Laat AZ nog maar een ronde verderkomen!quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:28 schreef SiemeN het volgende:
Ik hoop dat PSV nog wat blessures rijker wordt in Liverpool en dat AZ een pak op z'n kloten krijgt van Werder. Wellicht dat de Europese campagnes van beiden teams in het voordeel van Ajax uit blijken te pakken.
Zaterdagnacht was ik daar ook van overtuigd.quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:41 schreef PizzaSalami het volgende:
We worden nog steeds kampioen.
Inderdaad. Dat zou voor Ajax niet ongunstig zijn. Uiteraard hoeven ze de Uefa Cup niet te winnenquote:Op dinsdag 10 april 2007 09:41 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Laat AZ nog maar een ronde verderkomen!
Laatste seconde van de halve finale mogen ze dan wel uitgeschakeld worden!quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:45 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat zou voor Ajax niet ongunstig zijn. Uiteraard hoeven ze de Uefa Cup niet te winnen
Ik denk dat AZ wel aardig vertrouwen kan verliezen als ze met 4 - 0 op de broek krijgen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:41 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Laat AZ nog maar een ronde verderkomen!
Laatste seconde van de verlenging uiteraardquote:Op dinsdag 10 april 2007 09:47 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Laatste seconde van de halve finale mogen ze dan wel uitgeschakeld worden!
Fuck die Play Offs. Mij zul je er niet zien.quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:52 schreef PyTh het volgende:
Komen we elkaar in ieder geval weer in de playoffs tegen als het goed is
Die zitten er toch weer dik in gezien het feit dat jullie nu niet alleen afhankelijk zijn van PSV maar ook van az.quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:57 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Fuck die Play Offs. Mij zul je er niet zien.
Ja klopt, maar ik ga er niet heen. Achterlijk systeem.quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:58 schreef PyTh het volgende:
[..]
Die zitten er toch weer dik in gezien het feit dat jullie nu niet alleen afhankelijk zijn van PSV maar ook van az.
Mij zullen ze er nooit zien. En spijt, tja het zal vast leuk geweest zijn tegen feyenoord, maar dat was het in de kroeg met z'n allen ook.quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:13 schreef devv05 het volgende:
Vorig jaar niet naar playoffs geweest vanwege dezelfde redenen als hierboven, achteraf had ik er toch wel spijt van. Dus ik ga dit seizoen gewoon wel, fuck it.
Alsof het ook maar iets oplost door niet te gaan, je hebt er alleen jezelf mee.quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:13 schreef devv05 het volgende:
Vorig jaar niet naar playoffs geweest vanwege dezelfde redenen als hierboven, achteraf had ik er toch wel spijt van. Dus ik ga dit seizoen gewoon wel, fuck it.
Als iedereen die tegen de Play Offs is niet gaat, ben je zo van die achterlijke zooi af.quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:17 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Alsof het ook maar iets oplost door niet te gaan, je hebt er alleen jezelf mee.
Maar dat gebeurt toch nooit, dus heb je alleen maar jezelf ermee.quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:21 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Als iedereen die tegen de Play Offs is niet gaat, ben je zo van die achterlijke zooi af.
Iedereen roept vooraf dat ze niet gaan maar als puntje bij paaltje komt gaan ze toch.quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:21 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Als iedereen die tegen de Play Offs is niet gaat, ben je zo van die achterlijke zooi af.
Ik heb gewoon mijn principes en uit principe ga ik niet naar die Play Offs. Ik ga wel weer lekker in de kroeg kijken.quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:26 schreef devv05 het volgende:
[..]
Maar dat gebeurt toch nooit, dus heb je alleen maar jezelf ermee.
Dat bedoel ik. Iedereen is tegen de Play Offs, maar ze gaan wel allemaal.quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:27 schreef PyTh het volgende:
[..]
Iedereen roept vooraf dat ze niet gaan maar als puntje bij paaltje komt gaan ze toch.
Ik meen na dit seizoen, gelukkig.quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:26 schreef Suijk het volgende:
Werd het nou geevalueerd na dit seizoen of pas na het volgende seizoen?
Klopt, maar jullie (mensen die uit ptincipe niet gaan) moeten niet denken dat je er ook maar iets mee bereikt.quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:29 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb gewoon mijn principes en uit principe ga ik niet naar die Play Offs. Ik ga wel weer lekker in de kroeg kijken.
Ik ga er ook niet vanuit dat de Play Offs worden opgeheven omdat ik niet ga. Maar mij zul je er niet zien.quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:32 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Klopt, maar jullie (mensen die uit ptincipe niet gaan) moeten niet denken dat je er ook maar iets mee bereikt.
OK, helder. Dan kan ik het alleen maar waarderen, dat je niet gaat.quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:35 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik ga er ook niet vanuit dat de Play Offs worden opgeheven omdat ik niet ga. Maar mij zul je er niet zien.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:37 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
OK, helder. Dan kan ik het alleen maar waarderen, dat je niet gaat.
hoe laat begint de wedstrijd vrijdag trouwens?quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:43 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
![]()
Opstelling voor vrijdag?
Stekelenburg
Ogararu - vd Wiel - Vermaelen - Emanuelsson
Heitinga
Gabri - Davids
Perez
Huntelaar - Babel
Zelfde opstelling als zondag dus, alleen Perez voor de geschorste Sneijder. Ik ben dan ook van mening dat het puntverlies van zondag niet aan de opstelling lag, maar meer aan de mentaliteit. Deze opstelling heeft ons al vaker succes gebracht, dus gewoon zo door blijven spelen lijkt me.
4-0!
thnxquote:Op dinsdag 10 april 2007 10:45 schreef HeinekenAFCA het volgende:
20.30 uur.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:45 schreef HeinekenAFCA het volgende:
20.30 uur.
Of we het verdienen en hoe we het worden interesseert me niet, als we het maar worden!quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:07 schreef toma het volgende:
ik geloof er niet meer in
Als we al niet van rkc kunnen winnen verdienen we t ook niet om kampioen te worden.
Ajax-NACquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:10 schreef paultjuhhh het volgende:
Komt ajax of sparta op tv?
welke wedstrijd zal meer kijkers trekken?quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:10 schreef paultjuhhh het volgende:
Komt ajax of sparta op tv?
Als Ajax zoals zondag speelt, Spartaquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:11 schreef toma het volgende:
[..]
welke wedstrijd zal meer kijkers trekken?
quote:'Juventus praat met zaakwaarnemer Maduro'
Volgens de Italiaanse krant Tuttosport, altijd goed voor geruchten, zou Juventus komende week een gesprek hebben met de zaakwaarnemer van Hedwiges Maduro. De Italianen zouden de middenvelder graag naar Italie halen in 2008 wanneer diens contract bij Ajax afloopt.
Ik had toch wel liever gezien dat ajax keihard over iedereen heen liep zoals bij Twente en Psv, het feest wordt er niet minder op als Ajax kampioen wordt maar het zou me wel trotser maken.quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:07 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Of we het verdienen en hoe we het worden interesseert me niet, als we het maar worden!
quote:Volgens De Telegraaf mag Robbert Schilder in de voorbereiding op het nieuwe seizoen een plaats in de selectie van Ajax proberen af te dwingen. De 22-jarige middenvelder speelt momenteel op huurbasis voor Heracles Almelo.
Schilder debuteerde op 8 februari van vorig jaar in de hoofdmacht van Ajax en kwam in totaal viermaal in actie. Afgelopen zomer mocht de middenvelder van trainer Henk ten Cate elders speeltijd opdoen. Dit seizoen verscheen hij 28 maal binnen de krijtlijnen voor de Almeloëse formatie, waarin hij éénmaal trefzeker was.
Naar verluidt hoeft Emmanuel Boakye niet terug te keren naar de Amsterdam ArenA. De 22-jarige Ghanese verdediger speelt eveneens op huurbasis in Almelo en kwam dit seizoen 28 maal in actie. Heracles zoekt naar middelen om Boakye definitief over te nemen.
Dit weekend werd duidelijk dat Jan Vertonghen volgend seizoen wel in de selectie van Ajax zal terugkeren. De verdediger maakt bij RKC Waalwijk op huurbasis een goede indruk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |