quote:
Idem, seizoen is al afgelopenquote:
Ze dekken zich alvast in voor als ze weer van ons verliezenquote:Op zondag 13 mei 2007 22:51 schreef DeVinger het volgende:
Slappe watjes
Die heb ik liever dan harde watjes, die doen pijn aan m'n oren enzo.quote:Op zondag 13 mei 2007 22:51 schreef DeVinger het volgende:
Slappe watjes
Ik had eerst nog wel respect voor je, maar je loopt nu alleen maar onzin te lullenquote:Op zondag 13 mei 2007 23:04 schreef hoM3r het volgende:
Zo hypocriet van de vitessesupporters hier om zo te reageren, bij de play-off derby van vorig jaar zat de goffert vol, en het Gelredome zeker niet. En dat vitessesupporters nu opeens waarde aan zo een veredelde oefenwedstrijd gaan hechten omdat ze dan denken de nummer 1 van gelderland te kunnen zijn, is ook onzin.
quote:Op zondag 13 mei 2007 23:15 schreef DeVinger het volgende:
Yeah, wha-ever
quote:Op maandag 14 mei 2007 03:16 schreef hoM3r het volgende:
Ik wil trouwens toch even melden dat ik dolgelukkig ben met het doelpunt van Patje Pothuizen, de koning van het hedendaagse profvoetbal.
quote:pat-je-pee-ër (de ~ (m.), ~s)
1 proleet => patser
Ik ben vereerd, uit de baarmoeder gerukt nageboorte.quote:Op maandag 14 mei 2007 03:14 schreef hoM3r het volgende:
DeVinger, als je nog 1 keer zo een grote bek tegen me hebt ben je favoriete-user-af in mijn fotoboek.
Ik heb trouwens vandaag weer aan ouderwets zondagavond-zuipen gedaan, een aanrader.
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:25 schreef DeVinger het volgende:
Die Jans is trouwens een houten klaas zeg
Kennen jullie die aflevering van Friends waarin Phoebe en Rachel gaan hardlopen en Rachel zich schaamt voor Phoebe's manier van hardlopen? Meer zeg ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |