waar moet je nog meer op vallen dan, dan op uiterlijk of babbelquote:Op maandag 9 april 2007 22:06 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat ik baal, heb zat mogelijkheden.
Probeer alleen aan de TS uit te leggen hoe ik denk dat het zit. Vrouwen die trouwens enkel op uiterlijk, babbel of geld vallen zijn inderdaad het negeren waard. Echter, het lijkt erop dat zij wel in de meerderheid zijn....
Je bent nog steeds een erg lekker ding, en ze missen heel watquote:Op maandag 9 april 2007 20:03 schreef tong80 het volgende:
Ik was knap.Heb nu al twee jaar niet geneukt.
ik zou ook zeggen dat uiterlijk belangrijk is, maar hoe komt het toch dat je in je leven toch wel eens verliefd wordt op die lelijkerd zonder geld ...quote:Op maandag 9 april 2007 22:11 schreef milagro het volgende:
uiterlijk is belangrijk, een ieder die stelt dat dat niet zo is, heeft ofwel nooit geneukt, of moet zich behelpen met dat wat hij niet wil, maar kan krijgen.
er is altijd wel iemand voor wie de zgn lelijkerd een mooierd is, hè.quote:Op maandag 9 april 2007 22:35 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ik zou ook zeggen dat uiterlijk belangrijk is, maar hoe komt het toch dat je in je leven toch wel eens verliefd wordt op die lelijkerd zonder geld ...
ik heb het toch meegemaakt, ... ik zag ook wel dat hij écht lelijk was, maar mijn hormonen beslisten er toch anders over.
Een man die goed kan praten, die geïntereseerd is in je ... het kan veel doen!!! Ik zou als lelijke jongen dus nooit zomaar de hoop opgeven...
ja maar, ik begreep toen ZELF niet wat ik in hem zag. IKZELF vond hem LELIJK, en fysiek ronduit onaantrekkelijk.quote:Op maandag 9 april 2007 22:42 schreef milagro het volgende:
er is altijd wel iemand voor wie de zgn lelijkerd een mooierd is, hè.
hij moet voor MIJ aantrekkelijk zijn, als ik hem zie, moet ik de kleren van zijn lijf willen rukken, en dat jij dan niet begrijpt wat ik in hem zie, of een ander niet begrijpt wat hij in mij ziet, boeit niet.
Nee en om het te bewijzen zou ik best je moeder willen palen maar dan moet ik waarschijnlijk betalen en ik zit helaas slecht bij kas.quote:
je kan ook lief zijn zonder compromissen, zonder zelf steeds in te binden, je mond maar te houden voor de lieve vrede, toch?quote:Op maandag 9 april 2007 23:21 schreef Chooselife het volgende:
Bedoel je nou een vent die sociaal wenselijk interacteert? Of gewoon een goedzak. Wat dat laatste betreft;
Tja.
Ik doe altijd erg m'n best de lieve man uit te hangen. Ben buitengewoon tolerant qua persoonlijkheid, dus er zijn van mijn kant niet gauw issues binnen een relatie. En als ik een relatie aanga, dan ga ik die uit alle macht aan. Dus doe ik m'n best zo weinig mogelijk tegen ergernissen of ruzies op te lopen en pas ik veel nuances toe.
Uit eigen ervaring kan ik je vertellen dat in bepaalde contreien een iets minder lieve man meer op prijs gesteld wordt. Het haalt (op de langere termijn) misschien de uitdaging er een stukje uit voor bepaalde dames? Of ze gaan de grenzen opzoeken?
Heb het achteraf wel eens als verwijt te horen gekregen. Te lief. Nou, m'n broek zakt(e) er vanaf kan ik je vertellen. Het is nooit goed.
Babbel is iemand kunnen prikkelen. Ik noem het op de 2e laag inpraten. Emoties aanwakkeren. Humor valt daaronder, veel vragen stellen, iemand over zichzelf laten praten, goed luisteren, op details letten, attent zijn, brutaal zijn, initiatief nemen. Het maakt niet zoveel uit wat je zegt, als de ander het maar interessant vindt. Over jezelf praten is ook niet de beste trigger. Jezelf kwetsbaar durven opstellen daarentegen wel. Niet pochen, maar ook je mindere kanten durven tonen. Ik heb gemerkt dat vrouwen dat als aandoenlijk beschouwen.quote:Op maandag 9 april 2007 22:11 schreef milagro het volgende:
[..]
waar moet je nog meer op vallen dan, dan op uiterlijk of babbel
babbel is toch ook de humor, de gesprekstof, en dat hoeft in den beginne niet allemaal diep te gaan, hoor, je hebt snel genoeg door of iemand een beetje bagage heeft, ook als het nergens over gaat.
uiterlijk is belangrijk, een ieder die stelt dat dat niet zo is, heeft ofwel nooit geneukt, of moet zich behelpen met dat wat hij niet wil, maar kan krijgen.
Hmm. Ben het met je eens, maar slechte ervaringen mee. Maar praat namens mezelf.quote:Op maandag 9 april 2007 23:31 schreef milagro het volgende:
[..]
je kan ook lief zijn zonder compromissen, zonder zelf steeds in te binden, je mond maar te houden voor de lieve vrede, toch?
Nee, maar dan ben je niet "lief", in de ogen van de doorsnee kortzichtige bakvis. Dan wordt vaak als persoonlijke aanval gezien. Vrouwen met een wijsheid als jij in pacht hebt, ben ik niet veel tegengekomen. Misschien heeft leeftijd daar ook mee te maken. Of ik tref altijd de verkeerde types, wat ook heel goed denkbaar is.quote:confrontaties niet uit de weg gaan, betekent toch niet dat je dan de klootzak uit moet hangen?
Als je verliefd bent, zie je niks. Hoe fout die vent ook is. Of vrouw.quote:dat een "foute man" soms pas later fouter blijkt dan je in eerste instantie dacht, en je dus al verliefd bent en moeite hebt hem los te laten , betekent niet dat je dus op foute kerels valt, dat gedrag wel lekker vindt ergens, totaal niet, het doet zeer, alleen je bent al verliefd, en dan is het soms moeilijk om ineens die knop om te zetten en er zelf een punt achter te zetten, omdat je toch ook vasthoudt aan hoe het was in het begin... heeft niets met op foute kerels vallen te maken.
Tuurlijk, maar zelf ben ik eigenlijk nooit kwaad. Dat zit niet echt in me. Ja, na liegen of een andere vertrouwensschennis. Dan is het kiezen, of delen. Heel zwart-wit. Heb een dikke huid en hanteer altijd dezelfde kalme toon. Het zou wel eens handig zijn daar iets minder buffer in te hebben, maar dat valt vast niet te veranderen.quote:maar een vent die inbindt, confrontaties uit de weg gaat, omdat hij bang is mij kwaad te maken, of te ergeren of whatever, nee, dat moet ik ook niet, dan ga ik ruzie zoeken, opdat hij verdomme een keer kwaad wordt.
wat is er nu zo eng aan af en toe botsen, ruzie, onredelijkeheid van jou of mij, hoort erbij toch?
ik kan me geen relatie herinneren en ook niet voorstellen waar je nooit eens kwaad bent op de ander en het af en toe ook lekker fikt.
Ruzies van dat kaliber, dan moet er echt iets heel ernstigs gebeurd zijn. Heb het zelf nog nooit meegemaakt gelukkig.quote:dat betekent niet dat er geweld bij te pas moet komen, of huisraad moet sneuvelen, maar als ik je kwaad maak, laat het me merken, als ik vervelend doe, zeg het me dan gewoon, dan ga ik er uiteraard tegenin en ligt het aan jou, maar dat draait altijd weer bij, toch, zoals ik al zei gun elkaar af en toe onredelijkheid, en als iets er toe doet, mag je er best ruzie om maken, dan maar even een dag of een paar dagen minder lief tegen elkaar, of geen kontakt desnoods, maar please houd je niet in voor de lieve vrede, anders krijg je oorlog, of je wil of niet
Die hebben meestal niets intellectueels.quote:Op dinsdag 10 april 2007 07:40 schreef lavAzza het volgende:
En die stoere mannen waar vrouwen op vallen dan?
De welbespraakte klootzak doet 't meestal wel goed.quote:Op dinsdag 10 april 2007 07:40 schreef lavAzza het volgende:
En die stoere mannen waar vrouwen op vallen dan?
Volgens een hoop psychologische studies is jouw rijtje exact andersom.quote:Op maandag 9 april 2007 20:27 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
[..]
Bullshit.
Het gaat om uiterlijk. Is altijd al zo geweest. Uiterlijk en een vlotte babbel maken elkaar wel sterker naarmate je het meer hebt.
Als je alleen uiterlijk hebt, maar geen vlotte babbel, zul je misschien alleen scoren als je je op je gemak voelt of als je desondanks toch een keer aan de praat raakt.
Heb je het tegenovergestelde moet je lullen als brugman ( gevat, bijdehand, grappig enz. ) om je lelijkheid wat te camoufleren. Dit zijn even twee uiterste die ik als voorbeeld gebruik.
In jouw geval kunnen er twee dingen aan de hand zijn:
1. Of je kijkt niet goed en ziet enkele uitzonderingen.
2. Of de gozers in jouw omgeving hebben toevallig een ongelooflijk vlotte babbel en een hoop geld/macht.
Samenvattend denk ik dat het bij vrouwen om 3 dingen gaat:
1. Uiterlijk
2. Babbel
3. Geld
Zorg dat je van alledrie zoveel mogelijk in je pocket hebt en je kunt bijna alle vrouwen krijgen.
( beetje generaliseren kan geen kwaad.... maar geef toe, ik zit er niet ver naast)
quote:Op maandag 9 april 2007 22:42 schreef milagro het volgende:
[..]
er is altijd wel iemand voor wie de zgn lelijkerd een mooierd is, hè.
ik word echt een beetje moe van het steeds weer uitleggen dat wanneer ik zeg dat uiterlijk belangrijk is, dat ik niet bedoel dat een man knap moet zijn, ik ben zelf toch ook niet knap
hij moet voor MIJ aantrekkelijk zijn, als ik hem zie, moet ik de kleren van zijn lijf willen rukken, en dat jij dan niet begrijpt wat ik in hem zie, of een ander niet begrijpt wat hij in mij ziet, boeit niet.
uiterlijk is belangrijk, essentieel zelfs, net als sex, compatibilteit op dat vlak, fysieke aantrekkingskracht, en dat zit hem niet in een modellenmooi koppie, maar in die ogen, die mond, of dat haar, de combinatie ervan, gewoon datgene wat al die anderen niet bij je oproepen als ze je aankijken, maar hij wel, en nee, daar hoef ik niet avond na avond diepzinnige gesprekken met iemand te hebben, dat is er of het is er niet.
er zijn hele leuke, aardige, intelligente kerels, waar in feite niets mis mee is, die in principe alles hebben wat je zou kunnen wensen, maar toch doen ze me niets, waarom niet, geen idee, uitstraling, sex appeal die er gewoon niet is, en ja dat zit hem toch vooral of iig ook in het uiterlijk.
zo, klaar.
Hmm, volgens mij schuilt er juist in dat babbelen het beroemde broertjessyndroom. Word je ook niet echt vrolijk vanquote:Op maandag 9 april 2007 20:11 schreef Stakky het volgende:
[..]
Vrouwen vinden communicatie nou eenmaal belangrijk. Dus als jij er minder goed uitziet, maar ze kunnen wel goed met je babbelen zit je goed. Heb je de looks, maar niet de babbel. Tja einde verhaal. Simpel lijkt me.
En het lijkt op een verkapt, ik zie er goed uit maar de vrouwen willen me niet topic.
Nog meer? Op de persoon zelf misschien? Mensen in mijn omgeving leuteren altijd dat innerlijk belangrijker is dan uiterlijk. Niet dus. Ja, na een langere tijd ongetwijfeld, maar in het begin niet.quote:Op maandag 9 april 2007 22:11 schreef milagro het volgende:
[..]
waar moet je nog meer op vallen dan, dan op uiterlijk of babbel
'what's love got to do with it...?'quote:Op woensdag 11 april 2007 11:17 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
[..]
Nog meer? Op de persoon zelf misschien? Mensen in mijn omgeving leuteren altijd dat innerlijk belangrijker is dan uiterlijk. Niet dus. Ja, na een langere tijd ongetwijfeld, maar in het begin niet.
En die "klik" waar vrouwen het over hebben is erg vaag. Klik met een knappe kop en een dikke bankrekening misschien.
Nee, natuurlijk wil je niet een vent diequote:Op maandag 9 april 2007 23:21 schreef Chooselife het volgende:
Heb het achteraf wel eens als verwijt te horen gekregen. Te lief. Nou, m'n broek zakt(e) er vanaf kan ik je vertellen. Het is nooit goed.
Dus je meent het niet echt.quote:
maandag 9 april 2007 23:21 schreef Chooselife het volgende:
Ik doe altijd erg m'n best de lieve man uit te hangen.
Dat heeft weinig te maken met 'te lief' maar eerder met 'te laf' om voor zichzelf op te komen. Als vrouw wil je een man die zelfverzekerd is. Als een man dan binnen de relatie al niet op zijn strepen durft te staan, maar jezelf steeds wegcijfert krijg je toch het idee met een man te maken te hebben die onderaan de mannelijke pikorde staat.quote:maandag 9 april 2007 23:21 schreef Chooselife het volgende:
Dus doe ik m'n best zo weinig mogelijk tegen ergernissen of ruzies op te lopen en pas ik veel nuances toe.
ik proef een hoop bitterheidquote:Op woensdag 11 april 2007 11:17 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
[..]
Nog meer? Op de persoon zelf misschien? Mensen in mijn omgeving leuteren altijd dat innerlijk belangrijker is dan uiterlijk. Niet dus. Ja, na een langere tijd ongetwijfeld, maar in het begin niet.
En die "klik" waar vrouwen het over hebben is erg vaag. Klik met een knappe kop en een dikke bankrekening misschien.
Ik heb noch een knappe kop, noch een dikke bankrekening, maar wel een oogverblindende vrouw. Wellicht heb ik een uitzondering getroffen.quote:Op woensdag 11 april 2007 11:17 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
[..]
Niiettt. Die vlieger gaat niet op.quote:Op maandag 9 april 2007 19:52 schreef milagro het volgende:
[..]
sorry, maar lelijkerd zonder geld of "dreigend geld" blijven lelijk en alleen
Je hebt echt een heel erg verknipt beeld van vrouwenquote:Op woensdag 11 april 2007 11:17 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
[..]
Lieve schat, ik heb niks te klagen. Dat jij mijn post zuur opvat is jouw intrepetatie. Ik kan namelijk bijna alles krijgen wat ik wil.quote:Op woensdag 11 april 2007 12:00 schreef milagro het volgende:
[..]
ik proef een hoop bitterheid
lighten up, zeg... en houd eens op met over "vrouwen" te praten alsof het om 1 en dezelfde gaat.
als jij die ervaringen hebt, dan trek jij blijkbaar zelf naar dat soort types toe.
uiterlijk is belangrijk, ja, maar als het innerlijk niet leuk blijkt, verliest het uiterlijk zijn aantrekkingskracht, hor, op den duur...
omgekeerd geldt dat net zo goed, als je iemand puur op karakter kiest, het uiterlijk voor lief neemt, zal het op den duur ook gaan kriebelen, zeker als je iemand tegen komt die ook leuk is in de omgang maar wel dat uiterlijk heeft, wat dat ook moge zijn, wat je in vuur en vlam zet.
nogmaals, het heeft niets te maken met mooi ZIJN, maar alles met mooi/lekker/aantrekkelijk VINDEN....
iemand met een leuk karakter, maar fysiek voor MIJ totaal niet aantrekkelijk, mag ik die dan niet afwijzen of zo, omdat ik puur voor het karakter zou moeten gaan?
flikker toch op, zeg... als uiterlijk niet belangrijk is, zou leeftijd het dus ook niet zijn, en dat is het toch vooral bij de heren, als we dan toch aan het generaliseren zijn, wel een issue, hoor, 'we' willen allemaal toch wel een jong ogend dametje aan onze zij, niet waar?
ik kan ook wel gaan zeiken hier over heren die zogenaamd op oudere vrouw vallen, maar dan wel enkel op hen die ogen als 30
mensen vallen op iemand om verschillende redenen, uiterlijk is daar 1 van, leeftijd speelt ook mee, en bij sommigen is opleiding of geld/status een issue.
so fucking what, dat mogen ze toch hebben, die voorkeuren?
als iemand mij niet aantrekkelijk vindt, omdat ik te kleine tieten heb, te oud ben, te dun ben, te dik ben, te dom ben, te rechts ben, te arm ben, whatever, so what, ze moeten me niet, en dus moet ik hen niet.
en mocht ik onverhoopt toch verliefd op zo iemand raken, dan is dat effe zuur, ja, maar dan ga ik toch niet zeiken dat het "niet eeeeeeerlijk is" ...
het doet er niet toe waarom iemand me niet moet, het doet er enkel toe waarom iemand me wél moet.
en wat betreft de dames die voor geld en status gaan, wat boeit dat, de heren die hen kiezen gaan voor beauty en no brains dan toch? allebei happy, dus wat is daar mis mee? ik kan alleen maar bedenken dat je zelf dan eigenlijk ook die dames had willen hebben, en je het niet kan uitstaan dat je ze niet krijgen kan.
klagen over vrouwen die vallen op mannen zoals jij dus niet bent .....vrij zinloos gebeuren![]()
Doen jullie toch echt zelfquote:Op woensdag 11 april 2007 12:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je hebt echt een heel erg verknipt beeld van vrouwen.
ik vind je (op de foto dan toch) knapper als jouw vrouwquote:Op woensdag 11 april 2007 12:40 schreef Argento het volgende:
Ik heb noch een knappe kop, noch een dikke bankrekening, maar wel een oogverblindende vrouw. Wellicht heb ik een uitzondering getroffen.
Ja goed, dat is wel een enorme dooddoener natuurlijk. Zo kunnen we nooit discussiëren omdat de kans bestaat dat de ander liegt. Maar nee, ik ben maandenlang smoorverliefd geweest op een jongen die én onder de standaarden die er zijn voor knapheid zat én platzak was. Het boeide me allemaal geen flikker, ik vond hem leuk.quote:Op woensdag 11 april 2007 13:42 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
[..]
Doen jullie toch echt zelf![]()
Kan soms alleen maar lachen om de naiviteit en de doorzichtigheid. En dat jij dan misschien niet gevoelig bent voor een mooie kerel met een goede baan, maakt je denk ik tot een uitzondering. Al betwijfel ik of je de waarheid spreekt.
Niemand zegt dat uiterlijk niet meetelt. Sterker nog, milagro probeert je al langere tijd duidelijk te maken dat dat wél het geval is. MAAR (en nu komt het) uiterlijk is óntzettend subjectief. Wat ik woést aantrekkelijk vind, kan het volgende meisje doen kotsen. Iemand moet aantrekkelijk zijn in mijn ogen om er iets mee te kunnen beginnen. En aantrekkelijkheid wordt bepaald door meerdere factoren, niet alleen door het plastische uiterlijk. Heb je enig idee hoe énorm groot de invloed van uitstraling is? Een jongen kan het uiterlijk van Brad Pitt hebben, als hij de uitstraling van een eierdop en het innerlijk van Voldemort heeft schop ik hem toch echt m'n bed uit (na de wilde seks, dat welquote:En om even te relativeren: natuurlijk gaat dit alleen maar om de eerste momenten. Uiteindelijk bepaalt de persoonlijkheid en het karakter of iemand voor langere tijd aantrekkelijk is.
Maar kom niet met smoesjes aan dat de eerder beschreven eigenschappen niet belangrijk zijn voor de eerste indruk.
Een meid kan voor mij nog zo vriendelijk, attent en grappig zijn, als ze niet knap is hoef ik haar niet. Simpel as that.
al die zelf verzonnen pseudo-theorieën ...quote:Op woensdag 11 april 2007 11:46 schreef jaoka het volgende:
Niemand (man en vrouw) wil een relatie met iemand die onderaan de gewildheids-ladder staat (zij het in uiterlijk of in dit soort dingen). Daarvoor settelen geeft namelijk aan jezelf het idee dat je ook niet veel waard bent.
Net zoals dat mannen niet graag bij hun vrienden (met leuke vriendinnen) aankomen met een lelijkerd, komen vrouwen niet graag bij hun vriendinnen aan met een watje.
Ik ook. Daar heb ik geen man voor nodig. Mijn laatste vriend was een net afgestudeerde freelance ontwerper. Van zijn portemonnee hoefde ik het dus niet bepaald te hebben.quote:Op woensdag 11 april 2007 13:42 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
Geld vind ik persoonlijk niet belangrijk. Dat verdien ik zelf wel.
Ik heb ook gezegd dat ik het op dat punt eens was met Milagro. Dus niemand maakt mij wat duidelijk.quote:Op woensdag 11 april 2007 13:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Niemand zegt dat uiterlijk niet meetelt. Sterker nog, milagro probeert je al langere tijd duidelijk te maken dat dat wél het geval is. MAAR (en nu komt het) uiterlijk is óntzettend subjectief. Wat ik woést aantrekkelijk vind, kan het volgende meisje doen kotsen.
Goedemorgen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:18 schreef schvvmert het volgende:
[..]
De welbespraakte klootzak doet 't meestal wel goed.![]()
hm... dat heb ik nou nog nooit gehoord...quote:Op woensdag 11 april 2007 13:50 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ik vind je (op de foto dan toch) knapper als jouw vrouw
smaken verschillen blijkbaar![]()
Nee, dat is het niet. Ik ben wel zelfverzekerd en assertief genoeg. Je hebt nou eenmaal genoegen te nemen met wie- en hoe je bent. Daar leg ik me bij neer, en daar berust ik mijn zelfvertrouwen ook op.quote:Op woensdag 11 april 2007 11:46 schreef jaoka het volgende:
Dat heeft weinig te maken met 'te lief' maar eerder met 'te laf' om voor zichzelf op te komen. Als vrouw wil je een man die zelfverzekerd is. Als een man dan binnen de relatie al niet op zijn strepen durft te staan, maar jezelf steeds wegcijfert krijg je toch het idee met een man te maken te hebben die onderaan de mannelijke pikorde staat.
Reken maar dat ik ergens in de top zit. Moet mezelf wel eens in m'n wang knijpen wat dat betreft. Bevoorrecht mens. Mijn vriendin kon overal ter wereld met mij pochen. Dat is geen overdrijving, maar een constatering. Dus daar zat het probleem niet.quote:Niemand (man en vrouw) wil een relatie met iemand die onderaan de gewildheids-ladder staat (zij het in uiterlijk of in dit soort dingen). Daarvoor settelen geeft namelijk aan jezelf het idee dat je ook niet veel waard bent.
Verkeerde interpetatie van mijn woorden. Ben helemaal geen watje, maar gewoon relaxed en tolerant. Die mensen bestaan kennelijk ook.quote:Net zoals dat mannen niet graag bij hun vrienden (met leuke vriendinnen) aankomen met een lelijkerd, komen vrouwen niet graag bij hun vriendinnen aan met een watje.
Je kan namelijk ook gewoon lief zijn, zonder dat je over je heen laat lopen hoorVind 'te lief' altijd zo'n bullshit excuus voor 'ik durf niet voor mezelf op te komen'. Al doen vrouwen daar ook aan mee, door die terminologie te gebruiken wanneer ze van zo iemand af willen.
Conclusie: geef maar gewoon je mening hoor. Denk dat een vrouw je daar juist des te leuker door vindt. En kom gewoon voor jezelf op. Ze is in eerste instantie bij je omdat ze je een leuke jongen vindt, niet omdat ze een sloof wil.
Ben jij zo cynisch geboren, of is dit in de loop van de tijd ontstaan?quote:Op maandag 9 april 2007 19:52 schreef milagro het volgende:
lelijke mannen met mooie wijven hebben poen of dreigen poen te vergaren, want status.
die wijven zien heus wel dat meneer lelijk is als de nacht, maar dat boeit ze niet dus
als ze een lekkere vent willen dan gaan ze wel vreemd tzt.
Haha, ze heeft wel gelijk.quote:Op vrijdag 13 april 2007 18:09 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ben jij zo cynisch geboren, of is dit in de loop van de tijd ontstaan?
Ongeacht of ze gelijk heeft of niet (cynische mensen zitten m.i. redelijk vaak dicht bij de waarheid), de vraag staat.quote:
Is dat een NL onderzoek, of vooral andere landen. M.i. zijn vrouwen in NL (mede doordat ze vaker onafhankelijk zijn) minder gecharmeerd van een rijke man dan in veel andere landen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:34 schreef Metro2005 het volgende:
Volgens een hoop psychologische studies is jouw rijtje exact andersom.
1) geld
2) babbel en vooral: uitstraling
3) eigen leven hebben, niet afhankelijk zijn van een vrouw om plezier in je leven te hebben
4) uiterlijk
Dat doen vrouwen ook, want dat is iha het eerste wat je ziet. Maar ik kan een vrouw nog zo lekker vinden, als het bij een mooi plaatje blijft is de interesse erg snel weg. In zijn algemeenheid zal dat wel voor de meesten gelden.quote:Mannen kijken echter wel als eerste naar het uiterlijk van een vrouw
Bijna niemand heeft een realistisch zelfbeeld.quote:Op vrijdag 13 april 2007 18:29 schreef Sargon het volgende:
ken zat lelijkers met een redelijke partner
ja en?quote:Op vrijdag 13 april 2007 18:55 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Bijna niemand heeft een realistisch zelfbeeld.
dat vind ik niet. Lelijk wel, maar alleen niet. Naast lelijke mannen bestaan er uiteraard ook lelijke vrouwen, en als je lelijk bent kan/moet je nou eenmaal met minder genoegen nemen. Veel lelijke mannen en vrouwen kunnen daarom toch nog een partner vinden.quote:Op maandag 9 april 2007 19:52 schreef milagro het volgende:
[..]
dat was ook niet echt serieus bedoeldquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:44 schreef Daantjee het volgende:
[..]
dat vind ik niet. Lelijk wel, maar alleen niet. Naast lelijke mannen bestaan er uiteraard ook lelijke vrouwen, en als je lelijk bent kan/moet je nou eenmaal met minder genoegen nemen. Veel lelijke mannen en vrouwen kunnen daarom toch nog een partner vinden.
Dat kan best hoor. (Nee niet dat ik dat heb.) Kijk als je op iemand valt is er 'iets', gewoon 'iets' dat niet te omschrijven is. Je hoeft dus niet op een bepaald kenmerk te vallen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:34 schreef Larissa het volgende:
Kijk eens naar die meiden van "Girls of the Playboy mansion"... alle 3 doen ze het met een vent van 80Wie gelooft er nu dat ze echt verliefd op hem zijn? Het gaat ze alleen om geld, aandacht, aanzien etc. En op die manier kunnen ze dat vergaren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |