Ik blijf dit plaatje geniaal vindenquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:40 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dit is niet iets wat ik hoop hoor
Omdat ie zo leuk is in tweevoud:
[afbeelding]
[afbeelding]
We staan nu al 8(?) goals achter op AZ in doelsaldo. Er van uitgaande dat AZ alles nu wint komen daar nog een zooitje goals bij. Dat zie ik Ajax echt niet inhalen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:12 schreef PizzaSalami het volgende:
Gezien het programma zou je het op doelsaldo moeten kunnen gaan halen.
Moet psv alleen nog wel een keertje punten laten liggen.
Ok, ik houd toch wel een beetje van je.....quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:15 schreef SiemeN het volgende:
[..]
We staan nu al 8(?) goals achter op AZ in doelsaldo. Er van uitgaande dat AZ alles nu wint komen daar nog een zooitje goals bij. Dat zie ik Ajax echt niet inhalen.
Helaas wel ja.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:12 schreef PyTh het volgende:
En als je naar het voetbal kijkt zou nog verdient zijn ook als az kampioen wordt.
Zo werkt het niet, PyThje. Gelukkig voor jullie!quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:12 schreef PyTh het volgende:
En als je naar het voetbal kijkt zou nog verdient zijn ook als az kampioen wordt.
Normaliter ben ik niet iemand die een andere Nederlandse club in Europees verband graag onderuit ziet gaan, nee (tenzij de club arrogant praat over hoe ze de tegenpartij wel even voetballes zullen geven, maar dat terzijde).quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:11 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
SiemeN,
Het is toch te gek voor worden dat jij je vast wilthouden aan dit soort uitspraken zodat er mogelijk een titelkans in het verschiet ligt...
Als die zus en zo, dan dit en dat.
Het is toch fuckin' zonde dat je infeite liever ziet hoe duitsland verder komt ten behoeve van een NL club? Of heeft dat met je clubhart te maken?
Ik denk dat als AZ daadwerkelijk onderuit gaat dondag (hoewel ik een gelijkspel een grotere kans geef) zij vol voor de dubbel gaan. Beide NL's titels in huis halen en CL spelen zou ook een lekkere zijn voor Luisje...
Inderdaad want dan zou AZ de afgelopen 3 seizoen ook al kampioen geworden zijnquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:20 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zo werkt het niet, PyThje. Gelukkig voor jullie!![]()
En zouden jullie degraderen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:12 schreef PyTh het volgende:
En PSV niet eens UEFA Cup.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:23 schreef PyTh het volgende:
[..]
Inderdaad want dan zou AZ de afgelopen 3 seizoen ook al kampioen geworden zijn
Als wij gewoon winnen van RKC Waalwijk (uit), Sparta (uit) en Excelsior (thuis), waren we nu al kampioen!quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:26 schreef devv05 het volgende:
Mocht AZ nu op doelsaldo kampioen worden is het de titel van Wegereef. Ben benieuwd of dat dan nog een staartje gaat krijgen, want het heeft wel hele grote consequenties als Ajax daardoor geen CL speelt. (natuurlijk weet ik dat we het allang hadden moeten beslissen, maar het blijft beslissend)
Nja das te ver gezocht.. als dat nou in de allerlaatste beslissende wedstrijd van het seizoen zou gebeuren.. dan kon ik er nog wel iets van begrijpen.. maar om daar nu nog op terug te vallen is niet realistisch..quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:26 schreef devv05 het volgende:
Mocht AZ nu op doelsaldo kampioen worden is het de titel van Wegereef. Ben benieuwd of dat dan nog een staartje gaat krijgen, want het heeft wel hele grote consequenties als Ajax daardoor geen CL speelt. (natuurlijk weet ik dat we het allang hadden moeten beslissen, maar het blijft beslissend)
Ajax moet gewoon met dit team kunnen winnen van iedereen dát is waar het fout gaat, niet om 1 lompe beslissing van een scheidsrechter...quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:26 schreef devv05 het volgende:
Asjeblieft zeg.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:29 schreef Robar het volgende:
Het zou wat worden als AZ en Twente CL gaan spelen en Ajax en PSV gaan de UEFA cup in samen met Heerenveen en Roda
Tuurlijk we hebben het ook meerdere malen zelf laten liggen. Maar toch is dat wel hetgene dat ons uiteindelijk een kampioenschap ontneemt. Foutje van 15 miljoen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:29 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als wij gewoon winnen van RKC Waalwijk (uit), Sparta (uit) en Excelsior (thuis), waren we nu al kampioen!
Ik word echt gek als ik daar nog over nadenkquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:29 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als wij gewoon winnen van RKC Waalwijk (uit), Sparta (uit) en Excelsior (thuis), waren we nu al kampioen!
Het zou me een ontknoping van de competitie zijn zegquote:
Zo ken ik er nog wel een paarquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:29 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
AZ heeft de laatste 2 jaar al zeer veel moeite met de laatste paar speelrondes omdat de spelers helemaal kapot zijn door het zware voetbal dat ze spelen. Maar omdat ze nu een vrij brede selectie hebben ben ik bang dat ze in vorm blijven t/h eind v/h seizoen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:32 schreef SiemeN het volgende:
Heerenveen - Feyenoord wordt gespeeld in de laatste speelronde dit seizoen. Dat betekent dat Heerenveen strijdend voor die 5e plaats het AZ wellicht nog lastig kan maken.
Desondanks denk ik niet dat AZ nog punten zal verspelen, maar als het gebeuren moet lijkt Heerenveen me de meest waarschijnlijke optie.
Met PSV kan het momenteel echt alle kanten op dus daar maak ik me minder zorgen om.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |