abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48152858
Ik las iets op een website over "seduction science" en had het erover met een paar vrienden.
De stelling: Lelijke mannen met gladde romantische praatjes lopen doorgaans weg met de "lekkerste wijven" volgens deze 'techniek'. Mijn vraag aan de dames hier.

Na hoeveel dagen, weken, maanden, jaren kwam je er achter dat die vent in je bed eigenlijk oerlelijk is. Hoe zit dat dan eigenlijk? Ik bedoel het echt serieus. Ik vind het interessant erachter te komen hoe vrouwen precies denken.

Werken jullie 2 vrouwelijke hersenhelften dan echt wel zo goed samen als wetenschappers ons willen doen geloven?

En wat zijn de ervaringen van mannen die dit 'truukje' hebben toegepast. Ook de knappe mannen worden natuurlijk NOG 'knapper' wanneer ze een goede babbel hebben.

[ Bericht 2% gewijzigd door e2mtr2 op 10-04-2007 04:48:47 ]
  Trouwste user 2022 maandag 9 april 2007 @ 19:27:39 #2
7889 tong80
Spleenheup
pi_48152961
Welke wetenschappers ? Zijn zeker zelf te lelijk om een mooie griet te scoren.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_48153092
quote:
Op maandag 9 april 2007 19:27 schreef tong80 het volgende:

Die beide zaken staan lost van elkaar. Dat van die 2 hersenhelften is iets algemeens wetenschappelijks, en heeft niets te maken met "seduction science".
pi_48153117
quote:
Op maandag 9 april 2007 19:27 schreef tong80 het volgende:

Jij was 1 van die wetenschappers?
  Trouwste user 2022 maandag 9 april 2007 @ 19:31:39 #5
7889 tong80
Spleenheup
pi_48153135
quote:
Op maandag 9 april 2007 19:31 schreef Renzoku het volgende:

[..]

Jij was 1 van die wetenschappers?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_48153223
Ja deze reacties waren te verwachten daar ik dit topic open. Maar ik verzeker jullie dat ik een aantrekkelijk en atletisch persoon ben van boven de 2 meter die elke keer nerds zie wegwandelen met veel te knappe vrouwen.
pi_48153288
Haha, dat zou ik ook van mijzelf zeggen. Je bent misschien te lang voor al die vrouwen.
pi_48153316
quote:
Op maandag 9 april 2007 19:34 schreef e2mtr2 het volgende:
Ja deze reacties waren te verwachten daar ik dit topic open. Maar ik verzeker jullie dat ik een aantrekkelijk en atletisch persoon ben van boven de 2 meter die elke keer nerds zie wegwandelen met veel te knappe vrouwen.
eigendunk waar de honden geen brood van lusten en nog jaloers ook, geen wonder dat ze je links laten liggen oh en wat is jouw definitie van nerd ?
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_48153375
quote:
Op maandag 9 april 2007 19:36 schreef Poepoog het volgende:
Haha, dat zou ik ook van mijzelf zeggen.

Hahaha .... whatever dude.
quote:
Je bent misschien te lang voor al die vrouwen.
Maar hier heb je een punt!
pi_48153412
Jammer dat er meteen offtopic geluld wordt Ik heb me dit ook serieus met een vriend regelmatig af lopen vragen.
pi_48153514
quote:
Op maandag 9 april 2007 19:37 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

eigendunk waar de honden geen brood van lusten en nog jaloers ook, geen wonder dat ze je links laten liggen oh en wat is jouw definitie van nerd ?
Eigendunk is mij vreemd. Ik ben gewoon eerlijk en ga af op wat ik weet. Ik kan je ook verzekeren dat ik een stuk aardiger ben dan jij op basis van jou antwoord tot nu toe. Ik weet ook dat ik heel aardig ben en dat mensen mij graag mogen in het dagelijkse leven. Noem je dat dan ook eigendunk?
pi_48153679
Uit je reacties maak ik op dat vrouwen jou meer als vriend zien dan als vriend willen. Hieruit kan ik concluderen dat je homo bent.
pi_48153820
quote:
Op maandag 9 april 2007 19:24 schreef e2mtr2 het volgende:
Ik las zoiets op een website over "seduction science" en had het erover met een paar vrienden.
Lelijke mannen met gladde romantische praatjes lopen doorgaans weg met de "lekkerste wijven".
Mijn vraag aan de dames hier.

Na hoeveel dagen, weken, maanden, jaren kwam je er achter dat die vent in je bed eigenlijk oerlelijk is. Hoe zit dat dan eigenlijk? Ik bedoel het echt serieus. Ik vind het interessant erachter te komen hoe vrouwen denken op het gebied van liefde.

Werken jullie 2 vrouwelijke hersenhelften dan echt wel zo goed samen als wetenschappers ons willen doen geloven?

En wat zijn de ervaringen van mannen die dit 'truukje' hebben toegepast. Ook de knappe mannen worden natuurlijk NOG knapper wanneer ze een goede babbel hebben.
ja, hoop doet leven natuurlijk, maar sorry, zo werkt het dus gewoon niet

lelijke mannen met mooie wijven hebben poen of dreigen poen te vergaren, want status.
die wijven zien heus wel dat meneer lelijk is als de nacht, maar dat boeit ze niet dus
als ze een lekkere vent willen dan gaan ze wel vreemd tzt.

sorry, maar lelijkerd zonder geld of "dreigend geld" blijven lelijk en alleen
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_48153933
quote:
Op maandag 9 april 2007 19:48 schreef Renzoku het volgende:
Uit je reacties maak ik op dat vrouwen jou meer als vriend zien dan als vriend willen. Hieruit kan ik concluderen dat je homo bent.
Vreemde conclusie die je daar trekt. Ik ben in ieder geval geen homo en ik heb een vriendin. Wat is je punt?

Goed, nog iemand die normaal kan reageren anders ga ik tv kijken.
pi_48153967
quote:
Op maandag 9 april 2007 19:55 schreef e2mtr2 het volgende:

[..]

Vreemde conclusie die je daar trekt. Ik ben in ieder geval geen homo en ik heb een vriendin. Wat is je punt?

Goed, nog iemand die normaal kan reageren anders ga ik tv kijken.
CSI begint om half negen
  maandag 9 april 2007 @ 19:59:58 #16
169150 Stakky
Pazz douche
pi_48154115
je mist waarschijnlijk de praatjes en/of de gesprekstof om vrouwen te boeien.
Nessuno attaca noi senza essere punito.
  Trouwste user 2022 maandag 9 april 2007 @ 20:03:48 #17
7889 tong80
Spleenheup
pi_48154233
Ik was knap.Heb nu al twee jaar niet geneukt.

maandag 9 april 2007 @ 20:06:14 #18
157000 -Rebelle
Let's go get lost
pi_48154295
Ik heb dat niet . Alleen wel als ik ruzie heb dat die persoon dan ook lelijk wordt, maar dat is best normaal volgens mij.
pi_48154352
Bij mij is het simpel:
Er moet iets aan haar uiterlijk zijn dat boeiend is en iets aan haar karakter dat mij fascineert. Voor de rest zien we wel...

En dat geldt voor de meesten onder ons
Simple as That
pi_48154387
quote:
Op maandag 9 april 2007 19:59 schreef Stakky het volgende:
je mist waarschijnlijk de praatjes en/of de gesprekstof om vrouwen te boeien.
Beste mensen.

Ik vraag me serieus iets af na iets gelezen te hebben, open daar een topic over om daarover van gedachten te wisselen om te weten te komen wat anderen daar van vinden en iedereen begint op "de man" te spelen. En waarom? Ik begrijp dat serieus niet.

Hoogachtend e2mtr2
pi_48154393
quote:
Op maandag 9 april 2007 19:43 schreef e2mtr2 het volgende:

[..]

Eigendunk is mij vreemd. Ik ben gewoon eerlijk en ga af op wat ik weet. Ik kan je ook verzekeren dat ik een stuk aardiger ben dan jij op basis van jou antwoord tot nu toe. Ik weet ook dat ik heel aardig ben en dat mensen mij graag mogen in het dagelijkse leven. Noem je dat dan ook eigendunk?
nee maar jezelf knap vinden wel, dat mijn post genuanceerder kon weet ik

enne wat is nou je definitie van nerd???
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_48154499
quote:
Op maandag 9 april 2007 20:03 schreef tong80 het volgende:
Ik was knap.Heb nu al twee jaar niet geneukt.

kan ook niet anders je post alleen maar op fok jij hebt niet eens tijd om te neuken
  maandag 9 april 2007 @ 20:11:31 #23
169150 Stakky
Pazz douche
pi_48154507
quote:
Op maandag 9 april 2007 20:08 schreef e2mtr2 het volgende:

[..]

Beste mensen.

Ik vraag me serieus iets af na iets gelezen te hebben, open daar een topic over om daarover van gedachten te wisselen om te weten te komen wat anderen daar van vinden en iedereen begint op "de man" te spelen. En waarom? Ik begrijp dat serieus niet.

Hoogachtend e2mtr2
Vrouwen vinden communicatie nou eenmaal belangrijk. Dus als jij er minder goed uitziet, maar ze kunnen wel goed met je babbelen zit je goed. Heb je de looks, maar niet de babbel. Tja einde verhaal. Simpel lijkt me.

En het lijkt op een verkapt, ik zie er goed uit maar de vrouwen willen me niet topic.
Nessuno attaca noi senza essere punito.
  Trouwste user 2022 maandag 9 april 2007 @ 20:16:13 #24
7889 tong80
Spleenheup
pi_48154689
quote:
Op maandag 9 april 2007 20:11 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

kan ook niet anders je post alleen maar op fok jij hebt niet eens tijd om te neuken
Oorzaak en gevolg

pi_48154691
quote:
Op maandag 9 april 2007 20:11 schreef Stakky het volgende:

[..]

Vrouwen vinden communicatie nou eenmaal belangrijk. Dus als jij er minder goed uitziet, maar ze kunnen wel goed met je babbelen zit je goed. Heb je de looks, maar niet de babbel. Tja einde verhaal. Simpel lijkt me.
Langzaam komt er schot in hier. Het mocht "gode-tering" eens tijd worden. Het duurde even maar het lijkt op te klaren.

Dank je Stakky.
  maandag 9 april 2007 @ 20:27:47 #26
121713 ThaGuitarmaistro
Muzikaal hoogstandje
pi_48155167
quote:
Op maandag 9 april 2007 20:11 schreef Stakky het volgende:

[..]

Bullshit.

Het gaat om uiterlijk. Is altijd al zo geweest. Uiterlijk en een vlotte babbel maken elkaar wel sterker naarmate je het meer hebt.
Als je alleen uiterlijk hebt, maar geen vlotte babbel, zul je misschien alleen scoren als je je op je gemak voelt of als je desondanks toch een keer aan de praat raakt.
Heb je het tegenovergestelde moet je lullen als brugman ( gevat, bijdehand, grappig enz. ) om je lelijkheid wat te camoufleren. Dit zijn even twee uiterste die ik als voorbeeld gebruik.

In jouw geval kunnen er twee dingen aan de hand zijn:

1. Of je kijkt niet goed en ziet enkele uitzonderingen.
2. Of de gozers in jouw omgeving hebben toevallig een ongelooflijk vlotte babbel en een hoop geld/macht.

Samenvattend denk ik dat het bij vrouwen om 3 dingen gaat:

1. Uiterlijk
2. Babbel
3. Geld

Zorg dat je van alledrie zoveel mogelijk in je pocket hebt en je kunt bijna alle vrouwen krijgen.

( beetje generaliseren kan geen kwaad.... maar geef toe, ik zit er niet ver naast )
pi_48155370
Een ex van mij heeft het nu met zo'n meneer die haar van alles in de toekomst beloofde en anderhalf jaar later blijkt dat alles of gelogen is of een illusie of komt met nieuwe romantische praatjes of gevoeligheid. Maar hij is zo lief en wordt steeds verkeerd begrepen.
Verder is het geen knappe man, toen in haar woorden: Ik was op straat zo langs hem gelopen, hij is niet knap en een mond vol scheve tanden. Zij is overigens wel een knappe meid hoewel tijdens ruzies ze voor mij zo lelijk als de nacht was (zoals iemand hierboven al zei).
Maar je vraagt je je toch af wanneer die ogen een keer open gaan. De status is allang weggeebt (had eerst twee grote huizen en bleek later bij papa en mama te wonen) net als het gehele romantische beeld wat hij had geschetst. Maar Ik gok zo dat dat zal zijn als de verliefdheid verdwijnt, althans dat hoop ik voor haar.

Dat truukje (of inpalmen) is wel effectief. Ik heb dat vorig jaar eens een avondje geprobeerd, eigenlijk gezien bovenstaand verhaal. En ja, een beetje status en een mooie (overdreven romantische) toekomst voor schilderen werkt op sommige vrouwen redelijk als honing. Maar goed, dan heb je het eigenlijk niet over knapper maar aantrekkelijker. Ik heb het die avond overigens direct afgekapt . Niet mijn stijl en heb het ook niet nodig.
  maandag 9 april 2007 @ 20:36:16 #28
121713 ThaGuitarmaistro
Muzikaal hoogstandje
pi_48155540
quote:
Op maandag 9 april 2007 20:32 schreef JoeDank het volgende:
Een ex van mij heeft het nu met zo'n meneer die haar van alles in de toekomst beloofde en anderhalf jaar later blijkt dat alles of gelogen is of een illusie of komt met nieuwe romantische praatjes of gevoeligheid. Maar hij is zo lief en wordt steeds verkeerd begrepen.
Verder is het geen knappe man, toen in haar woorden: Ik was op straat zo langs hem gelopen, hij is niet knap en een mond vol scheve tanden. Zij is overigens wel een knappe meid hoewel tijdens ruzies ze voor mij zo lelijk als de nacht was (zoals iemand hierboven al zei).
Maar je vraagt je je toch af wanneer die ogen een keer open gaan. De status is allang weggeebt (had eerst twee grote huizen en bleek later bij papa en mama te wonen) net als het gehele romantische beeld wat hij had geschetst. Maar Ik gok zo dat dat zal zijn als de verliefdheid verdwijnt, althans dat hoop ik voor haar.

Dat truukje (of inpalmen) is wel effectief. Ik heb dat vorig jaar eens een avondje geprobeerd, eigenlijk gezien bovenstaand verhaal. En ja, een beetje status en een mooie (overdreven romantische) toekomst voor schilderen werkt op sommige vrouwen redelijk als honing. Maar goed, dan heb je het eigenlijk niet over knapper maar aantrekkelijker. Ik heb het die avond overigens direct afgekapt . Niet mijn stijl en heb het ook niet nodig.
Dit bedoel ik. Leer hiervan.

Helemaal mooi is het natuurlijk als je niet hoeft te liegen over je status maar dat je het gewoon hebt.
  maandag 9 april 2007 @ 20:44:12 #29
168821 Luigi_
Forza Milano
pi_48155868
De definitie van nerd volgens wikipedia : Een nerd is een persoon die een bovenmatige interesse in wetenschap, technologie en/of computers combineert met een gebrek aan sociale vaardigheden.
pi_48155907
quote:
Op maandag 9 april 2007 20:36 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:

[..]

Dit bedoel ik. Leer hiervan.

Helemaal mooi is het natuurlijk als je niet hoeft te liegen over je status maar dat je het gewoon hebt.
Nou, ik hoefde niet te liegen maar er is een verschil tussen iemand leren kennen en proberen in te palmen. Zo ga ik niet met mensen om, met voorbedachte rade.
Dit truukje werkt (gelukkig) lang niet bij alle vrouwen, wel vooral bij naieve of golddiggers (en dit ging over een golddigger trouwens).
Ik heb liever een vrouw waarmee ik een gelijkwaardige relatie opbouw dan één of andere poppenkast. Kan ik mezelf ook 's-morgens in de spiegel aankijken.
  maandag 9 april 2007 @ 20:51:20 #31
121713 ThaGuitarmaistro
Muzikaal hoogstandje
pi_48156128
Nog even een voorbeeld:

als ik in mijn gewone kleding over straat loop of in de trein zit, kijkt er wel eens een enkele keer een vrouw naar me, maar een eye-catcher ben ik zeker niet. En ik loop meestal best in modieuze kleren met mooie schoenen.

Loop ik in pak en rij ik in een auto verdrievoudigt mijn sjans zo ongeveer. En ik ben echt niet heel knap.

Dit even om aan te tonen hoe status gezien wordt.
Dit is echter wel gebaseerd om mijn speciefieke geval. Hoe het bij anderen zit weet ik niet.
Maar ik denk zeker wel dat een vlotte babbel en een goede status/bankrekening een stukje uiterlijk kan compenseren.
  maandag 9 april 2007 @ 20:53:15 #32
164931 Houtspeer
Jealous Of Your Cigarette
pi_48156204
quote:
Op maandag 9 april 2007 20:08 schreef e2mtr2 het volgende:

[..]

Beste mensen.

Hoogachtend e2mtr2
Ok, je bent een homo.

Dat je nog steeds niet weet dat vrouwen niet kijken naar het uiterlijk.. mannen kijken naar het uiterlijk, vrouwen kijken naar zelfvertrouwen, grappig zijn, status en sommige geld.
Als je FOK!ing veel zelfvertrouwen hebt en je bent grappig, dan krijg je de mooiste vrouwen.
And all the things you do with it
  maandag 9 april 2007 @ 20:54:40 #33
121713 ThaGuitarmaistro
Muzikaal hoogstandje
pi_48156259
quote:
Op maandag 9 april 2007 20:53 schreef Houtspeer het volgende:

[..]

Dat je nog steeds niet weet dat vrouwen niet kijken naar het uiterlijk..
Onder welke drol kom jij vandaan?
Hoe fokking naief. Vrouwen kijken ZEKER wel naar uiterlijk. En niet zo'n beetje ook.
pi_48156329
quote:
Op maandag 9 april 2007 20:27 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:

[..]

Bullshit.

Het gaat om uiterlijk. Is altijd al zo geweest. Uiterlijk en een vlotte babbel maken elkaar wel sterker naarmate je het meer hebt.
Als je alleen uiterlijk hebt, maar geen vlotte babbel, zul je misschien alleen scoren als je je op je gemak voelt of als je desondanks toch een keer aan de praat raakt.
Heb je het tegenovergestelde moet je lullen als brugman ( gevat, bijdehand, grappig enz. ) om je lelijkheid wat te camoufleren. Dit zijn even twee uiterste die ik als voorbeeld gebruik.

In jouw geval kunnen er twee dingen aan de hand zijn:

1. Of je kijkt niet goed en ziet enkele uitzonderingen.
2. Of de gozers in jouw omgeving hebben toevallig een ongelooflijk vlotte babbel en een hoop geld/macht.

Samenvattend denk ik dat het bij vrouwen om 3 dingen gaat:

1. Uiterlijk
2. Babbel
3. Geld

Zorg dat je van alledrie zoveel mogelijk in je pocket hebt en je kunt bijna alle vrouwen krijgen.

( beetje generaliseren kan geen kwaad.... maar geef toe, ik zit er niet ver naast )
uiterlijk en babbel klopt natuurlijk wel , geld boeit mij iechter totaal niet, in die zin, het boeit me als het mijn geld is, zelf verdiend, of geërft, of gewonnen, iig zo dat ik geen enkele verantwoordelijkheid hoef af te leggen waar ik het aan uitgeef

ik snap dat geklaag niet zo van sommige kerels, vrouwen die voor geld gaan affakkelen, maar ondertussen zich wel suf piekeren waarom die wijven dan voor zo'n vent gaan.
boeit dat nou? als je zulke wijven zo min vindt, wees dan blij dat ze nooit voor jou zullen vallen
pi_48156389
Overigens kun je ook flink wat maken als je simpelweg de sterren van de hemel neukt!
  maandag 9 april 2007 @ 20:59:12 #36
121713 ThaGuitarmaistro
Muzikaal hoogstandje
pi_48156449
quote:
Op maandag 9 april 2007 20:56 schreef milagro het volgende:

[..]

uiterlijk en babbel klopt natuurlijk wel , geld boeit mij iechter totaal niet, in die zin, het boeit me als het mijn geld is, zelf verdiend, of geërft, of gewonnen, iig zo dat ik geen enkele verantwoordelijkheid hoef af te leggen waar ik het aan uitgeef

ik snap dat geklaag niet zo van sommige kerels, vrouwen die voor geld gaan affakkelen, maar ondertussen zich wel suf piekeren waarom die wijven dan voor zo'n vent gaan.
boeit dat nou? als je zulke wijven zo min vindt, wees dan blij dat ze nooit voor jou zullen vallen
Ik snap dat geklaag ook niet zo.
Dat is hetzelfde als klagen dat de lucht blauw is. Zo is het nu eenmaal, en aan ons mannen de taak ( als je dat tenminste wilt ) om je aan te passen aan die criteria, voor zover dat mogelijk is...
  maandag 9 april 2007 @ 20:59:50 #37
121713 ThaGuitarmaistro
Muzikaal hoogstandje
pi_48156468
quote:
Op maandag 9 april 2007 20:57 schreef Roellio het volgende:
Overigens kun je ook flink wat maken als je simpelweg de sterren van de hemel neukt!
De meesten komen niet zover...
  maandag 9 april 2007 @ 21:00:49 #38
164931 Houtspeer
pi_48156510
quote:
Op maandag 9 april 2007 20:54 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:

[..]

Onder welke drol kom jij vandaan?
Hoe fokking naief. Vrouwen kijken ZEKER wel naar uiterlijk. En niet zo'n beetje ook.
Gelukkig zijn er gasten zoals jij
pi_48156874
quote:
Op maandag 9 april 2007 20:59 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:

[..]

Dat is hetzelfde als klagen dat de lucht blauw is. Zo is het nu eenmaal, en aan ons mannen de taak ( als je dat tenminste wilt ) om je aan te passen aan die criteria, voor zover dat mogelijk is...
Met de opmerking dat de eerste twee punten (uiterlijk / babbel) met je persoon te maken hebben, en geld niet. Uit ervaring weet ik dat geld hebben of niet hebben , niet zo belangrijk is. Althans, niet voor (volwassen) vrouwen waarmee ik wat zou willen babbelen.
pi_48156956
quote:

[..]

Ja, maar het is dan wel handig als de criteria daadwerkelijk kloppen . Sorry hoor, maar vrouwen die op geld vallen zijn nou niet de helderste lichten aan de horizon. Als jij met zo iemand wil eindigen, prima, maar voor een daadwerkelijke doorsnee vrouw maakt dat geen flikker uit.

En nu even wat meer ontopic: Mensen kunnen 'mooier' worden in je ogen, naarmate je ze aardiger vindt. Let maar 's op de mensen om je heen die je vréselijk vindt, qua persoonlijkheid, ze hebben allemaal iets lelijks. Als het niet in hun gezicht te zien is, dan wel in hun uitstraling (wat erg belangrijk is als het op uiterlijk aankomt).

Dus ja, ergens heeft TS een punt, ware het niet dat het in de OP wel heel erg zwart-wit staat. Je valt nooit voor iemand die je oerlelijk vindt, hoé vlot die persoon ook is.
pi_48157227
quote:

[..]

er zijn net zoveel vrouwen die geld (een rijke vent) niet boeit, als die het wel boeit, ws meer die het niet boeit, en degene die het wel boeit, die worden afgefakkeld, dus waarom balen dat je ze niet kan krijgen?
  Trouwste user 2022 maandag 9 april 2007 @ 21:33:39 #42
7889 tong80
Spleenheup
pi_48157828
quote:
Op maandag 9 april 2007 21:18 schreef milagro het volgende:

[..]

er zijn net zoveel vrouwen die geld (een rijke vent) niet boeit, als die het wel boeit, ws meer die het niet boeit, en degene die het wel boeit, die worden afgefakkeld, dus waarom balen dat je ze niet kan krijgen?
Doe nog eens over

pi_48157888
een knappe outlaw biker met een rot karakter zal toch meer scoren dan de slijmerige nerd.
het ligt natuurlijk ook aan de vrouw, de een wil een lul, de ander een watje.
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
pi_48157985
quote:
Op maandag 9 april 2007 21:33 schreef tong80 het volgende:

[..]

Doe nog eens over

nou, kijk, vroeger had ik een vriendje, ik was tien , hij was acht... ik had een zak met dropjes, en hij wilde er ook een paar, ik zei uiteraard "Nee" en toen zei hij " oh nou, ik lust toch geen drop"

dat idee
  Trouwste user 2022 maandag 9 april 2007 @ 21:38:05 #45
7889 tong80
Spleenheup
pi_48158035
quote:
Op maandag 9 april 2007 21:37 schreef milagro het volgende:

[..]

nou, kijk, vroeger had ik een vriendje, ik was tien , hij was acht... ik had een zak met dropjes, en hij wilde er ook een paar, ik zei uiteraard "Nee" en toen zei hij " oh nou, ik lust toch geen drop"

dat idee
Zoals mijn neefje van zes, Jelle, zei : 'De verkering is uit'

pi_48158400
quote:
Op maandag 9 april 2007 21:38 schreef tong80 het volgende:

[..]

Zoals mijn neefje van zes, Jelle, zei : 'De verkering is uit'

nou, meer van "mag ik met jouw voetbal spelen?" "nee" "maar jij speelt er niet mee" "nee, maar dat wilde ik wel net gaan doen" en dan de bal pakken en met latente forse tegenzin gaan ballen

ergo, klagen over dingen die je niet hebt, en tegelijkertijd dat wat je niet hebt affakkelen is een beetje kokindjes
  Trouwste user 2022 maandag 9 april 2007 @ 21:53:25 #47
7889 tong80
Spleenheup
pi_48158749
Klopt.

maandag 9 april 2007 @ 22:02:19 #48
121713 ThaGuitarmaistro
Muzikaal hoogstandje
pi_48159165
quote:
Op maandag 9 april 2007 21:00 schreef Houtspeer het volgende:

[..]

Gelukkig zijn er gasten zoals jij
Goed he, de wereld is blij met mij
  maandag 9 april 2007 @ 22:06:07 #49
164931 Houtspeer
pi_48159349
quote:
Op maandag 9 april 2007 22:02 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:

[..]

Goed he, de wereld is blij met mij
  maandag 9 april 2007 @ 22:06:35 #50
121713 ThaGuitarmaistro
Muzikaal hoogstandje
pi_48159372
quote:
Op maandag 9 april 2007 21:18 schreef milagro het volgende:

[..]

Ik heb nergens gezegd dat ik baal, heb zat mogelijkheden.
Probeer alleen aan de TS uit te leggen hoe ik denk dat het zit. Vrouwen die trouwens enkel op uiterlijk, babbel of geld vallen zijn inderdaad het negeren waard. Echter, het lijkt erop dat zij wel in de meerderheid zijn....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')