Als die verloofde langskomt en je overleeft het niet, krijg ik dan je SCC?quote:
Er staat idd een jonge, frisse selectie. Maar het voetbal was het afgelopen jaar vaak niet om aan te zien. De wil was er wel, de kunde absoluut niet. Het is dat we drie topverdedigers en een topdoelman in huis hebben, anders hadden we er een stuk beroerder voor gestaan.quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:18 schreef DeVinger het volgende:
Raar hoor, in mijn ogen toch een van de meest verfrissende en toekomstrijke jaren voor NEC en dan haken er zoveel af. Neeskens was natuurlijk beter, maar ik bedoel onder Been zie ik jullie volgend seizoen wel in het linkerrijtje spelen eigenlijk. Alleen moet hij wel oppassen dat hij niet alleen maar lichtgewichten haalt. Het is bekend dat hij van talenjtes houdt, maar als dan kerels als Denneboom enzo weggaan moet je wel nog wat ervaren krachten overhouden. Anders wordt het RKC-verhaal.
NEC is gewoon een zielig nepclubje geworden. Ik heb geen zin daar mijn tijd en geld aan te verspelen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:18 schreef DeVinger het volgende:
Raar hoor, in mijn ogen toch een van de meest verfrissende en toekomstrijke jaren voor NEC en dan haken er zoveel af. Neeskens was natuurlijk beter, maar ik bedoel onder Been zie ik jullie volgend seizoen wel in het linkerrijtje spelen eigenlijk. Alleen moet hij wel oppassen dat hij niet alleen maar lichtgewichten haalt. Het is bekend dat hij van talenjtes houdt, maar als dan kerels als Denneboom enzo weggaan moet je wel nog wat ervaren krachten overhouden. Anders wordt het RKC-verhaal.
Schijnt nog een mooie geweest te zijn ook.. Vanavond ff kijken.quote:Op zaterdag 28 april 2007 15:45 schreef DeVinger het volgende:
Moeten jullie Chris Eagles anders terughalen. Dik neusje voor de goal, althans vanmiddag dan.
De 2-4 uit bij everton (als wissel uiteraard).
Overvol programma + schorsingen en blessures.quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:55 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Schijnt nog een mooie geweest te zijn ook.. Vanavond ff kijken.
Verbaast me enorm dat-ie daar nog aan de bak komt. Was 3 keer niks hier.
Dag van het levensliedquote:Op zondag 29 april 2007 23:07 schreef Mark het volgende:
13 mei is Moederdag. Dan lig ik liever op het Valkhof naar smartlappen te luisteren met een biertje => http://www.dedagvanhetlevenslied.nl/index.htm
Ik geloof dat ik al had gezegd dat het seizoen er op zit, wat mij betreft
Ah vandaar dat ik hem bij Groenen zagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |