quote:Op maandag 9 april 2007 16:06 schreef VoreG het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=RB-wUgnyGv0
Verdomme en ik maar altijd wachten op vrouwen die zich nog moeten omkleden, dat duurt uren! Zie je wel dat het sneller kan.
best wel goedquote:
Zijn zij ook gewoon open met pasen? Daar gaat de monopolie!quote:Op maandag 9 april 2007 17:20 schreef golfer het volgende:
Zo, even stukkie gewandeld en bij ons dorpskroegje een lekker biertje op het terras gedronken.
Er was live muziek, dat heb ik hier nog niet gehoordquote:Op maandag 9 april 2007 17:24 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Zijn zij ook gewoon open met pasen? Daar gaat de monopolie!
Vrijdagavond jamsessiequote:Op maandag 9 april 2007 17:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Er was live muziek, dat heb ik hier nog niet gehoord![]()
Goeie sex gehad dus ?quote:
Met 40.000 man in de Kuipquote:
Hij ging er vier keer inquote:
De Feyenoorders werden goed gedekt.quote:
wat een inkoppers..quote:
OKee dat zegt genoegquote:Op maandag 9 april 2007 19:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
2e paasdag en druk op de meubelboulevard waar IKEA ook staat? hoe koooooooom je erbij
Het zal toch niet.quote:Op maandag 9 april 2007 19:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
2e paasdag en druk op de meubelboulevard waar IKEA ook staat? hoe koooooooom je erbij
ow en het meest stomme was dat al die mensen stront chagerijnig waren? hallo, ze hebben vrij en het is lekker weer, take it easy, maar nee hoorquote:
Wie?quote:Op maandag 9 april 2007 19:56 schreef pascalheister het volgende:
jan en yolante gaan op vakantie, die jan heeft het weer goed voor elkaar
Zozo die Jan tochquote:
Dievegge, groot woordquote:
het boeit me verder niets ofzo hoorquote:Op maandag 9 april 2007 20:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dievegge, groot woord
ze had dat blad duidelijk onder haar arm. Als ze het echt had willen stelen had ze het wel in haar tasje gedaan.
Okeequote:Op maandag 9 april 2007 20:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
het boeit me verder niets ofzo hoorhad alleen dat gene meegekregen dat ze was opgepakt.
Gegeten met opa&oma via de webcam erbij, vond Axel erg leukquote:
Nog iets gehoord van Eiland??quote:Op maandag 9 april 2007 21:35 schreef SCH het volgende:
Wat een raar haar heeft EW gekregen
Je mist de andere sexe wel heel erg, als je bij zo'n foto direct aan een vrouw moet denken.quote:
Nou SCH dacht hetzelfde volgens mij mist ie de andere sexe niet echtquote:Op maandag 9 april 2007 21:44 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Je mist de andere sexe wel heel erg, als je bij zo'n foto direct aan een vrouw moet denken.
Oke het nieuws van Donderdag heb ik ff gemist..quote:
Niet aan een vrouw, maar aan JOUW vrouw. Wees eerlijk, het lijkt sprekendquote:Op maandag 9 april 2007 21:44 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Je mist de andere sexe wel heel erg, als je bij zo'n foto direct aan een vrouw moet denken.
Dat ie nog zeker een week moest blijven - Eilandinnetje heeft een account genomen hierquote:Op maandag 9 april 2007 21:47 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Oke het nieuws van Donderdag heb ik ff gemist..
wat was het nieuws?
Eilandenette, al lijkt me de kans aanwezig dat zij het niet is, die achter het account zitquote:Op maandag 9 april 2007 21:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat ie nog zeker een week moest blijven - Eilandinnetje heeft een account genomen hier
Welkequote:Op maandag 9 april 2007 21:53 schreef pascalheister het volgende:
hallo
dat waren weer 3 filmpjes vandaag, ff wennen weer
The Asphalt Jungle (John Huston, 1950) met een jonge Marilyn Monroequote:
Hoezo niet?quote:Op maandag 9 april 2007 21:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Eilandenette, al lijkt me de kans aanwezig dat zij het niet is, die achter het account zit
Ik zeg niet dat zij het absoluut niet is, ik heb gewoon mijn twijfels.quote:
Gezellig gehad?quote:Op maandag 9 april 2007 22:24 schreef sjimz het volgende:
En weer thuis na wat bezoekjes in brabant!
Jazeker,quote:
Okeequote:Op maandag 9 april 2007 22:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jazeker,
We zijn op bezoek bij de tweelingzus van mijn vriendin geweest die iets met mijn beste vriend heeft.
Dus eigenlijk zijn we ook bij een vriend van mij op bezoek geweest.
En even koffie bij mijn ouders gedronken, die ik sinds de creamtie van mijn opa niet meer had gezien.
Avondquote:Op maandag 9 april 2007 22:31 schreef Gollemrulez het volgende:
Moi.
Ah, leuke situatie.quote:Op maandag 9 april 2007 22:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jazeker,
We zijn op bezoek bij de tweelingzus van mijn vriendin geweest die iets met mijn beste vriend heeft.
Dus eigenlijk zijn we ook bij een vriend van mij op bezoek geweest.
En even koffie bij mijn ouders gedronken, die ik sinds de creamtie van mijn opa niet meer had gezien.
Dat is dus bij mijn pa en ma ook zo, zo heb ik een nicht en neef die dubbele familie zijnquote:Op maandag 9 april 2007 22:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
De broer van m'n vader is met de zus van m'n moeder getrouwd, ik ken het dus wel zoiets.
Het zijn toch geen 2 een-eiige tweelingen he ?quote:Op maandag 9 april 2007 22:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ah, leuke situatie.![]()
De broer van m'n vader is met de zus van m'n moeder getrouwd, ik ken het dus wel zoiets.
Die van mij of die van vaduz?quote:Op maandag 9 april 2007 22:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het zijn toch geen 2 een-eiige tweelingen he ?
Haha, wat een toeval.quote:Op maandag 9 april 2007 22:37 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat is dus bij mijn pa en ma ook zo, zo heb ik een nicht en neef die dubbele familie zijn![]()
ik duidde op de post van Vaduz, maar jij mag ook wel antwoorden hoorquote:
Omdat ik het over een tweeling had en vaduz volgens mij niet.quote:Op maandag 9 april 2007 22:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ik duidde op de post van Vaduz, maar jij mag ook wel antwoorden hoor
En ik had het over je ouders en oom en tante. Niet over je aanstaande vrouw en aanstaande schoonzusquote:Op maandag 9 april 2007 22:44 schreef sjimz het volgende:
[..]
Omdat ik het over een tweeling had en vaduz volgens mij niet.
En mijn vriendin en haar tweelingzus zijn zo verschillend als dag en nacht![]()
Nee mijn ouders en oom en tante zijn geen tweeling.quote:Op maandag 9 april 2007 22:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En ik had het over je ouders en oom en tante. Niet over je aanstaande vrouw en aanstaande schoonzus
Zijn dat Tweelingen ?
Dat wist ik alquote:Op maandag 9 april 2007 22:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee mijn ouders en oom en tante zijn geen tweeling.
Mijn toekomstige vrouw en schoonzus echter wel![]()
ik schakel over naar whiskyquote:Op maandag 9 april 2007 23:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Pilsje dan maar na die familieverhalen?
Graagquote:Op maandag 9 april 2007 23:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Pilsje dan maar na die familieverhalen?
Lang leve de inteelt.quote:Op maandag 9 april 2007 22:37 schreef sjimz het volgende:
Dat is dus bij mijn pa en ma ook zo, zo heb ik een nicht en neef die dubbele familie zijn![]()
Trusteh, clauwtje.quote:
zie je over 25 minuetn danquote:
In geboortedorp was volgens mij wel iemand die met z'n nicht was getrouwdquote:
Truste piepquote:Op maandag 9 april 2007 23:36 schreef tong80 het volgende:
Tong gaat na de briljante kromme met een lach naar bed. Trusten piepels
Ben je al over de teleurstelling van de fotofok heen?quote:
quote:Op maandag 9 april 2007 23:42 schreef Againzender het volgende:
Married with children is best leuk om weer eens te zien
bij mij ook puur toeval iddquote:Op dinsdag 10 april 2007 00:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..], stom toevallig ook een stukje van gezien net
.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 00:19 schreef Againzender het volgende:
krijg godverdiomme ook maar de tyfus allemaal. als er morgen ook maar iemand iets loopt te zeiken op mijn afdeling kan hij/zij even flink de wind van voren krijgen van mij
Way to go!quote:Op dinsdag 10 april 2007 00:19 schreef Againzender het volgende:
krijg godverdiomme ook maar de tyfus allemaal. als er morgen ook maar iemand iets loopt te zeiken op mijn afdeling kan hij/zij even flink de wind van voren krijgen van mij
Je hebt hopelijk wel eieren gegeten vanavond.quote:Op dinsdag 10 april 2007 00:19 schreef Againzender het volgende:
Ik ook tweeling zijnquote:
ik heb nog 3 lesdagen en dan nog een tentamen weekquote:Op dinsdag 10 april 2007 08:30 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Mogge.
Zo weer school, leuk, leuk.
Die heb ik al gehad, maar mijn eerste examen is al over iets meer dan 3 weken.quote:Op dinsdag 10 april 2007 08:40 schreef borisz het volgende:
[..]
ik heb nog 3 lesdagen en dan nog een tentamen week![]()
en dat is ? Ik begin gewoon op de 16de met NLquote:Op dinsdag 10 april 2007 08:47 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Die heb ik al gehad, maar mijn eerste examen is al over iets meer dan 3 weken.
Engels IB.quote:Op dinsdag 10 april 2007 08:48 schreef borisz het volgende:
[..]
en dat is ? Ik begin gewoon op de 16de met NL
Ja omdat Holleeder er in ligtquote:Op dinsdag 10 april 2007 09:30 schreef RayMania het volgende:
Allemaal politiewagens bij het LUMC hier, en zo'n huisje. En er rijden auto's rond door Leiden.
Alleen jammer dat ze Man United-Roma niet laten zien.quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:38 schreef RayMania het volgende:
Lekkere week voetbal deze week. Valencia - Chelsea, Liverpool - PSV, Werder - AZ, Ajax - NAC.
u mag nooit meer radenquote:
Super, erg lekker weer, zaterdag was helemaal top, bij die boat race tussen Cambridge en Oxford (en 's avonds de uitslag van NEC-PSV), zondag veel geslenterd en in de parken doorgebracht en maandag een beetje wezen shoppen en moesten we ook al weer terug.quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:04 schreef RayMania het volgende:
Hey Suijk, hoe was het in Londen?
quote:
Erfenissen leveren fiscus opnieuw meer op
Uitgegeven: 10 april 2007 10:17
AMSTERDAM - De totale opbrengst van de successierechten is vorig jaar gestegen naar ruim 1,8 miljard euro. Dat is bijna zeven procent meer dan in 2005, meldt het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) dinsdag.
Successierechten zijn de belastingen op erfenissen en schenkingen. De opbrengst van de successierechten neemt sinds 2003 gestaag toe, meldt het CBS, ondanks het feit dat het aantal sterfgevallen in Nederland de afgelopen jaren licht daalt.
Als voornaamste oorzaak voor de stijging noemt het CBS dat de vermogens van huishoudens zijn gestegen, bijvoorbeeld door de stijging van de huizenprijzen en de waarde van aandelenbezit.
Nog een beetje lekker weer gehad?quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:34 schreef Suijk het volgende:
[..]
Super, erg lekker weer, zaterdag was helemaal top, bij die boat race tussen Cambridge en Oxford (en 's avonds de uitslag van NEC-PSV), zondag veel geslenterd en in de parken doorgebracht en maandag een beetje wezen shoppen en moesten we ook al weer terug.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:44 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nog een beetje lekker weer gehad?
quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:34 schreef Suijk het volgende:
[..]
Super, erg lekker weer, zaterdag was helemaal top, bij die boat race tussen Cambridge en Oxford (en 's avonds de uitslag van NEC-PSV), zondag veel geslenterd en in de parken doorgebracht en maandag een beetje wezen shoppen en moesten we ook al weer terug.
ja mn ticket is al geregeldquote:Op dinsdag 10 april 2007 08:59 schreef borisz het volgende:
High stakes poker seizoen 3 is alweer afgelopen
gelukkig wordt in mei seizoen 4 opgenomen![]()
Ach Engeland, je kent het he. Regen, regen, regen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:50 schreef sjimz het volgende:
Nog lekker weer in Engeland gehad Suijk?
idd, dat is echte diefstal, bovendie zijn de percentages echt schandalig als je niet eens familie bentquote:Op dinsdag 10 april 2007 10:43 schreef appelsientje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik vind dat echt de meeste belachelijke belasting regel die er is..
Lijkenpikkerij noem je zoietsquote:Op dinsdag 10 april 2007 10:43 schreef appelsientje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Iig niet verslechterd, dat is mooiquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:30 schreef SCH het volgende:
Bericht van Eilanden:
Het gaat op zich veel beter met hem, hij voelt zich beter en ziet er ook veel beter uit maar de resultaten van de onderzoeken zijn nog steeds niet zo goed dat de medicatie gestopt kan worden. Voorlopig dus nog geen bericht dat hij naar huis mag maar ik heb de indruk dat dat vanmiddag weer anders kan zijn.
Goed bericht.. (je bent wel een SCHatje dat je langs gaat bij hemquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:30 schreef SCH het volgende:
Bericht van Eilanden:
Het gaat op zich veel beter met hem, hij voelt zich beter en ziet er ook veel beter uit maar de resultaten van de onderzoeken zijn nog steeds niet zo goed dat de medicatie gestopt kan worden. Voorlopig dus nog geen bericht dat hij naar huis mag maar ik heb de indruk dat dat vanmiddag weer anders kan zijn.
Ja, ik stond daar ook. Vlakbij de start. Enorm veel volk, maar wel supergezellig. Wel leuk om eens mee te maken!quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Nog een stuk van The Boat Race gezien Suijk, wát een volk langs de kant joh.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:30 schreef SCH het volgende:
Bericht van Eilanden:
Wat dacht je dan van die gevallen waarbij eerst opa overlijdt, en dus oma een hoop belasting mag gaan betalen (Helemaal 'leuk' als die waarde vrijwel uitsluitend uit goederen bestaat en niet uit centen - kun je je huis gaan verkopenquote:Op dinsdag 10 april 2007 10:43 schreef appelsientje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Valt Holleder op z'n kamer niet te regelen, kun je leuke verhalen mee uitwisselen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Dank SCH, die jongen zal zich stierlijk vervelen denk ik.
Very gayquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:58 schreef Suijk het volgende:
Jouw tips waren op zaterdag uitverkocht. Maar we hebben wel rondgelopen in Soho op zaterdag avond en dan kijk je al je ogen uit! Erg gezellig (en vreemd soms).
psssst SCH... zie mijn laatste vraagquote:
Dé Peter Bram???quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:38 schreef RayMania het volgende:
Againzender! Ik zag Peter Bram vandaag.
AZ weet wel wie. Studiegenoot van hem vroeger ofzo, en die werkt bij mijn stageplekquote:
Kan Ailantsjwijffie nu ineens NL? Of heb je het vertaaldquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:30 schreef SCH het volgende:
Bericht van Eilanden:
Goeie muziek bossie om me eens op de keuken uit te levenquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:01 schreef Bos81 het volgende:
* Bos81 zet nog even lekker Iron Maiden op in Hools. Druk is het toch niet
Met alle plezierquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Goeie muziek bossie om me eens op de keuken uit te leven
Zet maar wat harder!
OKee, dan hoeven we jou niet te zeggen, dat je je moet realiseren dat je in de gouden jaren leeft.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:25 schreef RayMania het volgende:
Maar ik verspil mijn tijd zoekend naar verspilde jaren helemaal niet.
Van watquote:
Jawel.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:45 schreef RayMania het volgende:
. Ik zal maar niks over die ruzie in FC vertellen.
ga je nu ook hier zielig zitten doen? Triest hoorquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:45 schreef RayMania het volgende:
Oh, je gaat nu doen alsof het koek en ei is tussen ons? Lekker ben jij, een lekkere collega-mod. Ik zal maar niks over die ruzie in FC vertellen
.
Krijg de vogelgriepquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ga je nu ook hier zielig zitten doen? Triest hoor
Maar... maar... Dat is besmettelijk!quote:
Een grote bak zoute popcorn alstublieft.quote:
Dat is dan 3 euro en 75 cent.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Een grote bak zoute popcorn alstublieft.
quote:
afzetter!quote:
Best goedkoop. Past alleen niet in de kast, die bak van jou.quote:
quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]ga jij eerst nou maar veel leren!op dieet!
quote:
Welk gedeelte van de les: Mankind is treacherous. heb je nu niet gehad...quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:45 schreef RayMania het volgende:
Oh, je gaat nu doen alsof het koek en ei is tussen ons? Lekker ben jij, een lekkere collega-mod.
EnGCatjuh wilde een grote bak en die heeft hij gekregenquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:08 schreef borisz het volgende:
Bos werkte zeker bij in een bios dat hij zoveel wilt heben voor een bakje popcorn
[afbeelding]
Bij Cineworld zeker. Belachelijk daarzo.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:08 schreef borisz het volgende:
Bos werkte zeker bij in een bios dat hij zoveel wilt heben voor een bakje popcorn
[afbeelding]
Ik neem altijd mijn eigen drinken en eten mee, maar dat doe ik bij iedere biosquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Bij Cineworld zeker. Belachelijk daarzo.
Het scheelt je zeker een slok op een bak popcorn ja.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:14 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik neem altijd mijn eigen drinken en eten mee, maar dat doe ik bij iedere bios![]()
En zo is hetquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:11 schreef Bos81 het volgende:
So Understand. Don't waste your time always searching for those wasted years
Precies en in het vervolg eerst nadenken voor je me van afzetterij beschuldigtquote:
Die voelt zich ver verheven boven appelsquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:37 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Anders jat Xena ze?
Ik ben ook heel blij met je popcorn. Alleen moet ik een goede manier te verzinnen om het te bewaren, want ik krijg het vandaag niet allemaal op, hoor.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Precies en in het vervolg eerst nadenken voor je me van afzetterij beschuldigt![]()
Is Xena ook lastig qua voer? Bellefleur wil alleen maar dure merkenquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Die voelt zich ver verheven boven appels![]()
Maar daar heet ze ook Bellefleur voor.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:40 schreef borisz het volgende:
[..]
Is Xena ook lastig qua voer? Bellefleur wil alleen maar dure merken![]()
Xena zit de hele dag aan de riem dus die heeft niks te willen...quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:40 schreef borisz het volgende:
[..]
Excuse me, maar dat klinkt als een hockeytrutje.quote:
Maar dan wel een lelijk hockeytrutje.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:44 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Excuse me, maar dat klinkt als een hockeytrutje.
Hij woont ook aan t randje van Velsen Zuid... Hockeytrutjesregioquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:44 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Excuse me, maar dat klinkt als een hockeytrutje.
Dat is aan de kant van BLoemendaal enzoquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Hij woont ook aan t randje van Velsen Zuid... Hockeytrutjesregio
Klopt. En Driehuis enzo. Voor de Hans Klokken van de maatschappij.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is aan de kant van BLoemendaal enzo
(no offence voor BLuezz en Golfer, maar het is nu eenmaal zo in een rijke plaats)
Voor mensen die zich Bloemendaal niet kunnen permitteren.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hij woont ook aan t randje van Velsen Zuid... Hockeytrutjesregio
Die vreet alles, Belle-Fleur is verwendquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:40 schreef borisz het volgende:
Jij moest werken tot half negenquote:
Op dat punt lijkt ie op jou, dus.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:54 schreef borisz het volgende:
maar poes doet niks meer dan liggen en slapen en om eten zeuren![]()
Nee. We mochten van 4 tot half 9 gaan spiegelen. Ik heb vanavond wel betere dingen te doen, dus ik mocht naar huis.quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jij moest werken tot half negen
Ben je ontslagen of zo ?
Ja samen met Vincent Bijloquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:13 schreef Suijk het volgende:
Ben jij die kijker naar dat programma?
Stevie Wonder schijnt het ook erg leuk te vinden.quote:
Uutkiek'n hequote:Op dinsdag 10 april 2007 18:14 schreef Da_Sandman het volgende:
Goedenavond.
Lekker gewerkt, nu even eten en dan voor het eerst sinds begin december trainen.
ik volg alleen de uitzendingen op tv, niet de streams, maar dat alleen al is bijzonder vermakelijk.quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:12 schreef tong80 het volgende:
Mensen die nooit naar de gouden kooi kijken moeten dat vanavond een keertje wel doen.
Er vallen nog net geen dooien.
Je moet een naam verzinnen voor je kat en uit alles wat je kon kiezen is het Bellefleur geworden? Beetje het Massaschoen idee.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:40 schreef borisz het volgende:
[..]
optie 2 meestal, maar als je poes roept luistert ze ookquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:32 schreef VoreG het volgende:
Hoe spreek je het trouwens uit? Is het Bellefleurrrrrrrrrr of belluhflur
Uit luiheid?quote:
En waarom verder dan? Je vindt t gewoon een kutnaam?quote:
dat is standaard elke dagquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:12 schreef tong80 het volgende:
Mensen die nooit naar de gouden kooi kijken moeten dat vanavond een keertje wel doen.
Er vallen nog net geen dooien.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:29 schreef borisz het volgende:
Bellefleur is trouwens Bellefleur genoemd uit astrix en obelix.Astrix is een zwarte kater alleen is die naar goede kennissen verhuist omdat hij meer ruimte nodig had dan bij ons oude huis.
spreekt lekker makkelijk uitquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:43 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
En waarom verder dan? Je vindt t gewoon een kutnaam?
nee hoorquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:46 schreef Bos81 het volgende:
Lapo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |