quote:Op dinsdag 8 mei 2007 03:24 schreef numero_uno het volgende:
topniveau PSV
?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 03:28 schreef numero_uno het volgende:
Binnen Nederland gek
Wat snap je niet?quote:
Serieus, mensen die daar zingen/naartoe gaan mogen van mij preventief geruimd wordenquote:Op zondag 29 april 2007 23:07 schreef Mark het volgende:
13 mei is Moederdag. Dan lig ik liever op het Valkhof naar smartlappen te luisteren met een biertje => http://www.dedagvanhetlevenslied.nl/index.htm
Ik geloof dat ik al had gezegd dat het seizoen er op zit, wat mij betreft
Daar is euthanasie voor uitgevondenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:50 schreef nexhil het volgende:
[..]
Serieus, mensen die daar zingen/naartoe gaan mogen van mij preventief geruimd worden
Half 1? Waar heb je dat gevonden? Op KNVB site stond net half 3.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:25 schreef -J-D- het volgende:
Donderdag 17 mei
12.30 uur Vitesse-NEC of Sparta-Vitesse
Zondag 20 mei
12.30 uur NEC-Vitesse of Vitesse-Sparta
Van 14/5 t/m 16/5 kunnen seizoenkaarthouders hun eigen plaats (met ¤3,- korting) terugkopen via TicketBox.
Daarna start reguliere verkoop.
3 kaarten op N.E.C. SCC, 2 op een N.E.C. CC.
Let op:
Beide dagen wordt er dus om 12.30 uur afgetrapt.
Op de site van NECquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:30 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Half 1? Waar heb je dat gevonden? Op KNVB site stond net half 3.
weer een dubbele gelderse derby ? eerst morgen voorbij sparta zien te komen danquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:25 schreef -J-D- het volgende:
Donderdag 17 mei
12.30 uur Vitesse-NEC of Sparta-Vitesse
Zondag 20 mei
12.30 uur NEC-Vitesse of Vitesse-Sparta
Van 14/5 t/m 16/5 kunnen seizoenkaarthouders hun eigen plaats (met ¤3,- korting) terugkopen via TicketBox. Daarna start reguliere verkoop.
3 kaarten op N.E.C. SCC, 2 op een N.E.C. CC.
Let op:
Beide dagen wordt er dus om 12.30 uur afgetrapt.
Idd, zit tot zondagochtend in een huisje boven Alkmaarquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:34 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Nouja, we zullen wel zien. Wel kut dat het op hemelvaart is.
Denk dat ze meer kans hebben dan vorig jaar tegen Twente. De finale gaat nu tussen Utrechten Feijenoord/Groningen. Neem aan de Utrecht dat verliest, en die moet dan tegen de Vitesse/jullie/Sparta. Utrecht is wel te verslaan m.i.quote:Op zondag 13 mei 2007 09:15 schreef Mark het volgende:
Ik durf nu al te stellen dat geen van de ploegen uit deze playoffs Europees voetbal halen
quote:
Idem, seizoen is al afgelopenquote:
Ze dekken zich alvast in voor als ze weer van ons verliezenquote:Op zondag 13 mei 2007 22:51 schreef DeVinger het volgende:
Slappe watjes
Die heb ik liever dan harde watjes, die doen pijn aan m'n oren enzo.quote:Op zondag 13 mei 2007 22:51 schreef DeVinger het volgende:
Slappe watjes
Ik had eerst nog wel respect voor je, maar je loopt nu alleen maar onzin te lullenquote:Op zondag 13 mei 2007 23:04 schreef hoM3r het volgende:
Zo hypocriet van de vitessesupporters hier om zo te reageren, bij de play-off derby van vorig jaar zat de goffert vol, en het Gelredome zeker niet. En dat vitessesupporters nu opeens waarde aan zo een veredelde oefenwedstrijd gaan hechten omdat ze dan denken de nummer 1 van gelderland te kunnen zijn, is ook onzin.
quote:Op zondag 13 mei 2007 23:15 schreef DeVinger het volgende:
Yeah, wha-ever
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |