Is toch voldoende om je gemaakte werk te laten zien en eventueel een paar wijzigingen?quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:00 schreef DemonRage het volgende:
Photoshop en autocad op een 10"/12" scherm?
12,1" heeft hooguit een resolutie van 1280x800 dacht ik.
12" MSI is het enige beetje degelijke dat je voor 1100 euro gaat krijgen volgens mij.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:01 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Is toch voldoende om je gemaakte werk te laten zien en eventueel een paar wijzigingen?
Die MSI ziet er wel ok uit idd. Packerdball heeft niet echt mijn voorkeur en die HP gaat een beetje te ver boven mijn budgetquote:Op woensdag 11 april 2007 09:14 schreef Willaaam het volgende:
[..]
12" MSI is het enige beetje degelijke dat je voor 1100 euro gaat krijgen volgens mij.
Deze twee zijn misschien ook nog wel een leuke optie. Vooral die HP.
Apple.... neh. Ze zien er wel heeel erg gelikt uit, maar toch houd iets me tegen.quote:
Die nieuwe macbooks kunnen toch ook gewoon windows draaien? Kan dat ook zonder dat osx erop staat ?quote:Op woensdag 11 april 2007 10:46 schreef Sjoewe het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat het de beste kleine laptop is. Maar ik ben Apple fanboy
In dualboot. Dan kan je bij het opstarten kiezen.quote:Op woensdag 11 april 2007 11:03 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Die nieuwe macbooks kunnen toch ook gewoon windows draaien? Kan dat ook zonder dat osx erop staat ?
Heb er een tijdje over nagedaht. gister mijn oude laptop verkocht en vandaag nog ff lopen neuzen naar wat anders. Kwam uiteindelijk op 2 laptops uit. De bovengenoemde Sony en de Dell M1210.quote:Op woensdag 11 april 2007 12:41 schreef Junkie het volgende:
De VGN-C2S/H van hierboven heeft een adviesprijs van 1.299,- Euro Incl. BTW.
Succes met je zoektocht.![]()
Kan je hem niet zelf configureren... zoja dan kan je hem nog kiezen die kaart...quote:Op maandag 18 juni 2007 14:29 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Heb er een tijdje over nagedaht. gister mijn oude laptop verkocht en vandaag nog ff lopen neuzen naar wat anders. Kwam uiteindelijk op 2 laptops uit. De bovengenoemde Sony en de Dell M1210.
Ik ga denk ik voor de Dell. Is iets kleiner dan de Sony en ook een stukkie lichter.
[afbeelding]
Hij is wel boven mijn budget maarja dat moet dan maar.![]()
Met deze configuratie.
PROCESSOR Intel® Core™2 Duo T5600 Processor (1,83 GHz, 667 MHz, 2 MB L2-cache) bewerken
BESTURINGSSYSTEEM Legitieme Windows Vista™ Home Premium - Nederlands bewerken
ONDERSTEUNINGS - SERVICES 1 jaar internationale on-site service bewerken
LCD-SCHERM 12.1 inch WXGA (1280 X 800) scherm met TrueLife™ bewerken
TOETSENBORD Intern toetsenbord - VS Int. (QWERTY) bewerken
GEHEUGEN 2.048 MB 533 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM [2 x 1.024] bewerken
HARDE SCHIJF 120 GB SATA harde schijf (5.400 rpm) bewerken
OPTISCH(E) STATION(S) 8x DVD+/-RW-combinatiestation, met software bewerken
GRAFISCHE KAART Intel®Graphics Media Accelerator 950 bewerken
HOOFDBATTERIJ 6-cel lithium-ion batterij (53 W/h)
Vreemde is alleen dat als ik een paar reviews lees van verschillende sites dat er overal vermeld word dar en een Nvidia go 7400 in zit en op de Dell site word vermeld dar er een Intel®Graphics Media Accelerator 950 in zit.![]()
Niet dan? Heb 6 maanden geleden voor het eerst een pc bij dell bestel voor me pa. Ziet er prima uit, netjes in elkaar gezet en werkt prima.quote:Op maandag 18 juni 2007 14:36 schreef Ou-Tannu het volgende:
denk dat Dell goed zit?
k bedoelde met de videokaart die er in zitquote:Op maandag 18 juni 2007 14:38 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Niet dan? Heb 6 maanden geleden voor het eerst een pc bij dell bestel voor me pa. Ziet er prima uit, netjes in elkaar gezet en werkt prima.
Ow zoquote:Op maandag 18 juni 2007 14:40 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
k bedoelde met de videokaart die er in zit![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |