Die beide zaken staan lost van elkaar. Dat van die 2 hersenhelften is iets algemeens wetenschappelijks, en heeft niets te maken met "seduction science".quote:Op maandag 9 april 2007 19:27 schreef tong80 het volgende:
Welke wetenschappers ? Zijn zeker zelf te lelijk om een mooie griet te scoren.
Jij was 1 van die wetenschappers?quote:Op maandag 9 april 2007 19:27 schreef tong80 het volgende:
Welke wetenschappers ? Zijn zeker zelf te lelijk om een mooie griet te scoren.
quote:
eigendunk waar de honden geen brood van lusten en nog jaloers ook, geen wonder dat ze je links laten liggenquote:Op maandag 9 april 2007 19:34 schreef e2mtr2 het volgende:
Ja deze reacties waren te verwachten daar ik dit topic open. Maar ik verzeker jullie dat ik een aantrekkelijk en atletisch persoon ben van boven de 2 meter die elke keer nerds zie wegwandelen met veel te knappe vrouwen.
quote:Op maandag 9 april 2007 19:36 schreef Poepoog het volgende:
Haha, dat zou ik ook van mijzelf zeggen.
Maar hier heb je een punt!quote:Je bent misschien te lang voor al die vrouwen.
Eigendunk is mij vreemd. Ik ben gewoon eerlijk en ga af op wat ik weet. Ik kan je ook verzekeren dat ik een stuk aardiger ben dan jij op basis van jou antwoord tot nu toe. Ik weet ook dat ik heel aardig ben en dat mensen mij graag mogen in het dagelijkse leven. Noem je dat dan ook eigendunk?quote:Op maandag 9 april 2007 19:37 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
eigendunk waar de honden geen brood van lusten en nog jaloers ook, geen wonder dat ze je links laten liggenoh en wat is jouw definitie van nerd ?
ja, hoop doet leven natuurlijk, maar sorry, zo werkt het dus gewoon nietquote:Op maandag 9 april 2007 19:24 schreef e2mtr2 het volgende:
Ik las zoiets op een website over "seduction science" en had het erover met een paar vrienden.
Lelijke mannen met gladde romantische praatjes lopen doorgaans weg met de "lekkerste wijven".
Mijn vraag aan de dames hier.
Na hoeveel dagen, weken, maanden, jaren kwam je er achter dat die vent in je bed eigenlijk oerlelijk is. Hoe zit dat dan eigenlijk? Ik bedoel het echt serieus. Ik vind het interessant erachter te komen hoe vrouwen denken op het gebied van liefde.
Werken jullie 2 vrouwelijke hersenhelften dan echt wel zo goed samen als wetenschappers ons willen doen geloven?
En wat zijn de ervaringen van mannen die dit 'truukje' hebben toegepast. Ook de knappe mannen worden natuurlijk NOG knapper wanneer ze een goede babbel hebben.
Vreemde conclusie die je daar trekt. Ik ben in ieder geval geen homo en ik heb een vriendin. Wat is je punt?quote:Op maandag 9 april 2007 19:48 schreef Renzoku het volgende:
Uit je reacties maak ik op dat vrouwen jou meer als vriend zien dan als vriend willen. Hieruit kan ik concluderen dat je homo bent.
CSI begint om half negenquote:Op maandag 9 april 2007 19:55 schreef e2mtr2 het volgende:
[..]
Vreemde conclusie die je daar trekt. Ik ben in ieder geval geen homo en ik heb een vriendin. Wat is je punt?![]()
Goed, nog iemand die normaal kan reageren anders ga ik tv kijken.
Beste mensen.quote:Op maandag 9 april 2007 19:59 schreef Stakky het volgende:
je mist waarschijnlijk de praatjes en/of de gesprekstof om vrouwen te boeien.
nee maar jezelf knap vinden wel, dat mijn post genuanceerder kon weet ikquote:Op maandag 9 april 2007 19:43 schreef e2mtr2 het volgende:
[..]
Eigendunk is mij vreemd. Ik ben gewoon eerlijk en ga af op wat ik weet. Ik kan je ook verzekeren dat ik een stuk aardiger ben dan jij op basis van jou antwoord tot nu toe. Ik weet ook dat ik heel aardig ben en dat mensen mij graag mogen in het dagelijkse leven. Noem je dat dan ook eigendunk?![]()
kan ook niet anders je post alleen maar op fok jij hebt niet eens tijd om te neukenquote:Op maandag 9 april 2007 20:03 schreef tong80 het volgende:
Ik was knap.Heb nu al twee jaar niet geneukt.
Vrouwen vinden communicatie nou eenmaal belangrijk. Dus als jij er minder goed uitziet, maar ze kunnen wel goed met je babbelen zit je goed. Heb je de looks, maar niet de babbel. Tja einde verhaal. Simpel lijkt me.quote:Op maandag 9 april 2007 20:08 schreef e2mtr2 het volgende:
[..]
Beste mensen.
Ik vraag me serieus iets af na iets gelezen te hebben, open daar een topic over om daarover van gedachten te wisselen om te weten te komen wat anderen daar van vinden en iedereen begint op "de man" te spelen. En waarom? Ik begrijp dat serieus niet.
Hoogachtend e2mtr2
Oorzaak en gevolgquote:Op maandag 9 april 2007 20:11 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
kan ook niet anders je post alleen maar op fok jij hebt niet eens tijd om te neuken![]()
Langzaam komt er schot in hier. Het mocht "gode-tering" eens tijd worden. Het duurde even maar het lijkt op te klaren.quote:Op maandag 9 april 2007 20:11 schreef Stakky het volgende:
[..]
Vrouwen vinden communicatie nou eenmaal belangrijk. Dus als jij er minder goed uitziet, maar ze kunnen wel goed met je babbelen zit je goed. Heb je de looks, maar niet de babbel. Tja einde verhaal. Simpel lijkt me.
Bullshit.quote:Op maandag 9 april 2007 20:11 schreef Stakky het volgende:
[..]
Vrouwen vinden communicatie nou eenmaal belangrijk. Dus als jij er minder goed uitziet, maar ze kunnen wel goed met je babbelen zit je goed. Heb je de looks, maar niet de babbel. Tja einde verhaal. Simpel lijkt me.
Dit bedoel ik. Leer hiervan.quote:Op maandag 9 april 2007 20:32 schreef JoeDank het volgende:
Een ex van mij heeft het nu met zo'n meneer die haar van alles in de toekomst beloofde en anderhalf jaar later blijkt dat alles of gelogen is of een illusie of komt met nieuwe romantische praatjes of gevoeligheid. Maar hij is zo liefen wordt steeds verkeerd begrepen.
Verder is het geen knappe man, toen in haar woorden: Ik was op straat zo langs hem gelopen, hij is niet knap en een mond vol scheve tanden. Zij is overigens wel een knappe meid hoewel tijdens ruzies ze voor mij zo lelijk als de nacht was (zoals iemand hierboven al zei).
Maar je vraagt je je toch af wanneer die ogen een keer open gaan. De status is allang weggeebt (had eerst twee grote huizen en bleek later bij papa en mama te wonen) net als het gehele romantische beeld wat hij had geschetst. Maar Ik gok zo dat dat zal zijn als de verliefdheid verdwijnt, althans dat hoop ik voor haar.
Dat truukje (of inpalmen) is wel effectief. Ik heb dat vorig jaar eens een avondje geprobeerd, eigenlijk gezien bovenstaand verhaal. En ja, een beetje status en een mooie (overdreven romantische) toekomst voor schilderen werkt op sommige vrouwen redelijk als honing. Maar goed, dan heb je het eigenlijk niet over knapper maar aantrekkelijker. Ik heb het die avond overigens direct afgekapt. Niet mijn stijl en heb het ook niet nodig.
Nou, ik hoefde niet te liegen maar er is een verschil tussen iemand leren kennen en proberen in te palmen. Zo ga ik niet met mensen om, met voorbedachte rade.quote:Op maandag 9 april 2007 20:36 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
[..]
Dit bedoel ik. Leer hiervan.
Helemaal mooi is het natuurlijk als je niet hoeft te liegen over je status maar dat je het gewoon hebt.
Ok, je bent een homo.quote:Op maandag 9 april 2007 20:08 schreef e2mtr2 het volgende:
[..]
Beste mensen.
Ik vraag me serieus iets af na iets gelezen te hebben, open daar een topic over om daarover van gedachten te wisselen om te weten te komen wat anderen daar van vinden en iedereen begint op "de man" te spelen. En waarom? Ik begrijp dat serieus niet.
Hoogachtend e2mtr2
Onder welke drol kom jij vandaan?quote:Op maandag 9 april 2007 20:53 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Dat je nog steeds niet weet dat vrouwen niet kijken naar het uiterlijk..
uiterlijk en babbel klopt natuurlijk wel , geld boeit mij iechter totaal niet, in die zin, het boeit me als het mijn geld is, zelf verdiend, of geërft, of gewonnen, iig zo dat ik geen enkele verantwoordelijkheid hoef af te leggen waar ik het aan uitgeefquote:Op maandag 9 april 2007 20:27 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
[..]
Bullshit.
Het gaat om uiterlijk. Is altijd al zo geweest. Uiterlijk en een vlotte babbel maken elkaar wel sterker naarmate je het meer hebt.
Als je alleen uiterlijk hebt, maar geen vlotte babbel, zul je misschien alleen scoren als je je op je gemak voelt of als je desondanks toch een keer aan de praat raakt.
Heb je het tegenovergestelde moet je lullen als brugman ( gevat, bijdehand, grappig enz. ) om je lelijkheid wat te camoufleren. Dit zijn even twee uiterste die ik als voorbeeld gebruik.
In jouw geval kunnen er twee dingen aan de hand zijn:
1. Of je kijkt niet goed en ziet enkele uitzonderingen.
2. Of de gozers in jouw omgeving hebben toevallig een ongelooflijk vlotte babbel en een hoop geld/macht.
Samenvattend denk ik dat het bij vrouwen om 3 dingen gaat:
1. Uiterlijk
2. Babbel
3. Geld
Zorg dat je van alledrie zoveel mogelijk in je pocket hebt en je kunt bijna alle vrouwen krijgen.
( beetje generaliseren kan geen kwaad.... maar geef toe, ik zit er niet ver naast)
Ik snap dat geklaag ook niet zo.quote:Op maandag 9 april 2007 20:56 schreef milagro het volgende:
[..]
uiterlijk en babbel klopt natuurlijk wel , geld boeit mij iechter totaal niet, in die zin, het boeit me als het mijn geld is, zelf verdiend, of geërft, of gewonnen, iig zo dat ik geen enkele verantwoordelijkheid hoef af te leggen waar ik het aan uitgeef![]()
ik snap dat geklaag niet zo van sommige kerels, vrouwen die voor geld gaan affakkelen, maar ondertussen zich wel suf piekeren waarom die wijven dan voor zo'n vent gaan.
boeit dat nou? als je zulke wijven zo min vindt, wees dan blij dat ze nooit voor jou zullen vallen
De meesten komen niet zover...quote:Op maandag 9 april 2007 20:57 schreef Roellio het volgende:
Overigens kun je ook flink wat maken als je simpelweg de sterren van de hemel neukt!
Gelukkig zijn er gasten zoals jijquote:Op maandag 9 april 2007 20:54 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
[..]
Onder welke drol kom jij vandaan?
Hoe fokking naief. Vrouwen kijken ZEKER wel naar uiterlijk. En niet zo'n beetje ook.
Met de opmerking dat de eerste twee punten (uiterlijk / babbel) met je persoon te maken hebben, en geld niet. Uit ervaring weet ik dat geld hebbenquote:Op maandag 9 april 2007 20:59 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
[..]
Ik snap dat geklaag ook niet zo.
Dat is hetzelfde als klagen dat de lucht blauw is. Zo is het nu eenmaal, en aan ons mannen de taak ( als je dat tenminste wilt ) om je aan te passen aan die criteria, voor zover dat mogelijk is...
Ja, maar het is dan wel handig als de criteria daadwerkelijk kloppenquote:Op maandag 9 april 2007 20:59 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als klagen dat de lucht blauw is. Zo is het nu eenmaal, en aan ons mannen de taak ( als je dat tenminste wilt ) om je aan te passen aan die criteria, voor zover dat mogelijk is...
er zijn net zoveel vrouwen die geld (een rijke vent) niet boeit, als die het wel boeit, ws meer die het niet boeit, en degene die het wel boeit, die worden afgefakkeld, dus waarom balen dat je ze niet kan krijgen?quote:Op maandag 9 april 2007 20:59 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
[..]
Doe nog eens overquote:Op maandag 9 april 2007 21:18 schreef milagro het volgende:
[..]
er zijn net zoveel vrouwen die geld (een rijke vent) niet boeit, als die het wel boeit, ws meer die het niet boeit, en degene die het wel boeit, die worden afgefakkeld, dus waarom balen dat je ze niet kan krijgen?
nou, kijk, vroeger had ik een vriendje, ik was tien , hij was acht... ik had een zak met dropjes, en hij wilde er ook een paar, ik zei uiteraard "Nee"quote:
Zoals mijn neefje van zes, Jelle, zei : 'De verkering is uit'quote:Op maandag 9 april 2007 21:37 schreef milagro het volgende:
[..]
nou, kijk, vroeger had ik een vriendje, ik was tien , hij was acht... ik had een zak met dropjes, en hij wilde er ook een paar, ik zei uiteraard "Nee"en toen zei hij " oh nou, ik lust toch geen drop"
![]()
dat idee
nou, meer van "mag ik met jouw voetbal spelen?" "nee" "maar jij speelt er niet mee" "nee, maar dat wilde ik wel net gaan doen" en dan de bal pakken en met latente forse tegenzin gaan ballenquote:Op maandag 9 april 2007 21:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zoals mijn neefje van zes, Jelle, zei : 'De verkering is uit'
quote:Op maandag 9 april 2007 22:02 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
[..]
Goed he, de wereld is blij met mij![]()
Ik heb nergens gezegd dat ik baal, heb zat mogelijkheden.quote:Op maandag 9 april 2007 21:18 schreef milagro het volgende:
[..]
er zijn net zoveel vrouwen die geld (een rijke vent) niet boeit, als die het wel boeit, ws meer die het niet boeit, en degene die het wel boeit, die worden afgefakkeld, dus waarom balen dat je ze niet kan krijgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |