welke wedstrijd zal meer kijkers trekken?quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:10 schreef paultjuhhh het volgende:
Komt ajax of sparta op tv?
Als Ajax zoals zondag speelt, Spartaquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:11 schreef toma het volgende:
[..]
welke wedstrijd zal meer kijkers trekken?
quote:'Juventus praat met zaakwaarnemer Maduro'
Volgens de Italiaanse krant Tuttosport, altijd goed voor geruchten, zou Juventus komende week een gesprek hebben met de zaakwaarnemer van Hedwiges Maduro. De Italianen zouden de middenvelder graag naar Italie halen in 2008 wanneer diens contract bij Ajax afloopt.
Ik had toch wel liever gezien dat ajax keihard over iedereen heen liep zoals bij Twente en Psv, het feest wordt er niet minder op als Ajax kampioen wordt maar het zou me wel trotser maken.quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:07 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Of we het verdienen en hoe we het worden interesseert me niet, als we het maar worden!
quote:Volgens De Telegraaf mag Robbert Schilder in de voorbereiding op het nieuwe seizoen een plaats in de selectie van Ajax proberen af te dwingen. De 22-jarige middenvelder speelt momenteel op huurbasis voor Heracles Almelo.
Schilder debuteerde op 8 februari van vorig jaar in de hoofdmacht van Ajax en kwam in totaal viermaal in actie. Afgelopen zomer mocht de middenvelder van trainer Henk ten Cate elders speeltijd opdoen. Dit seizoen verscheen hij 28 maal binnen de krijtlijnen voor de Almeloëse formatie, waarin hij éénmaal trefzeker was.
Naar verluidt hoeft Emmanuel Boakye niet terug te keren naar de Amsterdam ArenA. De 22-jarige Ghanese verdediger speelt eveneens op huurbasis in Almelo en kwam dit seizoen 28 maal in actie. Heracles zoekt naar middelen om Boakye definitief over te nemen.
Dit weekend werd duidelijk dat Jan Vertonghen volgend seizoen wel in de selectie van Ajax zal terugkeren. De verdediger maakt bij RKC Waalwijk op huurbasis een goede indruk.
Vertonghen kopte 'm trouwens aardig binnen Zondag.quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:26 schreef M0NTANA het volgende:
Volgend seizoen een luxe-probleem op de linkshalfpositie, met Edgar Davids, Jan Vertonghen en Robbert Schilder.
Lach niet te hard. Straks maakt Aissati de winnende aankomend weekend.quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:29 schreef PyTh het volgende:
[..]
Vertonghen kopte 'm trouwens aardig binnen Zondag.
Zou hij zich tijdens het juichen gerealiseerd hebben dat die kopbal van hem ajax CL voetbal kost voor volgend seizoen?
Datzelfde zou over Beerens gezegt kunnen worden toen hij juichte na die prachtige assistquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:29 schreef PyTh het volgende:
[..]
Vertonghen kopte 'm trouwens aardig binnen Zondag.
Zou hij zich tijdens het juichen gerealiseerd hebben dat die kopbal van hem ajax CL voetbal kost voor volgend seizoen?
Ik neem aan dat PSV nu even gaat bellen naar Aissati nadat ze Beerens en Vertonghen hebben gezien.quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:30 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Lach niet te hard. Straks maakt Aissati de winnende aankomend weekend.
Of toen hij Da Costa dolde.quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:30 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Datzelfde zou over Beerens gezegt kunnen worden toen hij juichte na die prachtige assist
Zo iets zou bij mij juist averechts werken. Als ze tegen mij zeggen "je moet je inhouden, want wij willen kampioen worden" zou ik juist extra gebrand zijn om die wedstrijd de winnende te makenquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:31 schreef jna het volgende:
[..]
Ik neem aan dat PSV nu even gaat bellen naar Aissati nadat ze Beerens en Vertonghen hebben gezien.
Tot nu toe is alles wat jij hoopte, niet uitgekomen!quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:34 schreef PyTh het volgende:
Aissati wordt Zaterdag gespaard voor de play offs
Dit is niet iets wat ik hoop hoorquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:36 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Tot nu toe is alles wat jij hoopte, niet uitgekomen!![]()
Sparta en Willem II 2 keer met 6-0 billenkoek geven en wie weet.quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:46 schreef M0NTANA het volgende:
PSV gaan we nog wel voorbij, maar AZ?
Als PSV het nog weggeeft wordt AZ kampioen inderdaad.quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:46 schreef M0NTANA het volgende:
PSV gaan we nog wel voorbij, maar AZ?
Het scheelt dat excelsior de laatste wedstrijd waarschijnlijk nog strijdt tegen degradatie. Die zullen az dan dus niet zomaar laten winnenquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:51 schreef PizzaSalami het volgende:
PSV laat punten liggen tegen Twente, in de laatste wedstrijd winnen we onder het toeziend oog van 3500 ajacieden met 0-8 in Tilburg. Op doelsaldo kampioen.
Excelsiorquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Het scheelt dat excelsior de laatste wedstrijd waarschijnlijk nog strijdt tegen degradatie. Die zullen az dan dus niet zomaar laten winnen![]()
Willem II heeft toch een hekel aan az, want az heeft Willem II een paar jaar geleden helemaal leeg gekocht. Die laten ons dus gewoon met een nulletje of 9 winnen zodat wij kampioen wordenquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
ExcelsiorAlsof AZ dit nog weggeeft...
Eigenlijk vind ik dat ze dan ook een soort play-offs in het leven moeten roepen voor de eerste plaats!quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:02 schreef Suijk het volgende:
Als PSV nu nog 1x gelijkspeelt, zouden er zomaar 3 ploegen op hetzelfde aantal punten kunnen eindigen. Kan me niet herinneren dat dat vaker is voorgekomen.
Hebben jullie ook weer eens de kans om "eerste" te wordenquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:05 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik dat ze dan ook een soort play-offs in het leven moeten roepen voor de eerste plaats!![]()
Laten we het hopen, maar dan hoop ik ook dat Ajax nu elke wedstrijd hondermiljoenduizend procent ervoor gaat en bewijst wie de enigste voetbalploeg van Nederland is!quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:04 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Willem II heeft toch een hekel aan az, want az heeft Willem II een paar jaar geleden helemaal leeg gekocht. Die laten ons dus gewoon met een nulletje of 9 winnen zodat wij kampioen worden![]()
SiemeN,quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:49 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik denk dat AZ wel aardig vertrouwen kan verliezen als ze met 4 - 0 op de broek krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |