijk, maar sorry, zo werkt het dus gewoon niet
lelijke mannen met mooie wijven hebben poen of dreigen poen te vergaren, want status.
die wijven zien heus wel dat meneer lelijk is als de nacht, maar dat boeit ze niet dus
als ze een lekkere vent willen dan gaan ze wel vreemd tzt.
sorry, maar lelijkerd zonder geld of "dreigend geld" blijven lelijk en alleen
Hehe, je zou het haast zeggen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:06 schreef Larissa het volgende:
Dan is het meer een geval van soort zoekt soort en kon ze waarschijnlijk niet knapper krijgen.![]()
Geintje
Ben jij ooit ingeruild voor een jonger exemplaar?quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:04 schreef Larissa het volgende:
Dit betreft jonge aantrekkelijke meiden van begin 20. Echt niet dat die over het algemeen een 80-jarige als vriend willen (die ze nog moeten delen ook) en over een aantal jaren worden ze weer ingeruild door een jonger exemplaar. Afgewerkt.
![]()
Niet persoonlijk worden he..quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:51 schreef DS4 het volgende:
Ben jij ooit ingeruild voor een jonger exemplaar?
Wat is er niet mis met golddingers?quote:Ten aanzien van Hugh: het is een man die meer biedt dan alleen geld. Als het alleen ging om geld dan zouden deze dames beter hun aandacht kunnen richten op andere mannen met net zoveel geld waar er minder op jagen...
Wat is er overigens mis met golddiggers?
Handig dat je ook even het inhoudelijk hebt verwijderd...quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Jongejonge, kunnen jullie beiden even wegwezen of gewoon ontopic reageren?
Laatste waarschuwing dit.
Ik heb er geen probleem mee. Een vrouw die graag een man met geld heeft: prima. Niets anders dan een vrouw of man die een knappe partner zoekt.quote:
Er gaan zo vaak relaties de mist in door weet ik welke omstandigheden...quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:11 schreef Larissa het volgende:
En als die man zijn geld verliest of die vrouw wordt ouder en minder knap dumpen ze de ander weer. In wat voor maatschappij leven we dan uiteindeljk? En de kinderen worden de dupe.![]()
Gewoon, jouw voorkeur. Iedereen heeft zijn/haar eigen voorkeuren.quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:24 schreef zhe-devilll het volgende:
ik wil alleen een relatie met iemand, waarbij ik het gevoel heb van 'love at first sight', hoe verklaar je dat dan?
Heb je mij ook niet horen zeggen.quote:Daarbij iemand hoeft niet knap te zijn om er verliefd op te kunnen worden.
wat moeten we verklarenquote:Op zaterdag 14 april 2007 22:24 schreef zhe-devilll het volgende:
ik wil alleen een relatie met iemand, waarbij ik het gevoel heb van 'love at first sight', hoe verklaar je dat dan? Daarbij iemand hoeft niet knap te zijn om er verliefd op te kunnen worden.
Precies.quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:42 schreef petitlapin2 het volgende:
wat maakt het uit, als de aantrekkingskracht maar groot genoeg is dat je bij elkaar wil zijn ....
Je normen en waarden opdringen aan anderen... DAT is pas een gebrek aan normen en waarden.quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:45 schreef Larissa het volgende:
Goedpraten als vrouwen een relatie beginnen met een man vanwege zijn geld.. Had ik al iets over normen en waarden gezegd?![]()
en waarom zou dat moeten zijnquote:Op zaterdag 14 april 2007 22:52 schreef Larissa het volgende:
Dat heb ik je al eerder gezegd. Lees toch eens! Omdat het karakter belangrijker zou moeten zijn dan geld of uiterlijke zaken.
Een relatie is een relatie, right. Wrong. Je kan dat wel dood relativeren maar dan is een relatie waarin een vrouw (of manquote:Op zaterdag 14 april 2007 22:51 schreef DS4 het volgende:
[..]
Je normen en waarden opdringen aan anderen... DAT is pas een gebrek aan normen en waarden.
Zou je eens een keer redelijk willen onderbouwen waarom jij vindt dat het niet moet mogen?
en ik vind het dan weer geestelijke armoede om te denken dat je een relatie in stand kan houden door enkel en alleen het oh zo leuke karakter van je partner.quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:58 schreef Larissa het volgende:
Lekker dan.. heb je als man een vriendin en iedereen zegt dat ze alleen maar vanwege je geld bij je is. Ben je dus blijkbaar als persoon weinig waard. Of als vrouw een man hebben die jou niet om jezelf waardeert maar alleen met je wil pronken. Ik vind dat geestelijke armoede.![]()
Liefde is ook overrated, heur. Verliefdheid is slechts een moment waarop je voor iemand open staat.quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:02 schreef Larissa het volgende:
Tja, liefde.. helemaal niet belangrijk volgens sommigen hier. Geld! UIterlijk! Oppervlakkig gedoe..![]()
Het ging nu even over golddiggers. Volgens DS4 allemaal heel okay.quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:03 schreef petitlapin2 het volgende:
en ik vind het dan weer geestelijke armoede om te denken dat je een relatie in stand kan houden door enkel en alleen het oh zo leuke karakter van je partner.
en waarom is het bij jou alleen maar zwart wit, het is niet omdat je de status en de bankrekening van een partner belangrijk vindt, dat je ook geen rekening houdt met het karakter.
En dat kan uiteindelijk overgaan in liefde.quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:03 schreef JoeDank het volgende:
Liefde is ook overrated, heur. Verliefdheid is slechts een moment waarop je voor iemand open staat.
Dus het wordt een beetje een optelsom annex formule die je toepast.Als de ene zonder geld of toekomst eigenlijk veel leuker is maar de ander met veel geld etc. maar minder leuk, kies je toch voor de laatstequote:Op zaterdag 14 april 2007 23:03 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
en ik vind het dan weer geestelijke armoede om te denken dat je een relatie in stand kan houden door enkel en alleen het oh zo leuke karakter van je partner.
en waarom is het bij jou alleen maar zwart wit, het is niet omdat je de status en de bankrekening van een partner belangrijk vindt, dat je ook geen rekening houdt met het karakter.
een rijk iemand zal waarschijnlijk altijd twijfelen of zijn partner hem niet ( deels) heeft gekozen omdat hij heel veel geld heeft. Maar wat is uiteindelijk het probleem als je een leuke tijd hebt met die partner, als die partner goed voor je is ...quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:05 schreef Larissa het volgende:
Het ging nu even over golddiggers. Volgens PS2 allemaal heel okay.![]()
u wordt verzocht ergens te reagerenquote:Op zaterdag 14 april 2007 23:06 schreef Larissa het volgende:
[..]
En dat kan uiteindelijk overgaan in liefde.![]()
jij trekt heel rare conclusies uit mijn tekstquote:Op zaterdag 14 april 2007 23:08 schreef JoeDank het volgende:
Dus het wordt een beetje een optelsom annex formule die je toepast.Als de ene zonder geld of toekomst eigenlijk veel leuker is maar de ander met veel geld etc. maar minder leuk, kies je toch voor de laatste![]()
![]()
. Dat noem ik pas geestelijke armoede, maar wel een kind van onze tijd.
Het is alleen niet echt bijzonder of uniek (gezien de mensen die ik vandaag tegen kwam in het centrum van Rotterdam).quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:06 schreef Larissa het volgende:
[..]
En dat kan uiteindelijk overgaan in liefde.![]()
Waarom ga je er vanuit dat een vrouw die een partner zoekt met geld niet verliefd is op de man van haar keuze? Beetje vreemd...quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:00 schreef JoeDank het volgende:
In de volksmond is een relatie een liefdes-relatie en niet een zakelijke overeenkomst. Dat noem je een zakelijke relatie. Geen problemen mee, maar noem dat dan geen relatie zoals die normaal wordt geduid. Anders heb ik namelijk met vrij veel mensen een relatie.![]()
* JoeDank even tekst terug gaat lezen.. sorry als ik het niet goed heb begrepen. Haakte alleen in op deze post.quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:10 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
jij trekt heel rare conclusies uit mijn tekst![]()
Beetje sneu als ze perse een vent met geld zoekt.. is ze te onderontwikkeld om voor haar eigen geld te zorgen?quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:11 schreef DS4 het volgende:
Waarom ga je er vanuit dat een vrouw die een partner zoekt met geld niet verliefd is op de man van haar keuze? Beetje vreemd...
Is nuance echt zo moeilijk voor je?quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:02 schreef Larissa het volgende:
Tja, liefde.. helemaal niet belangrijk volgens sommigen hier. Geld! UIterlijk! Oppervlakkig gedoe..![]()
Dank je. Maar niet boeiend. Want een topic van die stomme clown.quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:09 schreef Re het volgende:
u wordt verzocht ergens te reageren
Larissa, kom 's hier
dus een echte lieve vrouw met haar hart op de juiste plaats MOET op zoek naar een arme lelijke sukkel, dan is ze zeker verliefd op het karakter en is de liefde oprechtquote:Op zaterdag 14 april 2007 23:13 schreef Larissa het volgende:
Beetje sneu als ze perse een vent met geld zoekt.. is ze te onderontwikkeld om voor haar eigen geld te zorgen?![]()
Geld zou gewoon geen rol mogen spelen. En als dat jouw meming niet is is dat jammer dan maar probeer me niet om te turnen want dat lukt je toch niet.quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:13 schreef DS4 het volgende:
Is nuance echt zo moeilijk voor je?
Je leert iemands innerlijk pas na verloop van tijd kennen. De keuze om iemands innerlijk te leren kennen maak je dus op andere gronden. Dat kan uiterlijk zijn, dat kan geld zijn, dat kan obv een leuk gesprek zijn... wie weet?
Ik begrijp waar je naar toe wil (althans dat denk ik). Eisen die je stelt aan een relatie. En binnen die eisen kan je natuurlijk prima verliefd worden. Maar het lijkt me niet wenselijk dat je relatie aan elkaar hangt als een zakelijke overeenkomst die gebaseerd is op materiele behoeftes.quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:11 schreef DS4 het volgende:
[..]
Waarom ga je er vanuit dat een vrouw die een partner zoekt met geld niet verliefd is op de man van haar keuze? Beetje vreemd...
Welnee.. geld zou geen rol mogen spelen.. als hij toevallig geld of goodlooking is is dat niet perse verkeerd, maar het zou niet de eerste reden moeten zijn om een partner te kiezen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:15 schreef petitlapin2 het volgende:
dus een echte lieve vrouw met haar hart op de juiste plaats MOET op zoek naar een arme lelijke sukkel, dan is ze zeker verliefd op het karakter en is de liefde oprecht![]()
Nee hoor. Ik denk ook niet dat een knappe man/vrouw zich afvraagt of zijn/haar partner hem/haar niet (deels) heeft gekozen obv uiterlijk.quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:09 schreef petitlapin2 het volgende:
een rijk iemand zal waarschijnlijk altijd twijfelen of zijn partner hem niet ( deels) heeft gekozen omdat hij heel veel geld heeft.
Niet iedereen kan tonnen (of meer) op jaarbasis binnen slepen...quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:13 schreef Larissa het volgende:
Beetje sneu als ze perse een vent met geld zoekt.. is ze te onderontwikkeld om voor haar eigen geld te zorgen?![]()
Nee, dat jij vast blijft houden aan jouw eigen mening no matter what was mij al gaan dagen hoor...quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:15 schreef Larissa het volgende:
Geld zou gewoon geen rol mogen spelen. En als dat jouw meming niet is is dat jammer dan maar probeer me niet om te turnen want dat lukt je toch niet.![]()
Geen normaal mens heeft tonnen nodig.quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:19 schreef DS4 het volgende:
[..]
Niet iedereen kan tonnen (of meer) op jaarbasis binnen slepen...
Waarom doe je het dan?quote:Ik vind het overigens pas echt sneu om iedereen die anders denkt te veroordelen. Dat even terzijde.
Precies.quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:16 schreef JoeDank het volgende:
Ik begrijp waar je naar toe wil (althans dat denk ik). Eisen die je stelt aan een relatie. En binnen die eisen kan je natuurlijk prima verliefd worden.
Nee, maar zo plat is het natuurlijk zelden tot nooit.quote:Maar het lijkt me niet wenselijk dat je relatie aan elkaar hangt als een zakelijke overeenkomst die gebaseerd is op materiele behoeftes.
dus, we mogen enkel en alleen naar karakter kijkenquote:Op zaterdag 14 april 2007 23:16 schreef Larissa het volgende:
Welnee.. geld zou geen rol mogen spelen.. als hij toevallig geld of goodlooking is is dat niet perse verkeerd, maar het zou niet de eerste reden moeten zijn om een partner te kiezen.
Nodig... wat is nodig? Het is wel erg makkelijk hoor. Je kan er leuke dingen mee doen. En als het een levensstijl is die je graag hebt en je kan het niet zelf verzorgen...quote:
Waar doe ik het dan?quote:Waarom doe je het dan?
En zo is het.quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:22 schreef petitlapin2 het volgende:
sorry hoor, voor mij is het toch echt wel het totaalplaatje, ik moet fysiek tot hem aangetrokken zijn, hij moet zijn boterham kunnen verdienen, en nog zoveel meer ...
wel ja, mijn hormonen zijn niet zo onder de indruk van haar normen en waardenquote:Op zaterdag 14 april 2007 23:25 schreef DS4 het volgende:
En zo is het.
Maar Larissa heeft normen en waarden, dat moeten we niet uit het oog verliezen...![]()
Nogmaals: het ging over golddigers. Niet over je boterham kunnen verdienen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:22 schreef petitlapin2 het volgende:
dus, we mogen enkel en alleen naar karakter kijken![]()
sorry hoor, voor mij is het toch echt wel het totaalplaatje, ik moet fysiek tot hem aangetrokken zijn, hij moet zijn boterham kunnen verdienen, en nog zoveel meer ...
Jij bent zeker zo'n type zonder baan die haar hand bij d'r vent op moet houden? Tja, die moeten er ook zijn volgens DS4.quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:26 schreef petitlapin2 het volgende:
wel ja, mijn hormonen zijn niet zo onder de indruk van haar normen en waarden![]()
Je valt me constant aan op mijn mening. Je herkauwt steeds dezelfde dingen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:24 schreef DS4 het volgende:
Nodig... wat is nodig? Het is wel erg makkelijk hoor. Je kan er leuke dingen mee doen. En als het een levensstijl is die je graag hebt en je kan het niet zelf verzorgen...[/quote
Dan ga je maar op andermans zak teren?![]()
[quote]Waar doe ik het dan?
Boehoe... ik val jou mening aan...quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:40 schreef Larissa het volgende:
Je valt me constant aan op mijn mening.
quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:37 schreef Larissa het volgende:
Jij bent zeker zo'n type zonder baan die haar hand bij d'r vent op moet houden? Tja, die moeten er ook zijn volgens DS4.![]()
Ja, jij zegt toch dat ik anderen veroordeel als ik hier mijn mening neerzet?quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:45 schreef DS4 het volgende:
Boehoe... ik val jou mening aan...![]()
Zeg HALLOOOOO! Het is een discussieforum! Zou wat zijn als je hier alleen het met elkaar eens mag zijn.
Mijn god...![]()
Oeioei... Nu gaat Larissa jou straks ook even bijspijkeren inzake het recht. Wel opletten hoor, ze weet er heel veel vanaf.quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:45 schreef petitlapin2 het volgende:
ik ben advocaat van opleiding en heb jaren meer verdiend dan mijn man ... nu niet meer.
kwestie van je chaotische theorieën te begrijpen ... dus het is niet verkeerd om er rekening mee te houden of je man wel zijn boterham kan verdienen, maar het is WEL verkeerd om graag een rijke vent te hebben.quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:36 schreef Larissa het volgende:
Nogmaals: het ging over golddigers. Niet over je boterham kunnen verdienen.
Word je altijd sarcastisch als je ongelijk hebt?quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:48 schreef DS4 het volgende:
Oeioei... Nu gaat Larissa jou straks ook even bijspijkeren inzake het recht. Wel opletten hoor, ze weet er heel veel vanaf.![]()
Het gaat om de wijze waarop je dat doet. Begrijp je dat nou echt niet? Of doe je net alsof je dom bent?quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:47 schreef Larissa het volgende:
Ja, jij zegt toch dat ik anderen veroordeel als ik hier mijn mening neerzet?![]()
Ik maak zelf nog wel uit hoe ik hier mijn mening neerzet.quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:49 schreef DS4 het volgende:
Het gaat om de wijze waarop je dat doet. Begrijp je dat nou echt niet? Of doe je net alsof je dom bent?
Ik heb geen idee... Hoezo?quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:49 schreef Larissa het volgende:
Word je altijd sarcastisch als je ongelijk hebt?
Ik vind er niets verkeerds mee om een vent te zoeken die hard werkt want dat is ook een kwestie van karakter. Of hij daar nu veel of weinig mee verdient zou niet horen te boeien.quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:49 schreef petitlapin2 het volgende:
kwestie van je chaotische theorieën te begrijpen ... dus het is niet verkeerd om er rekening mee te houden of je man wel zijn boterham kan verdienen, maar het is WEL verkeerd om graag een rijke vent te hebben.
Dat ontzeg ik je niet. Ik heb alleen daar een mening over.quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:50 schreef Larissa het volgende:
Ik maak zelf nog wel uit hoe ik hier mijn mening neerzet.![]()
Het was een retorische vraag dus geef ik je geen antwoord.quote:
Je bent de weg kwijt. Jij stelde de vraag, dus als deze retorisch is, dan verwacht je geen antwoord...quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:52 schreef Larissa het volgende:
Het was een retorische vraag dus geef ik je geen antwoord.
misschien vallen de dames wel op rijke mensen met veel status, omdat deze mensen deze positie waarschijnlijk hebben bereikt door intelligentie, doorzettingsvermogen, hard werken ... hun KARAKTER!quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:51 schreef Larissa het volgende:
Ik vind er niets verkeerds mee om een vent te zoeken die hard werkt want dat is ook een kwestie van karakter. Of hij daar nu veel of weinig mee verdient zou niet horen te boeien.
Ja, tuurlijk.quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:54 schreef petitlapin2 het volgende:
misschien vallen de dames wel op rijke mensen met veel status, omdat deze mensen deze positie waarschijnlijk hebben bereikt door intelligentie, doorzettingsvermogen, hard werken ... hun KARAKTER!
Ik ga dus niet op je antwoord in omdat ik geen antwoord verwachtte. Moet ik echt alles voor je uitspellen?quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:53 schreef DS4 het volgende:
Je bent de weg kwijt. Jij stelde de vraag, dus als deze retorisch is, dan verwacht je geen antwoord...
Moeilijk voor sommigen kennelijk...
O jee... een jij-bak...quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:55 schreef Larissa het volgende:
Ik ga dus niet op je antwoord in omdat ik geen antwoord verwachtte. Moet ik echt alles voor je uitspellen?![]()
inderdaad, hard werken heeft niets met karakter te maken, dat wou ik je even duidelijk maken. Zo zijn er ook werklozen die dit compleet ongewild zijn.quote:
Niet persoonlijk worden he.quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:57 schreef DS4 het volgende:
O jee... een jij-bak...
U is echt 39 jaar oud?
Leg me geen woorden in de mond. Ik beweer nergens dat een werkloze geen harde werker kan zijn.quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:58 schreef petitlapin2 het volgende:
inderdaad, hard werken heeft niets met karakter te maken, dat wou ik je even duidelijk maken. Zo zijn er ook werklozen die dit compleet ongewild zijn.
Dan snap je het maar niet.quote:ik begrijp dus nog steeds niet waarom je wel tolereert dat we bij er bij de partner rekening mee houden dat hij zijn brood kan verdienen, maar niet tolereert of we er rekening mee houden dat hij rijk is.
De vraag was niet retorisch...quote:
je snapt het zelf niet héquote:
inderdaad, op vraag van mijn man zelfs, maar ik zal terug gaan werken hoor als de kinderen groter zijn, maak je geen zorgenquote:Op zondag 15 april 2007 00:19 schreef Larissa het volgende:
En zodra je gold gedigged had stopte je zelf met werken.. brrrr...![]()
Jouw kinderen zijn konijnen?quote:Op zondag 15 april 2007 00:23 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
inderdaad, op vraag van mijn man zelfs, maar ik zal terug gaan werken hoor als de kinderen groter zijn, maak je geen zorgen.
Prima dat jij dat gelooft, maar "voorwaarden" en "verliefd worden" zijn twee dingen die totaal niks met elkaar te maken hebben. Het eerste gaat om verstand en logica, het tweede over gevoel.quote:Op zondag 15 april 2007 00:13 schreef petitlapin2 het volgende:
ik heb hem gevonden, en als hij een van de bovenvermelde voorwaarden niet voldeed was ik nooit verliefd op hem geworden.
Is dat zo?quote:Op zondag 15 april 2007 00:56 schreef HenryHill het volgende:
Heerlijk om te zien trouwens dat de topics in R&P na twee jaar weggeweest te zijn nog geen steek zijn veranderd.![]()
Onder het motto "als een ander me geen schouderklopje geeft, dan doe ik het zelf wel" ?quote:Op zondag 15 april 2007 01:09 schreef BonJovi het volgende:
De dames met wie ik had en die me leuk vinden, vinden me lekker. Maar ik heb daar wel hekel aan omdat ze bijna geen eigen mening hebben. Als ik iets zou zeggen gelijk ja knikken en mij gelijk geven. Soms is het wel fijn als ieamnd je als een GOD beschouwd maar niet altijd. Maar ik kan ook trouwens niet met iemand nemen die me alleen grappig of lief vind. Oprotten ze moet wel opgewond raken door mij, en niet dat ze tijdens het neuken aan iemand anders gaat denken.
preciesquote:Op zondag 15 april 2007 01:20 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Onder het motto "als een ander me geen schouderklopje geeft, dan doe ik het zelf wel" ?
De onderwerpen zijn nog precies hetzelfde:quote:Op zondag 15 april 2007 00:58 schreef Larissa het volgende:
[..]
Is dat zo?
Ik ben 4 jaar weggeweest dus ik zou niet weten hoe het hier een jaar geleden was.
Dan maar snel on-topic: val je op lieve mannen?quote:Op zondag 15 april 2007 01:38 schreef Larissa het volgende:
Voor je het weet zit er weer een slotje van die stomme Clumsy.![]()
Oh, shit.quote:Op zondag 15 april 2007 01:50 schreef Larissa het volgende:
Jaaaaaah!!!Vooral als ze daardoor steeds knapper worden.
Nee, ksssst.quote:Op zondag 15 april 2007 01:55 schreef HenryHill het volgende:
Oh, shit.![]()
Ik ben niet lief, maar ik heb wel veel geld. Is dat ook goed?
Jaloers?quote:Op zondag 15 april 2007 00:19 schreef Larissa het volgende:
En zodra je gold gedigged had stopte je zelf met werken.. brrrr...![]()
Domme conclusie weer van je. Dan zou ik geld belangrijk moeten vinden en dat vind ik dus niet. Jij hebt nogal moeite met begrijpend lezen he?quote:Op zondag 15 april 2007 08:40 schreef DS4 het volgende:
Jaloers?
ik maak een selectie met mijn verstand, als een man niet aan die voorwaarden voldoet, komt hij niet eens in mijn vizier, en zal ik er dus ook nooit verliefd op kunnen worden.quote:Op zondag 15 april 2007 00:56 schreef HenryHill het volgende:
Prima dat jij dat gelooft, maar "voorwaarden" en "verliefd worden" zijn twee dingen die totaal niks met elkaar te maken hebben. Het eerste gaat om verstand en logica, het tweede over gevoel.
Waarmee ik trouwens niet uitsluit dat vrouwen misschien wel echt sneller gevoelens ontwikkelen voor iemand die een dikke bankrekening heeft. Geen idee of dat echt zo is, maar ik ben ook nog niet echt van het tegendeel overtuigd.
Heerlijk om te zien trouwens dat de topics in R&P na twee jaar weggeweest te zijn nog geen steek zijn veranderd.![]()
hoe kinderlijk oppervlakkig en naïef ben je niet als je alleen naar karakter kijkt.quote:Op zondag 15 april 2007 10:46 schreef Larissa het volgende:
Een illusie?
Ik vind het nogal walgelijk om als een van de voorwaarden van een relatie te stellen dat een man veel geld heeft. Hoe oppervlakkig ben je dan wel niet?
heb je er niets meer op te zeggen.quote:Op zondag 15 april 2007 10:55 schreef Larissa het volgende:
Ja, probeer het maar goed te praten door mij voor "oppervlakkig en naief" uit te maken. Dat ben jij toch echt hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |