anders ik ook niet meerquote:Op maandag 9 april 2007 18:46 schreef super-muffin het volgende:
anders ben ik niet origineel als ik er 1 laat zetten
Hmm, ik moet dat boek nog steeds eens een keer bestellen. Komende maand maar eens doen.quote:
Doen das leukquote:Op maandag 9 april 2007 20:01 schreef Adelante het volgende:
Ik ga morgen naar de kapper, neem de OP maar niet mee
Haha dat zou wel cool zijn jahquote:Op maandag 9 april 2007 18:38 schreef Zpottr het volgende:
Geeft die ook licht?
Ik ook weer vandaagquote:Op maandag 9 april 2007 20:08 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb weer de hele dag van mijn Macbook genoten
Is phpMyAdmin niet goed genoeg? Of zoek je een clientside app?quote:Op maandag 9 april 2007 21:13 schreef De_Hertog het volgende:
Laat ik mijn vraag in dit topic herhalen: kent iemand een goede MySQL client? CocoaMySQL kan niet met alle servers praten, en Navicat is me net iets te duur. Een klein beetje beheer en data uit de tabellen weergeven, veel meer hoef ik niet
Inderdaad, dat is wat makkelijker met verschillende servers bereiken enzo.quote:Op maandag 9 april 2007 21:15 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Is phpMyAdmin niet goed genoeg? Of zoek je een clientside app?
Wow...wat een kutherrie. En geloof 't of niet: ik heb er een nog grotere kutherrie van gemaakt in Garagebandquote:Op maandag 9 april 2007 21:03 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik vind het ook wel vet hoe Nine Inch Nails een Garageband file heeft van hun/een nieuwe single "Survivalism"...
http://yearzero.nin.com/
[afbeelding]
Reasonquote:Op maandag 9 april 2007 21:34 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Wow...wat een kutherrie. En geloof 't of niet: ik heb er een nog grotere kutherrie van gemaakt in Garageband![]()
Dat hebben ze wel eens vaker gedaan.quote:Op maandag 9 april 2007 21:03 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik vind het ook wel vet hoe Nine Inch Nails een Garageband file heeft van hun/een nieuwe single "Survivalism"...
http://yearzero.nin.com/
[afbeelding]
Pshquote:Op maandag 9 april 2007 21:34 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Wow...wat een kutherrie. En geloof 't of niet: ik heb er een nog grotere kutherrie van gemaakt in Garageband![]()
Ik zie het al helemaal voor me iedereen in een kringetje op zijn mac aan het werkquote:Op maandag 9 april 2007 21:37 schreef Xilantof het volgende:
Wanneer gaan we nou meeten?!
Of allemaal zo om een Mac Proquote:Op maandag 9 april 2007 21:44 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me iedereen in een kringetje op zijn mac aan het werk
Nee, en ik zat lekker koffie te hengsten ondertussen. Beetje met de a4 formaat wacom te stoeien. Dat bakbeest te vervloeken omdat het snoer van m'n koptelefoon te kort was en ik zodoende moest doen met de thuglife collectie van de collega verderopquote:Op maandag 9 april 2007 21:50 schreef TwyLight het volgende:
Had je je handen wel gewassen Sjoewe?
En dan zeker geilen hoe snel je je pr0n kan converteren voor de Apple TVquote:
Die converteer ik niet want de rest van de familie hoeft dat niet te zienquote:Op maandag 9 april 2007 21:55 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En dan zeker geilen hoe snel je je pr0n kan converteren voor de Apple TV
De huidige dual cores worden al meer dan 60 graden ofzo, ik denk dat ze met een quad core MBP problemen hebben om de behuizing in vaste vorm te houden.quote:Op maandag 9 april 2007 21:55 schreef Sjoewe het volgende:
Zou er trouwens nu ook een quadcore MBP komen?
quote:Op maandag 9 april 2007 21:55 schreef Sjoewe het volgende:
Voorlopig nog niet. De cpu's in de MBP zijn Core2Duo's, die al zuiniger zijn de Xeon's in de Mac Pro. Bovendien zijn het ook nog eens de extra zuinige C2D's, speciaal voor laptops gemaakt. Dus een gewone Xeon daarin zou ik echt niet verwachten. Als Intel met quad core laptop chipjes komt, kun je een Macbook Quad verwachtenquote:Op maandag 9 april 2007 21:55 schreef Sjoewe het volgende:
Besteldquote:Op maandag 9 april 2007 19:46 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Hmm, ik moet dat boek nog steeds eens een keer bestellen. Komende maand maar eens doen.
Goed bezigquote:Op maandag 9 april 2007 22:52 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ga trouwens eens een leuke externe geluidskaart kopen voor de MBP, hihihi
Ik ben nog een beetje aan het twijfelen. Op het moment heb ik nog geen midi-apparaten, maar eigenlijk loop ik al tijden te fantaseren om iig een midi-keyboard te kopen.quote:Op maandag 9 april 2007 23:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
Goed bezig
Firewire of USB? Waar ga je voor? Veel inputs voor synths? Goeie mic preamps voor mooie opnames? Veel outputs om 'em aan een mengtafel te hangen?
Je link werkt nietquote:Op maandag 9 april 2007 23:23 schreef Sjoewe het volgende:
Deze leek me eigenlijk wel erg leuk. Een beetje van alles wat.
Nu wel dusquote:
Ik kom echt in een oerwoud van keuzes terecht.quote:PreSonus heeft een hele leuke prijs/kwaliteit verhouding. Het is geen topspul, maar het is zeker ook geen rommel. Hoe ze trouwens met geluidskaarten zijn (drivers enzo) weet ik niet, maar ik heb een mic-preamp van ze en die bevalt uitstekend.
Dat rot me dus echt geen drol.quote:Op maandag 9 april 2007 23:33 schreef Geqxon het volgende:
Daarnaast heeft firewire een hoge geilheidsfactor, met name in combinatie met een Mac.
Dat zal m'n Christian Tiroler Volksmetalband leuk vindenquote:Op maandag 9 april 2007 23:36 schreef Tijn het volgende:
Voordeel van M-Audio is trouwens wel dat je er ProTools op kunt draaien, mocht je dat ooit willen.
Dat kan natuurlijk met elke geluidskaart die 4 outputs heeft welquote:Op maandag 9 april 2007 23:39 schreef Sjoewe het volgende:
Ik heb eigenlijk maar een echt verplicht onderdeel: Twee lonafhankelijk in te stellen ouputs zodat ik in Traktor deck A over het ene kanaal kan uitsturen en deck B over het andere zodat ik gewoon met m'n mixer vanaf de pc kan mixen.
Poor man's finalscratch
Ja.quote:Op maandag 9 april 2007 23:41 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk met elke geluidskaart die 4 outputs heeft wel(Ik neem ten minste aan dat je 2x stereo uit wil sturen).
quote:Op maandag 9 april 2007 23:16 schreef Geqxon het volgende:
Ik vind Parallels best wel een mooie oplossing
Maar ik begrijp ook dat je niet echt van plan bent om nu iets met een microfoon op te gaan nemen.quote:Op maandag 9 april 2007 23:45 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja.
En alles wat erbij komt is leuk.
Maar die M-Audio Fast Track Pro is dus USB 2.0. Tov bijvoorbeeld de M-Audio Firewire Audiophile, maar die heeft dan weer geen MIC-ingangen.
oplossing?quote:Op maandag 9 april 2007 23:16 schreef Geqxon het volgende:
Ik vind Parallels best wel een mooie oplossing
Ja. Je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 10 april 2007 00:08 schreef Tijn het volgende:
[..]
Maar ik begrijp ook dat je niet echt van plan bent om nu iets met een microfoon op te gaan nemen.
Je kunt natuurlijk altijd later, als je wel iets op wilt nemen, een losse preamp kopen en die op een ingang van je geluidskaart aansluiten. En als dat moment nooit komt, heb je in elk geval niks uitgegeven aan iets wat je toch nooit gebruikt.
Wat is de option knop dan?quote:Op dinsdag 10 april 2007 00:16 schreef Geqxon het volgende:
Option + Command + Esc doe ik altijd, gaat een stuk sneller dan al die "flashy" animaties.
Ja, supersnel naar het force quit schermquote:Op dinsdag 10 april 2007 00:16 schreef Geqxon het volgende:
Option + Command + Esc doe ik altijd, gaat een stuk sneller dan al die "flashy" animaties.
Nope, geen force-quit scherm. Gewoon netjes en snel naar de desktop.quote:Op dinsdag 10 april 2007 00:21 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, supersnel naar het force quit scherm
Full Screen - CoverArt en JT muziek draaien is al voldoende hoor..quote:Op dinsdag 10 april 2007 00:15 schreef DutchErrorist het volgende:
je moet eens met appeltje-esc naar frontrow gaan en dan met shift-esc weer terug... kan je moooie vroawtjes mee versier'n
Ik gebruik het om 's avonds lekker mee wakker te wordenquote:Op dinsdag 10 april 2007 00:28 schreef Sjoewe het volgende:
Ik gebruik frontrow echt zelden. Behalve als er even gepimpt moet worden voor het bezoek.
Isda?quote:Op dinsdag 10 april 2007 00:28 schreef Mr.Noodle het volgende:
JT muziek
Jawel, ze diggen J. Timbo muziek...quote:
Ik heb ooit een cd van de beste man gekregen op m'n verjaardag.quote:Op dinsdag 10 april 2007 00:41 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Jawel, ze diggen J. Timbo muziek...
Al moet ik wel zeggen dat ik enkele nummers wel oke vindt, merendeel vind ik ruk...
Ja, ik heb het ook via een vrouwmensch gekregen. Ik was even wat in de keuken aan het klaarmaken voor het eten. Zegt ze: "Zal ik eens goede muziek voor tijdens het eten opzetten" Ik naïef zoals ik ben, "ja prima" zeggen. Eten was klaar en we konden samen aan tafel, was m'n iTunes geïnfecteerd met die muziekquote:Op dinsdag 10 april 2007 00:47 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb ooit een cd van de beste man gekregen op m'n verjaardag.
"Omdat we zeker wisten dat je deze echt niet wilde hebben"![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |