anders ik ook niet meerquote:Op maandag 9 april 2007 18:46 schreef super-muffin het volgende:
anders ben ik niet origineel als ik er 1 laat zetten
Hmm, ik moet dat boek nog steeds eens een keer bestellen. Komende maand maar eens doen.quote:
Doen das leukquote:Op maandag 9 april 2007 20:01 schreef Adelante het volgende:
Ik ga morgen naar de kapper, neem de OP maar niet mee
Haha dat zou wel cool zijn jahquote:Op maandag 9 april 2007 18:38 schreef Zpottr het volgende:
Geeft die ook licht?
Ik ook weer vandaagquote:Op maandag 9 april 2007 20:08 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb weer de hele dag van mijn Macbook genoten
Is phpMyAdmin niet goed genoeg? Of zoek je een clientside app?quote:Op maandag 9 april 2007 21:13 schreef De_Hertog het volgende:
Laat ik mijn vraag in dit topic herhalen: kent iemand een goede MySQL client? CocoaMySQL kan niet met alle servers praten, en Navicat is me net iets te duur. Een klein beetje beheer en data uit de tabellen weergeven, veel meer hoef ik niet
Inderdaad, dat is wat makkelijker met verschillende servers bereiken enzo.quote:Op maandag 9 april 2007 21:15 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Is phpMyAdmin niet goed genoeg? Of zoek je een clientside app?
Wow...wat een kutherrie. En geloof 't of niet: ik heb er een nog grotere kutherrie van gemaakt in Garagebandquote:Op maandag 9 april 2007 21:03 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik vind het ook wel vet hoe Nine Inch Nails een Garageband file heeft van hun/een nieuwe single "Survivalism"...
http://yearzero.nin.com/
[afbeelding]
Reasonquote:Op maandag 9 april 2007 21:34 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Wow...wat een kutherrie. En geloof 't of niet: ik heb er een nog grotere kutherrie van gemaakt in Garageband![]()
Dat hebben ze wel eens vaker gedaan.quote:Op maandag 9 april 2007 21:03 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik vind het ook wel vet hoe Nine Inch Nails een Garageband file heeft van hun/een nieuwe single "Survivalism"...
http://yearzero.nin.com/
[afbeelding]
Pshquote:Op maandag 9 april 2007 21:34 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Wow...wat een kutherrie. En geloof 't of niet: ik heb er een nog grotere kutherrie van gemaakt in Garageband![]()
Ik zie het al helemaal voor me iedereen in een kringetje op zijn mac aan het werkquote:Op maandag 9 april 2007 21:37 schreef Xilantof het volgende:
Wanneer gaan we nou meeten?!
Of allemaal zo om een Mac Proquote:Op maandag 9 april 2007 21:44 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me iedereen in een kringetje op zijn mac aan het werk
Nee, en ik zat lekker koffie te hengsten ondertussen. Beetje met de a4 formaat wacom te stoeien. Dat bakbeest te vervloeken omdat het snoer van m'n koptelefoon te kort was en ik zodoende moest doen met de thuglife collectie van de collega verderopquote:Op maandag 9 april 2007 21:50 schreef TwyLight het volgende:
Had je je handen wel gewassen Sjoewe?
En dan zeker geilen hoe snel je je pr0n kan converteren voor de Apple TVquote:
Die converteer ik niet want de rest van de familie hoeft dat niet te zienquote:Op maandag 9 april 2007 21:55 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En dan zeker geilen hoe snel je je pr0n kan converteren voor de Apple TV
De huidige dual cores worden al meer dan 60 graden ofzo, ik denk dat ze met een quad core MBP problemen hebben om de behuizing in vaste vorm te houden.quote:Op maandag 9 april 2007 21:55 schreef Sjoewe het volgende:
Zou er trouwens nu ook een quadcore MBP komen?
quote:Op maandag 9 april 2007 21:55 schreef Sjoewe het volgende:
Voorlopig nog niet. De cpu's in de MBP zijn Core2Duo's, die al zuiniger zijn de Xeon's in de Mac Pro. Bovendien zijn het ook nog eens de extra zuinige C2D's, speciaal voor laptops gemaakt. Dus een gewone Xeon daarin zou ik echt niet verwachten. Als Intel met quad core laptop chipjes komt, kun je een Macbook Quad verwachtenquote:Op maandag 9 april 2007 21:55 schreef Sjoewe het volgende:
Besteldquote:Op maandag 9 april 2007 19:46 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Hmm, ik moet dat boek nog steeds eens een keer bestellen. Komende maand maar eens doen.
Goed bezigquote:Op maandag 9 april 2007 22:52 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ga trouwens eens een leuke externe geluidskaart kopen voor de MBP, hihihi
Ik ben nog een beetje aan het twijfelen. Op het moment heb ik nog geen midi-apparaten, maar eigenlijk loop ik al tijden te fantaseren om iig een midi-keyboard te kopen.quote:Op maandag 9 april 2007 23:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
Goed bezig
Firewire of USB? Waar ga je voor? Veel inputs voor synths? Goeie mic preamps voor mooie opnames? Veel outputs om 'em aan een mengtafel te hangen?
Je link werkt nietquote:Op maandag 9 april 2007 23:23 schreef Sjoewe het volgende:
Deze leek me eigenlijk wel erg leuk. Een beetje van alles wat.
Nu wel dusquote:
Ik kom echt in een oerwoud van keuzes terecht.quote:PreSonus heeft een hele leuke prijs/kwaliteit verhouding. Het is geen topspul, maar het is zeker ook geen rommel. Hoe ze trouwens met geluidskaarten zijn (drivers enzo) weet ik niet, maar ik heb een mic-preamp van ze en die bevalt uitstekend.
Dat rot me dus echt geen drol.quote:Op maandag 9 april 2007 23:33 schreef Geqxon het volgende:
Daarnaast heeft firewire een hoge geilheidsfactor, met name in combinatie met een Mac.
Dat zal m'n Christian Tiroler Volksmetalband leuk vindenquote:Op maandag 9 april 2007 23:36 schreef Tijn het volgende:
Voordeel van M-Audio is trouwens wel dat je er ProTools op kunt draaien, mocht je dat ooit willen.
Dat kan natuurlijk met elke geluidskaart die 4 outputs heeft welquote:Op maandag 9 april 2007 23:39 schreef Sjoewe het volgende:
Ik heb eigenlijk maar een echt verplicht onderdeel: Twee lonafhankelijk in te stellen ouputs zodat ik in Traktor deck A over het ene kanaal kan uitsturen en deck B over het andere zodat ik gewoon met m'n mixer vanaf de pc kan mixen.
Poor man's finalscratch
Ja.quote:Op maandag 9 april 2007 23:41 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk met elke geluidskaart die 4 outputs heeft wel(Ik neem ten minste aan dat je 2x stereo uit wil sturen).
quote:Op maandag 9 april 2007 23:16 schreef Geqxon het volgende:
Ik vind Parallels best wel een mooie oplossing
Maar ik begrijp ook dat je niet echt van plan bent om nu iets met een microfoon op te gaan nemen.quote:Op maandag 9 april 2007 23:45 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja.
En alles wat erbij komt is leuk.
Maar die M-Audio Fast Track Pro is dus USB 2.0. Tov bijvoorbeeld de M-Audio Firewire Audiophile, maar die heeft dan weer geen MIC-ingangen.
oplossing?quote:Op maandag 9 april 2007 23:16 schreef Geqxon het volgende:
Ik vind Parallels best wel een mooie oplossing
Ja. Je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 10 april 2007 00:08 schreef Tijn het volgende:
[..]
Maar ik begrijp ook dat je niet echt van plan bent om nu iets met een microfoon op te gaan nemen.
Je kunt natuurlijk altijd later, als je wel iets op wilt nemen, een losse preamp kopen en die op een ingang van je geluidskaart aansluiten. En als dat moment nooit komt, heb je in elk geval niks uitgegeven aan iets wat je toch nooit gebruikt.
Wat is de option knop dan?quote:Op dinsdag 10 april 2007 00:16 schreef Geqxon het volgende:
Option + Command + Esc doe ik altijd, gaat een stuk sneller dan al die "flashy" animaties.
Ja, supersnel naar het force quit schermquote:Op dinsdag 10 april 2007 00:16 schreef Geqxon het volgende:
Option + Command + Esc doe ik altijd, gaat een stuk sneller dan al die "flashy" animaties.
Nope, geen force-quit scherm. Gewoon netjes en snel naar de desktop.quote:Op dinsdag 10 april 2007 00:21 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, supersnel naar het force quit scherm
Full Screen - CoverArt en JT muziek draaien is al voldoende hoor..quote:Op dinsdag 10 april 2007 00:15 schreef DutchErrorist het volgende:
je moet eens met appeltje-esc naar frontrow gaan en dan met shift-esc weer terug... kan je moooie vroawtjes mee versier'n
Ik gebruik het om 's avonds lekker mee wakker te wordenquote:Op dinsdag 10 april 2007 00:28 schreef Sjoewe het volgende:
Ik gebruik frontrow echt zelden. Behalve als er even gepimpt moet worden voor het bezoek.
Isda?quote:Op dinsdag 10 april 2007 00:28 schreef Mr.Noodle het volgende:
JT muziek
Jawel, ze diggen J. Timbo muziek...quote:
Ik heb ooit een cd van de beste man gekregen op m'n verjaardag.quote:Op dinsdag 10 april 2007 00:41 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Jawel, ze diggen J. Timbo muziek...
Al moet ik wel zeggen dat ik enkele nummers wel oke vindt, merendeel vind ik ruk...
Ja, ik heb het ook via een vrouwmensch gekregen. Ik was even wat in de keuken aan het klaarmaken voor het eten. Zegt ze: "Zal ik eens goede muziek voor tijdens het eten opzetten" Ik naïef zoals ik ben, "ja prima" zeggen. Eten was klaar en we konden samen aan tafel, was m'n iTunes geïnfecteerd met die muziekquote:Op dinsdag 10 april 2007 00:47 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb ooit een cd van de beste man gekregen op m'n verjaardag.
"Omdat we zeker wisten dat je deze echt niet wilde hebben"![]()
Een verdraaide Herman Finkers maakt meer kapot dan je lief is.quote:Op dinsdag 10 april 2007 00:47 schreef Sjoewe het volgende:
"Omdat we zeker wisten dat je deze echt niet wilde hebben"![]()
Humor dat de doorsnee mens vaak enorm afhankelijk van nieuwe technologie is. Want dit kon vroeger ook, nog voordat het automatisch via de iTunes store gingquote:Op dinsdag 10 april 2007 00:39 schreef broer het volgende:
O, en ik vind het maar niks dat van alle albums die ik in iTunes heb staan er maar een paar een cover hebben in CoverFlow. Hoe kon je ook alweer zonder credit card een account aanmaken bij de iTunes Store?
Wat goed van Apple dat je op die manier een account bij de iTunes Store kunt aanmaken!quote:Op dinsdag 10 april 2007 01:11 schreef Geqxon het volgende:
Jawel, door een plaatje naar het veld "Artwork" te slepen!
Wat dus niet hoeft. Want in vroegah, in de oude tijd van wereldoorlogen, had de iTunes store die functie niet.quote:Op dinsdag 10 april 2007 01:13 schreef broer het volgende:
[..]
Wat goed van Apple dat je op die manier een account bij de iTunes Store kunt aanmaken!
En nu wel. Gelukkig maar, want anders moest ik handmatig al die plaatjes bij elkaar gaan zoeken en in iTunes slepen. Daar heb ik geen zin in, want ik ben lui. Dat is dus plan B. Of plan C. Maar in ieder geval niet plan A.quote:Op dinsdag 10 april 2007 01:15 schreef Geqxon het volgende:
Wat dus niet hoeft. Want in vroegah, in de oude tijd van wereldoorlogen, had de iTunes store die functie niet.
Click & Buy is toch zonder creditcard?quote:Op dinsdag 10 april 2007 01:26 schreef broer het volgende:
Dan moet ik nog kiezen uit Visa, MasterCard, American Express of Click & Buy.
Ik ga wel googelen en slepen.
En dat doe je weer op compleet eigen wijze knullebul.quote:Op dinsdag 10 april 2007 01:26 schreef Geqxon het volgende:
Ik adviseer niemand iets, ik vind het gewoon enorm komisch hoe mensen met de moderne technologie niks meer kunnen als dat even niet lukt.
Ik zeg toch niet dat ik het niet kán, floeperd!quote:Op dinsdag 10 april 2007 01:26 schreef Geqxon het volgende:
Ik adviseer niemand iets, ik vind het gewoon enorm komisch hoe mensen met de moderne technologie niks meer kunnen als dat even niet lukt.
Ja, dat klopt. Maar ik was in de veronderstelling dat er een soort 'light'-abonnement was, waarmee je sommige dingen wel en andere dingen niet kon. En dat dan zonder credit card of andere gegevens. Dat had ik dus fout.quote:Op dinsdag 10 april 2007 01:26 schreef Tijn het volgende:
Click & Buy is toch zonder creditcard?
Hey, dat is geen mens vreemd, broer. Heb je het nu voor elkaar?quote:Op dinsdag 10 april 2007 01:34 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Maar ik was in de veronderstelling dat er een soort 'light'-abonnement was, waarmee je sommige dingen wel en andere dingen niet kon. En dat dan zonder credit card of andere gegevens. Dat had ik dus fout.
Het aantal keren dat iTunes geen art voor me kon vinden is bij mij echt op 1 hand te te tellen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 06:41 schreef TwyLight het volgende:
Ik zoek nu ook nog ZO vaak zelf mijn eigen artwork.
itunes vind echt niet al je covers hoor. komt amper voor eigenlijk.
Achteraf gezien was dit ook niet zo'n handige zet, nee. Maja, ik had even geen zin om het voor alle albums te gaan aanpassen. (Kennelijk had ik er wel zin in om handmatig al het artwork aan te passen...)quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:43 schreef Tijn het volgende:
Ik vul gewoon in het info-schermpje in welke disc van de hoeveel iets is en laat de albumnaam voor alle discs hetzelfde. Volgens mij is het zo ook de bedoeling, want dan vindt 'ie wel art. Maar hey, wie ben ik om te zeggen hoe je je muziek moet indelen
Ik vind zaken als CoverFlow, goed kloppende ID3 tags en in het verlengde daarvan iets als CoverSutra, wel degelijk bijdragen aan het idee van 'even een cdtje opzetten' ipv 'een mp3tje luisteren'.quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:59 schreef JoMo0 het volgende:
Volgens mij gaat het bij Muziek erom wat je hoort , niet wat voor plaatje je ziet![]()
Ach, ik ben nog van de 'een album is iets zwarts of zilverglimmends en daar hoort een hoes bij' generatie geloof ik. Heb nooit helemaal kunnen wennen aan het feit dat het ook een verzameling mp3's kan zijn.quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:11 schreef Geqxon het volgende:
CoverFlow gebruik ik echt nooit, ik zie het nut er niet van in
quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:21 schreef Tijn het volgende:
Ik gebruik iTunes standaard in CoverFlow-mode. Het geeft me veel meer het idee dat ik een muziekcollectie heb dan zo'n lijst met tekst.
Jij hoort uberhaupt niet tot een "generatie"...quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:28 schreef Geqxon het volgende:
Ik type de naam van het nummer in dat ik horen wil, en dubbelklik erop. Ik ben juist weer niet van de generatie die lekker in een platenbak gaat zitten te bladeren, duurt me te lang.
Ik wel, wou je zeggen?quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:29 schreef Geqxon het volgende:
Maar goed, ik ben dan ook geen hip en trendy koffiebar figuur.
Ik zie je al zwaar spacend van de caffeine te coverflowwen in de lokale koffiebar, ja. Terwijl je de vrouwen helemaal gek maakt met je shift+F9, en je loopt te brallen over de talloze met-creditcard-van-de-zaak gekochte apps, ja.quote:
Hád.quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:44 schreef Anthraxx het volgende:
Je hebt wel energie om een kind te maken.
Ik had je jonger ingeschat.quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:42 schreef Jarno het volgende:
Jammer alleen dat ik én geen koffie drink, én (helaas, helaas) geen credit card van de zaak heb. Oh, en vrouwen? Man, ik heb een kind van bijna 8 maanden. Denk je dat ik dáár energie voor heb?.
Volgens mij heb ik aan die vakantie in Thailand anders ook een paar zoons en dochters overgehouden...quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:11 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik geloof dat Jarno en Swets de enige papa's zijn in dit topic anders...
Heb je het überhaupt al gewoon probeert met iSync? Tenzij er natuurlijk geen USB of Bluetooth op zit..quote:
Kijken, kijken maar niet kopenquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:34 schreef DutchErrorist het volgende:
Jongens nog 2 maanden en ik zit in een Starbucks in Albequerque, New Mexico, USA en dan nadat ik mijn bakje leut op heb loop ik langzaam naar de Apple store om de iPhone te aanschouwen![]()
Net alsof jij dat niet sowieso al ging doen...quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:19 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Mooi, nu mijn SE P990 nog. Anders ben ik straks gewoon verplicht de iPhone aan te schaffen...
Volgende keer niet zo snel meer gaan zeuren he?quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:54 schreef Sjoewe het volgende:
Mwoehahaha opgelost
Iemand had een plug-in gebouwd.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:06 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Volgende keer niet zo snel meer gaan zeuren he?
Hâske tof is dat, 14.gifquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:10 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ach. Ik had het al eerder vruchteloos geprobeerd.
Maar als fanatiek iCal gebruiker is het erg prettig om alle afspraken te kunnen syncen![]()
Dwing me nou niet om geksie-achtige opmerkingen te gaan makenquote:
Ik doe dat ook soms en dan hang ik zo'n poster van Geksie aan de deur en dan kan ik er weer een Dartpijltje op gooien, als ik weer een Geksie-opmerking maak.. en dan voel ik me weer beter..quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:20 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dwing me nou niet om geksie-achtige opmerkingen te gaan maken
quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:24 schreef Anthraxx het volgende:
Gewoon een K woord in hoofdletters de SC inslingeren en smeken om een ban Sjoewe. Dat is de eerste stap in het Geksie-stappenplan.
KIPKNOTSEN!quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:24 schreef Anthraxx het volgende:
Gewoon een K woord in hoofdletters de SC inslingeren en smeken om een ban Sjoewe. Dat is de eerste stap in het Geksie-stappenplan.
Sinds de iSync update laatst werkt m'n N73 gewoon out-of-the-box zonder extra meukquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:16 schreef Mr.Noodle het volgende:
Trouwens voor de Nokia-gebruikers (Nokia E50, E60, E61, E61i, E65, E70, N76, N93i of N95). Op de website van Nokia zijn nu de plugin bestanden te vinden die voor iSync support zorgen. Nu hoef je dus niet meer apart de Novamedia plugin aan te schaffen.
http://europe.nokia.com/mac/isync/
Op dr studie, hoezo?quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:10 schreef TwyLight het volgende:
Waar is Audrey?
Leugens!quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:55 schreef Mr.Noodle het volgende:
Hele dag op de bank liggen Fok!ken is ook niet alles..
Een biertje gaat en dan wel in. Mits niet te brak.quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:03 schreef Mr.Noodle het volgende:
Op zondag morgen met je brakke hoof?
Ik hoop toch voor je vrouw en kind dat je dat niet de hele dag gedaan hebt tijdens het paasweekendquote:
album artist: various artistsquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:16 schreef super-muffin het volgende:
hoe kan ik in iTunes instellen dat alle losse nummer (dus van een onbekend album) bij elkaar staan? Als ik nu Coverflow gebruik zie ik alle alle albums van een artiest en voor elk los nummer ook een hoes. echt lelijk
Bier en een MS Natural Keyboard anders ook niet..quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:25 schreef skiczukie het volgende:
Mijn pijltoets omhoog doet het niet meer, en ook de 4, 5, en 6 van mijn numierieke toetsenbord werken niet. Bier en Apple gaat niet samen blijkt.
Mag je je de bij elkaar gesprokkelde bacteriën van de afgelopen 3 jaar eruit vissenquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:29 schreef skiczukie het volgende:
Ik ga hem toch maar eens uit elkaar schroeven. Vandaag viel er een vitaminepil zo onder de 'ctrl'. Die heb ik er nog gelukkig uit kunnen vissen.
Ik heb mijn MacBook sinds september. Je wil niet weten hoe dat toetsenbord eruit ziet. Daarom heb ik mijn MB thuis altijd dicht.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:32 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Mag je je de bij elkaar gesprokkelde bacteriën van de afgelopen 3 jaar eruit vissen
De toetsen kun je er prima afwippen door je vinger eronder te krijgen en hem eruit te wippenquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:29 schreef skiczukie het volgende:
Ik ga hem toch maar eens uit elkaar schroeven. Vandaag viel er een vitaminepil zo onder de 'ctrl'. Die heb ik er nog gelukkig uit kunnen vissen.
Even de enter geprobeerd, makkie inderddad. Zal ze allemaal eens eraf halen en op een papier leggen in de juiste volgorde. Maar waarom mijn 4, 5, en 6 het niet doen snap ik niet hoor. Ze gaan gewoon naar beneden enzo.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:41 schreef Geqxon het volgende:
[..]
De toetsen kun je er prima afwippen door je vinger eronder te krijgen en hem eruit te wippen
quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:44 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Even de enter geprobeerd, makkie inderddad. Zal ze allemaal eens eraf halen en op een papier leggen in de juiste volgorde. Maar waarom mijn 4, 5, en 6 het niet doen snap ik niet hoor. Ze gaan gewoon naar beneden enzo.
Helaas ben je de spuit 99 al voorbijgestreeft..quote:
Ik ben benieuwd op welk moment je erachter komt dat je maar één i en maar één k tot je beschikking hebt.quote:
quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:19 schreef TwyLight het volgende:
[..]
album artist: various artists
album: various artists
Oke, ik ga dat even proberen. thnxquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:37 schreef Mr.Noodle het volgende:
En even alle nummers die bij elkaar horen selecteren, Optie Compilation op Yes zetten, zodat je aangeeft dat het bij hetzelfde album hoort.
Ik was niet van plan om miijn username te gaan spellen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:15 schreef broer het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd op welk moment je erachter komt dat je maar één i en maar één k tot je beschikking hebt.
Muhammad Ali dan?quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:29 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik was niet van plan om miijn username te gaan spellen.
Niet, daarmee geef je alleen aan dat itunes het in de muziek map moet zetten onder de map Verzamelingen. in plaats van alles in een aparte map.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:37 schreef Mr.Noodle het volgende:
En even alle nummers die bij elkaar horen selecteren, Optie Compilation op Yes zetten, zodat je aangeeft dat het bij hetzelfde album hoort.
Ik wou er ook 1 kopen, maar ik ga toch eerst sparen voor een macbookje.quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:49 schreef TwyLight het volgende:
ik hoop trouwens dat er een hack komt voor de apple tv die series van oud naar nieuw doet
Als ik nu kijk bij series staan de nieuwste afleveringen bovenaanirritant
Ik neem aan dat je enkel de nieuwste afleveringen wilt zien, en dat de oude meer voor af en toe zijn?quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:49 schreef TwyLight het volgende:
ik hoop trouwens dat er een hack komt voor de apple tv die series van oud naar nieuw doet
Als ik nu kijk bij series staan de nieuwste afleveringen bovenaanirritant
quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:59 schreef Junkie het volgende:
[afbeelding]
http://www.macned.nl/news.php?id=3781
![]()
![]()
![]()
Het klinkt als doorgestokenkaart.quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:48 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Godsamme, dan heb ik al 2gb in m'n MacBook, loopt dat Joost! nog steeds niet helemaal lekker.
Nieuwe reacties wel.quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:58 schreef Daklem het volgende:
nieuwe threads bij fok komen toch ook niet onderaan de pagina te staan?
Blijkbaar ben ik degene die gesnoven heb.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:09 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dus nieuwe reacties komen bij jou bovenaan te staan?
Zeer goed nieuws!quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:15 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Nieuwste Leopard 9a377a build gaat rond op diverse BT-sites....
Ik ga me niet wagen aan BETA's, dan valt er ook niks te klagen namelijkquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:15 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Nieuwste Leopard 9a377a build gaat rond op diverse BT-sites....
Ik wordt steeds jaloerzer op mensen met een macbookquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:07 schreef Dr_Crouton het volgende:
Oooohhh! Mijn MacBook is klaar om opgehaald te worden, iCentre was me alleen vergeten te bellen, maar ze boden wel hun excuses aan. Morgen maar eens na het werk het nieuwe beestje gaan ophalen.
Als m'n ratio nou boven 1.00 was.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:24 schreef Walter_Sobchak het volgende:
En wie zat hier nu ook alweer op Oink? Zoek nog steeds een invite
Een invite is wat anders dan jouw eigen account natuurlijk..quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:18 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Als m'n ratio nou boven 1.00 was.![]()
Doe ik niet moeilijk over! Stuur er maar een: mailadres in profiel.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:18 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Als m'n ratio nou boven 1.00 was.![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:11 schreef Daklem het volgende:
Ik wordt steeds jaloerzer op mensen met een macbook![]()
Ik heb net mijn knie gestoten... en ben gevallen... kan ik er wat aan doen..quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:48 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Godsamme, dan heb ik al 2gb in m'n MacBook, loopt dat Joost! nog steeds niet helemaal lekker.
Ik sluit me bij Sjoewie aan.. echt kutdinger zijn het..quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:50 schreef Sjoewe het volgende:
Kutdingen.
Geen ervaring met Bluetooth muizen, kan wel een uitkomst zijn omdat er in tegenstelling tot ander draadloze muizen geen usb ontvanger geprikt hoeft te worden in de laptopaansluiting, want de bluetooth zender zit ingebouwd.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:49 schreef lvn het volgende:
[afbeelding]
Wat is jullie mening over de mm of welke andere bluetooth muis is z'n geld meer dan waard?
Valt prima aan te wennenquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:00 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Geen ervaring met Bluetooth muizen, kan wel een uitkomst zijn omdat er in tegenstelling tot ander draadloze muizen geen usb ontvanger geprikt hoeft te worden in de laptopaansluiting, want de bluetooth zender zit ingebouwd.
Maar de MM ga ik niet gebruiken, prik gewoon een simpele Logitech Pilot Optical draadmuis in, heeft tenminste twee zichtbare knoppen en een goede maat scrollwiel. De MM ziet er werkelijk fantastisch uit, maar valt niet aan te wennen imho.
Ik ben het met anderhalf van die drie punten eens. Die 'squeeze' knoppen zijn onhandig, je moet altijd je hand verplaatsen en dan kun je net zo goed meteen een toets indrukken. Bovendien moet je ze beide gebruiken, dus je hebt maar één extra functie. Dat is één.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:49 schreef lvn het volgende:
[afbeelding]
Wat is jullie mening over de mm of welke andere bluetooth muis is z'n geld meer dan waard?
Dat. Ik krijg al RSI als ik er alleen al aan denk.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:50 schreef Sjoewe het volgende:
Kutdingen.
It's a Swiss fucking watch.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:06 schreef lvn het volgende:
Mja, ik nu een draadloos geval dat het prima doet. Alleen gebruikt ie een van m'n preciousss usb poorten. BT is dan ideaal.
@walter sobchak,
Yeah, well. The Dude abides
Wat mij betreft prima, bahalve:quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:49 schreef lvn het volgende:
[afbeelding]
Gewoon even niks met het wireless AP doen. Aanzetten als je je macbook hebt, als het goed is moet je dat ding kunnen vinden via de dat driehoekig symbooltje met die radiogolfjes, via de taakbalk. Selecteren en eventueel standaard wachtwoord invoeren en via de browser configureren.quote:Op woensdag 11 april 2007 00:24 schreef Dr_Crouton het volgende:
Goed, morgen heb ik dus mijn MacBook. Kom ik aan op het volgende punt en dat is mijn onlangs gekochte Wireless Access Point opzetten en beveiligingspassword toe te voegen.
Hoe gaat/eenvoundig is dat met OSX? Met XP kan ik met Run > cmd [Enter] > ipconfig /all [Enter] de Access Point wel vinden en dan via een browser naartoe gaan. Hoe gaat dat in OSX? Iemand een link naar een algemene stap-voor-stap pagina?
Holy mother of god. Dit gaat zo ziekelijk veel tijd besparen. Realtime HD materiaal editten, effecten erover heen pleuren uitrenderen (en geen tijd meer om onder tussen koffie te halenquote:Op woensdag 11 april 2007 00:36 schreef nietzman het volgende:
http://www.artofadambetts.com/movies/cinemarendering.mov
8 core..
Zonder ratio boven 1.00 heb je geen invites om te versturen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:24 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Een invite is wat anders dan jouw eigen account natuurlijk..
Ah, oke. Wist ik niet. Maar snap de gedachte erachter wel..quote:Op woensdag 11 april 2007 02:05 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Zonder ratio boven 1.00 heb je geen invites om te versturen.
Ik heb 'm bij m'n Mac besteld, samen met het Bluetooth keyboard. Onder andere omdat ik bij m'n PC al draadloos spul had. Ik moet zeggen dat ik d'r totaal geen problemen mee heb.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:49 schreef lvn het volgende:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 11 april 2007 00:36 schreef nietzman het volgende:
http://www.artofadambetts.com/movies/cinemarendering.mov
8 core..
Eensch.quote:Op woensdag 11 april 2007 08:26 schreef DutchErrorist het volgende:
Death Cab for Cutie (geweldige band die laatste)
Stimmt alhoewel ik me de laatste tijd ook veel betrap op Johnny Cash... enfin k ga naar de kapper tot latersquote:Op woensdag 11 april 2007 08:29 schreef Mr.Noodle het volgende:
Indie vind ik over het algemeen goed te pruimen...
Neen. in het donker lekker makkelijk typen.quote:
Heino nietquote:Op woensdag 11 april 2007 10:33 schreef Geqxon het volgende:
Je weet na een dag toch wel waar elke toets zit
Lieve geksie. Het gaat over de hotkeys voor Traktor.quote:Op woensdag 11 april 2007 10:33 schreef Geqxon het volgende:
Je weet na een dag toch wel waar elke toets zit
ja. het is magisch.quote:Op woensdag 11 april 2007 10:42 schreef Geqxon het volgende:
Dus dan start je Traktor op, en dan wordt elke toets anders?
Jouw UI.quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:51 schreef Daklem het volgende:
[..]
Ik wou er ook 1 kopen, maar ik ga toch eerst sparen voor een macbookje.
http://menu.jeweledplatypus.org/quote:Op woensdag 11 april 2007 02:15 schreef Evil_Koekje het volgende:
Weet iemand trouwens een programma (gratis als 't even kan) om de Vorige-Pauze/Play-Volgende knoppen (voor iTunes) in je menubalk te krijgen? Ik gebruikte Synergy maar die is verlopen.
quote:Op woensdag 11 april 2007 11:13 schreef Sjoewe het volgende:
10" of 12" Laptop..of toch een UMPC.. Iemand ervaring mee?
heiden
quote:
Ja windows via bootcamp tot daar aan toe, maar compleet OSX eraf pleuren...quote:
Wat sluit je precies aan enzo?quote:Op woensdag 11 april 2007 14:27 schreef Sjoewe het volgende:
[afbeelding]
Het kwaliteitsvershil met de standaard output van de MBP is echt ziekelijk goed te horen![]()
Wat een geluid
Voorlopig alleen Traktor aan een mixer via de gescheiden output. En nu is het jagen op een midi-keyboard voor een leuke prijs.quote:
in 't iPod tpoicquote:Op woensdag 11 april 2007 14:28 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Hmmm...waar is mijn 'screensaver' post nou gebleven?![]()
Dit is toch de mixer? Of versterker? Hoezo si het geluid beter dan? Kan ik hier mijn geluid ook mee opwaarderen?quote:Op woensdag 11 april 2007 14:40 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Voorlopig alleen Traktor aan een mixer via de gescheiden output. En nu is het jagen op een midi-keyboard voor een leuke prijs.
Meer info: http://www.xbox.com/en-US/community/news/2007/0408-im.htmquote:# Added H.264 video support: Up to 10 Mbps peak, Baseline, Main, and High profiles with 2 channel AAC LC.
# Added MPEG-4 Part 2 video support: Up to 5 Mbps peak, Simple Profile with 2 channel AAC LC.
# Show folder hierarchy for video content played from all devices.
# Bookmarks are stored for each video that the user plays remembering the users last location in the file as well as the aspect ratio that the user choose for that file.
# Video trick modes (fast forward, rewind, chapter skip) can now be used while downloading Video Marketplace content.
# Skip forward and backward functionality has been improved to skip to the next or previous chapter. Each video is divided into 10 “chapters” allowing you to quickly skip around video content.
# The information bar that is turned on via the On Screen Display (OSD) now shows you exactly where you are in the playback of the video file. In addition it will also show for Video Marketplace content how much of the file has been downloaded and where the “chapters” exist in the file.
# Windows Media protected content (WM-DRM) can now be streamed from the PC to the console. If the WM-DRM license is missing or corrupted then a specific error message is displayed to the user. Bookmarking is also stored for protected content.
En hier moet ik enthousiast over zijn omdat... ?quote:Op woensdag 11 april 2007 14:59 schreef Junkie het volgende:
H.264 video FTW!![]()
Ik lees net dat bij de volgende update van de XBOX 360 er H.264 video ondersteuning komt.
omdat je moeder jarig was?quote:Op woensdag 11 april 2007 15:08 schreef Tomasso het volgende:
[..]
En hier moet ik enthousiast over zijn omdat... ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |