Veel geld ingezet?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:39 schreef hoM3r het volgende:
[..]
![]()
Hij gaat de winnende maken zondag, ik voel het.
Iddquote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:25 schreef DeVinger het volgende:
Die Jans is trouwens een houten klaas zeg
Kennen jullie die aflevering van Friends waarin Phoebe en Rachel gaan hardlopen en Rachel zich schaamt voor Phoebe's manier van hardlopen? Meer zeg ik niet.
Dit schreef ik in het Vitesse topic na Vitesse - NECquote:Op donderdag 17 mei 2007 17:54 schreef DeVinger het volgende:
Wat herbegt het voetbal toch een boel schijtpaupers. Die rolstoel dude was opzich nog wel ludiek met de bal eerst lijken aan te geven en hem dan andere kant opgooien, maar om vervolgens dan je middelvinger in de lucht te steken en hem ook nog eens lopen uitscheldenOok in de tweede helft zat er bij ons een kerel met zijn vrouw en een dochter van 8jaar ofzo. Hele wedstrijd maar schelden en toen El-Akchaoui halverwege de tweede helft een ingooi deed had hij een woordenwisseling met hem. Gebaren maken van je gaat af (vinger langs de keel glijden) en rot op naar je eigen land ed
Je dochter van 8 zit er naast dude
![]()
![]()
![]()
Leefde Hitler nog maar, invalide en zwakzinnigen wist hij wel raadt mee
![]()
Jij moet columnist wordenquote:Op zondag 20 mei 2007 16:05 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Dit schreef ik in het Vitesse topic na Vitesse - NEC
Nu zat ik als undercover naast een wellicht nog dommere dude. Kerel op z'n italiaans gekleed met een te vatsig wijf naast hem waar hij tot zijn spijt nog kinderen mee heeft ook. Drie irritante bengels die mij de hele tijd het zicht belette. Maargoed, de scheids floot nou niet bepaald pro-NEC dus de frustraties begonnen te komen. Zoals gebruikelijk kreeg Janssen er flink van langs met de gebruikelijke spreekkoren (snappen mensen nog steeds niet dat men daardoor beter gaat voetballen?), maar ook Knol moest het ontgelden met het poetische "He Knol, je moeder is een snol". Tot overmaat van ramo moest de beste man ook nog zijn zoontje uitleggen dat hij dus NIET moet gaan springen bij "En wie niet spring is voor NEC".
Vorige keer kon ik niet meer dan een gebalde vuist de lucht in krijgen bij die late 1-0 van jullie marokkaan, nu had ik moeite mijn innerlijk vreugde niet met jullie te delen. Ik had graag in het gezicht dan die kneus willen juichen![]()
Jij bent echt de man!! (of wat wil je horen?)quote:Op zondag 20 mei 2007 16:05 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Nu zat ik als undercover naast een wellicht nog dommere dude. Kerel op z'n italiaans gekleed met een te vatsig wijf naast hem waar hij tot zijn spijt nog kinderen mee heeft ook. Drie irritante bengels die mij de hele tijd het zicht belette. Maargoed, de scheids floot nou niet bepaald pro-NEC dus de frustraties begonnen te komen. Zoals gebruikelijk kreeg Janssen er flink van langs met de gebruikelijke spreekkoren (snappen mensen nog steeds niet dat men daardoor beter gaat voetballen?), maar ook Knol moest het ontgelden met het poetische "He Knol, je moeder is een snol". Tot overmaat van ramo moest de beste man ook nog zijn zoontje uitleggen dat hij dus NIET moet gaan springen bij "En wie niet spring is voor NEC".
Vorige keer kon ik niet meer dan een gebalde vuist de lucht in krijgen bij die late 1-0 van jullie marokkaan, nu had ik moeite mijn innerlijk vreugde niet met jullie te delen. Ik had graag in het gezicht dan die kneus willen juichen![]()
Iets in die trand is wel lekkah jahquote:Op zondag 20 mei 2007 19:22 schreef NMGN23 het volgende:
[..]
Jij bent echt de man!! (of wat wil je horen?)
Ik heb in ongeveer de helft van de eredivisiestadions van Nederland in het thuisvak gezeten, en je beschrijft gewoon de gemiddelde supporter hoor, bij Vitesse,Ajax of Twente hoor je hetzelfde.quote:Op zondag 20 mei 2007 16:05 schreef DeVinger het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:25 schreef endr0me het volgende:
De geruchten gaan dat Niedzielan in de belangstelling van Vitesse zou staan..
bron: VIquote:Vitesse wil stunten met 'gehate' Niedzielan
22/5/2007 9 :52
De relatie tussen NEC en Andrej Niedzielan is tot een dieptepunt gedaald. De zaakwaarnemer van de Pool is het gegooi met modder inmiddels zat. Op de achtergrond overweegt aartsrivaal Vitesse te stunten door de spits naar Arnhem te halen.
'NEC moet ophouden met de haatcampagne tegen Andrej', doet zaakwaarnemer Karel Glomb een oproep in het Algemeen Dagblad. De Nijmeegse club maakte afgelopen week bekend dat de Pool het zodanig heeft verbruid dat hij geen minuut meer in actie zal komen.
'NEC wil hem gewoon zwart maken', vindt Glomb. 'Een paar jaar geleden was Niedzielan nog een wereldtopper nu kan hij er plots niets meer van. Hoewel NEC eist dat Andrej vertrekt, weet ik niet of dat gebeurt.'
Uit onverwachte hoek komt wellicht een uitkomst voor de onwerkbare situatie in Nijmegen. Binnen Vitesse wordt gesproken over het aantrekken van Niedzielan, zo weet Voetbal International.
De Arnhemse rivaal denkt de spits voor een relatief laag bedrag over te kunnen nemen en zint op een stunt door de Pool wél weer aan het voetballen te krijgen. Bij NEC heeft Niedzielan nog een contract tot medio 2008
Had het al eerder gelezen , het zou dat de ultieme wraak zijn als ie bij ons dan wel gaat scoren aan de lopende band , net zoals Lazovic , maar het salaris kan nog weleens meespelen en hoe graag nec van hem af wil.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:25 schreef endr0me het volgende:
De geruchten gaan dat Niedzielan in de belangstelling van Vitesse zou staan..
lol @ niedzielan.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:45 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Had het al eerder gelezen , het zou dat de ultieme wraak zijn als ie bij ons dan wel gaat scoren aan de lopende band , net zoals Lazovic , maar het salaris kan nog weleens meespelen en hoe graag nec van hem af wil.
Precies, en toch verbaas ik me elke keer weerquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:56 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Ik heb in ongeveer de helft van de eredivisiestadions van Nederland in het thuisvak gezeten, en je beschrijft gewoon de gemiddelde supporter hoor, bij Vitesse,Ajax of Twente hoor je hetzelfde.
Het schijnt ook in een krant gestaan te hebben (heb het zelf niet gezien maar gehoord van een vitessenaar) Wraak lijkt me ook de enige reden voor hem om naar Vitesse te gaan, hij zou wel boos zijn op NEC. Had ie maar beter moeten spelen. Maarja er waren vorig jaar ook geruchten dat Amoah naar NEC zou gaan, nog maar even kijken in hoeverre het een gerucht blijftquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:45 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Had het al eerder gelezen , het zou dat de ultieme wraak zijn als ie bij ons dan wel gaat scoren aan de lopende band , net zoals Lazovic , maar het salaris kan nog weleens meespelen en hoe graag nec van hem af wil.
net als jullie zekerquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:47 schreef DeVinger het volgende:
Jullie zouden moeten shoppen bij RKC en ADO
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |