Het is de soldaat niet de juristquote:Op donderdag 14 juni 2007 13:07 schreef Buschetta het volgende:
De enige respectabele oorlogsuitrusting. Een lendedoek en een goede hersencapaciteit.
Op die manier heeft deze man een compleet Engelse overheersing verslagen.
[afbeelding]
Ik hoop dat jullie oorlogsgeile mannetjes inzien dat oorlog verderfelijk is en dat een wapenuitrusting slechts voor de zwakken is.
Dat is dus totale kolder. Juist regimes die dit soort zaken onderdrukken leunen hevig op soldaten.quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:28 schreef -calimero- het volgende:
[..]
Het is de soldaat niet de jurist
Die ons het recht op een eerlijk proces gaf
Het is de soldaat niet de journalist
Die ons vrijheid van pers gaf
Het is de soldaat niet de schrijver
Die ons vrijheid van mening gaf
Het is de soldaat niet de student
Die ons het recht op demonstreren gaf
Het is de soldaat niet de politicus
Die onze grondwet beschermt en verdedigt
Het is de soldaat die zijn saluut brengt aan de vlag
Die dient onder de vlag
Wiens doodskist word bedekt met de vlag
En demonstranten de vrijheid geeft om de vlag te verbranden
Het is de soldaat
De simpele soldaat
Die aan de basis staat van onze vrijheid
zo dan.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:43 schreef Rave_NL het volgende:
ja, maar wat moeten die kikkers met die kruisjes?
In het SS handboek lopen bladeren ?quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:28 schreef -calimero- het volgende:
[..]
Het is de soldaat niet de jurist
Die ons het recht op een eerlijk proces gaf
Het is de soldaat niet de journalist
Die ons vrijheid van pers gaf
Het is de soldaat niet de schrijver
Die ons vrijheid van mening gaf
Het is de soldaat niet de student
Die ons het recht op demonstreren gaf
Het is de soldaat niet de politicus
Die onze grondwet beschermt en verdedigt
Het is de soldaat die zijn saluut brengt aan de vlag
Die dient onder de vlag
Wiens doodskist word bedekt met de vlag
En demonstranten de vrijheid geeft om de vlag te verbranden
Het is de soldaat
De simpele soldaat
Die aan de basis staat van onze vrijheid
Helaas is het waar dat van het militaire apparaat veel misbruik wordt gemaakt in de wereld, maar het militaire apparaat is een verlengstuk van de politiek, die in een democratische samenleving door het volk is gekozen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:29 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dat is dus totale kolder. Juist regimes die dit soort zaken onderdrukken leunen hevig op soldaten.
Nee jochie, dat is gebaseerd op de geschiedenis. Feiten die gebeurd zijn en waar de maatschappij op gebaseerd is.quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:51 schreef Buschetta het volgende:
[..]
In het SS handboek lopen bladeren ?
Ik heb zeker respect voor hem maar ik zou hem niet willen zijn tijden een oorlog,quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:07 schreef Buschetta het volgende:
De enige respectabele oorlogsuitrusting. Een lendedoek en een goede hersencapaciteit.
[afbeelding]
Ik hoop dat jullie oorlogsgeile mannetjes inzien dat oorlog verderfelijk is en dat een wapenuitrusting slechts voor de zwakken is.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:51 schreef Buschetta het volgende:
[..]
In het SS handboek lopen bladeren ?
Hij had het vast geprobeerd.quote:Of had jij meneer A. Hitler willen overtuigen met je spandoek en stikkers.
Nee, ook dat is geklets. Bovendien, als het waar zou zijn, ondersteunt het nog steeds niet dat maffe opsomminkje van je. Want als het is zoals jij stelt, hebben die gekozen politici daar al voor gezorgd. Niet de soldaten.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:27 schreef -calimero- het volgende:
[..]
Helaas is het waar dat van het militaire apparaat veel misbruik wordt gemaakt in de wereld, maar het militaire apparaat is een verlengstuk van de politiek, die in een democratische samenleving door het volk is gekozen.
Ga bomenknuffelen. Waar was Ghandi toen zes miljoen joden naar de gaskamers werden vervoerd?quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:07 schreef Buschetta het volgende:
[afbeelding]
Niet zo'n heel goed voorbeeld.quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:54 schreef franske19 het volgende:
[..]
Ga bomenknuffelen. Waar was Ghandi toen zes miljoen joden naar de gaskamers werden vervoerd?
Um, in India, misschien?quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:54 schreef franske19 het volgende:
[..]
Ga bomenknuffelen. Waar was Ghandi toen zes miljoen joden naar de gaskamers werden vervoerd?
Helaas. De Indiers hebben hun onafhankelijkheid van Groot-Brittannie toch echt aan iemand anders te danken:quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:07 schreef Buschetta het volgende:
[afbeelding]
Wat een extreem domme conclusie weer. He, het zijn diezelfde soldaten die dergelijke regimes omverwerpen, du'h!quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:29 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dat is dus totale kolder. Juist regimes die dit soort zaken onderdrukken leunen hevig op soldaten.
Zelden, dus. Maar ja, van een geschiedenis nitwit als jij verwachtte ik niet anders. Als soldaten al een dergelijk regime omverwerpen is het alleen om het te vervangen door een dergelijk regime van hun eigen signatuur.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:49 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Wat een extreem domme conclusie weer. He, het zijn diezelfde soldaten die dergelijke regimes omverwerpen, du'h!
Zelden? Zelden? Man, per defintie vallen dergelijke regimes door oplegging. Een enkele uitzondering daargelaten.quote:
Hoor haar, 1 boekje heeft ie gelezen en hij kan het niet nalaten telkens uit dat eene boekje te citeren. Maar een logisch verband erin vinden is te moeilijk voor je, het enige wat je kan is uit een klaar staand word-documentje verwijzingen knippen-plakken.quote:Maar ja, van een geschiedenis nitwit als jij verwachtte ik niet anders.
Wat een bullshit. Wat een gelul van een dronken aardbei en zo enorm bezijden de waarheid. Wonen wij nu in een totalitaire staat dan?quote:Als soldaten al een dergelijk regime omverwerpen is het alleen om het te vervangen door een dergelijk regime van hun eigen signatuur.
Juist wel een treffend voorbeeld. De Amerikanen/Engelsen/Canadezen/Russen etc offerden honderd duizenden jongens op in een oorlog die tientallen miljoenen levens heeft gered.quote:
Laat ik nou altijd gedacht hebben dat er eerst een aantal miljoenen mensen omgekomen waren in de kampen.quote:Op zondag 17 juni 2007 20:07 schreef franske19 het volgende:
[..]
Juist wel een treffend voorbeeld. De Amerikanen/Engelsen/Canadezen/Russen etc offerden honderd duizenden jongens op in een oorlog die tientallen miljoenen levens heeft gered.
quote:Op maandag 18 juni 2007 11:55 schreef denka het volgende:
Mensen laten we ontopic blijven en ons niet van de wijs laten brengen door Buschetta. Als deze zo graag wil discussieren dan maakt hij maar een topic aan waarin dit mogelijk is. Tevens heeft hij nog niet eens naar de OP gekeken die toch echt luid Post hier je favoriete oorlogsuitrusting. Het mag van alles zijn
Dus laten we dit blijven doen en discussies over oorlog, dood, verderf, schuldigen, etc..etc..stoppen.
![]()
DUS ook Ghandi in z'n lende doek strijdend tegen de Engelsen.quote:Post hier je favoriete oorlogsuitrusting. Het mag van alles zijn
Bij het Geallieerde opperbevel in ieder geval wel, ja.quote:Op maandag 18 juni 2007 11:47 schreef Prosac het volgende:
En het was natuurlijk ook algemeen bij iedereen bekend dat er concentratiekampen waren waar mensen systematisch omgelegd werden.
"algemeen bij iedereen"quote:Op maandag 18 juni 2007 12:24 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Bij het Geallieerde opperbevel in ieder geval wel, ja.
Helemaal met je eens.quote:Op maandag 9 april 2007 19:31 schreef DivineJester het volgende:
Geef mij dan maar de Samurai
[afbeelding]
Dat is dus gewoon niet waar. Dat wist men wel. En Hitler heeft er ook nooit echt een geheim van gemaakt.quote:Op maandag 18 juni 2007 17:10 schreef Pumatje het volgende:
hmwoa dit is onzeker, is nooit uitspraak over gedaan dus weet je niet.
Uiteraard waren ze op de hoogte van jodenvervolging.
Maar ze hadden geen idee dat er uitroeiing op zo'n immense schaal plaastvond.
Goed... bronnen graag.quote:Op maandag 18 juni 2007 17:18 schreef Megumi het volgende:
[..]
Dat is dus gewoon niet waar. Dat wist men wel. En Hitler heeft er ook nooit echt een geheim van gemaakt.
idd de duitsers deden er alles aan om het geheim te houdenquote:
"wir haben es nicht gewußt"quote:Op maandag 18 juni 2007 19:11 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
idd de duitsers deden er alles aan om het geheim te houden
Die bekende zin is na de oorlog ontstaan en niet tijdens, ook kwamen die van Duitsers of Oostenrijkers af, de buitenwereld wist hier niet veel vanaf, pas later in de oorlog werden de kampen ontdekt door luchtfoto's maar durfden ze nog niet te denken dat op een schaal die ze niet voor mogenlijk hielden een compleet ras uitgemoord.quote:
oja .. die shit is aanquote:
ahhahaha .. lijkt me heel vervelend om daar in te vechtequote:Op maandag 2 juli 2007 23:47 schreef Witchfynder het volgende:
Kijk, dit aantrekken en dan een bloedbad aanrichten. Dán ben je de man wat mij betreft..
[afbeelding]
valt wel mee hoor, die muts en cape hinderen niet in het gevecht, harnassen zijn moeilijkerquote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:00 schreef Burakius het volgende:
[..]
ahhahaha .. lijkt me heel vervelend om daar in te vechte![]()
duidelijk nog nooit zwaard/sabel/enig ander degen gevochten..quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:47 schreef EricT het volgende:
[..]
valt wel mee hoor, die muts en cape hinderen niet in het gevecht, harnassen zijn moeilijker
wel dusquote:Op dinsdag 3 juli 2007 02:12 schreef Pumatje het volgende:
[..]
duidelijk nog nooit zwaard/sabel/enig ander degen gevochten..
Ach, normaal zit hier een paard onder.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:00 schreef Burakius het volgende:
[..]
ahhahaha .. lijkt me heel vervelend om daar in te vechte![]()
wordt hier niet warm of koud van..quote:Op maandag 2 juli 2007 23:23 schreef Burakius het volgende:
[..]
oja .. die shit is aanIk voel em hehehe
Dat is inderdaad erg vet
nu nog een paar coole
[afbeelding]
geen idee?
[afbeelding]
janitsaar boogschutter
-lama-quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:20 schreef Pumatje het volgende:
[..]
wordt hier niet warm of koud van..
wat vind je zo mooi eraan ?
oke dan, dan ben je toch nog wel o.k.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:36 schreef Pumatje het volgende:
gewoon, de outfits stralen geen stoerheid oid uit..
vind die scaracenen ( geen idee of ik het zo correct schrijf ) daarintegen wel enorm toffe kerels.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |