abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 april 2007 @ 22:07:19 #51
121713 ThaGuitarmaistro
Muzikaal hoogstandje
pi_48159410
quote:
Op maandag 9 april 2007 22:06 schreef Houtspeer het volgende:

[..]

pi_48159606
quote:
Op maandag 9 april 2007 22:06 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:

[..]

Ik heb nergens gezegd dat ik baal, heb zat mogelijkheden.
Probeer alleen aan de TS uit te leggen hoe ik denk dat het zit. Vrouwen die trouwens enkel op uiterlijk, babbel of geld vallen zijn inderdaad het negeren waard. Echter, het lijkt erop dat zij wel in de meerderheid zijn....
waar moet je nog meer op vallen dan, dan op uiterlijk of babbel

babbel is toch ook de humor, de gesprekstof, en dat hoeft in den beginne niet allemaal diep te gaan, hoor, je hebt snel genoeg door of iemand een beetje bagage heeft, ook als het nergens over gaat.

uiterlijk is belangrijk, een ieder die stelt dat dat niet zo is, heeft ofwel nooit geneukt, of moet zich behelpen met dat wat hij niet wil, maar kan krijgen.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_48159735
quote:
Op maandag 9 april 2007 20:03 schreef tong80 het volgende:
Ik was knap.Heb nu al twee jaar niet geneukt.

Je bent nog steeds een erg lekker ding, en ze missen heel wat
pi_48160714
quote:
Op maandag 9 april 2007 22:11 schreef milagro het volgende:

uiterlijk is belangrijk, een ieder die stelt dat dat niet zo is, heeft ofwel nooit geneukt, of moet zich behelpen met dat wat hij niet wil, maar kan krijgen.
ik zou ook zeggen dat uiterlijk belangrijk is, maar hoe komt het toch dat je in je leven toch wel eens verliefd wordt op die lelijkerd zonder geld ...

ik heb het toch meegemaakt, ... ik zag ook wel dat hij écht lelijk was, maar mijn hormonen beslisten er toch anders over.

Een man die goed kan praten, die geïntereseerd is in je ... het kan veel doen!!! Ik zou als lelijke jongen dus nooit zomaar de hoop opgeven...
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_48160988
quote:
Op maandag 9 april 2007 22:35 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

ik zou ook zeggen dat uiterlijk belangrijk is, maar hoe komt het toch dat je in je leven toch wel eens verliefd wordt op die lelijkerd zonder geld ...

ik heb het toch meegemaakt, ... ik zag ook wel dat hij écht lelijk was, maar mijn hormonen beslisten er toch anders over.

Een man die goed kan praten, die geïntereseerd is in je ... het kan veel doen!!! Ik zou als lelijke jongen dus nooit zomaar de hoop opgeven...
er is altijd wel iemand voor wie de zgn lelijkerd een mooierd is, hè.

ik word echt een beetje moe van het steeds weer uitleggen dat wanneer ik zeg dat uiterlijk belangrijk is, dat ik niet bedoel dat een man knap moet zijn, ik ben zelf toch ook niet knap

hij moet voor MIJ aantrekkelijk zijn, als ik hem zie, moet ik de kleren van zijn lijf willen rukken, en dat jij dan niet begrijpt wat ik in hem zie, of een ander niet begrijpt wat hij in mij ziet, boeit niet.

uiterlijk is belangrijk, essentieel zelfs, net als sex, compatibilteit op dat vlak, fysieke aantrekkingskracht, en dat zit hem niet in een modellenmooi koppie, maar in die ogen, die mond, of dat haar, de combinatie ervan, gewoon datgene wat al die anderen niet bij je oproepen als ze je aankijken, maar hij wel, en nee, daar hoef ik niet avond na avond diepzinnige gesprekken met iemand te hebben, dat is er of het is er niet.

er zijn hele leuke, aardige, intelligente kerels, waar in feite niets mis mee is, die in principe alles hebben wat je zou kunnen wensen, maar toch doen ze me niets, waarom niet, geen idee, uitstraling, sex appeal die er gewoon niet is, en ja dat zit hem toch vooral of iig ook in het uiterlijk.

zo, klaar.
pi_48162016
quote:
Op maandag 9 april 2007 22:42 schreef milagro het volgende:

hij moet voor MIJ aantrekkelijk zijn, als ik hem zie, moet ik de kleren van zijn lijf willen rukken, en dat jij dan niet begrijpt wat ik in hem zie, of een ander niet begrijpt wat hij in mij ziet, boeit niet.
ja maar, ik begreep toen ZELF niet wat ik in hem zag. IKZELF vond hem LELIJK, en fysiek ronduit onaantrekkelijk.

Ik was er toen redelijk beschaamd over dat ik verliefd op hem was . Lelijke tanden, puilogen,... maar toch bibberen op je knietjes en vlinders in de buik als hij er weer eens is...

is uiterlijk dus essentieel in het proces van verliefdheid, ... ik denk van niet...
pi_48162468
Bedoel je nou een vent die sociaal wenselijk interacteert? Of gewoon een goedzak. Wat dat laatste betreft;

Tja.

Ik doe altijd erg m'n best de lieve man uit te hangen. Ben buitengewoon tolerant qua persoonlijkheid, dus er zijn van mijn kant niet gauw issues binnen een relatie. En als ik een relatie aanga, dan ga ik die uit alle macht aan. Dus doe ik m'n best zo weinig mogelijk tegen ergernissen of ruzies op te lopen en pas ik veel nuances toe.
Uit eigen ervaring kan ik je vertellen dat in bepaalde contreien een iets minder lieve man meer op prijs gesteld wordt. Het haalt (op de langere termijn) misschien de uitdaging er een stukje uit voor bepaalde dames? Of ze gaan de grenzen opzoeken?
Heb het achteraf wel eens als verwijt te horen gekregen. Te lief. Nou, m'n broek zakt(e) er vanaf kan ik je vertellen. Het is nooit goed.
pi_48162582
quote:
Op maandag 9 april 2007 20:53 schreef Houtspeer het volgende:

[..]

Ok, je bent een homo.
Nee en om het te bewijzen zou ik best je moeder willen palen maar dan moet ik waarschijnlijk betalen en ik zit helaas slecht bij kas.
pi_48162813
quote:
Op maandag 9 april 2007 23:21 schreef Chooselife het volgende:
Bedoel je nou een vent die sociaal wenselijk interacteert? Of gewoon een goedzak. Wat dat laatste betreft;

Tja.

Ik doe altijd erg m'n best de lieve man uit te hangen. Ben buitengewoon tolerant qua persoonlijkheid, dus er zijn van mijn kant niet gauw issues binnen een relatie. En als ik een relatie aanga, dan ga ik die uit alle macht aan. Dus doe ik m'n best zo weinig mogelijk tegen ergernissen of ruzies op te lopen en pas ik veel nuances toe.
Uit eigen ervaring kan ik je vertellen dat in bepaalde contreien een iets minder lieve man meer op prijs gesteld wordt. Het haalt (op de langere termijn) misschien de uitdaging er een stukje uit voor bepaalde dames? Of ze gaan de grenzen opzoeken?
Heb het achteraf wel eens als verwijt te horen gekregen. Te lief. Nou, m'n broek zakt(e) er vanaf kan ik je vertellen. Het is nooit goed.
je kan ook lief zijn zonder compromissen, zonder zelf steeds in te binden, je mond maar te houden voor de lieve vrede, toch?

confrontaties niet uit de weg gaan, betekent toch niet dat je dan de klootzak uit moet hangen?

dat een "foute man" soms pas later fouter blijkt dan je in eerste instantie dacht, en je dus al verliefd bent en moeite hebt hem los te laten , betekent niet dat je dus op foute kerels valt, dat gedrag wel lekker vindt ergens, totaal niet, het doet zeer, alleen je bent al verliefd, en dan is het soms moeilijk om ineens die knop om te zetten en er zelf een punt achter te zetten, omdat je toch ook vasthoudt aan hoe het was in het begin... heeft niets met op foute kerels vallen te maken.

maar een vent die inbindt, confrontaties uit de weg gaat, omdat hij bang is mij kwaad te maken, of te ergeren of whatever, nee, dat moet ik ook niet, dan ga ik ruzie zoeken, opdat hij verdomme een keer kwaad wordt.
wat is er nu zo eng aan af en toe botsen, ruzie, onredelijkeheid van jou of mij, hoort erbij toch?
ik kan me geen relatie herinneren en ook niet voorstellen waar je nooit eens kwaad bent op de ander en het af en toe ook lekker fikt.

dat betekent niet dat er geweld bij te pas moet komen, of huisraad moet sneuvelen, maar als ik je kwaad maak, laat het me merken, als ik vervelend doe, zeg het me dan gewoon, dan ga ik er uiteraard tegenin en ligt het aan jou, maar dat draait altijd weer bij, toch, zoals ik al zei gun elkaar af en toe onredelijkheid, en als iets er toe doet, mag je er best ruzie om maken, dan maar even een dag of een paar dagen minder lief tegen elkaar, of geen kontakt desnoods, maar please houd je niet in voor de lieve vrede, anders krijg je oorlog, of je wil of niet
pi_48163004
quote:

[..]

babbel is toch ook de humor, de gesprekstof, en dat hoeft in den beginne niet allemaal diep te gaan, hoor, je hebt snel genoeg door of iemand een beetje bagage heeft, ook als het nergens over gaat.

Babbel is iemand kunnen prikkelen. Ik noem het op de 2e laag inpraten. Emoties aanwakkeren. Humor valt daaronder, veel vragen stellen, iemand over zichzelf laten praten, goed luisteren, op details letten, attent zijn, brutaal zijn, initiatief nemen. Het maakt niet zoveel uit wat je zegt, als de ander het maar interessant vindt. Over jezelf praten is ook niet de beste trigger. Jezelf kwetsbaar durven opstellen daarentegen wel. Niet pochen, maar ook je mindere kanten durven tonen. Ik heb gemerkt dat vrouwen dat als aandoenlijk beschouwen.

Ik heb er in mijn vrijgezellentijd een kunst van gemaakt. Ben het de laatste weken weer aan het toepassen.
pi_48163334
quote:
Op maandag 9 april 2007 23:31 schreef milagro het volgende:

[..]

je kan ook lief zijn zonder compromissen, zonder zelf steeds in te binden, je mond maar te houden voor de lieve vrede, toch?
Hmm. Ben het met je eens, maar slechte ervaringen mee. Maar praat namens mezelf.
quote:
confrontaties niet uit de weg gaan, betekent toch niet dat je dan de klootzak uit moet hangen?
Nee, maar dan ben je niet "lief", in de ogen van de doorsnee kortzichtige bakvis. Dan wordt vaak als persoonlijke aanval gezien. Vrouwen met een wijsheid als jij in pacht hebt, ben ik niet veel tegengekomen. Misschien heeft leeftijd daar ook mee te maken. Of ik tref altijd de verkeerde types, wat ook heel goed denkbaar is.
quote:
dat een "foute man" soms pas later fouter blijkt dan je in eerste instantie dacht, en je dus al verliefd bent en moeite hebt hem los te laten , betekent niet dat je dus op foute kerels valt, dat gedrag wel lekker vindt ergens, totaal niet, het doet zeer, alleen je bent al verliefd, en dan is het soms moeilijk om ineens die knop om te zetten en er zelf een punt achter te zetten, omdat je toch ook vasthoudt aan hoe het was in het begin... heeft niets met op foute kerels vallen te maken.
Als je verliefd bent, zie je niks. Hoe fout die vent ook is. Of vrouw.
quote:
maar een vent die inbindt, confrontaties uit de weg gaat, omdat hij bang is mij kwaad te maken, of te ergeren of whatever, nee, dat moet ik ook niet, dan ga ik ruzie zoeken, opdat hij verdomme een keer kwaad wordt.
wat is er nu zo eng aan af en toe botsen, ruzie, onredelijkeheid van jou of mij, hoort erbij toch?
ik kan me geen relatie herinneren en ook niet voorstellen waar je nooit eens kwaad bent op de ander en het af en toe ook lekker fikt.
Tuurlijk, maar zelf ben ik eigenlijk nooit kwaad. Dat zit niet echt in me. Ja, na liegen of een andere vertrouwensschennis. Dan is het kiezen, of delen. Heel zwart-wit. Heb een dikke huid en hanteer altijd dezelfde kalme toon. Het zou wel eens handig zijn daar iets minder buffer in te hebben, maar dat valt vast niet te veranderen.
quote:
dat betekent niet dat er geweld bij te pas moet komen, of huisraad moet sneuvelen, maar als ik je kwaad maak, laat het me merken, als ik vervelend doe, zeg het me dan gewoon, dan ga ik er uiteraard tegenin en ligt het aan jou, maar dat draait altijd weer bij, toch, zoals ik al zei gun elkaar af en toe onredelijkheid, en als iets er toe doet, mag je er best ruzie om maken, dan maar even een dag of een paar dagen minder lief tegen elkaar, of geen kontakt desnoods, maar please houd je niet in voor de lieve vrede, anders krijg je oorlog, of je wil of niet
Ruzies van dat kaliber, dan moet er echt iets heel ernstigs gebeurd zijn. Heb het zelf nog nooit meegemaakt gelukkig.
Maar zo diep heb ik nog niet in een relatie gezeten. Ze zijn bij mij tot nu toe niet langer dan 2 jaar.
Ik heb eens meegemaakt dat m'n vriendin ergens over loog. En niet om bestwil, maar mbt verboden contact met kerels. Daar ben ik verschrikkelijk allergisch voor. Toen heb ik gewoon gezegd, dit nooit weer. Doe je het wel, dan ben je me kwijt. Punt uit. Vind je het normaal, dan ben ik ook weg.
  dinsdag 10 april 2007 @ 07:40:57 #62
174757 lavAzza
Cappuccino!
pi_48166508
En die stoere mannen waar vrouwen op vallen dan?
Here are condoms lined with a topical anesthetic for prolonged action. What a paradox. You don't feel anything but you can fuck for hours. This really seems to miss the point. I want my whole life to be lined with topical anesthetic.
  dinsdag 10 april 2007 @ 08:07:38 #63
155158 Pascal86
Volvo for life
pi_48166676
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 07:40 schreef lavAzza het volgende:
Die hebben meestal niets intellectueels.

Als ik zie wat voor meisjes vaak naast de jongen in de sjonnie auto's zitten.

Voor mij maakt uiterlijk inprincipe ook niets uit, ik heb verschilende meisjes gehad maar het belangrijkste vindt ik toch wie ze echt is.
Because they will last that long.
  dinsdag 10 april 2007 @ 08:35:15 #64
174757 lavAzza
Cappuccino!
pi_48166945
Ik vind uiterlijk en innerlijk even belangrijk. Ben nog niet op een echt lelijk meisje gevallen eigenlijk... maar misschien komt dat nog
Here are condoms lined with a topical anesthetic for prolonged action. What a paradox. You don't feel anything but you can fuck for hours. This really seems to miss the point. I want my whole life to be lined with topical anesthetic.
pi_48168653
Klopt als een bus, ik val als een blok voor het gevoel van de 'klik', het begrepen worden en de humor. Zodoende heb ik best lelijke vriendjes gehad. Mijn laatste ex was trouwens knap en lief. Maar mijn friend with benefits is echt geen lekker ding of zo, maar het klikt wel.
pi_48168712
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 07:40 schreef lavAzza het volgende:
De welbespraakte klootzak doet 't meestal wel goed.
  dinsdag 10 april 2007 @ 10:34:37 #67
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_48169143
quote:
Op maandag 9 april 2007 20:27 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:

[..]

Bullshit.

Het gaat om uiterlijk. Is altijd al zo geweest. Uiterlijk en een vlotte babbel maken elkaar wel sterker naarmate je het meer hebt.
Als je alleen uiterlijk hebt, maar geen vlotte babbel, zul je misschien alleen scoren als je je op je gemak voelt of als je desondanks toch een keer aan de praat raakt.
Heb je het tegenovergestelde moet je lullen als brugman ( gevat, bijdehand, grappig enz. ) om je lelijkheid wat te camoufleren. Dit zijn even twee uiterste die ik als voorbeeld gebruik.

In jouw geval kunnen er twee dingen aan de hand zijn:

1. Of je kijkt niet goed en ziet enkele uitzonderingen.
2. Of de gozers in jouw omgeving hebben toevallig een ongelooflijk vlotte babbel en een hoop geld/macht.

Samenvattend denk ik dat het bij vrouwen om 3 dingen gaat:

1. Uiterlijk
2. Babbel
3. Geld

Zorg dat je van alledrie zoveel mogelijk in je pocket hebt en je kunt bijna alle vrouwen krijgen.

( beetje generaliseren kan geen kwaad.... maar geef toe, ik zit er niet ver naast )
Volgens een hoop psychologische studies is jouw rijtje exact andersom.

1) geld
2) babbel en vooral: uitstraling
3) eigen leven hebben, niet afhankelijk zijn van een vrouw om plezier in je leven te hebben
4) uiterlijk

Mannen kijken echter wel als eerste naar het uiterlijk van een vrouw vandaar dat mannen ook andersom zo denken. Feit is echter dat vrouwen veel meer waarde hechten aan hoe ze zich bij een man voelen dan hoe een man eruit ziet (ok, extreem lelijk is een ander verhaal maar gewoon 'your avarage male' ).

De 'lieve' mannen vallen echter vaak buiten de boot omdat deze onzeker overkomen en de vrouw dus geen gevoel van 'geborgenheid' heeft bij zo iemand. Ook al is deze persoon extreem knap dan nog zal een vrouw deze man in eerste instantie links laten liggen.

uitstraling en lichaamstaal is 80% van de communicatie naar een ander toe, dus je kunt je indenken hoe belangrijk dat is in verhouding met alleen maar looks.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  dinsdag 10 april 2007 @ 10:38:13 #68
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_48169254
quote:
Op maandag 9 april 2007 22:42 schreef milagro het volgende:

[..]

ik word echt een beetje moe van het steeds weer uitleggen dat wanneer ik zeg dat uiterlijk belangrijk is, dat ik niet bedoel dat een man knap moet zijn, ik ben zelf toch ook niet knap

uiterlijk is belangrijk, essentieel zelfs, net als sex, compatibilteit op dat vlak, fysieke aantrekkingskracht, en dat zit hem niet in een modellenmooi koppie, maar in die ogen, die mond, of dat haar, de combinatie ervan, gewoon datgene wat al die anderen niet bij je oproepen als ze je aankijken, maar hij wel, en nee, daar hoef ik niet avond na avond diepzinnige gesprekken met iemand te hebben, dat is er of het is er niet.

er zijn hele leuke, aardige, intelligente kerels, waar in feite niets mis mee is, die in principe alles hebben wat je zou kunnen wensen, maar toch doen ze me niets, waarom niet, geen idee, uitstraling, sex appeal die er gewoon niet is, en ja dat zit hem toch vooral of iig ook in het uiterlijk.

zo, klaar.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_48169988
quote:
Op maandag 9 april 2007 20:11 schreef Stakky het volgende:

[..]

Vrouwen vinden communicatie nou eenmaal belangrijk. Dus als jij er minder goed uitziet, maar ze kunnen wel goed met je babbelen zit je goed. Heb je de looks, maar niet de babbel. Tja einde verhaal. Simpel lijkt me.

En het lijkt op een verkapt, ik zie er goed uit maar de vrouwen willen me niet topic.
Hmm, volgens mij schuilt er juist in dat babbelen het beroemde broertjessyndroom. Word je ook niet echt vrolijk van
  woensdag 11 april 2007 @ 11:17:03 #70
121713 ThaGuitarmaistro
Muzikaal hoogstandje
pi_48208962
quote:

[..]

Nog meer? Op de persoon zelf misschien? Mensen in mijn omgeving leuteren altijd dat innerlijk belangrijker is dan uiterlijk. Niet dus. Ja, na een langere tijd ongetwijfeld, maar in het begin niet.
En die "klik" waar vrouwen het over hebben is erg vaag. Klik met een knappe kop en een dikke bankrekening misschien.
pi_48209809
quote:
Op woensdag 11 april 2007 11:17 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:

[..]

Nog meer? Op de persoon zelf misschien? Mensen in mijn omgeving leuteren altijd dat innerlijk belangrijker is dan uiterlijk. Niet dus. Ja, na een langere tijd ongetwijfeld, maar in het begin niet.
En die "klik" waar vrouwen het over hebben is erg vaag. Klik met een knappe kop en een dikke bankrekening misschien.
'what's love got to do with it...?'
pi_48209991
quote:
Op maandag 9 april 2007 23:21 schreef Chooselife het volgende:

Nee, natuurlijk wil je niet een vent die
quote:

maandag 9 april 2007 23:21 schreef Chooselife het volgende:

Ik doe altijd erg m'n best de lieve man uit te hangen.
Dus je meent het niet echt.
quote:
maandag 9 april 2007 23:21 schreef Chooselife het volgende:
Dus doe ik m'n best zo weinig mogelijk tegen ergernissen of ruzies op te lopen en pas ik veel nuances toe.
Dat heeft weinig te maken met 'te lief' maar eerder met 'te laf' om voor zichzelf op te komen. Als vrouw wil je een man die zelfverzekerd is. Als een man dan binnen de relatie al niet op zijn strepen durft te staan, maar jezelf steeds wegcijfert krijg je toch het idee met een man te maken te hebben die onderaan de mannelijke pikorde staat.

Niemand (man en vrouw) wil een relatie met iemand die onderaan de gewildheids-ladder staat (zij het in uiterlijk of in dit soort dingen). Daarvoor settelen geeft namelijk aan jezelf het idee dat je ook niet veel waard bent.

Net zoals dat mannen niet graag bij hun vrienden (met leuke vriendinnen) aankomen met een lelijkerd, komen vrouwen niet graag bij hun vriendinnen aan met een watje.

Je kan namelijk ook gewoon lief zijn, zonder dat je over je heen laat lopen hoor Vind 'te lief' altijd zo'n bullshit excuus voor 'ik durf niet voor mezelf op te komen'. Al doen vrouwen daar ook aan mee, door die terminologie te gebruiken wanneer ze van zo iemand af willen.

Conclusie: geef maar gewoon je mening hoor. Denk dat een vrouw je daar juist des te leuker door vindt. En kom gewoon voor jezelf op. Ze is in eerste instantie bij je omdat ze je een leuke jongen vindt, niet omdat ze een sloof wil.

[ Bericht 2% gewijzigd door jaoka op 11-04-2007 11:55:55 ]
pi_48210448
quote:

[..]

ik proef een hoop bitterheid

lighten up, zeg... en houd eens op met over "vrouwen" te praten alsof het om 1 en dezelfde gaat.

als jij die ervaringen hebt, dan trek jij blijkbaar zelf naar dat soort types toe.

uiterlijk is belangrijk, ja, maar als het innerlijk niet leuk blijkt, verliest het uiterlijk zijn aantrekkingskracht, hor, op den duur...

omgekeerd geldt dat net zo goed, als je iemand puur op karakter kiest, het uiterlijk voor lief neemt, zal het op den duur ook gaan kriebelen, zeker als je iemand tegen komt die ook leuk is in de omgang maar wel dat uiterlijk heeft, wat dat ook moge zijn, wat je in vuur en vlam zet.

nogmaals, het heeft niets te maken met mooi ZIJN, maar alles met mooi/lekker/aantrekkelijk VINDEN....
iemand met een leuk karakter, maar fysiek voor MIJ totaal niet aantrekkelijk, mag ik die dan niet afwijzen of zo, omdat ik puur voor het karakter zou moeten gaan?

flikker toch op, zeg... als uiterlijk niet belangrijk is, zou leeftijd het dus ook niet zijn, en dat is het toch vooral bij de heren, als we dan toch aan het generaliseren zijn, wel een issue, hoor, 'we' willen allemaal toch wel een jong ogend dametje aan onze zij, niet waar?

ik kan ook wel gaan zeiken hier over heren die zogenaamd op oudere vrouw vallen, maar dan wel enkel op hen die ogen als 30

mensen vallen op iemand om verschillende redenen, uiterlijk is daar 1 van, leeftijd speelt ook mee, en bij sommigen is opleiding of geld/status een issue.

so fucking what, dat mogen ze toch hebben, die voorkeuren?
als iemand mij niet aantrekkelijk vindt, omdat ik te kleine tieten heb, te oud ben, te dun ben, te dik ben, te dom ben, te rechts ben, te arm ben, whatever, so what, ze moeten me niet, en dus moet ik hen niet.
en mocht ik onverhoopt toch verliefd op zo iemand raken, dan is dat effe zuur, ja, maar dan ga ik toch niet zeiken dat het "niet eeeeeeerlijk is" ...

het doet er niet toe waarom iemand me niet moet, het doet er enkel toe waarom iemand me wél moet.

en wat betreft de dames die voor geld en status gaan, wat boeit dat, de heren die hen kiezen gaan voor beauty en no brains dan toch? allebei happy, dus wat is daar mis mee? ik kan alleen maar bedenken dat je zelf dan eigenlijk ook die dames had willen hebben, en je het niet kan uitstaan dat je ze niet krijgen kan.

klagen over vrouwen die vallen op mannen zoals jij dus niet bent .....vrij zinloos gebeuren
pi_48211856
quote:

[..]

Ik heb noch een knappe kop, noch een dikke bankrekening, maar wel een oogverblindende vrouw. Wellicht heb ik een uitzondering getroffen.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_48212141
quote:
Op maandag 9 april 2007 19:52 schreef milagro het volgende:

[..]

sorry, maar lelijkerd zonder geld of "dreigend geld" blijven lelijk en alleen
Niiettt. Die vlieger gaat niet op.
pi_48212462
quote:

[..]

Je hebt echt een heel erg verknipt beeld van vrouwen . Geld heeft mij nog nooit belemmerd in het al dan niet verliefd worden op iemand en een knappe kop is zó verschrikkelijk subjectief dat je er geen maatstaven van kan maken.
pi_48213249
Even andersom:

Gemiddeld gezien is mijn vriend 'knap' te noemen. (Dat hoor ik weleens van andere vrouwen én mannen!)

Maar ik heb hem weleens oerlelijk gevonden in tijden dat hij 'niet aardig' tegen mij deed! Dit meen ik serieus. Ik kon van hem walgen, zijn hele vertoning, in periodes dat hij ruzie met mij maakte. De fysieke aantrekkingskracht was dan ook meteen WEG .

Verliefdheid heeft wel degelijk te maken met iemands karakter, hoe iemand is. Daarom gaat verliefdheid soms over, en dan is het er opeens weer. Dat heeft dan te maken met het gedrag van de ander...
  woensdag 11 april 2007 @ 13:37:14 #78
121713 ThaGuitarmaistro
Muzikaal hoogstandje
pi_48214031
quote:
Op woensdag 11 april 2007 12:00 schreef milagro het volgende:

[..]

ik proef een hoop bitterheid

lighten up, zeg... en houd eens op met over "vrouwen" te praten alsof het om 1 en dezelfde gaat.

als jij die ervaringen hebt, dan trek jij blijkbaar zelf naar dat soort types toe.

uiterlijk is belangrijk, ja, maar als het innerlijk niet leuk blijkt, verliest het uiterlijk zijn aantrekkingskracht, hor, op den duur...

omgekeerd geldt dat net zo goed, als je iemand puur op karakter kiest, het uiterlijk voor lief neemt, zal het op den duur ook gaan kriebelen, zeker als je iemand tegen komt die ook leuk is in de omgang maar wel dat uiterlijk heeft, wat dat ook moge zijn, wat je in vuur en vlam zet.

nogmaals, het heeft niets te maken met mooi ZIJN, maar alles met mooi/lekker/aantrekkelijk VINDEN....
iemand met een leuk karakter, maar fysiek voor MIJ totaal niet aantrekkelijk, mag ik die dan niet afwijzen of zo, omdat ik puur voor het karakter zou moeten gaan?

flikker toch op, zeg... als uiterlijk niet belangrijk is, zou leeftijd het dus ook niet zijn, en dat is het toch vooral bij de heren, als we dan toch aan het generaliseren zijn, wel een issue, hoor, 'we' willen allemaal toch wel een jong ogend dametje aan onze zij, niet waar?

ik kan ook wel gaan zeiken hier over heren die zogenaamd op oudere vrouw vallen, maar dan wel enkel op hen die ogen als 30

mensen vallen op iemand om verschillende redenen, uiterlijk is daar 1 van, leeftijd speelt ook mee, en bij sommigen is opleiding of geld/status een issue.

so fucking what, dat mogen ze toch hebben, die voorkeuren?
als iemand mij niet aantrekkelijk vindt, omdat ik te kleine tieten heb, te oud ben, te dun ben, te dik ben, te dom ben, te rechts ben, te arm ben, whatever, so what, ze moeten me niet, en dus moet ik hen niet.
en mocht ik onverhoopt toch verliefd op zo iemand raken, dan is dat effe zuur, ja, maar dan ga ik toch niet zeiken dat het "niet eeeeeeerlijk is" ...

het doet er niet toe waarom iemand me niet moet, het doet er enkel toe waarom iemand me wél moet.

en wat betreft de dames die voor geld en status gaan, wat boeit dat, de heren die hen kiezen gaan voor beauty en no brains dan toch? allebei happy, dus wat is daar mis mee? ik kan alleen maar bedenken dat je zelf dan eigenlijk ook die dames had willen hebben, en je het niet kan uitstaan dat je ze niet krijgen kan.

klagen over vrouwen die vallen op mannen zoals jij dus niet bent .....vrij zinloos gebeuren
Lieve schat, ik heb niks te klagen. Dat jij mijn post zuur opvat is jouw intrepetatie. Ik kan namelijk bijna alles krijgen wat ik wil.
Ben niet lelijk en heb binnenkort een uitstekende baan, dus je theorietje gaat niet echt op.
Wat ik enkel probeer te zeggen is dat ik ( en dan niet alleen bij mezelf ) om me heen zie waar vrouwen gevoelig voor zijn. En dat is waar TS eigenlijk dit topic om begon. Ik geef alleen aan wat ik zie, niet op wat op mij van toepassing zou moeten zijn.
Daarom zei ik ook in een eerdere post tegen TS dat de drie dingen waavan ik denk welke een rol spelen, dat hetgeen is wat hij moet proberen te vergaren wil hij ook met de meiden weglopen. Want dat was zijn vraag.
  woensdag 11 april 2007 @ 13:42:35 #79
121713 ThaGuitarmaistro
Muzikaal hoogstandje
pi_48214246
quote:
Op woensdag 11 april 2007 12:58 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Je hebt echt een heel erg verknipt beeld van vrouwen .
Doen jullie toch echt zelf
Kan soms alleen maar lachen om de naiviteit en de doorzichtigheid. En dat jij dan misschien niet gevoelig bent voor een mooie kerel met een goede baan, maakt je denk ik tot een uitzondering. Al betwijfel ik of je de waarheid spreekt.

En om even te relativeren: natuurlijk gaat dit alleen maar om de eerste momenten. Uiteindelijk bepaalt de persoonlijkheid en het karakter of iemand voor langere tijd aantrekkelijk is.
Maar kom niet met smoesjes aan dat de eerder beschreven eigenschappen niet belangrijk zijn voor de eerste indruk, of dat dat alleen voor mannen geldt.
Een meid kan voor mij nog zo vriendelijk, attent en grappig zijn, als ze er niet leuk uitziet hoef ik haar niet. Simpel as that.
Geld vind ik persoonlijk niet belangrijk. Dat verdien ik zelf wel.
pi_48214534
quote:
Op woensdag 11 april 2007 12:40 schreef Argento het volgende:

Ik heb noch een knappe kop, noch een dikke bankrekening, maar wel een oogverblindende vrouw. Wellicht heb ik een uitzondering getroffen.
ik vind je (op de foto dan toch) knapper als jouw vrouw

smaken verschillen blijkbaar
pi_48214574
quote:
Op woensdag 11 april 2007 13:42 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:

[..]

Doen jullie toch echt zelf
Kan soms alleen maar lachen om de naiviteit en de doorzichtigheid. En dat jij dan misschien niet gevoelig bent voor een mooie kerel met een goede baan, maakt je denk ik tot een uitzondering. Al betwijfel ik of je de waarheid spreekt.
Ja goed, dat is wel een enorme dooddoener natuurlijk. Zo kunnen we nooit discussiëren omdat de kans bestaat dat de ander liegt. Maar nee, ik ben maandenlang smoorverliefd geweest op een jongen die én onder de standaarden die er zijn voor knapheid zat én platzak was. Het boeide me allemaal geen flikker, ik vond hem leuk.
quote:
En om even te relativeren: natuurlijk gaat dit alleen maar om de eerste momenten. Uiteindelijk bepaalt de persoonlijkheid en het karakter of iemand voor langere tijd aantrekkelijk is.
Maar kom niet met smoesjes aan dat de eerder beschreven eigenschappen niet belangrijk zijn voor de eerste indruk.
Een meid kan voor mij nog zo vriendelijk, attent en grappig zijn, als ze niet knap is hoef ik haar niet. Simpel as that.
Niemand zegt dat uiterlijk niet meetelt. Sterker nog, milagro probeert je al langere tijd duidelijk te maken dat dat wél het geval is. MAAR (en nu komt het) uiterlijk is óntzettend subjectief. Wat ik woést aantrekkelijk vind, kan het volgende meisje doen kotsen. Iemand moet aantrekkelijk zijn in mijn ogen om er iets mee te kunnen beginnen. En aantrekkelijkheid wordt bepaald door meerdere factoren, niet alleen door het plastische uiterlijk. Heb je enig idee hoe énorm groot de invloed van uitstraling is? Een jongen kan het uiterlijk van Brad Pitt hebben, als hij de uitstraling van een eierdop en het innerlijk van Voldemort heeft schop ik hem toch echt m'n bed uit (na de wilde seks, dat wel ).

En waar het in de OP dus over gaat; iemand kan in mijn ogen knapper worden naarmate zijn innerlijk en uitstraling me meer aan gaan staan. Tuurlijk moet er een basis zijn die je aantrekt, maar het is toch echt waar dat iemand mooier wordt (in je belevenis) naarmate je verliefder wordt, naarmate je betere vrienden wordt, noem maar op.
pi_48214709
quote:
Op woensdag 11 april 2007 11:46 schreef jaoka het volgende:

Niemand (man en vrouw) wil een relatie met iemand die onderaan de gewildheids-ladder staat (zij het in uiterlijk of in dit soort dingen). Daarvoor settelen geeft namelijk aan jezelf het idee dat je ook niet veel waard bent.

Net zoals dat mannen niet graag bij hun vrienden (met leuke vriendinnen) aankomen met een lelijkerd, komen vrouwen niet graag bij hun vriendinnen aan met een watje.
al die zelf verzonnen pseudo-theorieën ... Hier moeten we het op fok! mee doen

ik weet bijgot niet hoe hoog mijn man op de gewildheidsladder staat, ik vrees niet echt hoog, het kan me geen reet schelen in ieder geval.
  woensdag 11 april 2007 @ 13:56:59 #83
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_48214747
quote:
Op woensdag 11 april 2007 13:42 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:

Geld vind ik persoonlijk niet belangrijk. Dat verdien ik zelf wel.
Ik ook. Daar heb ik geen man voor nodig. Mijn laatste vriend was een net afgestudeerde freelance ontwerper. Van zijn portemonnee hoefde ik het dus niet bepaald te hebben.
En ik vond hem mooi, maar mijn vriendinnen zagen niet wat ik in hem zag.
Ik denk dan ook niet dat C_C een uitzondering op de regel is, maar eerder dat jouw regel al lang achterhaald is.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 11 april 2007 @ 14:07:29 #84
121713 ThaGuitarmaistro
Muzikaal hoogstandje
pi_48215119
quote:
Op woensdag 11 april 2007 13:51 schreef clumsy_clown het volgende:

Niemand zegt dat uiterlijk niet meetelt. Sterker nog, milagro probeert je al langere tijd duidelijk te maken dat dat wél het geval is. MAAR (en nu komt het) uiterlijk is óntzettend subjectief. Wat ik woést aantrekkelijk vind, kan het volgende meisje doen kotsen.
Ik heb ook gezegd dat ik het op dat punt eens was met Milagro. Dus niemand maakt mij wat duidelijk.

En dat jij iets woest aantrekkelijk vind, maar waar een ander kotsmisselijk van wordt, lijkt mij eerder uitzondering dan regel.
Er bestaat namelijk iets als algemeen schoonheidsideaal. Anders konden alle modellen wel schoonmaker worden.
Tuurlijk zitten er onderlinge en subjectieve voorkeuren verborgen, maar het algemene ideaal komt aardig overeen.
  woensdag 11 april 2007 @ 14:29:29 #85
172358 oddman
Introspecteur
pi_48215930
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 10:18 schreef schvvmert het volgende:

[..]

De welbespraakte klootzak doet 't meestal wel goed.
Goedemorgen.
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
pi_48228356
quote:
Op woensdag 11 april 2007 13:50 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

ik vind je (op de foto dan toch) knapper als jouw vrouw

smaken verschillen blijkbaar
hm... dat heb ik nou nog nooit gehoord...

interesting.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_48298397
quote:
Op woensdag 11 april 2007 11:46 schreef jaoka het volgende:

Dat heeft weinig te maken met 'te lief' maar eerder met 'te laf' om voor zichzelf op te komen. Als vrouw wil je een man die zelfverzekerd is. Als een man dan binnen de relatie al niet op zijn strepen durft te staan, maar jezelf steeds wegcijfert krijg je toch het idee met een man te maken te hebben die onderaan de mannelijke pikorde staat.
Nee, dat is het niet. Ik ben wel zelfverzekerd en assertief genoeg. Je hebt nou eenmaal genoegen te nemen met wie- en hoe je bent. Daar leg ik me bij neer, en daar berust ik mijn zelfvertrouwen ook op.
Ik ben gewoon erg tolerant qua persoonlijkheid. Neem zaken gauw voor lief als het om dierbaren gaat. En bekijk het altijd pragmatisch, heeft het zin om nu tekeer te gaan? Heeft het zin om hier een discussie van te maken? Met veel mensen heeft het toch geen zin. Je kunt- en moet niet willen nastreven alles in mensen te willen veranderen. En de Don Quichotte uithangen wel nobel, maar zonde van je energie.
Maar als er bepaalde ongeschreven regels overtreden worden, dan ben ik de eerste die aan de bel trekt. En als dat niet erkent wordt, of er geen verbetering in zit, neem ik een beslissing. Punt uit. En geen weg terug. Dat heb ik dus vorige maand precies zo gedaan.
quote:
Reken maar dat ik ergens in de top zit. Moet mezelf wel eens in m'n wang knijpen wat dat betreft. Bevoorrecht mens. Mijn vriendin kon overal ter wereld met mij pochen. Dat is geen overdrijving, maar een constatering. Dus daar zat het probleem niet.
quote:

Je kan namelijk ook gewoon lief zijn, zonder dat je over je heen laat lopen hoor Vind 'te lief' altijd zo'n bullshit excuus voor 'ik durf niet voor mezelf op te komen'. Al doen vrouwen daar ook aan mee, door die terminologie te gebruiken wanneer ze van zo iemand af willen.

Conclusie: geef maar gewoon je mening hoor. Denk dat een vrouw je daar juist des te leuker door vindt. En kom gewoon voor jezelf op. Ze is in eerste instantie bij je omdat ze je een leuke jongen vindt, niet omdat ze een sloof wil.
Verkeerde interpetatie van mijn woorden. Ben helemaal geen watje, maar gewoon relaxed en tolerant. Die mensen bestaan kennelijk ook.
Ik kan op mijn werk al genoeg het harde, kille, zakelijke beest uithangen. Maar in de liefde ben ik helaas (?) iets warmer en genuanceerder.
De conclusie die ik eruit trek is dat ik een partner kan zijn waar vrij weinig spanningsvelden en onzekereden rondom bestaan. Dat kan een gevoel van machteloosheid creeeren bij een bepaald type vrouw. Er ontstaan dan ook vrij snel contrasten, die de andere partij juist onzeker kunnen maken.
Helaas kan ik dat niet aan mezelf veranderen, ik ben nou eenmaal uiterst perfectionisch en doelgericht. Dat is een wereldje waar ik me prettig in voel. Het moet precies zó en niet minder.
pi_48299568
quote:

lelijke mannen met mooie wijven hebben poen of dreigen poen te vergaren, want status.
die wijven zien heus wel dat meneer lelijk is als de nacht, maar dat boeit ze niet dus
als ze een lekkere vent willen dan gaan ze wel vreemd tzt.

Ben jij zo cynisch geboren, of is dit in de loop van de tijd ontstaan?
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_48299591
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 18:09 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ben jij zo cynisch geboren, of is dit in de loop van de tijd ontstaan?
Haha, ze heeft wel gelijk.
pi_48299931
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 18:10 schreef Chooselife het volgende:

Haha, ze heeft wel gelijk.
Ongeacht of ze gelijk heeft of niet (cynische mensen zitten m.i. redelijk vaak dicht bij de waarheid), de vraag staat.
pi_48299980
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 10:34 schreef Metro2005 het volgende:

Volgens een hoop psychologische studies is jouw rijtje exact andersom.

1) geld
2) babbel en vooral: uitstraling
3) eigen leven hebben, niet afhankelijk zijn van een vrouw om plezier in je leven te hebben
4) uiterlijk
Is dat een NL onderzoek, of vooral andere landen. M.i. zijn vrouwen in NL (mede doordat ze vaker onafhankelijk zijn) minder gecharmeerd van een rijke man dan in veel andere landen.
quote:
Mannen kijken echter wel als eerste naar het uiterlijk van een vrouw
Dat doen vrouwen ook, want dat is iha het eerste wat je ziet. Maar ik kan een vrouw nog zo lekker vinden, als het bij een mooi plaatje blijft is de interesse erg snel weg. In zijn algemeenheid zal dat wel voor de meesten gelden.
  vrijdag 13 april 2007 @ 18:29:29 #92
135430 Sargon
Canes latrantes non mordent
pi_48300034
ken zat lelijkers met een redelijke partner
pi_48300706
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 18:29 schreef Sargon het volgende:
ken zat lelijkers met een redelijke partner
Bijna niemand heeft een realistisch zelfbeeld.
  vrijdag 13 april 2007 @ 18:59:37 #94
135430 Sargon
Canes latrantes non mordent
pi_48300818
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 18:55 schreef Chooselife het volgende:

[..]

Bijna niemand heeft een realistisch zelfbeeld.
ja en?
pi_48307859
quote:

[..]

dat vind ik niet. Lelijk wel, maar alleen niet. Naast lelijke mannen bestaan er uiteraard ook lelijke vrouwen, en als je lelijk bent kan/moet je nou eenmaal met minder genoegen nemen. Veel lelijke mannen en vrouwen kunnen daarom toch nog een partner vinden.
pi_48312822
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 18:59 schreef Sargon het volgende:

[..]

ja en?
Dat verklaart mede de "scheve" relaties.
  zaterdag 14 april 2007 @ 12:34:24 #97
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_48319776
Kijk eens naar die meiden van "Girls of the Playboy mansion"... alle 3 doen ze het met een vent van 80 Wie gelooft er nu dat ze echt verliefd op hem zijn? Het gaat ze alleen om geld, aandacht, aanzien etc. En op die manier kunnen ze dat vergaren.
Al moet ik zeggen dat die ene, Holly heet ze meen ik, wel heel oprecht overkomt. Als de rest feesten is in Las Vegas gaat zij alleen naar huis om op tijd met haar "pumpkin" in bed te liggen.
Op maandag 9 april 2007 03:21 schreef Ryan3 het volgende:
...ben jij het aardige zusje van Loedertje of zo, Larissa.
pi_48320056
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 22:44 schreef Daantjee het volgende:

[..]

dat vind ik niet. Lelijk wel, maar alleen niet. Naast lelijke mannen bestaan er uiteraard ook lelijke vrouwen, en als je lelijk bent kan/moet je nou eenmaal met minder genoegen nemen. Veel lelijke mannen en vrouwen kunnen daarom toch nog een partner vinden.
dat was ook niet echt serieus bedoeld
tuurlijk blijven zgn lelijkerds niet alleen, iig niet enkel omdat ze zgn lelijk zijn.
er zijn immers ook zat 'knapperds' die alleen blijven, gedumpt worden of bedrogen, dus daar alleen zit het hem nooit.... blijft een feit dat uiterlijk belangrijk is ( en dat is dus niet mooi zijn, maar mooi gevonden worden, aantrekkelijk gevonden worden), en dat het uiteraard een subjectief iets is.

maar als een 'lelijke' vent met poen een mooie jonge meid aan de haak slaat, weet hij natuurlijk ook wel dat de kans groot is dat het de dame om het geld te doen was, vooral of in eerste instantie.
tuurlijk kan er ook sprake zijn van liefde, maar vaak is dat toch niet de main attraction geweest ....

ik zie niet wat daar mis mee is, een vrouw die voor het geld gaat, als de vent tegelijkertijd voor jong en mooi gaat, zolang ze er beide happy mee zijn en er voordeel uithalen, prima toch?
hij krijgt de sex, zij krijgt zijn credit card, nou goed geregeld dan toch?

het zou mijn ding niet zijn, maar ik vind die vrouwen niet fout, zolang die mannen net zo goed niet uit liefde met die dames samen zijn, en die mannen zijn dus ook niet fout bezig.
gewoon handig geregeld, voor beide.

niet iedereen vindt liefde een nummer 1 voorwaarde voor een relatie/huwelijk blijkbaar, niets mis mee toch?
  zaterdag 14 april 2007 @ 13:05:49 #99
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_48320429
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 12:34 schreef Larissa het volgende:
Kijk eens naar die meiden van "Girls of the Playboy mansion"... alle 3 doen ze het met een vent van 80 Wie gelooft er nu dat ze echt verliefd op hem zijn? Het gaat ze alleen om geld, aandacht, aanzien etc. En op die manier kunnen ze dat vergaren.
Dat kan best hoor. (Nee niet dat ik dat heb.) Kijk als je op iemand valt is er 'iets', gewoon 'iets' dat niet te omschrijven is. Je hoeft dus niet op een bepaald kenmerk te vallen.
pi_48327985
en dat iets heet geld?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')