Had het al eerder gelezen , het zou dat de ultieme wraak zijn als ie bij ons dan wel gaat scoren aan de lopende band , net zoals Lazovic , maar het salaris kan nog weleens meespelen en hoe graag nec van hem af wil.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:25 schreef endr0me het volgende:
De geruchten gaan dat Niedzielan in de belangstelling van Vitesse zou staan..
lol @ niedzielan.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:45 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Had het al eerder gelezen , het zou dat de ultieme wraak zijn als ie bij ons dan wel gaat scoren aan de lopende band , net zoals Lazovic , maar het salaris kan nog weleens meespelen en hoe graag nec van hem af wil.
Precies, en toch verbaas ik me elke keer weerquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:56 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Ik heb in ongeveer de helft van de eredivisiestadions van Nederland in het thuisvak gezeten, en je beschrijft gewoon de gemiddelde supporter hoor, bij Vitesse,Ajax of Twente hoor je hetzelfde.
Het schijnt ook in een krant gestaan te hebben (heb het zelf niet gezien maar gehoord van een vitessenaar) Wraak lijkt me ook de enige reden voor hem om naar Vitesse te gaan, hij zou wel boos zijn op NEC. Had ie maar beter moeten spelen. Maarja er waren vorig jaar ook geruchten dat Amoah naar NEC zou gaan, nog maar even kijken in hoeverre het een gerucht blijftquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:45 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Had het al eerder gelezen , het zou dat de ultieme wraak zijn als ie bij ons dan wel gaat scoren aan de lopende band , net zoals Lazovic , maar het salaris kan nog weleens meespelen en hoe graag nec van hem af wil.
net als jullie zekerquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:47 schreef DeVinger het volgende:
Jullie zouden moeten shoppen bij RKC en ADO
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |