Die beide zaken staan lost van elkaar. Dat van die 2 hersenhelften is iets algemeens wetenschappelijks, en heeft niets te maken met "seduction science".quote:Op maandag 9 april 2007 19:27 schreef tong80 het volgende:
Welke wetenschappers ? Zijn zeker zelf te lelijk om een mooie griet te scoren.
Jij was 1 van die wetenschappers?quote:Op maandag 9 april 2007 19:27 schreef tong80 het volgende:
Welke wetenschappers ? Zijn zeker zelf te lelijk om een mooie griet te scoren.
quote:
eigendunk waar de honden geen brood van lusten en nog jaloers ook, geen wonder dat ze je links laten liggenquote:Op maandag 9 april 2007 19:34 schreef e2mtr2 het volgende:
Ja deze reacties waren te verwachten daar ik dit topic open. Maar ik verzeker jullie dat ik een aantrekkelijk en atletisch persoon ben van boven de 2 meter die elke keer nerds zie wegwandelen met veel te knappe vrouwen.
quote:Op maandag 9 april 2007 19:36 schreef Poepoog het volgende:
Haha, dat zou ik ook van mijzelf zeggen.
Maar hier heb je een punt!quote:Je bent misschien te lang voor al die vrouwen.
Eigendunk is mij vreemd. Ik ben gewoon eerlijk en ga af op wat ik weet. Ik kan je ook verzekeren dat ik een stuk aardiger ben dan jij op basis van jou antwoord tot nu toe. Ik weet ook dat ik heel aardig ben en dat mensen mij graag mogen in het dagelijkse leven. Noem je dat dan ook eigendunk?quote:Op maandag 9 april 2007 19:37 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
eigendunk waar de honden geen brood van lusten en nog jaloers ook, geen wonder dat ze je links laten liggenoh en wat is jouw definitie van nerd ?
ja, hoop doet leven natuurlijk, maar sorry, zo werkt het dus gewoon nietquote:Op maandag 9 april 2007 19:24 schreef e2mtr2 het volgende:
Ik las zoiets op een website over "seduction science" en had het erover met een paar vrienden.
Lelijke mannen met gladde romantische praatjes lopen doorgaans weg met de "lekkerste wijven".
Mijn vraag aan de dames hier.
Na hoeveel dagen, weken, maanden, jaren kwam je er achter dat die vent in je bed eigenlijk oerlelijk is. Hoe zit dat dan eigenlijk? Ik bedoel het echt serieus. Ik vind het interessant erachter te komen hoe vrouwen denken op het gebied van liefde.
Werken jullie 2 vrouwelijke hersenhelften dan echt wel zo goed samen als wetenschappers ons willen doen geloven?
En wat zijn de ervaringen van mannen die dit 'truukje' hebben toegepast. Ook de knappe mannen worden natuurlijk NOG knapper wanneer ze een goede babbel hebben.
Vreemde conclusie die je daar trekt. Ik ben in ieder geval geen homo en ik heb een vriendin. Wat is je punt?quote:Op maandag 9 april 2007 19:48 schreef Renzoku het volgende:
Uit je reacties maak ik op dat vrouwen jou meer als vriend zien dan als vriend willen. Hieruit kan ik concluderen dat je homo bent.
CSI begint om half negenquote:Op maandag 9 april 2007 19:55 schreef e2mtr2 het volgende:
[..]
Vreemde conclusie die je daar trekt. Ik ben in ieder geval geen homo en ik heb een vriendin. Wat is je punt?![]()
Goed, nog iemand die normaal kan reageren anders ga ik tv kijken.
Beste mensen.quote:Op maandag 9 april 2007 19:59 schreef Stakky het volgende:
je mist waarschijnlijk de praatjes en/of de gesprekstof om vrouwen te boeien.
nee maar jezelf knap vinden wel, dat mijn post genuanceerder kon weet ikquote:Op maandag 9 april 2007 19:43 schreef e2mtr2 het volgende:
[..]
Eigendunk is mij vreemd. Ik ben gewoon eerlijk en ga af op wat ik weet. Ik kan je ook verzekeren dat ik een stuk aardiger ben dan jij op basis van jou antwoord tot nu toe. Ik weet ook dat ik heel aardig ben en dat mensen mij graag mogen in het dagelijkse leven. Noem je dat dan ook eigendunk?![]()
kan ook niet anders je post alleen maar op fok jij hebt niet eens tijd om te neukenquote:Op maandag 9 april 2007 20:03 schreef tong80 het volgende:
Ik was knap.Heb nu al twee jaar niet geneukt.
Vrouwen vinden communicatie nou eenmaal belangrijk. Dus als jij er minder goed uitziet, maar ze kunnen wel goed met je babbelen zit je goed. Heb je de looks, maar niet de babbel. Tja einde verhaal. Simpel lijkt me.quote:Op maandag 9 april 2007 20:08 schreef e2mtr2 het volgende:
[..]
Beste mensen.
Ik vraag me serieus iets af na iets gelezen te hebben, open daar een topic over om daarover van gedachten te wisselen om te weten te komen wat anderen daar van vinden en iedereen begint op "de man" te spelen. En waarom? Ik begrijp dat serieus niet.
Hoogachtend e2mtr2
Oorzaak en gevolgquote:Op maandag 9 april 2007 20:11 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
kan ook niet anders je post alleen maar op fok jij hebt niet eens tijd om te neuken![]()
Langzaam komt er schot in hier. Het mocht "gode-tering" eens tijd worden. Het duurde even maar het lijkt op te klaren.quote:Op maandag 9 april 2007 20:11 schreef Stakky het volgende:
[..]
Vrouwen vinden communicatie nou eenmaal belangrijk. Dus als jij er minder goed uitziet, maar ze kunnen wel goed met je babbelen zit je goed. Heb je de looks, maar niet de babbel. Tja einde verhaal. Simpel lijkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |