Ik gun het AZ meer dan PSV, aan de andere kant vind ik die Scheringa altijd zeer onsympathiek overkomen... twijfel, twijfel....quote:Op zondag 8 april 2007 22:59 schreef RayMania het volgende:
Is het raar als ik zeg dat ik liever PSV als kampioen zie, dan AZ, als ik moest kiezen tussen die twee? Ik vond AZ twee jaar terug leuk onder Adriaanse, met relatief slechte spelers zo presteren was leuk. Nu vind ik ze ook leuk spelen hoor, daar niet van, maar ik erger mij behoorlijk aan die misplaatste arrogantie en ambitie van Scheringa. Stadion bouwen, alle redelijke spelers kopen, het is mij teveel van het goede.
Misschien ben ik wel bang voor jaarlijkse concurrentie.
Iddquote:Op zondag 8 april 2007 22:59 schreef RayMania het volgende:
Is het raar als ik zeg dat ik liever PSV als kampioen zie, dan AZ, als ik moest kiezen tussen die twee? Ik vond AZ twee jaar terug leuk onder Adriaanse, met relatief slechte spelers zo presteren was leuk. Nu vind ik ze ook leuk spelen hoor, daar niet van, maar ik erger mij behoorlijk aan die misplaatste arrogantie en ambitie van Scheringa. Stadion bouwen, alle redelijke spelers kopen, het is mij teveel van het goede.
Misschien ben ik wel bang voor jaarlijkse concurrentie.
Volgens mij is er niks misplaatst aan. Hij maakt het gewoon waar. Er zijn inmiddels alweer plannen voor uitbreiding stadion (want er zit nog steeds groei in).quote:Op zondag 8 april 2007 22:59 schreef RayMania het volgende:
maar ik erger mij behoorlijk aan die misplaatste arrogantie en ambitie van Scheringa. Stadion bouwen, alle redelijke spelers kopen, het is mij teveel van het goede.
quote:Misschien ben ik wel bang voor jaarlijkse concurrentie.
Ik zette Radio 1 aan en 2 minuten later stond het al 0-1 voor ons en Twente stond achter.quote:Op zondag 8 april 2007 23:01 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Het was nog zo'n mooi weekend vanmiddag om 15.15 uur.
Vrijdag in de basis tegen NAC.quote:Op zondag 8 april 2007 23:04 schreef Zyggie het volgende:
Is Perez trouwens voor altijd de zielige invaller? Die man verdient meer.
De spelers hadden dezelfde instelling als een heel groot deel van de supporters/fans gisteren...quote:Op zondag 8 april 2007 23:02 schreef denthemen het volgende:
kutwedstrijd, kut instelling
Tja, Ten Cate heeft het niet zo op Perez...quote:Op zondag 8 april 2007 23:04 schreef Zyggie het volgende:
Is Perez trouwens voor altijd de zielige invaller? Die man verdient meer.
Dat mannetje was vandaag wel de enige die inzet toonde en er echt voor ging.quote:Op zondag 8 april 2007 23:05 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Ja ook weer een wedstijd, tot hét mannetje terug komt.
Nou ik had wel wat anders aan mijn kop.quote:Op zondag 8 april 2007 23:06 schreef Cubewoods het volgende:
Wat was het saai bij de wedstrijd zonder fok, om Feyenoord en jorien uit te lachen he
Jorien is opgepakt omdat ie pizza's aan het gooien wasquote:Op zondag 8 april 2007 23:06 schreef Cubewoods het volgende:
Wat was het saai bij de wedstrijd zonder fok, om Feyenoord en jorien uit te lachen he
Het was niet echt denigrerend bedoeld.quote:Op zondag 8 april 2007 23:07 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat mannetje was vandaag wel de enige die inzet toonde en er echt voor ging.
True. Maar dan is het nog wel kut dat Fok down wasquote:Op zondag 8 april 2007 23:08 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Inderdaad. Wat kan mij die fucking rotterdammers schelen.
Maar dat was ook toen het nog 1-2 stondquote:
Die reactie over het veld was te lachwekkend voor woorden. Die woorden maak ik er dan ook liever niet vuil aan.quote:Op zondag 8 april 2007 23:10 schreef PyTh het volgende:
Wat vinden de ajacieden trouwens van de reactie van Ten Cate over het veld?
Te treurig zo'n reactie of niet?
Ik heb hem nog niet of nauwelijks op kritiek op z'n spelers kunnen betrappen.
Ten Cate zei wel duidelijk dat hij het niet als excuus wilde gebruiken. Maar ja, zeg dat dan ook niet.quote:Op zondag 8 april 2007 23:10 schreef PyTh het volgende:
En al helemaal niet naar die 3 clownen bij Tien, stelletje theewijfen.quote:Op zondag 8 april 2007 23:12 schreef Pritt het volgende:
Ik ben ook gewoon zo ziek dat ik geen zin heb om voetbalprogramma's te kijken.
Ach was toch alleen maar een bitchfight met Hugo en Marco over oranje, bij Studio Voetbal.quote:Op zondag 8 april 2007 23:12 schreef Pritt het volgende:
Nou ik vond het, we zijn 1 punt ingelopen treuriger, de kans is alleen maar kleiner geworden.quote:Op zondag 8 april 2007 23:10 schreef PyTh het volgende:
Je vergeet az. Ik denk namelijk dat zij kampioen gaan worden.quote:Op zondag 8 april 2007 23:13 schreef Zwansen het volgende:
Damn, wat een competitie. Als Ajax alsnog kampioen wordt zou ik me daar als PSV'er over 10 jaar nog voor schamen. Maar als PSV toch nog kampioen wordt zullen de Ajacieden op dezelfde manier net zo balen dat ze dit niet hebben afgemaakt.
Na een wanprestatie zoals vanmiddag, een open schot voor doel om kampioen te worden en hem dan 8 meter overschieten mag dat toch wel een keer of niet?quote:Op zondag 8 april 2007 23:12 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Dat hij geen kritiek in de media uit op zijn eigen spelers vind ik dan wel weer positief aan Ten Cate.
Dat hoeft niet in de media. Gewoon binnenskamers houden die kritiek lijkt me verstandiger.quote:Op zondag 8 april 2007 23:14 schreef PyTh het volgende:
[..]
Na een wanprestatie zoals vanmiddag, een open schot voor doel om kampioen te worden en hem dan 8 meter overschieten mag dat toch wel een keer of niet?
Die heb ik even gemist. Welke kans bedoel je, of zit ik mis en bedoel je het sarcastisch?quote:Op zondag 8 april 2007 23:14 schreef PyTh het volgende:
[..]
Na een wanprestatie zoals vanmiddag, een open schot voor doel om kampioen te worden en hem dan 8 meter overschieten mag dat toch wel een keer of niet?
Treurig idd.quote:Op zondag 8 april 2007 23:10 schreef PyTh het volgende:
Tja, PSV wordt er misschien zenuwachtig van. AZ denk ik niet.quote:Op zondag 8 april 2007 23:14 schreef RayMania het volgende:
Zou Ajax er een voordeel of een nadeel aan hebben dat het nu vrijdag moet spelen? Het kan druk opleveren om als eerste een resultaat neer te zetten (PSV bezweek), en als het wint kan het juist druk geven aan PSV.
Dat is ook zo, je hebt nu 2 concurrenten waar je zelf geen invloed op hebt.quote:Op zondag 8 april 2007 23:18 schreef RayMania het volgende:
AZ is geen underdog, misschien wel de grootste titelkandidaat van de drie. Als PSV één keer punten verspeelt, dan wint AZ de titel. Zo professioneel zijn zij dit seizoen wel, en ze hebben het doelsaldo mee.
Dat duurt nog een week of 6quote:Op zondag 8 april 2007 23:22 schreef Cyberia18 het volgende:
Kunnen we Grygera trouwens nog terug verwachten deze week?
Nee, hij is net geopereerd, ja mag hopen dat je hem dit seizoen nog ziet spelen.quote:Op zondag 8 april 2007 23:22 schreef Cyberia18 het volgende:
Kunnen we Grygera trouwens nog terug verwachten deze week?
Ik word liever kampioen.quote:Op zondag 8 april 2007 23:23 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Nee, hij is net geopereerd, ja mag hopen dat je hem dit seizoen nog ziet spelen.
Er komt wel steeds meer druk op, maar ik merk toch zoiets dat Ajax vanwege de naam altijd iets hoger in de rangorde staat, al zegt de stand anders.quote:Op zondag 8 april 2007 23:18 schreef RayMania het volgende:
AZ is geen underdog, misschien wel de grootste titelkandidaat van de drie. Als PSV één keer punten verspeelt, dan wint AZ de titel. Zo professioneel zijn zij dit seizoen wel, en ze hebben het doelsaldo mee.
quote:Op zondag 8 april 2007 23:30 schreef Merkie het volgende:
AFC AJAX topic #600: KAMPIOENEN !
AFC AJAX topic #601: Prutsers!
Een wereld van verschil jaquote:Op zondag 8 april 2007 23:30 schreef Merkie het volgende:
quote:Op zondag 8 april 2007 23:30 schreef Merkie het volgende:
Jantje lacht, Jantje huilt...quote:Op zondag 8 april 2007 23:30 schreef Merkie het volgende:
Ik verwacht het eerste. PSV zal nu wel een keer wakker zijn en eruit komen denk ik.quote:Op zondag 8 april 2007 23:42 schreef MaxC het volgende:
Komende weken kan nog van alles gebeuren:
-PSV raapt zichzelf op met een overwinning op Twente en word kampioen
-PSV zakt nog verder weg, AZ wint alles en AZ wordt kampioen
-PSV nog slechter, AZ kan drukte niet aan en Ajax wordt kampioen
Het is totaal niet te voorspellen, deze competitie slaat helemaal nergens op
Gifje is natuurlijk wel grappigquote:Op zondag 8 april 2007 23:46 schreef Cyberia18 het volgende:
Nou TerrorRobbie stuurt me ook weer een bericht hoor
''Waar is je blije koeman plaatje nu?''
''Of is deze meer op zijn plaats,
[afbeelding]
''En het lag weer aan het veld natuurlijk''
Stakker
Helemaal mee eens hoor maar 0-4 is toch wel héél erg. Neemt niet weg dat die 2-2 ook een schande is.quote:Op zondag 8 april 2007 23:51 schreef SCH het volgende:
Geef me dan maar Ron Vlaar die zegt dat ze gewoon waardeloos gespeeld hebben. Daar kan Ten Cate iets van leren.
Ik kan er wel om lachen hoor (om het gifje), te triest voor woorden dat we deze kans niet aanpakken.quote:Op zondag 8 april 2007 23:46 schreef Cyberia18 het volgende:
Nou TerrorRobbie stuurt me ook weer een bericht hoor
''Waar is je blije koeman plaatje nu?''
''Of is deze meer op zijn plaats,
[afbeelding]
''En het lag weer aan het veld natuurlijk''
Stakker
Zo is het, onze eigen schuld. Wat een kutdag.quote:Op zondag 8 april 2007 23:57 schreef jna het volgende:
[..]
Ik kan er wel om lachen hoor (om het gifje), te triest voor woorden dat we deze kans niet aanpakken.
Ja lekker boeiend, al zegt ie het elke week, als we maar kampioen worden en dan moet je wel winnen.quote:Op zondag 8 april 2007 23:58 schreef Cruoninga het volgende:
RKC speelde toch op hetzelfde veld mag ik aan nemen. Hoezo is een slecht veld voordelig voor laag geklasseerde ploegen? Henk ten Cate wordt echt een karikatuur van zichzelf zo.
Dat is dan wel weer één pluspunt..quote:
quote:Op maandag 9 april 2007 00:40 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer één pluspunt..
Alle pizza al op?
nee hoor,quote:Op maandag 9 april 2007 00:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
He jij hier, moet je men niet met pizza's bekogelen?
Omdat laaggeklasserde het vooral moeten hebben van ballen naar voren schoppen en de beuk inerin gooien ipv strak technisch voetbalquote:Op zondag 8 april 2007 23:58 schreef Cruoninga het volgende:
RKC speelde toch op hetzelfde veld mag ik aan nemen. Hoezo is een slecht veld voordelig voor laag geklasseerde ploegen? Henk ten Cate wordt echt een karikatuur van zichzelf zo.
No way, Ogararu is een goede verdediger..quote:Op maandag 9 april 2007 00:53 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Wat mij betreft mag Ogararu weg en wordt er een fatsoenlijke back gehaald.
En na de 0-1 klonk het nog wel massaal 10 10 10quote:Op maandag 9 april 2007 01:10 schreef kreischer2000 het volgende:
Bah bah bahCollectieve wanprestatie vanmiddag
Om een goede verdediger te kunnen zijn moet je kunnen verdedigen...quote:Op maandag 9 april 2007 01:03 schreef Ordinair het volgende:
[..]
No way, Ogararu is een goede verdediger..
Ah, je bent afgevallen?quote:Op maandag 9 april 2007 01:50 schreef Sethje het volgende:
droogkloot godverdomme ik ben 110 kilo frustratie op t moment godver
quote:Op maandag 9 april 2007 01:50 schreef Sethje het volgende:
droogkloot godverdomme ik ben 110 kilo frustratie op t moment godver
Uiteraardquote:Op maandag 9 april 2007 02:15 schreef hoM3r het volgende:
Ja, maar Feyenoord gaat de play-offs winnen, zoals Ajax vorige keer de CL plek wegkaapte.
(Dat zou een bak zijn zeg)
quote:Op maandag 9 april 2007 02:33 schreef Bananenman het volgende:
[afbeelding]
Hij slaat lekker op onszelf nu
Volgens mij klonk ook het "en we zwaaien met de schaal naar PSV".... Volgend jaar wellicht.quote:Op maandag 9 april 2007 01:13 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
En na de 0-1 klonk het nog wel massaal 10 10 10![]()
Het lag niet aan de scheidrechter, die was redelijk goed. Het lag niet aan het publiek, die was niet erger dan normaal. RKC speelde slecht, zoals gewoonlijk, alleen wij speelden minstens zo slecht en dát was het probleem. Vandaag lag het echt enkel en alleen aan ons zelf. Met 100% inzet zouden we met 1-5 het veld af zijn gegaan. Maar zoals ik al zei, als het er echt omgaat, dan gaan we weer kloten.quote:Op maandag 9 april 2007 01:36 schreef Sethje het volgende:
godverdomme ik ben er echt kapot van...We laten het weer zelf liggen..onwaarschijnlijk zwakke,laffe prestatie...het is bijna niet te geloven.
Verder vind ik dat Jol te veel toeliet, waar die Koenders mee bezig was sloeg nergens op. EN maar schoppen...op Babel/KJH/Sneijder...Hij had er gewoon af gemoeten. Daarnaast de overtreding van obodai wat gewoon rood is. EN dan die overtreding op Huntelaar, gewoon fucking doorgebroken speler..rood dus. En dan die vrije trap ook nog affluiten, dit alles in voordeel van de verdedigende ploeg, ik dacht dat de hoge heren in het voetbal bepaald hadden dat het aanvallende spel beloond moest worden ( dmv het toestaan van een snelle vrije trap/voordeelregel etcetera)..hiermee werkt Jol het gezeik van carnavalsvereniging waalwijk alleen maar in de hand.
Verder was ajax natuurlijk gewoon slecht in de 2e helft, alle duels werden verloren. Vertonghen was geweldig bij rkc. In mijn ogen had hij in de rust al Perez voor Babel moeten brengen,en misschien de Mul er ook al bij. Gewoon 1-3 maken en je bent er, van je eigen kracht uit gaan.
En dat publiek in waalwijk..de tering zeg wat een clowns.. met hun wannebe Boca actie...sfeer kun je niet kopen..met hun domme blaaskapel heel de match..naja...
De selectie word weer bedankt godverdomme werken voor je geld!
Belofte maakt schuldquote:Op maandag 2 april 2007 23:02 schreef Jasza het volgende:
[..]
Underdog positie, logisch enzo![]()
Als psv 1x verliest en Ajax wint niet alles dan ga ik persoonlijk de ArenA afbreken![]()
Pardon? Hij moet het net als Urby van zijn aanvallende kwaliteiten hebben. Als dat ook niks is zoals delaatste weken blijft er erg weinig over hoor.quote:Op maandag 9 april 2007 01:03 schreef Ordinair het volgende:
[..]
No way, Ogararu is een goede verdediger..
Hahhahaquote:Op maandag 9 april 2007 09:44 schreef Urquhart het volgende:
Uitermate triest en teleurstellend dit. Een gemiste unieke kans.
Maar als we vrijdag winnen staan we gewoon eerste![]()
quote:Adrie Koster trainer van Jong Ajax
AMSTERDAM - Adrie Koster wordt komend seizoen trainer van Jong Ajax. Dat schrijft De Telegraaf vandaag.
Koster werd halverwege dit seizoen ontslagen bij RKC. Eerder was hij trainer bij Willem Twee, Roda JC, Excelsior en VVV.
De nieuwe hoofdcoach gaat bij Jong Ajax samenwerken met Aron Winter. Die heeft momenteel in zijn eentje de leiding over de jeugdige Ajacieden.
Als ze vrijdag met dezelfde instelling het veld op gaan als tegen RKC zie ik ze idd tegen NAC ook wel falen.quote:Op maandag 9 april 2007 10:04 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en vrijdag komt er weer een tik bij
Ik ookquote:Op maandag 9 april 2007 10:25 schreef HeatWave het volgende:
Ik zie AZ gewoon kampioen worden zo hoor....
Idd, soort van Kopenhagen-gevoel hierquote:Op maandag 9 april 2007 10:42 schreef zjroentje het volgende:
Godverdomme, ik ben er echt teringziek van.
Ik denk dat Sneijder juist wel weggaat als we kampioen worden. Hij heeft een aantal keer aangegeven dat hij eerst nog een keer kampioen wilt worden voordat ie weggaat.quote:Op maandag 9 april 2007 10:39 schreef Max-Westerman het volgende:
Spelers als Sneijder enzo zullen nu ook wel eerder weggaan als we geen kampioen worden
Maargoed..
Als we vrijdag winnen staan 1e![]()
En PSV moet naar Liverpool en AZ naar Bremen
Hopenlijk worden die dan een beetje moe gespeelt en verspelen beide teams punten
pas op er rust een vloek op de vrijdagavondquote:Op maandag 9 april 2007 10:39 schreef Max-Westerman het volgende:
Spelers als Sneijder enzo zullen nu ook wel eerder weggaan als we geen kampioen worden
Maargoed..
Als we vrijdag winnen staan 1e![]()
En PSV moet naar Liverpool en AZ naar Bremen
Hopenlijk worden die dan een beetje moe gespeelt en verspelen beide teams punten
Eerst zien dan geloven hequote:Op maandag 9 april 2007 10:43 schreef jna het volgende:
[..]
Ik denk dat Sneijder juist wel weggaat als we kampioen worden. Hij heeft een aantal keer aangegeven dat hij eerst nog een keer kampioen wilt worden voordat ie weggaat.
Ja maar wij zijn Ajaxquote:Op maandag 9 april 2007 10:44 schreef borisz het volgende:
[..]
pas op er rust een vloek op de vrijdagavond
AZ, PSV en Ajax maken gewoon allemaal nog een goede kans.quote:Op maandag 9 april 2007 10:25 schreef HeatWave het volgende:
Ik zie AZ gewoon kampioen worden zo hoor....
quote:Ajax haalt PSV scout Van der Zee
Ajax heeft vandaag bekendgemaakt Hans van der Zee aangetrokken te hebben voor de scouting. De 51-jarige Amsterdammer gaat een team vormen met Fred Arroyo en Gerrie Mühren. Hans van der Zee was de afgelopen zes jaar internationaal scout van PSV, waarbij hij zich vooral ook richtte op Zuid-Amerika.
ik heb ook niets gezien gisterquote:Op zondag 8 april 2007 23:12 schreef Pritt het volgende:
Je hebt ook niets gemist behalve Hugo Borst en Marco van Basten die tegen elkaar aan het schreeuwen warenquote:
daar heb je het alquote:Op maandag 9 april 2007 11:50 schreef jna het volgende:
[..]
Je hebt ook niets gemist behalve Hugo Borst en Marco van Basten die tegen elkaar aan het schreeuwen waren
Ik kan me er wel meerdere herinneren van niet zo heel lang geleden. Een 1-3 met Christiano, een 0-1 met Ali B voor de beker. Neemt niet weg dat we vrijdag wel gaan winnen. Het moet gewoon godverdomme!quote:Op maandag 9 april 2007 10:47 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
Kan me nog een deceptie tegen NAC thuis niet zo lang geleden herinneren.
tja, je zou toch verwachten dat Ajax met een killer instinct het veld op was gegaan gisteren, maar ze speelden alsof ze een oefenpotje aan het spelen waren....quote:Op maandag 9 april 2007 11:54 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ach dat krijg je als je als supporters al het kampioenschap aan het vieren bent na die 2-1 van NEC tegen PSV
anders weet ik het niet meerquote:Op maandag 9 april 2007 11:58 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik kan me er wel meerdere herinneren van niet zo heel lang geleden. Een 1-3 met Christiano, een 0-1 met Ali B voor de beker. Neemt niet weg dat we vrijdag wel gaan winnen. Het moet gewoon godverdomme!
Ach, Brugge was nog erger en nog kouder.quote:Op maandag 9 april 2007 11:59 schreef Da_Sandman het volgende:
Die voor de beker was heul erg. En koud ook, vooral...
bij mij precies hetzelfde, ze zoeken het maar uitquote:Op maandag 9 april 2007 12:01 schreef HeatWave het volgende:
Ik geloof er niet meer in nu. Gisteren was de laatste strohalm denk ik...
Daar had nooit gevoetbald mogen worden...quote:Op maandag 9 april 2007 12:00 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ach, Brugge was nog erger en nog kouder.
Klopt. Wat een kutavond was dat. Bijna net zo erg als gisteren.quote:Op maandag 9 april 2007 12:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Daar had nooit gevoetbald mogen worden...
het was zo mooi, ik stond echt te dansen in de huiskamer zaterdagavond, tot grote hilariteit van mijn vriendin, ik zag het helemaal zitten!!!!! "ff" winnen bij RKC en het mooiste kampioenschap in jaren zat er aan te komen.quote:Op maandag 9 april 2007 12:02 schreef Houniet het volgende:
[..]
bij mij precies hetzelfde, ze zoeken het maar uit
godver idd, ik was zaterdagavond in Nijmegen, wat een feest daar.. en dan dag later )U£R"R£Pquote:Op maandag 9 april 2007 12:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het was zo mooi, ik stond echt te dansen in de huiskamer zaterdagavond, tot grote hilariteit van mijn vriendin, ik zag het helemaal zitten!!!!! "ff" winnen bij RKC en het mooiste kampioenschap in jaren zat er aan te komen.
Ik lekker de TV aan gisteren, vriendin half verveeld meekijkend. Gelukkig was ze er om me te troosten zeg maar
.
Baal er zo van, heb nog tijden wakker gelegen vannacht.
Ben ik helemaal met je eens, maar ik als je als supporters al gaat roepen dat je kampioen bent roep je het ook wel over jezelf af hoor.quote:Op maandag 9 april 2007 11:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
tja, je zou toch verwachten dat Ajax met een killer instinct het veld op was gegaan gisteren, maar ze speelden alsof ze een oefenpotje aan het spelen waren....
Ik snap niet dat spelers zich niet op kunnen laden op dit moment, natuurlijk normaal gesproken kan er een lichte onderschatting tegen RKC insluipen, maar gisteren moet je toch beginnen alsof je de CL finale speelt tegen Barcelona?
En als je basis spelers het niet brengen moet je als coach ingrijpen, kan me geen fuck schelen wat HtC tegen Perez heeft bijv maar die moet je niet 5 min voor tijd brengen natuurlijk. Je weet nooit of hij het verschil maakt, maar in 5 min zal het hem zeker niet lukken nee. Hij is al vaker als sub beslissend geweest, breng hem dan na een uur...
Ik riep het dan ook niet hierquote:Op maandag 9 april 2007 12:12 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ben ik helemaal met je eens, maar ik als je als supporters al gaat roepen dat je kampioen bent roep je het ook wel over jezelf af hoor.
En gister vond ik HtC goed doen, alleen had ie idd veeeeeeeeel eerder Babel eruit moeten halen en Perez moeten brengen.
Same here. En natuurlijk verwachte ik wel dat we zouden winnen.quote:Op maandag 9 april 2007 12:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik riep het dan ook niet hier. Ik ben niet van de huid verkopen voor de beer dood is
.
Maar natuurlijk ging ik er WEL vanuit dat we zouden winnen gisteren. Alleen na de 1-1 voelde ik de bui al hangen...
arie koster ?quote:Op maandag 9 april 2007 12:06 schreef denthemen het volgende:
Goeie zaak dat we die boer hebben binnen hebben, misschien vind hij wel een nieuwe Gomes voor ons? Die steek zag er gister weer een paar keer niet goed uit
Het is niet zozeer RKC, maar eerder iets psychologisch bij de spelers denk ik.quote:Op maandag 9 april 2007 12:21 schreef StarGazer het volgende:
Tsja kom op hee, rkc uit. Hoe moeilijk kan het zijn
Droom scenario...quote:Op maandag 9 april 2007 12:19 schreef Max-Westerman het volgende:
Duels PSV
PSV - FC Twente 0-1
FC Utrecht - PSV 1-1
PSV - Vitesse 0-0
Duels AZ
AZ - Vitesse 1-2
AZ - SC Heerenveen 0-1
Excelsior - AZ 0-1
Duels Ajax
Ajax - NAC 2-2
Ajax - Sparta 4-1
Willem II - Ajax 0-3
Als je erin gaat met een instelling :we zijn toch al kampioen, waarom nog werken. Heel erg moeilijk. Ajax had ook zo kunnen verliezen gisteren, ze hadden niets in te brengen eigenlijk. Pas de laatste 5-10 min kregen ze door dat ze punten aan het verspelen waren leek het wel..quote:Op maandag 9 april 2007 12:21 schreef StarGazer het volgende:
Rondje psycholoog dan maar voor de selectie....quote:Op maandag 9 april 2007 12:22 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Het is niet zozeer RKC, maar eerder iets psychologisch bij de spelers denk ik.
absoluut.. maar dan nogquote:Op maandag 9 april 2007 12:22 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Het is niet zozeer RKC, maar eerder iets psychologisch bij de spelers denk ik.
Ben ik sowieso voor.quote:Op maandag 9 april 2007 12:22 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Rondje psycholoog dan maar voor de selectie....
Doet niets af aan het feit dat het uitermate teleurstellend en triest is. Heb je helemaal gelijk in.quote:
Te laat helaas. Onbegrijpelijk dit.. totaal geen vechtlust, inzet, felheid, strijd. Tja, dan verdien je het ook gewoon niet. Hoe zuur het ook is voor de supporters.quote:Op maandag 9 april 2007 12:22 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Rondje psycholoog dan maar voor de selectie....
Tja, geef ze ongelijk?quote:Op maandag 9 april 2007 12:24 schreef Black-Death het volgende:
krijg net via Hyves een berichtje van een PSV fan: 'altijd lastig, RKC uit'
Met de instelling waar ze gisteren mee speelde hadden ze tegen FC Schubbekutteveen 7 ook nog punten verspeeld.quote:Op maandag 9 april 2007 12:21 schreef StarGazer het volgende:
Zegt de naam Zier Tebbenhoff jou nog iets?quote:Op maandag 9 april 2007 12:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Te laat helaas. Onbegrijpelijk dit.. totaal geen vechtlust, inzet, felheid, strijd. Tja, dan verdien je het ook gewoon niet. Hoe zuur het ook is voor de supporters.
Het is jammer dat Ajax tot 2 keer toe dit seizoen de kansen niet heeft weten te pakken... Toen dat belabberde gelijkspel tegen excelsior, het verlies tegen Heerenveen en dan nu dat stomme RKC uit... en ik zie ze tegen NAC ook nog punten verspelen....quote:
Heel vaag, ADO toch? Hoezo?quote:Op maandag 9 april 2007 12:25 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Zegt de naam Zier Tebbenhoff jou nog iets?
Mij wel ja. En Joop Hielequote:Op maandag 9 april 2007 12:25 schreef StarGazer het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 april 2007 12:25 schreef StarGazer het volgende:
[..]
SVV - Ajax 1-0 9/6/1991quote:
Ook dat nog eens ja. Jol heeft nou ook niet echt lekker gefloten vond ik. RKC zocht steeds de grenzen op en op het laatst geeft ie rood aan een speler die juist redelijk braaf was geweestquote:
quote:Sneijder noemde het heel teleurstellend dat Ajax de kans heeft laten liggen om koploper te worden. Maar laten we er geen drama van maken. We zijn een punt ingelopen. We hebben nog drie wedstrijden om het af te maken. We konden op dit veld ons eigen spel niet spelen. Natuurlijk had dat ook te maken met het veld. Daar moeten we de schuld niet aangeven van het verlies, want we hebben ondermaats gepresteerd. Het lag niet aan de druk, want we voelden voorafgaand geen enkele druk, we konden vrijuit spelen. We weten wel dat we nu geen enkele fout meer mogen maken.
Lekker nutteloos ook. Kostte alleen maar tijd die rode kaart.quote:Op maandag 9 april 2007 12:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook dat nog eens ja. Jol heeft nou ook niet echt lekker gefloten vond ik. RKC zocht steeds de grenzen op en op het laatst geeft ie rood aan een speler die juist redelijk braaf was geweest.
iddquote:
1.quote:Op maandag 9 april 2007 12:36 schreef HeinekenAFCA het volgende:
We zijn een punt ingelopen ja. Alleen zijn we nu wel ineens afhankelijk van 2 clubs. Dat vergeten de rekenwonders Sneijder en Ten Cate even voor het gemak.
Foto van teletekst makenquote:Op maandag 9 april 2007 12:36 schreef HeatWave het volgende:
Zaterdag nog theoretisch 1ste, nu 3de.
Tnx guys!
dat zie ik niet gebeuren, sterker nog, ik zie Ajax niet met 3-0 winnen van Nacquote:Op maandag 9 april 2007 12:37 schreef Panick het volgende:
[..]
1.
Want theoretisch gezien heeft Ajax het nog in eigen hand om het verschil in doelpunten met AZ goed te maken. NAC maar even met 8-0 oprollen.
quote:Op maandag 9 april 2007 12:36 schreef HeinekenAFCA het volgende:
We zijn een punt ingelopen ja. Alleen zijn we nu wel ineens afhankelijk van 2 clubs. Dat vergeten de rekenwonders Sneijder en Ten Cate even voor het gemak.
Henkquote:,,We zijn toch weer een punt ingelopen op PSV''
hou die rustquote:Op maandag 9 april 2007 12:38 schreef denthemen het volgende:
God ik word met de minuut pissiger op dit zootje!!
Hoe we winnen interesseert me niet, als we maar winnen. En dan maar afwachten wat die andere twee doen.quote:Op maandag 9 april 2007 12:38 schreef Houniet het volgende:
[..]
dat zie ik niet gebeuren, sterker nog, ik zie Ajax niet met 3-0 winnen van Nac
Idd zeg. Na zaterdagavond heilig overtuigd dat we kampioen gingen worden, nu ligt dat op 0%.quote:Op maandag 9 april 2007 12:36 schreef HeatWave het volgende:
Zaterdag nog theoretisch 1ste, nu 3de.
Tnx guys!
Die is ervaren genoeg.quote:Op maandag 9 april 2007 12:42 schreef Houniet het volgende:
ik ben benieuwd hoe Van Gaal dit gaat managen
En dan heeft ie gelijk, die winnen gisteren gewoon, zoals het hoort als je aanspraak wil maken op de titel.quote:Op maandag 9 april 2007 12:44 schreef Houniet het volgende:
straks zegt van Gaal in Alkmaar, "Wij zijn de beste!"
![]()
Ik heb het idee dat het 33% voor PSV is en 33% voor Ajax en AZ. En 1% voor Twente.quote:Op maandag 9 april 2007 12:42 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik geef ons ook niet meer dan 10% kans op het kampioenschap. psv 30% en az 60%.
Waar is je nec avater?quote:Op maandag 9 april 2007 12:45 schreef devv05 het volgende:
Vuile klootzakken.
had je die serieus devvquote:
Schoen opeten #2 Wie durft?quote:
quote:9/4/2007 - PSV verliest topscout Van der Zee aan Ajax
(Gepost door RvN)
Hans van der Zee vertrekt in de zomer naar Ajax, zo meldt de Amsterdamse club. De scout van PSV vervangt daar Ton Pronk. Hans van der Zee was de afgelopen zes jaar werkzaam bij PSV als international scout en was daarvoor onder andere veel te vinden in Zuid-Amerika
Beloofd is beloofd. Heb zaterdagavond even goed genoten, alleen zondag was de pret weer voorbij. Meteen maar toepasselijke ondertitel erbij.quote:
quote:ach Stekelenburg zat ook dinsdag of woensdag in het casino van Zandvoort zich dood te roken en te zuipen, doe dat dan lekker na de competitie, Ik hoef niet uit te gaan als ik profvoetballer ben.
als dit waar isquote:En dan te bedenken dat ik Babel en Van der Wiel feestend tegenkom in Bloomingdale gisteravond. Ze hebben net een unieke kans op het kampioenschap verspeeld. Kan er met mn kop niet bij dat je dan gaat lopen feesten.
Als dat maar niet waar isquote:Op maandag 9 april 2007 13:03 schreef devv05 het volgende:
Las trouwens dat vd Wiel en Babel gisteravond feestend gespot waren.. Ten Cate praat over 'jammer' dat ze niet gewonnen hebben... Krijg steeds meer het idee dat die gasten het maar heel weinig kan schelen dat ze gisteren het kampioenschap verspeeld hebben, ongelooflijk...
ALS dat al waar is, dan is er maar 1 straf mogelijk lijkt mij... diciplinair schorsen!quote:Op maandag 9 april 2007 13:03 schreef devv05 het volgende:
Las trouwens dat vd Wiel en Babel gisteravond feestend gespot waren.. Ten Cate praat over 'jammer' dat ze niet gewonnen hebben... Krijg steeds meer het idee dat die gasten het maar heel weinig kan schelen dat ze gisteren het kampioenschap verspeeld hebben, ongelooflijk...
Waar las je dat?quote:Op maandag 9 april 2007 13:03 schreef devv05 het volgende:
ajaxnetwerk!!quote:
kennerquote:Op maandag 9 april 2007 13:08 schreef thewishmaster het volgende:
Babel![]()
Staat al het hele seizoen in de basis en heeft al 4 goals gemaakt in de competitie.
quote:Sparta Rotterdam volgt talenten Ajax
IVTM weet te melden dat Sparta Rotterdam geïnteresseerd is in twee talenten van Ajax. Toekomstig technisch directeur van Sparta en ex-coach van Ajax, Danny Blind (foto), zou al gesprekken hebben gevoerd met de zaakwaarnemers van Michael Timisela (20) en Javier Martina (20).
Timisela maakte vorig seizoen zijn debuut bij Ajax. De verdediger speelde toen vier wedstrijden, waarin hij éénmaal wist te scoren. Dit seizoen kon hij echter nog niet op speeltijd rekenen. Doordat hij in het bezit is van een aflopend contract, zou Sparta hem transfervrij kunnen overnemen van de Amsterdammers.
Martina maakte zijn debuut nog niet voor het eerste van Ajax. De aanvaller heeft een doorlopend contract, waardoor Sparta hem alleen eventueel zou kunnen huren.
quote:
Sparta Amsterdamquote:
Dat hebben we gisteren gezien met Vertonghenquote:Op maandag 9 april 2007 13:13 schreef peaceman het volgende:
Ben overigens voorstander van verhuur van jonge jongens die tegen het eerste aanschurken, maar nog niet de mentale hardheid hebben.
Kortom: verhuur iedereen maar...![]()
Zijn verhuur heb ik dan ook nooit begrepen, maar dat doet er niets af aan af dat Ajax gewoon had moeten winnen. Vertonghen heeft gewoon zijn plicht gedaan, zoals het hoort.quote:Op maandag 9 april 2007 13:15 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat hebben we gisteren gezien met Vertonghen![]()
Stiekem isie grappigquote:
AZ heeft de beste kansen, 2 easy home winsquote:Op maandag 9 april 2007 13:17 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik heb vannacht amper mijn ogen dicht kunnen doen verdommeNu is het maar te hopen dat Alves er even 3 maakt tegen AZ en dat Ajax de komende wedstrijden gaat winnen....
Teringzooi....
Bij welke club is dat anders tegenwoordig ?quote:Op maandag 9 april 2007 13:27 schreef MisterJ.Lo het volgende:
VERDOMME paupers dat het zijn, kan het nog steeds niet begrijpen waarom ze geen inzet tonen, fucking ajax onwaardige lamlullen die alleen aan hun portefeuille denken. Zolang hun salaris maar elke maand op hun rekening staat is alles goed.
Foute instelling, voetballen doe je niet voor de brood maar om het voetballen zelf(behalve voor spelers die hun hele familie moet onderhouden, dan kan ik daar nog enigszins mee inleven), en dat je er geld voor krijgt is mooi meegenomen, als ik een ajax speler zou zijn dan zou ik met alle plezier me hele jaar salaris willen inleveren om KAMPIOEN van nederland te worden/zijn.quote:Op maandag 9 april 2007 13:28 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Bij welke club is dat anders tegenwoordig ?
Tuurlijk is het waar, de neef van Maduro heeft het gezienquote:Op maandag 9 april 2007 13:41 schreef Gelderland het volgende:
Ergste vind ik nog wel dat Babel en vd Wiel gaan FEESTEN, als dat waar is![]()
quote:Op maandag 9 april 2007 13:42 schreef Cyberia18 het volgende:
Staat er voor vandaag ook nog een straftraining gepland?
Inderdaad, als dat waar is. Wie zegt dat dan op Ajax netwerk?quote:Op maandag 9 april 2007 13:41 schreef Gelderland het volgende:
Ergste vind ik nog wel dat Babel en vd Wiel gaan FEESTEN, als dat waar is![]()
Dat was al bekend voor gister. van Geel had hem dinsdag al gesproken.quote:Op maandag 9 april 2007 13:45 schreef Houniet het volgende:
Jan Vertonghen (19) speelt vanaf komend seizoen weer bij de eerste selectie van Ajax. De Belgische middenvelder speelt sinds de winterstop op huurbasis bij RKC Waalwijk en ontwikkelt zich daar dermate goed dat de Amsterdammers hebben besloten hem in de zomer weer terug te halen.
Kutbelgquote:Op maandag 9 april 2007 13:45 schreef Houniet het volgende:
Jan Vertonghen (19) speelt vanaf komend seizoen weer bij de eerste selectie van Ajax. De Belgische middenvelder speelt sinds de winterstop op huurbasis bij RKC Waalwijk en ontwikkelt zich daar dermate goed dat de Amsterdammers hebben besloten hem in de zomer weer terug te halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |