[COS #1078] "Ik kijk liever sexreclames dan DGK"quote:Op zondag 8 april 2007 22:30 schreef Lieve het volgende:
Nena weer weg????????? Ik heb haar vanmiddag ( ongeveer, eind ochtend) nog aan het zwembad gezien en nu dan?
Wie weet het?
Dank je wel! Ik ben dan wel bliond, maar.... 1X was wel genoeg geweest. Zelfs na de lading wijn die er in mij zwemt.quote:Op zondag 8 april 2007 22:30 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
[COS #1078] "Ik kijk liever sexreclames dan DGK"
Daar staat het!!!!!!
Ik had het daarvoor ook al 2 keer geplaatstquote:Op zondag 8 april 2007 22:40 schreef Lieve het volgende:
[..]
Dank je wel! Ik ben dan wel bliond, maar.... 1X was wel genoeg geweest. Zelfs na de lading wijn die er in mij zwemt.
( bleef je vinger hangen in de kopieermodus?)
ik kom zeker nog wel eens langsquote:Op zondag 8 april 2007 22:30 schreef Lady-night het volgende:
He gaan jullie nou allemaal weer weg bij VOL, wasjuist zo gezellig
Mmmmm, het bericht geeft meningen van bewoners weer. Dat zijn geen betrouwbare bronnen, ze weten het immers niet........quote:Op zondag 8 april 2007 22:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Damn, dat ziet er niet goed uit. Als ik dat zo lees lijkt het erop dat er nog wel een oud miljonair komt.
Niet leuk dus
ik blijf mooi ff bij beiden, is daar indd ook gezelligquote:Op zondag 8 april 2007 22:30 schreef Lady-night het volgende:
He gaan jullie nou allemaal weer weg bij VOL, wasjuist zo gezellig
Aardig ben jij.quote:Op zondag 8 april 2007 22:49 schreef beequeen het volgende:
Ehm, waar gaat dit over, blont?
En een verkeerde OP, misschien kun je die zelf ff aanpassen?quote:Op zondag 8 april 2007 22:19 schreef FSR het volgende:
We kunnen weer verder met de Cossen.
Nena is weer naar huis![]()
En de bewoners (ver)wachten vanavond een andere miljonair...
Wie o wie zal het zijn
Edit Oops verkeerde cos-nummer.. Mod's would you please so kind to..
Grrrrr....quote:Op zondag 8 april 2007 22:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
OP de TIEN site
22:04 - Wie zal er komen?
Beneden gaat het over de komst van de nieuwe Miljonair. Jaap, wie denk je dat nu komt?, vraagt Amanda. Jaap denkt hardop na:Ik denk dat er iemand voor eventjes komt, maar wie zal het zijn. Nee, nu komt er geen logee!, zegt Amanda spottend. Nu komt er een nieuwe Miljonair. Ik denk Nicolaas, zegt ze. Brian stemt hiermee in, maar zal de Miljonair vanavond al wel komen?
Eindelijk eens een keertje, hup nu een feestje in de gameroom!quote:
Da's nou net die bitchy eddietoet die het hier zo gezallich maakt!quote:Op zondag 8 april 2007 22:51 schreef Leandra het volgende:
Wordt dit de "verse" COS?? Dan moet het nummer ff worden aangepast naar 1079... en de verwijzingsbagger uit en de OP ff compleet lijkt me...
sad!quote:Op zondag 8 april 2007 22:52 schreef proh het volgende:
hoe was Huub er onder toen Nena het huis weer verliet?
Sylvia is oud en wijs genoeg om te zeggen dat ze het niet fijn vind als Natas dat doet...quote:Op zondag 8 april 2007 22:54 schreef jacqjacq het volgende:
natas zit aan silvia haar haar te plukken en helemaal tegen haar aangeplakt, ik vind dat niet normaal .
net zo raar als wanneer ze allerlei vreemde meiden gaat helpen met bikinibroekjes aantrekken,
ik vind je vorige 'pakje' leuker...quote:Op zondag 8 april 2007 22:53 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Da's nou net die bitchy eddietoet die het hier zo gezallich maakt!![]()
Tsja, hij werd geopend terwijl dat nog niet nodig was en dat was in eerste instantie verwarrend voor een hoop mensen kennelijk.... als ie nu toch verder gaat als echte COS moet ie natuurlijk wel het juiste nummer hebben, en zes keer een link naar een gesloten COS lijkt me dan ook niet handigquote:Op zondag 8 april 2007 22:53 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Da's nou net die bitchy eddietoet die het hier zo gezallich maakt!![]()
Yes, my dearquote:Op zondag 8 april 2007 22:55 schreef Ian_Nick het volgende:
Gaan we nu hier verder?
misschien is natas nu achtergekomen dat Sylvia pot is en daardoor het legitiem isquote:Op zondag 8 april 2007 22:54 schreef jacqjacq het volgende:
natas zit aan silvia haar haar te plukken en helemaal tegen haar aangeplakt, ik vind dat niet normaal .
net zo raar als wanneer ze allerlei vreemde meiden gaat helpen met bikinibroekjes aantrekken,
Ja dat vroeg ik me dus ook al af, ik krijg alleen zwarte capsquote:Op zondag 8 april 2007 22:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Altijd fijn, de buren!! VOL dus. Beter een goede buur dan een verre vriend.. Heel lief!
Wie mag ik even PM'en over gadwin want ik wil nou ook wel eens caps maken maar het lukt even nniet
Moiquote:Op zondag 8 april 2007 22:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Altijd fijn, de buren!! VOL dus. Beter een goede buur dan een verre vriend.. Heel lief!
Wie mag ik even PM'en over gadwin want ik wil nou ook wel eens caps maken maar het lukt even nniet
Ik zeg: laat maar komen die Nicolaasquote:Op zondag 8 april 2007 22:56 schreef Brici het volgende:
fakkels zijn weer aan
Al zou het wel leuk zijn als er een grote valse ratetende hond komt.quote:Op zondag 8 april 2007 22:57 schreef Liess het volgende:
Fakkels zijn aan, dus neem aan dat er geen honden in komen maar een nieuwe milpnair
Of de hondjes moeten eerder weg en worden opgehaaldquote:Op zondag 8 april 2007 22:57 schreef Liess het volgende:
Fakkels zijn aan, dus neem aan dat er geen honden in komen maar een nieuwe milpnair
Whehe, doe je lang over, ook een beetje toondoof?quote:Op zondag 8 april 2007 22:57 schreef Sonique het volgende:
Ok, ik ben er uit...
Amanda heeft een kut stem...
quote:Op zondag 8 april 2007 22:59 schreef Marrije het volgende:
Oh nee he, Ilona zegt ook al 'misschien' als antwoord op de vraag of ze blijft.
Ook niet dus.
quote:Op zondag 8 april 2007 23:00 schreef My_ het volgende:
Die gaat vast ook weer weg morgen...
Die is daar weg gegaan omdat ze daar gek werd...
Niemand verwachtquote:Op zondag 8 april 2007 22:58 schreef Polonium-120 het volgende:
ilona!
Dat denk ik ook, en dan een stemmingquote:Op zondag 8 april 2007 23:00 schreef RTM1988 het volgende:
iedereen komt gewoon een dagje langs let op min woorden
"Ik hield het niet meer uit tussen al die gekken"quote:Op zondag 8 april 2007 23:00 schreef proh het volgende:
hoe ging ilona ook al weer de kooi uit?
Ik verwacht nog wel een ruzie tussen Natasia en Ilona hoorquote:Op zondag 8 april 2007 23:01 schreef CartWOman het volgende:
![]()
En morgen weer weg.![]()
Hier verwacht ik niks van, lief mens hoor, maar dit gaat niks toevoegen.![]()
Ilona is veel te soft om het van Tas te winnen. Go tasquote:Op zondag 8 april 2007 23:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
Is ook mooiiTas heeft STRONT gespoten toen ze weg ging, en nou moet ze maar zien hoe ze het oplost.
![]()
Natas heeft haar niks te vertellen, dus die kan ze makkelijk negeren de hele dag!quote:Op zondag 8 april 2007 23:00 schreef Rens_Wilders het volgende:
Die kop van Natasia!!!!!!!!
quote:Op zondag 8 april 2007 23:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De oorlog is begonnen !!!
[afbeelding]
Ja dat zegt ze zelf ook alquote:Op zondag 8 april 2007 23:03 schreef Dark het volgende:
[..]
Natas heeft haar niks te vertellen, dus die kan ze makkelijk negeren de hele dag!![]()
wat een raar mens weer die natas, alsof ilona gaat stelen uit anderen hun kastenquote:Op zondag 8 april 2007 23:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia meteen met waarschuwingen : "Let op dat ze niet in je kast gaat rausen. Ik praat verder nooit tegen haar, die moet je meteen negeren"
Ja die blik alleen al maakt alles weer goed.quote:Op zondag 8 april 2007 23:02 schreef jacqjacq het volgende:
al blijft ilona maar 1 dag, natasia is alweer vreselijk over de zeik (ik praat gewoon niet tegen haar), dus dat is al de moeite waard
Ik zet geld in op 10 minutenquote:Op zondag 8 april 2007 23:03 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Ja dat zegt ze zelf ook alDenk dat ze het een uurtje uithoudt.
oh en die gekken zijn er nu niet meer?quote:Op zondag 8 april 2007 23:01 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
"Ik hield het niet meer uit tussen al die gekken"
(of iets van die strekking)
Eenzijdige ruzie: enkel gegil van Natasia? Zo bijzonder is dat niet.quote:Op zondag 8 april 2007 23:02 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Ik verwacht nog wel een ruzie tussen Natasia en Ilona hoor![]()
Allemaal behalve Bart en Stephan dusquote:Op zondag 8 april 2007 23:04 schreef scanman01 het volgende:
Nena noemde toch een rij ex miljonairs op die wel terug wilden? Ik denk dat die allemaal voor een dag even langskomen
Lieve, soms vind ik je reacties een beeje overtrokken, Maar je hebt gelijk met je afkeer van ratten.quote:Op zondag 8 april 2007 23:03 schreef Lieve het volgende:
Haha Ilona!
Natasja flink over de flos!
Meteen para over de spullen. De waard en zijn gasten!
Wat een flauwekul. Het zijn de raten en criminelen uit BANJ die zich altijd aan de meest vreselijke flauwekul over geven.
En meteen op scherp staan om hun 'bezit' te verstoppen, te verdedigen en te bevechten. Primitievelingen!
Of wel, misschien is dat bedrijf waar ze voor werkt sponsor.quote:Op zondag 8 april 2007 23:07 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik geloof er niks van.
Ilona heeft het verhaal, dat ze net een nieuwe baan heeft. En die baas betaalt meteen 6 maanden salaris vooruit ..... Ik kan het nog sterker vertellen, maar dan moet ik liegen !quote:Op zondag 8 april 2007 23:04 schreef scanman01 het volgende:
Nena noemde toch een rij ex miljonairs op die wel terug wilden? Ik denk dat die allemaal voor een dag even langskomen
Stephan wilde zelf weg.quote:Op zondag 8 april 2007 23:05 schreef Polonium-120 het volgende:
ik zal nooit vergeten hoe ze stephan eruit gewerkt heeft... ilona heeft duidelijk ook nare trekjes... en altijd met de woorden " ja dat wist ik" en "echt leuk"
Precies, kan ze huub in zijn gezicht spugen.....quote:Op zondag 8 april 2007 23:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Ilona heeft alles gezien! Beter!
Stephan is de enige die er door een stemming uitgewerkt is en ook de enige die het gelukt is zelf een stemming tegen zichzelf te "bewerkstelligen"quote:Op zondag 8 april 2007 23:05 schreef Polonium-120 het volgende:
ik zal nooit vergeten hoe ze stephan eruit gewerkt heeft... ilona heeft duidelijk ook nare trekjes... en altijd met de woorden " ja dat wist ik" en "echt leuk"
Lekkerquote:Op zondag 8 april 2007 23:08 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Precies, kan ze huub in zijn gezicht spugen.....
Waarom Huub?.....quote:Op zondag 8 april 2007 23:08 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Precies, kan ze huub in zijn gezicht spugen.....
quote:Op zondag 8 april 2007 23:10 schreef proh het volgende:
Yes, het gaat beginnen!!!!!!! ilona vs. Natasia!!!!
Tja, vroeger deed ze het niet denk ik dus ze had wat in te halenquote:Op zondag 8 april 2007 23:10 schreef blomst het volgende:
Ze heeft haar huiswerk heel goed gedaan.
No chance in hell dat ze blijft. Die baalde zo verschrikkelijk van dat huis dat ze er vrijwillig uit is gegaan. Ook Ilona komt nu terug om even wat af te ronden (daar is ze net mee begonnen).quote:Op zondag 8 april 2007 23:07 schreef Markeerstift het volgende:
het klinkt nu net alsof ze blijftmaar ik wil dat denk ik niet.
Scanman, geloof me.quote:Op zondag 8 april 2007 23:04 schreef scanman01 het volgende:
Gaat wel lekker met Natasia nu.quote:Op zondag 8 april 2007 23:10 schreef Prospera het volgende:
Iloontje binnen, dat wordt geen feest vannacht![]()
Geweldige cap, die kop spreekt boekdelenquote:Op zondag 8 april 2007 23:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Pas op steramers, we gaan een slechte zomer tegemoet
[afbeelding]
grote kans, ik hoop het nietquote:Op zondag 8 april 2007 23:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
No chance in hell dat ze blijft. Die baalde zo verschrikkelijk van dat huis dat ze er vrijwillig uit is gegaan. Ook Ilona komt nu terug om even wat af te ronden (daar is ze net mee begonnen).
Ze zit niet op FOK!quote:Op zondag 8 april 2007 23:12 schreef VirtualPOM het volgende:
Tas wint wel, alleen die doodsverwensing nekt haar wel een beetje![]()
me 2quote:Op zondag 8 april 2007 23:13 schreef Veulen het volgende:
JEEEEEEEEJ ILONAAAAAA... Ik heb dikke lol... Ik ben dol op die vrouw
Toch wel, aman zegt dat ze het niet zei....quote:Op zondag 8 april 2007 23:13 schreef solara4 het volgende:
nee tas wind dit niet
Ja, dan is de discussie gewonnenquote:Op zondag 8 april 2007 23:13 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Toch wel, aman zegt dat ze het niet zei....![]()
Ik zat ernaast, ze heeft het echt gezegtquote:Op zondag 8 april 2007 23:14 schreef schatje het volgende:
Natasia heeft het volgens mij inderdaad niet gezegd. Maar goed.
Het was nog binnen het voorspelde uurquote:Op zondag 8 april 2007 23:13 schreef CartWOman het volgende:
Rens, je had gelijk.![]()
Ilona, laat je harde kant maar eens zien, meid.![]()
quote:Op zondag 8 april 2007 23:14 schreef Rudieh het volgende:
wie heeft nou gelijk?
heeft Natasia dat zo gezegd?
Brian lacht erom en gelijk heeft ie wat een onzin....quote:Op zondag 8 april 2007 23:14 schreef schatje het volgende:
jawel.. natasie neemt nooit afscheid van mensen want dan wens je ze de dood toe...quote:Op zondag 8 april 2007 23:14 schreef schatje het volgende:
Tasja heeft het wel gezegd!!quote:Op zondag 8 april 2007 23:14 schreef Sarah-Louise het volgende:
Amanda zat er naast en heeft het dit keer NIET gezien of gehoord ... goh
Baileysquote:Op zondag 8 april 2007 23:15 schreef kissa het volgende:
Zit stasia aan de Baylisch (of hoe je dat ook schrijft)
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op zondag 8 april 2007 23:16 schreef De_Moester het volgende:
zo dat zijn weer gesprekken op goed niveau!
ja alles komt weer bovenquote:Op zondag 8 april 2007 23:15 schreef scanman01 het volgende:
Ik weet opeens weer waarom ik zo'n hekel aan Natasia had.
Ik heb geen burenquote:Op zondag 8 april 2007 23:16 schreef proh het volgende:
ja hoor het is zover, mijn geluid kan weer op half, de buren (mijn echte buren) hebben geklaagd!
She's bahhackkkquote:Op zondag 8 april 2007 23:15 schreef scanman01 het volgende:
Ik weet opeens weer waarom ik zo'n hekel aan Natasia had.
Ik kan niet wachten.quote:Op zondag 8 april 2007 23:17 schreef carpediem23 het volgende:
Dan komen stephan en Angelique ook terug, kan niet anders!
Ik hoop hetquote:Op zondag 8 april 2007 23:17 schreef carpediem23 het volgende:
Dan komen stephan en Angelique ook terug, kan niet anders!
quote:Op zondag 8 april 2007 23:18 schreef APK het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten.![]()
Als Nicolaas of Nathanael maar mag blijven.
quote:Op zondag 8 april 2007 23:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Lieve BONG, leg je Wii eensch weg!
Nena is er niet meer!
Hoorde ik ook. Opvallend.quote:Op zondag 8 april 2007 23:19 schreef RTM1988 het volgende:
en net zegt ilona dat ze maar 1 dag blijft
quote:Op zondag 8 april 2007 23:17 schreef schatje het volgende:
Natasia mocht willen dat ze er uit zag als Ilona. Met d'r nep haar, lelijke tieten en bolle buik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |