Jijquote:Op maandag 9 april 2007 13:17 schreef Borga het volgende:
Niemand opent ???
Jij opent... prima tochquote:Op maandag 9 april 2007 13:17 schreef Borga het volgende:
Niemand opent ??? Ik hou niet van wachten
ilona wordt een wandelend reklamebord voor het bedrijf waar ze werkt, en probeert iedereen wat aan te smerenquote:Op maandag 9 april 2007 13:22 schreef scanman01 het volgende:
Ilona vertelde dat ze de komende dagen wel meer gaat vertellen over de korting die ze bij haar baas kunnen krijgen. Weer een aanwijzing dat ze niet weggaat vanavond. Ik raak meer en meer overtuigd dat Ilona echt blijft.
Even naar de vorige COS, op quote klikken bij de OP, uit de quote de test selecteren de je nodig hebt, kopieren en hier in je OP plakken.quote:Op maandag 9 april 2007 13:17 schreef Borga het volgende:
Niemand opent ??? Ik hou niet van wachten
Uhh ik heb vroeger te veel gedronken en geblowd en daardoor dus problemen met mijn korte termijn geheugen.
We geven hier commentaar op de streams van DGK. Dat weet ik dan nog wel, maar verder??????
Voor een paar dagen jaquote:
Heeft Ilona de rekening van haar beautycase+inhoud al aan de rat voorgelegd?quote:Op maandag 9 april 2007 13:22 schreef scanman01 het volgende:
Ilona vertelde dat ze de komende dagen wel meer gaat vertellen over de korting die ze bij haar baas kunnen krijgen. Weer een aanwijzing dat ze niet weggaat vanavond. Ik raak meer en meer overtuigd dat Ilona echt blijft.
Ja ze is veels te gezellig met Iloon.quote:Op maandag 9 april 2007 13:26 schreef Borga het volgende:
Amanda zal zo wel straf krijgen van zdngmw
Zodra Diana naar huis isquote:Op maandag 9 april 2007 13:29 schreef Clank het volgende:
Natasia heeft gisteravond gezegd Ilona te zullen negeren. Jaap zei dat dit van achteren niet gewaardeerd wordt. Ben benieuwd wanneer Natasia te horen krijgt dat ze de confrontatie met Ilona aan moet gaan.
Volgens mij zoekt Ilona de confronatie nog wel een paar keer opquote:Op maandag 9 april 2007 13:29 schreef Clank het volgende:
Natasia heeft gisteravond gezegd Ilona te zullen negeren. Jaap zei dat dit van achteren niet gewaardeerd wordt. Ben benieuwd wanneer Natasia te horen krijgt dat ze de confrontatie met Ilona aan moet gaan.
Maar dat vind ik toch een pluspunt van Amanda, die laat zich niet zeggen met wie ze wel en niet mag praten.. die doet wat dat aangaat haar eigen ding.quote:Op maandag 9 april 2007 13:26 schreef Borga het volgende:
Amanda zal zo wel straf krijgen van zdngmw
niet gewaardeerd? Ze kunnen er toch niks tegen doen.quote:Op maandag 9 april 2007 13:29 schreef Clank het volgende:
Of je vertelt er gelijk ff bij hoe hij dat moet doen... ipv zo'n baggerOP te veroorzaken...quote:Op maandag 9 april 2007 13:26 schreef Marrije het volgende:
Borga, als je deze tekst ff kopieert naar de OP, thanks:
Tuurlijk wel.. als de achter wordt gezegd dat ze moeten springen is alleen de vraag 'hoe hoog'.quote:Op maandag 9 april 2007 13:32 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
niet gewaardeerd? Ze kunnen er toch niks tegen doen.
Daar waar ik gisteren zo gezellig op visite was heb ik geen enkele keer geëmmer gelezen over openen en invullen van een vervolgtopic.quote:Op maandag 9 april 2007 13:30 schreef Leandra het volgende:
Bijna goed.............. nooit een posts met links direct kopieren maar altijd eerst quoten en dan in de quote de te kopieren text selecteren...
Vertel, ik was bij Loontje.quote:Op maandag 9 april 2007 13:36 schreef scanman01 het volgende:
Huubje Huubje wat doe je dit toch weer briljant
Wat? Ik luister naar de andere stream.quote:Op maandag 9 april 2007 13:36 schreef scanman01 het volgende:
NAtasia en negeren...quote:Op maandag 9 april 2007 13:29 schreef Clank het volgende:
Leg eens uit??quote:Op maandag 9 april 2007 13:36 schreef scanman01 het volgende:
Dan ga je daar toch lekker weer naartoequote:Op maandag 9 april 2007 13:37 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Daar waar ik gisteren zo gezellig op visite was heb ik geen enkele keer geëmmer gelezen over openen en invullen van een vervolgtopic.
Maar ja, daar hangen dan ook geen Leandra's rond....![]()
Het gesprek met Diana ging al vrij lang alleen maar over kanker. Heel zwaar allemaal. Totdat Huub haar achter de draaitafel trok en ze daar nu met Huub en dikke zonnebril op staat te mixen en te genieten.quote:
ik snap het ook niet, waarom Lieke zo onzeker is en dat irriteert me. Ze ziet er goed uit, heeft wel hersens en gebruikt ze ook redelijk wat ik verder van d'r zag. Alleen haar gedrag in die kooi en t.o.v. Huub is volslagen onverklaarbaar. Heel erg berekenend en dat vind ik niet leuk.quote:Op maandag 9 april 2007 13:12 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Maar het begint er dus sterk op te lijken dat Lieke een heel stuk minder zelfverzekerd is dan ze lijkt (of dan ikzelf dacht...). En dat ze hel uiteindelijk wél van Huub pikt dat hij met zes meiden heeft liggen en staan kloten op het feestje, maar nu toch weer begint te drammen over Neentje, dat vind ik toch wel een serieus minpunt.
En nog meer ontopic: Loontje is in alles veel verder dan de para-rat.
Ik vind het anders niets raar, als je al die 'verschijningen' zelf moet organiseren en plannen...quote:Op maandag 9 april 2007 13:39 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ilona vertelde net dat Nena een manager heeft...
Grappig dat je die hebt en dan toch gaat solliciteren bij KLM![]()
dankquote:Op maandag 9 april 2007 13:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het gesprek met Diana ging al vrij lang alleen maar over kanker. Heel zwaar allemaal. Totdat Huub haar achter de draaitafel trok en ze daar nu met Huub en dikke zonnebril op staat te mixen en te genieten.
Huubje is daar inderdaad geweldig goed in, in het anderen naar de zin maken, en de spanning ergens vanaf te halen. Het is en blijft een bijzonder menneke!quote:Op maandag 9 april 2007 13:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het gesprek met Diana ging al vrij lang alleen maar over kanker. Heel zwaar allemaal. Totdat Huub haar achter de draaitafel trok en ze daar nu met Huub en dikke zonnebril op staat te mixen en te genieten.
lachu tochquote:Op maandag 9 april 2007 13:40 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hupert lijkt net een vlo als ie danst, neurootje
Ik zou onder andere jouw bitchy eddietoet te zeer gaan missen, en bovendien ben ik niet zo van louter gezelligheid. Maar als FOK het weer eens een keertje niet meer trekt weet ik iig waar ik ook welkom ben.quote:Op maandag 9 april 2007 13:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan ga je daar toch lekker weer naartoe![]()
En dan zou ik daar de regels voor de OP maar eens ff lezen.... voordat je hier gaat zitten blaten dat het daar zo gezellig was, maar hou je vooral niet in, ga lekker bij de Libelle-mutsen zitten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |