Ik gun het AZ meer dan PSV, aan de andere kant vind ik die Scheringa altijd zeer onsympathiek overkomen... twijfel, twijfel....quote:Op zondag 8 april 2007 22:59 schreef RayMania het volgende:
Is het raar als ik zeg dat ik liever PSV als kampioen zie, dan AZ, als ik moest kiezen tussen die twee? Ik vond AZ twee jaar terug leuk onder Adriaanse, met relatief slechte spelers zo presteren was leuk. Nu vind ik ze ook leuk spelen hoor, daar niet van, maar ik erger mij behoorlijk aan die misplaatste arrogantie en ambitie van Scheringa. Stadion bouwen, alle redelijke spelers kopen, het is mij teveel van het goede.
Misschien ben ik wel bang voor jaarlijkse concurrentie.
Iddquote:Op zondag 8 april 2007 22:59 schreef RayMania het volgende:
Is het raar als ik zeg dat ik liever PSV als kampioen zie, dan AZ, als ik moest kiezen tussen die twee? Ik vond AZ twee jaar terug leuk onder Adriaanse, met relatief slechte spelers zo presteren was leuk. Nu vind ik ze ook leuk spelen hoor, daar niet van, maar ik erger mij behoorlijk aan die misplaatste arrogantie en ambitie van Scheringa. Stadion bouwen, alle redelijke spelers kopen, het is mij teveel van het goede.
Misschien ben ik wel bang voor jaarlijkse concurrentie.
Volgens mij is er niks misplaatst aan. Hij maakt het gewoon waar. Er zijn inmiddels alweer plannen voor uitbreiding stadion (want er zit nog steeds groei in).quote:Op zondag 8 april 2007 22:59 schreef RayMania het volgende:
maar ik erger mij behoorlijk aan die misplaatste arrogantie en ambitie van Scheringa. Stadion bouwen, alle redelijke spelers kopen, het is mij teveel van het goede.
quote:Misschien ben ik wel bang voor jaarlijkse concurrentie.
Ik zette Radio 1 aan en 2 minuten later stond het al 0-1 voor ons en Twente stond achter.quote:Op zondag 8 april 2007 23:01 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Het was nog zo'n mooi weekend vanmiddag om 15.15 uur.
Vrijdag in de basis tegen NAC.quote:Op zondag 8 april 2007 23:04 schreef Zyggie het volgende:
Is Perez trouwens voor altijd de zielige invaller? Die man verdient meer.
De spelers hadden dezelfde instelling als een heel groot deel van de supporters/fans gisteren...quote:Op zondag 8 april 2007 23:02 schreef denthemen het volgende:
kutwedstrijd, kut instelling
Tja, Ten Cate heeft het niet zo op Perez...quote:Op zondag 8 april 2007 23:04 schreef Zyggie het volgende:
Is Perez trouwens voor altijd de zielige invaller? Die man verdient meer.
Dat mannetje was vandaag wel de enige die inzet toonde en er echt voor ging.quote:Op zondag 8 april 2007 23:05 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Ja ook weer een wedstijd, tot hét mannetje terug komt.
Nou ik had wel wat anders aan mijn kop.quote:Op zondag 8 april 2007 23:06 schreef Cubewoods het volgende:
Wat was het saai bij de wedstrijd zonder fok, om Feyenoord en jorien uit te lachen he
Jorien is opgepakt omdat ie pizza's aan het gooien wasquote:Op zondag 8 april 2007 23:06 schreef Cubewoods het volgende:
Wat was het saai bij de wedstrijd zonder fok, om Feyenoord en jorien uit te lachen he
Het was niet echt denigrerend bedoeld.quote:Op zondag 8 april 2007 23:07 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat mannetje was vandaag wel de enige die inzet toonde en er echt voor ging.
True. Maar dan is het nog wel kut dat Fok down wasquote:Op zondag 8 april 2007 23:08 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Inderdaad. Wat kan mij die fucking rotterdammers schelen.
Maar dat was ook toen het nog 1-2 stondquote:
Die reactie over het veld was te lachwekkend voor woorden. Die woorden maak ik er dan ook liever niet vuil aan.quote:Op zondag 8 april 2007 23:10 schreef PyTh het volgende:
Wat vinden de ajacieden trouwens van de reactie van Ten Cate over het veld?
Te treurig zo'n reactie of niet?
Ik heb hem nog niet of nauwelijks op kritiek op z'n spelers kunnen betrappen.
Ten Cate zei wel duidelijk dat hij het niet als excuus wilde gebruiken. Maar ja, zeg dat dan ook niet.quote:Op zondag 8 april 2007 23:10 schreef PyTh het volgende:
En al helemaal niet naar die 3 clownen bij Tien, stelletje theewijfen.quote:Op zondag 8 april 2007 23:12 schreef Pritt het volgende:
Ik ben ook gewoon zo ziek dat ik geen zin heb om voetbalprogramma's te kijken.
Ach was toch alleen maar een bitchfight met Hugo en Marco over oranje, bij Studio Voetbal.quote:Op zondag 8 april 2007 23:12 schreef Pritt het volgende:
Ik ben ook gewoon zo ziek dat ik geen zin heb om voetbalprogramma's te kijken.
Nou ik vond het, we zijn 1 punt ingelopen treuriger, de kans is alleen maar kleiner geworden.quote:Op zondag 8 april 2007 23:10 schreef PyTh het volgende:
Je vergeet az. Ik denk namelijk dat zij kampioen gaan worden.quote:Op zondag 8 april 2007 23:13 schreef Zwansen het volgende:
Damn, wat een competitie. Als Ajax alsnog kampioen wordt zou ik me daar als PSV'er over 10 jaar nog voor schamen. Maar als PSV toch nog kampioen wordt zullen de Ajacieden op dezelfde manier net zo balen dat ze dit niet hebben afgemaakt.
Na een wanprestatie zoals vanmiddag, een open schot voor doel om kampioen te worden en hem dan 8 meter overschieten mag dat toch wel een keer of niet?quote:Op zondag 8 april 2007 23:12 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Dat hij geen kritiek in de media uit op zijn eigen spelers vind ik dan wel weer positief aan Ten Cate.
Dat hoeft niet in de media. Gewoon binnenskamers houden die kritiek lijkt me verstandiger.quote:Op zondag 8 april 2007 23:14 schreef PyTh het volgende:
[..]
Na een wanprestatie zoals vanmiddag, een open schot voor doel om kampioen te worden en hem dan 8 meter overschieten mag dat toch wel een keer of niet?
Die heb ik even gemist. Welke kans bedoel je, of zit ik mis en bedoel je het sarcastisch?quote:Op zondag 8 april 2007 23:14 schreef PyTh het volgende:
[..]
Na een wanprestatie zoals vanmiddag, een open schot voor doel om kampioen te worden en hem dan 8 meter overschieten mag dat toch wel een keer of niet?
Treurig idd.quote:Op zondag 8 april 2007 23:10 schreef PyTh het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |