quote:Op maandag 9 april 2007 16:06 schreef VoreG het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=RB-wUgnyGv0
Verdomme en ik maar altijd wachten op vrouwen die zich nog moeten omkleden, dat duurt uren! Zie je wel dat het sneller kan.
best wel goedquote:
Zijn zij ook gewoon open met pasen? Daar gaat de monopolie!quote:Op maandag 9 april 2007 17:20 schreef golfer het volgende:
Zo, even stukkie gewandeld en bij ons dorpskroegje een lekker biertje op het terras gedronken.
Er was live muziek, dat heb ik hier nog niet gehoordquote:Op maandag 9 april 2007 17:24 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Zijn zij ook gewoon open met pasen? Daar gaat de monopolie!
Vrijdagavond jamsessiequote:Op maandag 9 april 2007 17:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Er was live muziek, dat heb ik hier nog niet gehoord![]()
Goeie sex gehad dus ?quote:
Met 40.000 man in de Kuipquote:
Hij ging er vier keer inquote:
De Feyenoorders werden goed gedekt.quote:
wat een inkoppers..quote:
OKee dat zegt genoegquote:Op maandag 9 april 2007 19:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
2e paasdag en druk op de meubelboulevard waar IKEA ook staat? hoe koooooooom je erbij
Het zal toch niet.quote:Op maandag 9 april 2007 19:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
2e paasdag en druk op de meubelboulevard waar IKEA ook staat? hoe koooooooom je erbij
ow en het meest stomme was dat al die mensen stront chagerijnig waren? hallo, ze hebben vrij en het is lekker weer, take it easy, maar nee hoorquote:
Wie?quote:Op maandag 9 april 2007 19:56 schreef pascalheister het volgende:
jan en yolante gaan op vakantie, die jan heeft het weer goed voor elkaar
Zozo die Jan tochquote:
Dievegge, groot woordquote:
het boeit me verder niets ofzo hoorquote:Op maandag 9 april 2007 20:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dievegge, groot woord
ze had dat blad duidelijk onder haar arm. Als ze het echt had willen stelen had ze het wel in haar tasje gedaan.
Okeequote:Op maandag 9 april 2007 20:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
het boeit me verder niets ofzo hoorhad alleen dat gene meegekregen dat ze was opgepakt.
Gegeten met opa&oma via de webcam erbij, vond Axel erg leukquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |