Bij het Geallieerde opperbevel in ieder geval wel, ja.quote:Op maandag 18 juni 2007 11:47 schreef Prosac het volgende:
En het was natuurlijk ook algemeen bij iedereen bekend dat er concentratiekampen waren waar mensen systematisch omgelegd werden.
"algemeen bij iedereen"quote:Op maandag 18 juni 2007 12:24 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Bij het Geallieerde opperbevel in ieder geval wel, ja.
Helemaal met je eens.quote:Op maandag 9 april 2007 19:31 schreef DivineJester het volgende:
Geef mij dan maar de Samurai
[afbeelding]
Dat is dus gewoon niet waar. Dat wist men wel. En Hitler heeft er ook nooit echt een geheim van gemaakt.quote:Op maandag 18 juni 2007 17:10 schreef Pumatje het volgende:
hmwoa dit is onzeker, is nooit uitspraak over gedaan dus weet je niet.
Uiteraard waren ze op de hoogte van jodenvervolging.
Maar ze hadden geen idee dat er uitroeiing op zo'n immense schaal plaastvond.
Goed... bronnen graag.quote:Op maandag 18 juni 2007 17:18 schreef Megumi het volgende:
[..]
Dat is dus gewoon niet waar. Dat wist men wel. En Hitler heeft er ook nooit echt een geheim van gemaakt.
idd de duitsers deden er alles aan om het geheim te houdenquote:
"wir haben es nicht gewußt"quote:Op maandag 18 juni 2007 19:11 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
idd de duitsers deden er alles aan om het geheim te houden
Die bekende zin is na de oorlog ontstaan en niet tijdens, ook kwamen die van Duitsers of Oostenrijkers af, de buitenwereld wist hier niet veel vanaf, pas later in de oorlog werden de kampen ontdekt door luchtfoto's maar durfden ze nog niet te denken dat op een schaal die ze niet voor mogenlijk hielden een compleet ras uitgemoord.quote:
oja .. die shit is aanquote:
ahhahaha .. lijkt me heel vervelend om daar in te vechtequote:Op maandag 2 juli 2007 23:47 schreef Witchfynder het volgende:
Kijk, dit aantrekken en dan een bloedbad aanrichten. Dán ben je de man wat mij betreft..
[afbeelding]
valt wel mee hoor, die muts en cape hinderen niet in het gevecht, harnassen zijn moeilijkerquote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:00 schreef Burakius het volgende:
[..]
ahhahaha .. lijkt me heel vervelend om daar in te vechte![]()
duidelijk nog nooit zwaard/sabel/enig ander degen gevochten..quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:47 schreef EricT het volgende:
[..]
valt wel mee hoor, die muts en cape hinderen niet in het gevecht, harnassen zijn moeilijker
wel dusquote:Op dinsdag 3 juli 2007 02:12 schreef Pumatje het volgende:
[..]
duidelijk nog nooit zwaard/sabel/enig ander degen gevochten..
Ach, normaal zit hier een paard onder.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:00 schreef Burakius het volgende:
[..]
ahhahaha .. lijkt me heel vervelend om daar in te vechte![]()
wordt hier niet warm of koud van..quote:Op maandag 2 juli 2007 23:23 schreef Burakius het volgende:
[..]
oja .. die shit is aanIk voel em hehehe
Dat is inderdaad erg vet
nu nog een paar coole
[afbeelding]
geen idee?
[afbeelding]
janitsaar boogschutter
-lama-quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:20 schreef Pumatje het volgende:
[..]
wordt hier niet warm of koud van..
wat vind je zo mooi eraan ?
oke dan, dan ben je toch nog wel o.k.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:36 schreef Pumatje het volgende:
gewoon, de outfits stralen geen stoerheid oid uit..
vind die scaracenen ( geen idee of ik het zo correct schrijf ) daarintegen wel enorm toffe kerels.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |