abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48205182
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 10:38 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Alelen rechtse mensen worden gedemoniseerd. Bij linkse mensen wordt gewoon de waarheid verteld onder het motto 'vrijheid van meningsuiting' en zo.
Wat is 'alelen'?
Ga je schoolopleiding afmaken.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  woensdag 11 april 2007 @ 09:11:42 #52
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_48205241
quote:
Op woensdag 11 april 2007 08:15 schreef Sidekick het volgende:

[..]

[..]

Als je het maar vaak genoeg herhaalt, dan begin je jezelf nog te geloven. Feit is dat Bos tegen een verhoging van de hoogste belastingschijf blijft; hij heeft nooit uitgesloten dat hij de bonussen niet wilde aanpakken.
Never let truth get in the way of a good bash....
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_48205279
quote:
Op woensdag 11 april 2007 09:11 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Never let THE truth get in the way of a good bash....
Ga je schoolopleiding afmaken.
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_48205480
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 20:54 schreef sigme het volgende:

[..]

SCH, zaniken over modjes doe je maar in FB, zaniken over CUL in CUL.
Ontopic!
Je hebt de verkeerde
  woensdag 11 april 2007 @ 09:21:24 #55
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_48205510
Graag ontopic u allen.
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_48205521
Sorry, Rock. Maar de verleiding was even te groot.

On-topic: ik vind Wouter Bos niet geloofwaardig.
  woensdag 11 april 2007 @ 09:26:19 #57
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_48205630
De PvdA.. Farizeeërsbende.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_48213635
quote:
Op woensdag 11 april 2007 09:06 schreef Chewie het volgende:

[..]

TT niet gevolgd gisteren? Rond 22:00 was de melding op TT nog dat Bos topinkomens niet aan wil pakken en rond 22:30 stond Bos er opeens wel open voor, als dat geen draaien is wat is het dan wel?
Dat was de melding ja. Wil niet zeggen dat het zo is.
Bos zei namelijk zelf gisteren nog dat hij aleen de belastingmaatregel niet ziet zitten. Iets wat ook in de brief stond. Alle maatregelen zijn daarmee niet gelijk afgeschoten. Dat er een aantal kamerleden en nieuwsbronnen als enige mogelijkheid zwaardere belasting als oplossing zien en als dat er niet komt gelijk roepen dat hij niks wil, lijkt me niet de fout van Bos.

Wel is het weer een uitgelezen mogelijkheid voor mensen om Bos te bashen terwijl je als je naar zijn directe woorden kijkt hij nooit gezegd heeft alle mogelijkheden uit te sluiten.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_48214791
quote:
Op woensdag 11 april 2007 13:26 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Dat was de melding ja. Wil niet zeggen dat het zo is.
Bos zei namelijk zelf gisteren nog dat hij aleen de belastingmaatregel niet ziet zitten. Iets wat ook in de brief stond. Alle maatregelen zijn daarmee niet gelijk afgeschoten. Dat er een aantal kamerleden en nieuwsbronnen als enige mogelijkheid zwaardere belasting als oplossing zien en als dat er niet komt gelijk roepen dat hij niks wil, lijkt me niet de fout van Bos.

Wel is het weer een uitgelezen mogelijkheid voor mensen om Bos te bashen terwijl je als je naar zijn directe woorden kijkt hij nooit gezegd heeft alle mogelijkheden uit te sluiten.
Bos is gisteren verschillende malen aan het woord geweest over dit onderwerp op verschillende zenders en zijn verhaal was 's middags anders dan die van 's avonds.

Je kunt wederom proberen om dit als Bos bashen af te doen maar dat begint een zeer zwak excuus te worden.
pi_48215021
quote:
Op woensdag 11 april 2007 13:57 schreef Chewie het volgende:

[..]

Bos is gisteren verschillende malen aan het woord geweest over dit onderwerp op verschillende zenders en zijn verhaal was 's middags anders dan die van 's avonds.

Je kunt wederom proberen om dit als Bos bashen af te doen maar dat begint een zeer zwak excuus te worden.
dat mensne nu bos bashen snap ik wel. Geen excuus, eerder een constatering.

ik vind het slechte berichtgeving.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_48215713
quote:
Op woensdag 11 april 2007 13:57 schreef Chewie het volgende:

[..]

Tuurlijk is het wel Bos bashen. Alsof alle andere bewindslieden voortdurend en continu hetzelfde zeggen. Bij Bos is dat meteen draaien en liegen enz. Inhoudelijk wordt het dan niet meer onderbouwd.

Pak liever kwezels als M77 eens aan ipv dit soort onzinposts
pi_48215799
quote:
Op woensdag 11 april 2007 14:23 schreef SCH het volgende:

[..]

Tuurlijk is het wel Bos bashen. Alsof alle andere bewindslieden voortdurend en continu hetzelfde zeggen. Bij Bos is dat meteen draaien en liegen enz. Inhoudelijk wordt het dan niet meer onderbouwd.

Pak liever kwezels als M77 eens aan ipv dit soort onzinposts
Doed niet zo zielig, als een bewindspersoon binnen 12 uur een compleet ander verhaal laat horen en wordt daar op aangevallen dan is het gelijk bashen.

Hoe hou je het nog vol bij je werkgever vraag ik mij dan af, radio 1 gebruikte vanochtend namelijk dezelfde bewoordingen.
pi_48215922
quote:
Op woensdag 11 april 2007 14:25 schreef Chewie het volgende:

[..]

Doed niet zo zielig, als een bewindspersoon binnen 12 uur een compleet ander verhaal laat horen en wordt daar op aangevallen dan is het gelijk bashen.

Hoe hou je het nog vol bij je werkgever vraag ik mij dan af, radio 1 gebruikte vanochtend namelijk dezelfde bewoordingen.
Flikker toch een eind op man, altijd weer mijn werk erbij halen

MOet je niet eens stoppen met modden, je wordt zo zuur
pi_48215941
Maar het is verschrikkelijk natuurlijk, een minister die luistert - het moest verboden worden
pi_48216694
quote:
Op woensdag 11 april 2007 14:29 schreef SCH het volgende:
Maar het is verschrikkelijk natuurlijk, een minister die luistert - het moest verboden worden
Dat lijkt me het probleem ook niet, wat ik me afvraag is waarom hij in eerste instantie niet wou luisteren.
pi_48218813
quote:
Op woensdag 11 april 2007 14:50 schreef Chewie het volgende:

[..]

Dat lijkt me het probleem ook niet, wat ik me afvraag is waarom hij in eerste instantie niet wou luisteren.
Dat is het probleem blijkbaar wel - want iemand mag nooit ergens op terug komen, iets op een andere manier zeggen, creatief denken enz. Dan heet het meteen draaikonterij enz. In plaats van dat we zeggen: de minister heeft het gehoord, er nog eens over nagedacht, het nog eens van een andere kant bekeken, onderzocht wat de mogelijkheden zijn enz. en komt tot een nieuwe overweging.

Als je het op de centimeter bekijkt is het namelijk niet zo verrassend. Bos gaat niet mee in de fiscalisering maar gaat op andere manieren kijken of er iets mee te doen is. Ik ben dolblij met dit soort ministers. Zijn voorganger was star, hield bijna alles tegen en was zo flexibel als een plank. Daar gaat mijn voorkeur niet naar uit.
pi_48219198
quote:
Op woensdag 11 april 2007 15:51 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat is het probleem blijkbaar wel - want iemand mag nooit ergens op terug komen, iets op een andere manier zeggen, creatief denken enz. Dan heet het meteen draaikonterij enz. In plaats van dat we zeggen: de minister heeft het gehoord, er nog eens over nagedacht, het nog eens van een andere kant bekeken, onderzocht wat de mogelijkheden zijn enz. en komt tot een nieuwe overweging.
Uiteraard mag je terugkomen op eerder gedane uitspraken maar dan mag men toch wel afvragen wat de reden is om binnen 12 uur compleet om te draaien.
quote:
Als je het op de centimeter bekijkt is het namelijk niet zo verrassend.
[kuch]draaideur[/kuch] sorry iets te verleidelijk om niet op te reageren
quote:
Bos gaat niet mee in de fiscalisering maar gaat op andere manieren kijken of er iets mee te doen is. Ik ben dolblij met dit soort ministers. Zijn voorganger was star, hield bijna alles tegen en was zo flexibel als een plank. Daar gaat mijn voorkeur niet naar uit.
Het hangt er een beetje vanaf, ik maak mij eerlijk gezegt meer zorgen om bewindvoerders die hun standpunten af laten hangen van de publieke opinie (algemeen bedoeld niet specifiek Bos). Het getuigt van meer lef om er juist tegenin te gaan als dat beter zou zijn en ik ben van mening dat de overheid zich niet dient te bemoeien met de beloningen van topbestuurders (of wie dan ook) die niet in dienst zijn van de overheid.
pi_48219582
quote:
Op woensdag 11 april 2007 15:59 schreef Chewie het volgende:

Uiteraard mag je terugkomen op eerder gedane uitspraken maar dan mag men toch wel afvragen wat de reden is om binnen 12 uur compleet om te draaien.
Ik heb geen quote+linkje gezien van je naar wat Bos letterlijk zei in het eerste bericht en wat hij letterlijk zei in het tweede bericht, nog geen 12 uur later.
Je bewering blijft zo maar een beetje in de lucht aanhangen ...geen grond te bekennen.
pi_48219869
quote:
Op woensdag 11 april 2007 16:10 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Ik heb geen quote+linkje gezien van je naar wat Bos letterlijk zei in het eerste bericht en wat hij letterlijk zei in het tweede bericht, nog geen 12 uur later.
Je bewering blijft zo maar een beetje in de lucht aanhangen ...geen grond te bekennen.
Uitspraken waren dan ook gedaan op Radio 1 en BNR en ik zit niet continue Bos quotes op te nemen.

Overigens zou iemand die het nieuws een beetje gevolgt had hetzelfde hebben gehoord en had zelfs vanochtend nog die conclusie kunnen trekken bij het luisteren naar op zijn minst de nieuwsbulletins. Maar dat was je zeker weer teveel moeite?

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 11-04-2007 16:18:33 ]
pi_48220064
quote:
Op woensdag 11 april 2007 16:16 schreef Chewie het volgende:

[..]

Uitspraken waren dan ook gedaan op Radio 1 en BNR en ik zit niet continue Bos quotes op te nemen.
Ja okeee... ik snapte al dat je geen quote kan overleggen.... maar voor mij blijft de mogelijkheid open dat je iets verkeerd geinterpreteerd hebt... wel of niet waar.. deze hele discussie zit op een dood spoor daarmee...
Jij hebt geen bewijsvoering... evenmin degene die je bewering aanvecht tav de 2 berichten.
quote:
Op woensdag 11 april 2007 16:16 schreef Chewie het volgende:
Maar dat was je zeker weer teveel moeite?
Jaja..beetje een persoonlijke aanval van je... en zeker voor een mod is het notdone...

De bewijslast ligt bij jou...jij doet de beschuldiging
  woensdag 11 april 2007 @ 16:25:09 #71
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_48220230
Een mailtje naar BNR kan deze impasse vast doorbreken.
pi_48221096
quote:
Op woensdag 11 april 2007 16:21 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Ja okeee... ik snapte al dat je geen quote kan overleggen.... maar voor mij blijft de mogelijkheid open dat je iets verkeerd geinterpreteerd hebt... wel of niet waar.. deze hele discussie zit op een dood spoor daarmee...
Jij hebt geen bewijsvoering... evenmin degene die je bewering aanvecht tav de 2 berichten.
Iedereen die het nieuws gisteren gevolgd heeft kan vaststellen dat Bos in een zeer korte periode 2 verschillende dingen heeft gezegd, overigens heeft hij dit vorige week ook nog aan de kamer geschreven. Of dit wellicht door de media verkeerd geintepretteerd is laat ik in het midden.

Overigens zeggen de koppen in de verschillende kranten en TT gisteravond mij genoeg, alleen daar is al duidelijk uit te halen dat hij geswitcht is.
[..]
quote:
Jaja..beetje een persoonlijke aanval van je... en zeker voor een mod is het notdone...
Het is nogal tekenend dat jij dit persoonlijk opvat, dat jij blijkbaar gemist hebt dat Bos notabene in een brief aan de kamer heeft gemeldt dat hij niks ziet in fiscale maatregelen om topinkomens te beteugelen vind ik nogal tekenend.
quote:
De bewijslast ligt bij jou...jij doet de beschuldiging
Ik doe geen beschuldiging, ik constateer alleen iets waarbij ik me afvraag waarom hij zijn eerdere standpunt zo snel heeft bijgesteld.
pi_48221147
quote:
Op woensdag 11 april 2007 16:25 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Een mailtje naar BNR kan deze impasse vast doorbreken.
Dit is bos eerst
http://www.minfin.nl/nl/a(...)07/04/AFP07-230.html
quote:
Geachte voorzitter,

Hierbij ontvangt u de brief waar tijdens het ordedebat van 3 april jl. om is verzocht. Naar aanleiding van dit debat kan worden geconstateerd dat een aantal fracties van de Tweede Kamer zorgen heeft over beloningen van bestuurders van ondernemingen in de private sector. Deze zorgen worden door het kabinet nadrukkelijk gedeeld. De stijgingen van beloningen van bestuurders zijn het afgelopen jaar in bepaalde gevallen erg fors geweest. De relatie met geleverde prestaties is niet altijd duidelijk en de ontwikkeling bevordert evenmin loonmatiging bij de CAO-onderhandelingen.

Het maatschappelijk brede dossier betreffende het beloningen- en inkomensbeleid is een onderwerp dat het gehele kabinet raakt. Het kabinet vindt het wenselijk het systeem van de totstandkoming van beloningen van bestuurders van ondernemingen te verbeteren. Zo staat het kabinet een grotere betrokkenheid voor van de werknemers. In het Coalitieakkoord is daarom opgenomen dat er een adviesrecht zal worden geïntroduceerd voor de Ondernemingsraad betreffende de beloningen van topbestuurders.

Naast het bovenstaande is in het debat over de regeringsverklaring, waar ook gesproken is over topinkomens, verwezen naar het werk van de Monitoringcommissie Corporate Governance Code (Commissie Frijns). Deze Commissie onderzoekt jaarlijks de naleving van de Corporate Governance Code (Code Tabaksblat) door beursgenoteerde ondernemingen. De Code Tabaksblat levert een bijdrage aan het beloningendebat door de aandacht voor de governancestructuur, onder meer door de invoering van de zogeheten remuneratiecommissie en de aandacht voor de onafhankelijkheid van commissarissen. Daarnaast wordt in de Code Tabaksblat nadruk gelegd op (de transparantie van) het verantwoordingsproces over het beloningenbeleid aan de aandeelhouders.

In haar laatste Monitoringrapport, van december 2006, heeft de Commissie Frijns haar zorgen geuit zijn over de geringe transparantie van de beloningen van bestuurders en het beloningenbeleid. De Commissie heeft daarom enkele aanbevelingen gedaan aan de raden van commissarissen om dit te verbeteren. De Commissie heeft ook aangegeven te hechten aan een expliciete verantwoording door de raad van commissarissen over de effectiviteit van het gevoerde renumeratiebeleid. In het bijzonder dient, volgens de commissie, de relatie tussen beloning en prestaties niet alleen ex-ante maar ook ex-post zichtbaar te worden gemaakt. De Commissie Frijns zal die relatie nader onderzoeken en daarover in december aan het kabinet rapporteren.

Het kabinet verwacht dat de beursgenoteerde ondernemingen de door de Commissie Frijns gedane aanbevelingen, conform het gebruikelijke “comply or explain”-principe, ter harte zal nemen.

Tijdens het ordedebat is tevens het voorstel van mevrouw Jongerius aan de orde geweest om de topinkomens aan te pakken via fiscale heffingen. Het kabinet is geen voorstander van fiscale maatregelen, omdat deze uitsluitend generiek kunnen werken en dus niet alleen de excessieve beloningsbestanddelen van topbestuurders treffen. Daarnaast heeft een apart toptarief negatieve gevolgen voor de concurrentiepositie van Nederland. Nederland behoort tot de landen met de hoogste IB-tarieven in Europa. Het fiscaal zwaarder belasten (of van aftrek uitsluiten) van bepaalde beloningsbestanddelen zoals bonussen leidt tot een verschuiving naar beloningsbestanddelen die niet door het zwaardere regime getroffen worden. Daarnaast zou een hoger toptarief hoogstwaarschijnlijk leiden tot een nog hoger bruto loon waardoor het netto loon gelijk blijft aan de situatie als voor de verhoging van het toptarief.

Tot slot is tijdens het debat de participatietop genoemd. De concrete agenda is nog niet vastgesteld. Dit zal geschieden in overleg met betrokken partijen.

Hoogachtend,

de minister van Financiën,

Wouter Bos

de staatssecretaris van Financiën,

mr. drs. J.C. de Jager
In de nova uitzending, wat is terug te luisteren is de horen dat hij deze belastingmaatregeling afkeurt, maar voorstellen niet per definitie negeert.
maar wie zegt dat je niks kan doen met de ontslagvergoedingen, optiesbeloningen en werkgevers invloed geven bij de beoordeling van salaris/beloning van topmanagers.

Lijkt me dus niet dat hij nou gedraaid is.
And that is the news.''
pi_48221395
quote:
Op woensdag 11 april 2007 16:44 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Dit is bos eerst
http://www.minfin.nl/nl/a(...)07/04/AFP07-230.html
[..]

In de nova uitzending, wat is terug te luisteren is de horen dat hij deze belastingmaatregeling afkeurt, maar voorstellen niet per definitie negeert.
maar wie zegt dat je niks kan doen met de ontslagvergoedingen,
Hoe kun je die als overheid anders dan fiscaal aanpakken?
quote:
optiesbeloningen
Idem
quote:
en werkgevers invloed geven bij de beoordeling van salaris/beloning van topmanagers.
En dat hebben ze nu niet?
Wie bepaalt nu dan wat een topmanager gaat verdienen?

Aandeelhouders meer macht geven zou een goed idee zijn maar ik denk niet dat de PvdA zit te wachten op een meer Angelsaksisch model. Daarbij kunnen topmanagers bakken met geld verdienen maar dat is afhankelijk van de prestaties.
quote:
Lijkt me dus niet dat hij nou gedraaid is.
Mij wel, enige manier voor de overheid om dit aan te pakken is door fiscale maatregelen.
pi_48221871
quote:
Op woensdag 11 april 2007 16:50 schreef Chewie het volgende:

[..]

Mij wel, enige manier voor de overheid om dit aan te pakken is door fiscale maatregelen.
en Bos denkt dat je het op andere manier aan kan pakken. Jij denkt dat niet kan, maar dat maakt van iemand die denkt dat het wel kan niet meteen een draaier.

Bos is geen voorstander van fiscale maatregelen want hij denkt dat het anders kan.

Jij denkt dat het niet anders kan en dus is hij een draaikont? Omdat hij niet hetzelfde denkt?
And that is the news.''
pi_48221875
quote:
Op woensdag 11 april 2007 16:43 schreef Chewie het volgende:

Het is nogal tekenend dat jij dit persoonlijk opvat, dat jij blijkbaar gemist hebt dat Bos notabene in een brief aan de kamer heeft gemeldt dat hij niks ziet in fiscale maatregelen om topinkomens te beteugelen vind ik nogal tekenend.
Toe nou...jij verwijt mij dat ik niet op dezelfde tijden naar dezelfde radiozenders luister als jij doet
Pardon...dat maak ik zelf wel uit..
Je verwijt is offtopic en flamerig... en voor een mod zeker ongewenst.
quote:
Ik doe geen beschuldiging, ik constateer alleen iets waarbij ik me afvraag waarom hij zijn eerdere standpunt zo snel heeft bijgesteld.
Je verwijt Bos dat hij zich tegenspreekt en omgedraaid is.
Met alle begrip dat het je onmogelijk is om met letterlijke quotes te komen, maar de discussie blijft zo wel hangen in het nikszeggende..
Daarbij bevestig je met die persoonlijke aanval op mij dat je met teveel emotie oordeelde inzake Bos.
Met teveel emotie luisteren en lezen leidt tot verkeerde interpretatie en irrationele/oneigenlijke argumenten bijv... mij verwijten dat ik niet jouw radioluisterschema hebt.
pi_48222084
Bos stuurt een brief met daarin de mededeling dat het kabinet geen heil ziet in fiscale maatregelen. bos denkt immers dat het anders kan.

Kamerleden en media leggen dit uit als het niet willen aanpakken van topinkomens.

Bos zegt dat hij wel maatregelen wil nemen, alleen geen fiscale zoals Jongerius had gevraagd. Een zogenoemde graaitax. Het kan immers ook anders volgens Bos.

En nu is hij ineens een draaier? War draait hij dan. Wijkt het standpunt van het 1e stukje af van die van het 3e stukje?
And that is the news.''
  woensdag 11 april 2007 @ 17:29:05 #78
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_48222858
quote:
'Bos moet afzien van partijleiderschap'
Uitgegeven: 11 april 2007 16:58

HILVERSUM - Ruim de helft van de PvdA-achterban (52 procent) wil dat Wouter Bos afziet van het partijleiderschap, nu hij minister is. Ook vindt een ruime meerderheid van 57 procent dat de leider van de PvdA in de Tweede Kamer hoort te zitten.

Dit blijkt uit een enquête onder het opiniepanel van het tv-programma EenVandaag, waarvan de uitslagen woensdagavond worden bekendgemaakt.

In het panel dat uit ruim 16.000 mensen bestaat, zitten 3300 deelnemers, die tijdens de laatste Tweede Kamerverkiezingen op de PvdA hebben gestemd. De meesten van hen zijn ontevreden over de politieke koers van de partij.

Zij vinden dat de PvdA linkser moet worden. Iets meer dan de helft zegt dat de standpunten van de partij niet genoeg zichtbaar zijn in het regeerakkoord.

http://www.nu.nl/news/103(...)jleiderschap%27.html
Dus.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_48223778
Als je PvdA-er bent heb je geen vijanden nodig.
pi_48224525
quote:
Op woensdag 11 april 2007 17:56 schreef SCH het volgende:
Als je PvdA-er bent heb je geen vijanden nodig.
Het is inderdaad opvallend hoe verdeeld die partij is. Misschien niet alleen die partij trouwens, maar ze zijn wel degene die er het meest mee te koop lopen, een ongeleid projectiel als Verdonk daargelaten.
pi_48224593
quote:
Op woensdag 11 april 2007 18:22 schreef Tirion het volgende:

[..]

Het is inderdaad opvallend hoe verdeeld die partij is. Misschien niet alleen die partij trouwens, maar ze zijn wel degene die er het meest mee te koop lopen, een ongeleid projectiel als Verdonk daargelaten.
Vooral dat laatste, dat ze alles zo openlijk uit vechten. Op zich wel goed maar is het ook zo verstandig. Het CDA houdt de shit altijd lekker binnenboord.
  woensdag 11 april 2007 @ 19:24:54 #82
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_48226979
quote:
Op woensdag 11 april 2007 14:29 schreef SCH het volgende:
Flikker toch een eind op man, altijd weer mijn werk erbij halen
Lijkt me logisch. Jij bent volledig incapabel om zaken onbevooroordeeld te benaderen.
quote:
MOet je niet eens stoppen met modden, je wordt zo zuur
Dan zijn we uitgeleverd aan Rock Slow Chat.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  woensdag 11 april 2007 @ 19:28:26 #83
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_48227126
quote:
Op woensdag 11 april 2007 17:02 schreef Bluesdude het volgende:
Je verwijt is offtopic en flamerig... en voor een mod zeker ongewenst.
Uitstekend dat er een mod is die haatzaaiende zeikerds als jij op hun plaats zet.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  woensdag 11 april 2007 @ 19:38:44 #84
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_48227576
quote:
'Bos moet afzien van partijleiderschap'

HILVERSUM - Ruim de helft van de PvdA-achterban (52 procent) wil dat Wouter Bos afziet van het partijleiderschap, nu hij minister is. Ook vindt een ruime meerderheid van 57 procent dat de leider van de PvdA in de Tweede Kamer hoort te zitten.

Dit blijkt uit een enquête onder het opiniepanel van het tv-programma EenVandaag, waarvan de uitslagen woensdagavond worden bekendgemaakt.

In het panel dat uit ruim 16.000 mensen bestaat, zitten 3300 deelnemers, die tijdens de laatste Tweede Kamerverkiezingen op de PvdA hebben gestemd. De meesten van hen zijn ontevreden over de politieke koers van de partij. Zij vinden dat de PvdA linkser moet worden. Iets meer dan de helft zegt dat de standpunten van de partij niet genoeg zichtbaar zijn in het regeerakkoord.

Overdragen
Ook de Jonge Socialisten in de PvdA vinden dat Bos het partijleiderschap zou moeten overdragen aan een ander. "Bos heeft zelf gezegd dat de politiek leider van de partij in de Tweede Kamer zit of premier is", aldus JS-voorzitter Peter Scheffer. Volgens de Jonge Socialisten kan Bos als minister niet goed meer het standpunt van de PvdA uitdragen.

Dinsdag uitte oud-PvdA-minister Jan Pronk ook kritiek op zijn partij. Hij zei dat er een leiderschapscrisis is, nu Bos minister van Financiën is geworden. Volgens Pronk kan hij in die functie niet langer het eigen PvdA-verhaal uitdragen en is de PvdA door toe te treden tot het nieuwe kabinet "een bijwagen" van het CDA geworden.

Bos zei in een reactie niet geraakt te zijn door de kritiek van zijn partijgenoot. Hij wees erop dat "een heel partijcongres" ermee heeft ingestemd dat de PvdA en Bos toetreden tot het kabinet.

In het kabinet kan de PvdA bovendien volgens Bos werk maken van eigen prioriteiten als de aanpak van probleemwijken en milieuvervuiling.
Bron

Zelfs zijn eigen achterban is hem beu. Nee, die Bos is goed bezig

Zeker als ie het beeld van de eeuwige draaikont steeds blijft bevestigen. Ik denk dat Bos de eer aanzicht zelf moet houden en moet opstappen als partijleider. Want hij brengt veel schade aan de partij aan
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  donderdag 12 april 2007 @ 06:40:22 #85
66444 Lord_Vetinari
pi_48243559
quote:
Op woensdag 11 april 2007 19:38 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Bron

Zelfs zijn eigen achterban is hem beu.
Je leest wel wat je wilt lezen, he? Niemand is hem 'beu', zoals jij zo plastisch meent te moeten verwoorden. Men is van mening, dat de functie van partijleider moet worden overgedragen. Meer niet. Daar zijn goede gronden voor, vanuit het verleden, dus het is helemaal niet zo raar dat vanuit de partij die geluiden opklinken. Dat heeft niks met 'beu zijn' te maken, maar alles met partijstructuur en partijgeschiedenis.
  donderdag 12 april 2007 @ 18:47:58 #86
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_48263454
Er stond vandaag ook een mooi stuk in de krant over Bos waarin eventjes fijntjes werd aangehaald waar hij allemaal steken heeft laten vallen.

Als je dat zo leest is het nog bewonderswaardig dat Bos niet de eer aan zichzelf heeft gehouden en zijn geloofwaardigheid is erg ver te zoeken als je dat artikel leest.
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_48263533
quote:
Op donderdag 12 april 2007 18:47 schreef Martijn_77 het volgende:
Er stond vandaag ook een mooi stuk in de krant over Bos waarin eventjes fijntjes werd aangehaald waar hij allemaal steken heeft laten vallen.

Als je dat zo leest is het nog bewonderswaardig dat Bos niet de eer aan zichzelf heeft gehouden en zijn geloofwaardigheid is erg ver te zoeken als je dat artikel leest.
Een dergelijk topic kan je over iedere prominent politicus in elkaar draaien. Het wordt alleen niet iedereen nagedragen.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  donderdag 12 april 2007 @ 18:51:55 #88
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_48263580
Wouter .
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  donderdag 12 april 2007 @ 18:55:29 #89
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_48263701
quote:
Op donderdag 12 april 2007 18:50 schreef du_ke het volgende:
Een dergelijk topic kan je over iedere prominent politicus in elkaar draaien. Het wordt alleen niet iedereen nagedragen.
Nou als je dat stuk zo las dan is de PvdA bijna niets van hun verkeizingsbeloften nagekomen en is Bos ook zijn belofte om of MP of fractieleider te worden ook niet nagekomen en dat wordt hem vooral door de Jonge socialisten verweten
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_48265248
quote:
Op donderdag 12 april 2007 06:40 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Daar zijn goede gronden voor, vanuit het verleden, dus het is helemaal niet zo raar dat vanuit de partij die geluiden opklinken. Dat heeft niks met 'beu zijn' te maken, maar alles met partijstructuur en partijgeschiedenis.
Wat dan? Hun meest succesvolle leider was ook beide.
En uit andere berichten komt wel degelijk dat ze hem steeds meer zat zijn.
  donderdag 12 april 2007 @ 19:43:11 #91
66444 Lord_Vetinari
pi_48265359
quote:
Op donderdag 12 april 2007 19:40 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Wat dan? Hun meest succesvolle leider was ook beide.
En uit andere berichten komt wel degelijk dat ze hem steeds meer zat zijn.
Zoals al eerder gezegd in dit topic: Als je het maar vaak genoeg herhaalt gaan mensen het vast wel geloven.
pi_48265418
quote:
Op donderdag 12 april 2007 19:43 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Zoals al eerder gezegd in dit topic: Als je het maar vaak genoeg herhaalt gaan mensen het vast wel geloven.
Jij weet het vast beter als al die PvdA-prominenten en leden zelf die WB zat zijn.
  donderdag 12 april 2007 @ 19:46:47 #93
66444 Lord_Vetinari
pi_48265500
quote:
Op donderdag 12 april 2007 19:44 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Jij weet het vast beter als al die PvdA-prominenten en leden zelf die WB zat zijn.
Al die? Zat zijn? Het enige wat ik lees en zie zijn mensen die vinden, dat hij geen partijleider moet blijven als hij minister is. Als jij dat 'zat zijn' vindt, adviseer ik je om toch iets minder met een bepaalde blik naar het nieuws te kijekn en je een beetje meer open te stellen.
pi_48265922
quote:
Op donderdag 12 april 2007 19:46 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Al die? Zat zijn? Het enige wat ik lees en zie zijn mensen die vinden, dat hij geen partijleider moet blijven als hij minister is. Als jij dat 'zat zijn' vindt, adviseer ik je om toch iets minder met een bepaalde blik naar het nieuws te kijekn en je een beetje meer open te stellen.
Wat is kijekn? Ga je schoolopleiding afmaken.

En in DIT topic zie je alleen dat ja. Maar jij hebt in vele andere topics gepost en dus weet je ook dat er genoeg berichten zijn over prominente PvdA-ers en leden die het eigenlijk wel gehad hebben met Woutertje.
pi_48297228
Vrijdag : W.B. reageert laconiek meldt teletekst.

Ik denk dat de peilingen van vanavond hem achter de oren doen krabben.
pi_48299797
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 12:49 schreef SCH het volgende:

[..]

Ga er eens inhoudelijk op in in plaats van te trollen
Pardon??
quote:
Op maandag 9 april 2007 12:50 schreef SCH het volgende:
Wat een zeikerd ben je toch gtotep
Grapjas
  vrijdag 13 april 2007 @ 19:09:35 #97
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_48301142
Zou er een soort Wouter Bos-fetish bestaan dat mensen zich verplicht voelen om minstens 3x per week een topic over hem te openen?
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  vrijdag 13 april 2007 @ 19:15:06 #98
130955 Floripas
Blast from the past
pi_48301336
Vijdag 13 april 2007. Vandaag is Wouter tweemaal naar het toilet geweest, maar hij heeft maar één grote bah gedaan. Het gehaktbrood van gisteren zat een beetje vast.
  vrijdag 13 april 2007 @ 19:24:23 #99
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_48301628
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 19:09 schreef ethiraseth het volgende:
Zou er een soort Wouter Bos-fetish bestaan dat mensen zich verplicht voelen om minstens 3x per week een topic over hem te openen?
en als de bron dan 3 keer elsevier is daalt er een rose wolk neer die je meeneemt naar de groten der aarde
And that is the news.''
pi_48303152
quote:
Op donderdag 12 april 2007 19:46 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Vandaar dat WB-tje morgen notabene in de krant reageert op alle commotie vanuit zijn eigen achterban.

Maar goed, jij weet het vast beter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')